abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72981337
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Bier en tieten!!
pi_72981481
Tegen die kerel hierboven die zei dat je door die ruimte kan kijken:
zet het filmpje eens stop op 0.37 en kijk naar die ruimte.
Kijk vervolgens om 1.17 naar de ruimte (al eerder is dat trouwens zo). Juist ja, er zit daar iets zwarts ineens. Gezien de lengte van de 'chauffeur', en hoe hij erbij ligt acht ik de kans vrij groot dat hij niet plat ligt.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72981498
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:
Die chauffeur word levensbredeigend aangevallen en verzet zich op geen enkele manier? Nadat hij op de grond ligt bewegen zijn benen ook nauwelijks, ook niet wanneer hij geraakt wordt. Ook wel erg toevallig dat de toetakeling buiten het beeld plaatsvindt. Camerastandpunt vind ik ook vreemd, aangezien die dingen altijd in hoeken hangen en niet boven het middenpad. Het beeld is ook vreemd, alsof ze wat gerotzooit hebben met betere kwaliteit video om het echter over te laten komen.

edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.

Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'? Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
  maandag 21 september 2009 @ 21:23:12 #154
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72981588
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.

Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'? Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
http://tinyurl.com/kpdazm
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72981673
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.

Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
pi_72981798
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.

Zo geef jij zelf eigenlijk 'n prachtig voorbeeld door hetzelfde te doen bij mensen die gabbers in hokjes delen, die deel jij bij het clubje 'negers zijn op onze banen uit' en meer van dat soort onzin (waar ik me overigens helemaal niet bij aansluit). Zie het bewijs.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen doet dat, tot op zekere hoogte. Bewust of onbewust.
Alleen kun je je altijd wel beseffen of je eigen associaties en vooroordelen nu eigenlijk wel terecht zijn.
Dat is iets waar ik me wel bewust van ben, maar ik heb natuurlijk ook gelijk al allerlei associaties bij het horen van een bepaald woord ofzo.
pi_72981883
Tvp

ik hoop echt dat het een hoax is, misselijk wordt ik ervan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72981884
Ook al zou dit filmpje nep zijn, erger ik me nogsteeds mateloos aan aggressieve tiepjes die een kick krijgen van het random in elkaar slaan van mensen, zelfs al kijkt die persoon hem/haar alleen maar verkeerd aan.
  maandag 21 september 2009 @ 21:30:00 #159
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72981905
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.

Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72982163
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef thewhiteguy het volgende:
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Wat heeft beweren dat dit (overduidelijk trouwens) nep is te maken met het zijn van een internetheld?

Iets niet helemaal begrepen?
pi_72982170
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
pi_72982175
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Maar ik denk dat dat ook in het algemeen valt op te vatten. Dat de mafkezen die dit wél echt doen in dit land een kogel door de kop mogen krijgen.
Goed, ik zeg niet dat ze gelijk dood moeten, maar iig wel een flinke straf moeten krijgen!
Echt belachelijk dat dit soort dingen gebeuren, ongeacht of dít filmpje nou echt of nep is.
  maandag 21 september 2009 @ 21:36:35 #163
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72982251
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
Het is gelukkig nog geen geenstijl nee, waar binnen enkele tellen allerlei persoonlijke gegevens open en bloot staan.
Dan hoef je nog maar 1 gek te hebben die er iets mee doet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72982550
Volgens mij is het ook nep...
pi_72983331
quote:
edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Inderdaad, en daarmee is deze hoax definitief ontkracht.
pi_72984499
Denk je dat een busmaatschappij zijn tapes zo op het internet zet, in plaats van eerst aangifte te doen, waarna er natuurlijk ook wel een nieuwsbericht van de betreffende maatschappij naar buiten zou gegaan zijn.
pi_72985529
Hopelijk is het nep ja :/
pi_72985715
Hoax.
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:08:36 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72988428
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Denk het ook ja , heb er voor de rest ook helemaal niks over gehoord / gelezen
Ik ben inmiddels overleden
pi_72988574
Als je dan toch zo graag wilt lopen rossen pak dan iemand van je eigen leeftijd die zich nog kan verweren, en niet een man van 65+ die alleen maar probeert zijn werk te doen. Dit soort lui maken mij zo misselijk!
All good things are wild and free.
pi_72988747
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
pi_72989677
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:53:29 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_72992485
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef tliciouz het volgende:
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_72992892
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
Iemand zonder lonsdale trui en kistjes dat lokt alleen maar reacties uit over bepaalde stereotypes net zoals je een buitenlander er voor zou vragen, ik zal er niet over oordelen, maar er zijn genoeg mensen die meteen een hele groep in een hokje duwen na zoiets gezien te hebben. En ik denk dat als dit een promotiefilmpje zou zijn de overheid dat ook niet zou willen.
pi_72993846
Wat me opviel was dat hij die buschauffeur wel eerst heel zacht en netjes op de grond legt, maar vervolgens op hem inschopt.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:53:45 #176
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_72993982
Wat falend, nep of niet, DOOD ZULLEN ZE GAAN! Waarom? Gewoon omdat het kan, jajajaajajajajaja
pi_72994028
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Wat falend, nep of niet, DOOD ZULLEN ZE GAAN! Waarom? Gewoon omdat het kan, jajajaajajajajaja
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72994423
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat me opviel was dat hij die buschauffeur wel eerst heel zacht en netjes op de grond legt, maar vervolgens op hem inschopt.
Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.
pi_72994496
Nee klopt. Maar hij legt hem echt eerst goed neer enzo. Je zou verwachten dat hij hem gewoon tegen de grond slaat en dan verder gaat.
pi_72994534
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nee klopt. Maar hij legt hem echt eerst goed neer enzo. Je zou verwachten dat hij hem gewoon tegen de grond slaat en dan verder gaat.
Dat zul je inderdaad wel verwachten ja, ik weet niet wat ik er nu van moet denken
pi_72994654
Dat zelfs nazi's toch nog iets menselijks in zich hebben? "Zo, ligt u goed meneer? Ja? Okay, nou hier komt ie dan."

Nee ik weet het ook niet. Viral of niet, ik werd er iig kwaad van .
pi_72995043
Lacht die gozer nou aan het begin? terwijl hij als die mensen wegduwt op et eind daarvan lijkt het wel even of hij lacht(recht in de camera) of ben ik gek?

Gok op hoax vooral de laatste trap dat hij hangt op die stang en met beide voeten "trapt" lijkt erg nep.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:29:11 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72995086
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72995868
TVP. Ben wel benieuwd of hier nog wat over bekend wordt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
pi_72995940
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef loonytik het volgende:
Lacht die gozer nou aan het begin? terwijl hij als die mensen wegduwt op et eind daarvan lijkt het wel even of hij lacht(recht in de camera) of ben ik gek?

Gok op hoax vooral de laatste trap dat hij hangt op die stang en met beide voeten "trapt" lijkt erg nep.
Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.
pi_72996749
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.
Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:19:05 #187
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72996816
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef loonytik het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.
Vraag ik me toch echt af waar het een viral voor zou moeten zijn. Enige logische lijkt me het "bijstander effect" maar dat was toch een beste boom van een kerel en er zijn alleen maar ouderen/scholieren in die bus.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:07:08 #188
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73000190
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Of het echt is betwijfel ik inmiddels ook, maar geloof maar niet dat bewakingscamera's (cameraatjes eigenlijk, want webcam grote) een goede video kwaliteit hebben.
Zijn er wel degelijk! Ze maken cameras vaak groot omdat mensen ze dan zien, kleine cameras met slechte kwaliteit snap ik niet, want er zijn hele goedkope kleine cameras met perfecte kwaliteit!

Trouwens het is me nu echt duidelijk, die bus is gebotst! Moet wel zo zijn.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_73007295
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tegen die kerel hierboven die zei dat je door die ruimte kan kijken:
zet het filmpje eens stop op 0.37 en kijk naar die ruimte.
Kijk vervolgens om 1.17 naar de ruimte (al eerder is dat trouwens zo). Juist ja, er zit daar iets zwarts ineens. Gezien de lengte van de 'chauffeur', en hoe hij erbij ligt acht ik de kans vrij groot dat hij niet plat ligt.
Waarmee ik dus bedoel dat de man met zijn hoofd deels omhoog ligt, aangezien degene die dat poste geen reactie gaf plaats ik dit nog maar eens
Kijk maar eens goed.. 0.37 zit er niks tussen die stoelen achter, en sinds hij er ligt (niet meteen, pas iets later) zie je daar iets donkers. Bovenlichaam, hoofd??
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:29:40 #190
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_73009546
Lijkt me toch echt fake. If not, zeer triest.
pi_73010765
Ik gok ook op 'n hoax. Misschien om de aandacht op zinloos geweld te vestigen? Is ze wel goed gelukt dan omdat iedereen d'r hier over praat.
Hallon!
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:19:20 #192
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_73013860
het lijkt me nep maar het is natuurlijk wel zo dat als je al half dood op de grond ligt je benen niet echt heel veel bewegen als er alsnog op je getrapt wordt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:11:27 #193
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_73016445
In bussen hangen toch altijd van die 'ruitinslaandingen'? Met die punt die daarop zit verbrijzel je in een tik de knie van zo'n achterlijke klojo.

(edit: lees nu pas de hoax-discussie, zou kunnen, laat mijn reactie dan op andere vergelijkbare situaties slaan..)

[ Bericht 30% gewijzigd door Matthijs- op 22-09-2009 20:24:45 ]
Oh really?
pi_73028012
Fake imo
pi_73485894
Voor de mensen die nog steeds interesse hebben in meer info

http://boeitmedat.nl/?id=3

Hoop slimme mensen hier die het al doorhadden!
pi_73495140
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:

Ik voel me gebruikt. .
pi_73495752
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:

Thanks voor deze post !
pi_73497200
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Deze gasten mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen. Wat een hersenloze kaalkopjes. Geen woorden voor.

Mee eens, echt heel ziek hoe je zo te keer kan gaan.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:44:32 #199
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_73497334
Ik draag kistjes
Maar ik ben geen skinhead. Ik heb maat 48/48.5, en het is voor mij persoonlijk zeer moeilijk om degelijke schoenen te krijgen in grote maten. Daarom heb ik dus kistjes. Sorry

Filmpje is nep trouwens. Zal leuk zijn als die passagiers er half lachend en gortdroog bij gingen staan van 'pfffff, die man heeft straks een dwarslaesie, dat is toch niks joh!' Ook wel heel goeie filmkwaliteit. Bijna DVD zowat
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_73497602
Ik ben gestopt met kijken toen die aso begon met de buschaffeur.

Hoe haalt hij het in z'n bolle kop.
Afschieten die hap! Stenigen!
Anonimity is a bliss
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:20:07 #201
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73498736
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ook wel heel goeie filmkwaliteit. Bijna DVD zowat
Zulke camera's hebben nou eenmaal geen DVD-kwaliteit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:39:54 #202
187674 Sigmund666
pi_73499403
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zulke camera's hebben nou eenmaal geen DVD-kwaliteit.
Full HD 1920x1080 kwaliteit man! JEWEETZ!
De kwaliteit is wel aan de hoge kant je weet!
pi_73500069
Aan iedereen die na mij gepost heeft:

HET FILMPJE IS INDERDAAD NEP
( niet gedacht dat mensen alsnog zouden denken dat het echt was toen ik het omhoog kickte)
pi_73500639
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Obvious fake.
Dat dus.
pi_73500871
Hahhahahahaha

Falers die niet in staat waren dit filmpje op echtheid te beoordelen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:23:59 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73501247
Dit is een viral. Voor wat weet ik niet, want ik zou als bedrijf hier niet mee geassocieerd willen worden. Maar kijk maar eens naar de andere filmpjes die de uploader op youtube er neer gezet heeft. Nog drie keer een dergelijk filmpje in korte tijd en alledrie een beetje, hoe zal ik het zeggen, onwaarschijnlijk.
The End Times are wild
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:26:59 #207
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73501409
Waarschijnlijk van die suffe SIRE-campagne: we worden met z'n allen steeds asocialer.
The End Times are wild
pi_73501492
Ik vond het filmpje ook al heel onlogisch. Gevoelsmatig klopte er iets niet.

Als het een Marokkaan, liever in groepsvorm, was geweest had het misschien het voordeel van de twijfel gekregen. Hoe bitter, die waarheid.
pi_73515084
Nou vooruit dan, als de mensen dat linkje naar boeitmedat.nl gemist hebben, dit staat er als verklaring:
quote:

De brandweer hinderen tijdens het blussen van een woonhuis waar bewoners in doodsnood zijn, agenten uitschelden en uitdagen tijdens een avondje stappen, ambulancepersoneel bedreigen als die eerste hulp verlenen, een buschauffeur of conducteur molesteren omdat dat gewoon 'leuk' is. Regel? Nee, maar ook allang geen uitzondering meer.

Asociaal gedrag en zeker geweld ten opzichte van mensen met een publieke taak is onacceptabel.

Op deze site laten we zien dat dit gedrag onverantwoordelijk en asociaal is. En zelfs slachtoffers kost. Er staan videoclips op die we eerder op populaire video-sites hebben gezet of verspreid via Blue-Tooth naar zaktelefoons: fragmentarisch, ruw, sensationeel en uit hun verband gerukt.
In de uiteindelijke film zien we de clips als geheel en beleven het totale verhaal door de ogen betrokkenen en omstanders.
De losse "sensationele" clips krijgen in de film een heel andere lading: dat wat eerst als vet en stoer is ervaren blijkt het gedrag van "losers". We sluiten steeds af met de gewetensvraag: Boeitmedat? Een "loser" niet, maar wie wil dat nog zijn?

Voor de goede orde: De gebeurtenissen in de films op “Boeitmedat” zijn door professionele acteurs nagespeeld maar gebaseerd op waargebeurde feiten.

Verder kun je je mening achter laten door een video te uploaden onder de knop BOEITMEDAT of een bericht te plaatsen op het FORUM over hetgeen je hier ziet, wat jij er van vindt en wat jij wellicht denkt dat zou moeten gebeuren om hufterig, asociaal en gewelddadig gedrag tegen gewone mensen met een publieke taak te stoppen.

BOEITMEDAT is het initiatief van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg en wordt betaald door het Ministerie van Binnenlandse Zaken, de Provincie Limburg, het Politiekorps Limburg-Zuid, de Brandweer Zuid-Limburg en de GGD Zuid Limburg.
There's no place like 127.0.0.1
pi_73515116
Dank je wel tukkeredje..Dat had ik misschien beter kunnen doen
pi_73515139
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Tammymara het volgende:
Dank je wel tukkeredje..Dat had ik misschien beter kunnen doen
you're welcome
There's no place like 127.0.0.1
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:55:11 #212
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_73515499
Als het filmpje echt was geweest speelde een allochtoon wel de hoofdrol.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:11:40 #213
187674 Sigmund666
pi_73515997
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef Tacobell het volgende:
Als het filmpje echt was geweest speelde een allochtoon wel de hoofdrol.
Zo sneu.
Want onze blanke Keesje de Boer doet dat niet hoor. Neu! Die pakt een loden pijp om die man de tering in te slaan.
pi_73516021
Ik zie geen allochtoon, de kaalkopjes doen dit niet die zijn er te laf voor.

Fake dus.
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:16:06 #215
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73516115
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
wheheheheh
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73518035
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef TukkerEdje het volgende:
Nou vooruit dan, als de mensen dat linkje naar boeitmedat.nl gemist hebben, dit staat er als verklaring:
[..]
Nep dus.

Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')