Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:
Die chauffeur word levensbredeigend aangevallen en verzet zich op geen enkele manier? Nadat hij op de grond ligt bewegen zijn benen ook nauwelijks, ook niet wanneer hij geraakt wordt. Ook wel erg toevallig dat de toetakeling buiten het beeld plaatsvindt. Camerastandpunt vind ik ook vreemd, aangezien die dingen altijd in hoeken hangen en niet boven het middenpad. Het beeld is ook vreemd, alsof ze wat gerotzooit hebben met betere kwaliteit video om het echter over te laten komen.
edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
http://tinyurl.com/kpdazmquote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.
Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'?Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen doet dat, tot op zekere hoogte. Bewust of onbewust.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.
Zo geef jij zelf eigenlijk 'n prachtig voorbeeld door hetzelfde te doen bij mensen die gabbers in hokjes delen, die deel jij bij het clubje 'negers zijn op onze banen uit' en meer van dat soort onzin (waar ik me overigens helemaal niet bij aansluit). Zie het bewijs.
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.
Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
Wat heeft beweren dat dit (overduidelijk trouwens) nep is te maken met het zijn van een internetheld?quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef thewhiteguy het volgende:
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompenquote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Maar ik denk dat dat ook in het algemeen valt op te vatten. Dat de mafkezen die dit wél echt doen in dit land een kogel door de kop mogen krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Het is gelukkig nog geen geenstijl nee, waar binnen enkele tellen allerlei persoonlijke gegevens open en bloot staan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
Inderdaad, en daarmee is deze hoax definitief ontkracht.quote:edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Denk het ook ja , heb er voor de rest ook helemaal niks over gehoord / gelezenquote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef tliciouz het volgende:
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
Iemand zonder lonsdale trui en kistjes dat lokt alleen maar reacties uit over bepaalde stereotypes net zoals je een buitenlander er voor zou vragen, ik zal er niet over oordelen, maar er zijn genoeg mensen die meteen een hele groep in een hokje duwen na zoiets gezien te hebben. En ik denk dat als dit een promotiefilmpje zou zijn de overheid dat ook niet zou willen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Wat falend, nep of niet, DOOD ZULLEN ZE GAAN! Waarom? Gewoon omdat het kan, jajajaajajajajaja
Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat me opviel was dat hij die buschauffeur wel eerst heel zacht en netjes op de grond legt, maar vervolgens op hem inschopt.
Dat zul je inderdaad wel verwachten ja, ik weet niet wat ik er nu van moet denkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nee klopt. Maar hij legt hem echt eerst goed neer enzo. Je zou verwachten dat hij hem gewoon tegen de grond slaat en dan verder gaat.
Idd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.
Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef loonytik het volgende:
Lacht die gozer nou aan het begin? terwijl hij als die mensen wegduwt op et eind daarvan lijkt het wel even of hij lacht(recht in de camera) of ben ik gek?
Gok op hoax vooral de laatste trap dat hij hangt op die stang en met beide voeten "trapt" lijkt erg nep.
Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.
Vraag ik me toch echt af waar het een viral voor zou moeten zijn. Enige logische lijkt me het "bijstander effect" maar dat was toch een beste boom van een kerel en er zijn alleen maar ouderen/scholieren in die bus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef loonytik het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.
Zijn er wel degelijk! Ze maken cameras vaak groot omdat mensen ze dan zien, kleine cameras met slechte kwaliteit snap ik niet, want er zijn hele goedkope kleine cameras met perfecte kwaliteit!quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Of het echt is betwijfel ik inmiddels ook, maar geloof maar niet dat bewakingscamera's (cameraatjes eigenlijk, want webcam grote) een goede video kwaliteit hebben.
Waarmee ik dus bedoel dat de man met zijn hoofd deels omhoog ligt, aangezien degene die dat poste geen reactie gaf plaats ik dit nog maar eensquote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tegen die kerel hierboven die zei dat je door die ruimte kan kijken:
zet het filmpje eens stop op 0.37 en kijk naar die ruimte.
Kijk vervolgens om 1.17 naar de ruimte (al eerder is dat trouwens zo). Juist ja, er zit daar iets zwarts ineens. Gezien de lengte van de 'chauffeur', en hoe hij erbij ligt acht ik de kans vrij groot dat hij niet plat ligt.
Ik voel me gebruikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:
Voor de mensen die nog steeds interesse hebben in meer info
http://boeitmedat.nl/?id=3
Hoop slimme mensen hier die het al doorhadden!
Thanks voor deze postquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:
Voor de mensen die nog steeds interesse hebben in meer info
http://boeitmedat.nl/?id=3
Hoop slimme mensen hier die het al doorhadden!
Mee eens, echt heel ziek hoe je zo te keer kan gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Deze gasten mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen. Wat een hersenloze kaalkopjes. Geen woorden voor.
Zulke camera's hebben nou eenmaal geen DVD-kwaliteit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ook wel heel goeie filmkwaliteit. Bijna DVD zowat
Full HD 1920x1080 kwaliteit man! JEWEETZ!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zulke camera's hebben nou eenmaal geen DVD-kwaliteit.
quote:
De brandweer hinderen tijdens het blussen van een woonhuis waar bewoners in doodsnood zijn, agenten uitschelden en uitdagen tijdens een avondje stappen, ambulancepersoneel bedreigen als die eerste hulp verlenen, een buschauffeur of conducteur molesteren omdat dat gewoon 'leuk' is. Regel? Nee, maar ook allang geen uitzondering meer.
Asociaal gedrag en zeker geweld ten opzichte van mensen met een publieke taak is onacceptabel.
Op deze site laten we zien dat dit gedrag onverantwoordelijk en asociaal is. En zelfs slachtoffers kost. Er staan videoclips op die we eerder op populaire video-sites hebben gezet of verspreid via Blue-Tooth naar zaktelefoons: fragmentarisch, ruw, sensationeel en uit hun verband gerukt.
In de uiteindelijke film zien we de clips als geheel en beleven het totale verhaal door de ogen betrokkenen en omstanders.
De losse "sensationele" clips krijgen in de film een heel andere lading: dat wat eerst als vet en stoer is ervaren blijkt het gedrag van "losers". We sluiten steeds af met de gewetensvraag: Boeitmedat? Een "loser" niet, maar wie wil dat nog zijn?
Voor de goede orde: De gebeurtenissen in de films op “Boeitmedat” zijn door professionele acteurs nagespeeld maar gebaseerd op waargebeurde feiten.
Verder kun je je mening achter laten door een video te uploaden onder de knop BOEITMEDAT of een bericht te plaatsen op het FORUM over hetgeen je hier ziet, wat jij er van vindt en wat jij wellicht denkt dat zou moeten gebeuren om hufterig, asociaal en gewelddadig gedrag tegen gewone mensen met een publieke taak te stoppen.
BOEITMEDAT is het initiatief van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg en wordt betaald door het Ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Limburg, het Politiekorps Limburg-Zuid, de Brandweer Zuid-Limburg en de GGD Zuid Limburg.
you're welcomequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Tammymara het volgende:
Dank je wel tukkeredje..Dat had ik misschien beter kunnen doen
Zo sneu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef Tacobell het volgende:
Als het filmpje echt was geweest speelde een allochtoon wel de hoofdrol.
whehehehehquote:
Nep dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef TukkerEdje het volgende:
Nou vooruit dan, als de mensen dat linkje naar boeitmedat.nl gemist hebben, dit staat er als verklaring:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |