idd, het zo zomaar in scene gezet kunnen zijn (voor een film ofzo) en kan me niet voorstellen dat gabbers tot zoiets in staat zijn (de gabbers die ik onmoet zijn allemaal supertoffe gasten)quote:Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel toevallig dat je net niet ziet dat de chauffeur geslagen en geschopt wordt.
Sorry!! ik ben zelf ook geen lieverdje, maar dit gaat mij ook erg ver..quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
oeh gelukkig
Ik miste dus die emoticon al
Kerel, het is duidelijk fake.quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Of je hebt oogkleppen op, of je bedoelt dat het achter een bankje afspeelt.
In beide gevallen: lekker boeiend?
Ja klopt. Dat HC's rascistisch genoemd worden is echt niet altijd waar hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben zwart, en ik had vroeger twee hele goede vriendinne die helemaal dol waren op hardcore. De één nog meer dan de ander. Echt nikey's, haar strak naar achteren, niks mis mee!
Genoeg Lonsdale-dragende hardcore-gabbers met legerbroeken en kisten aan, en rare KKK petjes op hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, het zo zomaar in scene gezet kunnen zijn (voor een film ofzo) en kan me niet voorstellen dat gabbers tot zoiets in staat zijn (de gabbers die ik onmoet zijn allemaal supertoffe gasten)
vaag dat die ene lonsdale draagt, beetje typisch, dat zie je niet veel meer
ik zeg HOAX.
Gewoon een viral tegen geweld.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef julian6 het volgende:
Heb het filmpje nu wat beter bekeken en die man kan nooit geraakt zijn, zijn voet komt gewoon te hoog en hij komt te snel weer omhoog
en hij legt m ook wel een beetje vriendelijk neer niet?
is dit filmpje een poging van de linkse maffia om kaalkopjes weer in de aandacht te krijgen?
Oh echt wel.quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie vaak genoeg "zwarten" op hardcore feesten en zag gister op intoxicated (groot gabberfeest) een echte rasta neger xD
zijn er serieus nog mensen die denken dat hardcore muziek voor racisten is???
Dit dus. Goed gelukt ook. Enige dat een beetje onrealistisch is, is inderdaad de videokwaliteit. Ook bij die andere filmpjes.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gewoon een viral tegen geweld.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef julian6 het volgende:
is dit filmpje een poging van de linkse maffia om kaalkopjes weer in de aandacht te krijgen?
Je stond er niet naast, je weet niet wat er gebeurde. Welke geluiden er gemaakt zijn en dat soort dingen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef julian6 het volgende:
Heb het filmpje nu wat beter bekeken en die man kan nooit geraakt zijn, zijn voet komt gewoon te hoog en hij gaat te snel weer omhoog
en hij legt m ook wel een beetje vriendelijk neer niet?
Of het echt is betwijfel ik inmiddels ook, maar geloof maar niet dat bewakingscamera's (cameraatjes eigenlijk, want webcam grote) een goede video kwaliteit hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef leRomein het volgende:
[..]
Dit dus. Goed gelukt ook. Enige dat een beetje onrealistisch is, is inderdaad de videokwaliteit. Ook bij die andere filmpjes.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je stond er niet naast, je weet niet wat er gebeurde. Welke geluiden er gemaakt zijn en dat soort dingen.
Toen ik er voor de 2e keer naar keek kon ik me inbeelden dat de man daar half zit en half ligt op de grond en tegen de rand van de bus. Daarom raakt hij hem zo hoog, omdat daar z'n hoofd zit.
Je kunt lang gaan brainstormen over dit soort dingen.
Natuurlijk kan het nep zijn, maar dat weet je niet.
We weten hier (nog) niets van af, ik hoop dat daar wel verandering in komt want ik ben nu toch flink nieuwsgierig!
Ja wat?quote:
Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja wat?
't Is toch best vreemd om je helemaal te gaan inbeelden waarom het nep zou zijn - bijv. omdat de dader net in z'n neus peuterde op het moment dat de bestuurder bewusteloos neerviel, en dat het daarom niet kan zijn dat hij een hartaanval heeft gekregen want dan zou hij wel geniesd hebben - terwijl je niet eens weet wat daar allemaal gaande was?
Ik zou er niet van staan te kijken als dit echt is. Ik heb in mijn (korte) leven helaas al enkele ergere dingen mogen aanschouwen irl.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Alleen al het feit dat die youtube account gloednieuw is en de enige bron van dit stukje film.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zou er niet van staan te kijken als dit echt is. Ik heb in mijn (korte) leven helaas al enkele ergere dingen mogen aanschouwen irl.
Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh echt wel.
Die horen bij het clubje "negers zijn op onze banen uit" "marokkanen zijn crimineel" "joden houden geld achter" "blondjes zijn dom" "vrouwen kunnen niets" "mannen zijn sexisten" "reggae-luisteraars doen niets anders dan blowen" "emo's snijden zich" "gothics zijn depressief" "homo's zijn onrein" en weet ik veel welke vooroordelen er nog meer bestaan over (etnische) groepen.
Dat soort mensen die in kleine hokjes denken zijn nooit weg te krijgen van deze aardbol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |