quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:53 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Wat falend, nep of niet, DOOD ZULLEN ZE GAAN! Waarom? Gewoon omdat het kan, jajajaajajajajaja
Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wat me opviel was dat hij die buschauffeur wel eerst heel zacht en netjes op de grond legt, maar vervolgens op hem inschopt.
Dat zul je inderdaad wel verwachten ja, ik weet niet wat ik er nu van moet denkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nee klopt. Maar hij legt hem echt eerst goed neer enzo. Je zou verwachten dat hij hem gewoon tegen de grond slaat en dan verder gaat.
Idd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik denk niet dat een buschauffeur van 65+ tegen durft te stribbelen.
Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef loonytik het volgende:
Lacht die gozer nou aan het begin? terwijl hij als die mensen wegduwt op et eind daarvan lijkt het wel even of hij lacht(recht in de camera) of ben ik gek?
Gok op hoax vooral de laatste trap dat hij hangt op die stang en met beide voeten "trapt" lijkt erg nep.
Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond die laatste trap ook erg ''nep'' lijken, maar om nou meteen te zeggen dat hij nep is? Vooral voor de buschauffeur er rot om te zeggen, ik wacht liever af tot ik zeker weet dat hij nep/echt is.
Vraag ik me toch echt af waar het een viral voor zou moeten zijn. Enige logische lijkt me het "bijstander effect" maar dat was toch een beste boom van een kerel en er zijn alleen maar ouderen/scholieren in die bus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:16 schreef loonytik het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook gok/denk op hoax. Maar in combinatie met die lach in die camera. Het zacht neerleggen van de chauffeur.En die slagen/trappen van hem lijken niet de chauffeur te raken. Hangt mijn gevoel toch meer naar nep. Natuurlijk is het erg voor de chauffeur als dit filmpje echt blijkt te zijn waar ook een kans op is. Er komt wss later wel meer info vrij of het een viral of echt is.
Zijn er wel degelijk! Ze maken cameras vaak groot omdat mensen ze dan zien, kleine cameras met slechte kwaliteit snap ik niet, want er zijn hele goedkope kleine cameras met perfecte kwaliteit!quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Of het echt is betwijfel ik inmiddels ook, maar geloof maar niet dat bewakingscamera's (cameraatjes eigenlijk, want webcam grote) een goede video kwaliteit hebben.
Waarmee ik dus bedoel dat de man met zijn hoofd deels omhoog ligt, aangezien degene die dat poste geen reactie gaf plaats ik dit nog maar eensquote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Tegen die kerel hierboven die zei dat je door die ruimte kan kijken:
zet het filmpje eens stop op 0.37 en kijk naar die ruimte.
Kijk vervolgens om 1.17 naar de ruimte (al eerder is dat trouwens zo). Juist ja, er zit daar iets zwarts ineens. Gezien de lengte van de 'chauffeur', en hoe hij erbij ligt acht ik de kans vrij groot dat hij niet plat ligt.
Ik voel me gebruikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:
Voor de mensen die nog steeds interesse hebben in meer info
http://boeitmedat.nl/?id=3
Hoop slimme mensen hier die het al doorhadden!
Thanks voor deze postquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Tammymara het volgende:
Voor de mensen die nog steeds interesse hebben in meer info
http://boeitmedat.nl/?id=3
Hoop slimme mensen hier die het al doorhadden!
Mee eens, echt heel ziek hoe je zo te keer kan gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Deze gasten mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen. Wat een hersenloze kaalkopjes. Geen woorden voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |