abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72979512
Ik denk eigenlijk nu ook dat dit een hoax is.

Kijk eens naar de mensen buiten terwijl de chauffeur op de grond gegooid word en vervolgens geslagen. Je ziet er niet veel van buiten, maar dat meisje helemaal links blijft gewoon stilstaan.. Nergens een hand voor de mond ofzo.. hmm, beetje onnatuurlijk dat gedoe buiten naar mijn mening.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72979553
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel toevallig dat je net niet ziet dat de chauffeur geslagen en geschopt wordt.
idd, het zo zomaar in scene gezet kunnen zijn (voor een film ofzo) en kan me niet voorstellen dat gabbers tot zoiets in staat zijn (de gabbers die ik onmoet zijn allemaal supertoffe gasten)

vaag dat die ene lonsdale draagt, beetje typisch, dat zie je niet veel meer

ik zeg HOAX.
pi_72979561
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

oeh gelukkig
Ik miste dus die emoticon al
Sorry!! ik ben zelf ook geen lieverdje, maar dit gaat mij ook erg ver..
Bier en tieten!!
  maandag 21 september 2009 @ 20:37:41 #129
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72979576
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Of je hebt oogkleppen op, of je bedoelt dat het achter een bankje afspeelt.
In beide gevallen: lekker boeiend?
Kerel, het is duidelijk fake.
Wtf lul je?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 21 september 2009 @ 20:38:33 #130
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_72979604
Hitler luisterde ook hardcore, zegt genoeg lijkt me.
pi_72979641
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik ben zwart, en ik had vroeger twee hele goede vriendinne die helemaal dol waren op hardcore. De één nog meer dan de ander. Echt nikey's, haar strak naar achteren, niks mis mee!
Ja klopt. Dat HC's rascistisch genoemd worden is echt niet altijd waar hoor.
Van die hardcore-vrienden zijn er ook genoeg met marokkanen en zwarten als vrienden.
Overigens zijn er ook zat 'normale' mensen (dus niet hardcore/skinhead/rednecks) die rascistisch als de pest zijn.

Ik hoop trouwens wel dat deze gasten echt gepakt worden, en dat de politie dit filmpje heeft gezien en ook opzoek is naar de daders.
De poster van dit filmpje moet toch beschikking hebben gehad over dit beveiligingscamera-filmpje, dus die zou er eigenlijk wel wat vanaf móéten weten.
Ik las dat er al iemand had gereageerd richting de poster, daar inmiddels al wat van gehoord?
Ik denk dat je verder niet veel kunt doen om meer info te krijgen.
Op de nieuwssites staan in iedergeval geen recente bus-incidenten.
  maandag 21 september 2009 @ 20:39:54 #132
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_72979675
Als het net is dan is het wel zwaar goed geacteerd iig.
#FreeHat
pi_72979746
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:37 schreef julian6 het volgende:

[..]

idd, het zo zomaar in scene gezet kunnen zijn (voor een film ofzo) en kan me niet voorstellen dat gabbers tot zoiets in staat zijn (de gabbers die ik onmoet zijn allemaal supertoffe gasten)

vaag dat die ene lonsdale draagt, beetje typisch, dat zie je niet veel meer

ik zeg HOAX.
Genoeg Lonsdale-dragende hardcore-gabbers met legerbroeken en kisten aan, en rare KKK petjes op hoor.
Ik zie niet echt in waarom dit fake zou zijn.
Het kan natuurlijk, we weten hier niets vanaf verder.
Maar ik zou me niet kunnen inbeelden waarom iemand hier serieus een in scene gezet filmpje van zou maken
pi_72979755
Nee Suusje-V. Heb nog geen reactie van de uploader gehad, en verwacht eerlijk gezegd ook niet dat die komt..
pi_72979758
Heb het filmpje nu wat beter bekeken en die man kan nooit geraakt zijn, zijn voet komt gewoon te hoog en hij gaat te snel weer omhoog

en hij legt m ook wel een beetje vriendelijk neer niet?

is dit filmpje een poging van de linkse maffia om kaalkopjes weer in de aandacht te krijgen?
  maandag 21 september 2009 @ 20:42:23 #136
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72979794
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef julian6 het volgende:
Heb het filmpje nu wat beter bekeken en die man kan nooit geraakt zijn, zijn voet komt gewoon te hoog en hij komt te snel weer omhoog

is dit filmpje een poging van de linkse maffia om kaalkopjes weer in de aandacht te krijgen?
Gewoon een viral tegen geweld.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72979881
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef julian6 het volgende:

[..]

Sterker nog, ik zie vaak genoeg "zwarten" op hardcore feesten en zag gister op intoxicated (groot gabberfeest) een echte rasta neger xD

zijn er serieus nog mensen die denken dat hardcore muziek voor racisten is???
Oh echt wel.
Die horen bij het clubje "negers zijn op onze banen uit" "marokkanen zijn crimineel" "joden houden geld achter" "blondjes zijn dom" "vrouwen kunnen niets" "mannen zijn sexisten" "reggae-luisteraars doen niets anders dan blowen" "emo's snijden zich" "gothics zijn depressief" "homo's zijn onrein" en weet ik veel welke vooroordelen er nog meer bestaan over (etnische) groepen.
Dat soort mensen die in kleine hokjes denken zijn nooit weg te krijgen van deze aardbol.
pi_72979969
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Gewoon een viral tegen geweld.
Dit dus. Goed gelukt ook. Enige dat een beetje onrealistisch is, is inderdaad de videokwaliteit. Ook bij die andere filmpjes.
celebrate your money
  maandag 21 september 2009 @ 20:46:31 #139
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72980012
quote:

Tyf toch een eind op
pi_72980038
quote:
Heb het filmpje nu wat beter bekeken en die man kan nooit geraakt zijn, zijn voet komt gewoon te hoog en hij gaat te snel weer omhoog

Je stond er niet naast, je weet niet wat er gebeurde. Welke geluiden er gemaakt zijn en dat soort dingen.
Toen ik er voor de 2e keer naar keek kon ik me inbeelden dat de man daar half zit en half ligt op de grond en tegen de rand van de bus. Daarom raakt hij hem zo hoog, omdat daar z'n hoofd zit.

Je kunt lang gaan brainstormen over dit soort dingen.
Natuurlijk kan het nep zijn, maar dat weet je niet.
We weten hier (nog) niets van af, ik hoop dat daar wel verandering in komt want ik ben nu toch flink nieuwsgierig!
pi_72980071
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef leRomein het volgende:

[..]

Dit dus. Goed gelukt ook. Enige dat een beetje onrealistisch is, is inderdaad de videokwaliteit. Ook bij die andere filmpjes.
Of het echt is betwijfel ik inmiddels ook, maar geloof maar niet dat bewakingscamera's (cameraatjes eigenlijk, want webcam grote) een goede video kwaliteit hebben.
  maandag 21 september 2009 @ 20:49:20 #142
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72980120
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Je stond er niet naast, je weet niet wat er gebeurde. Welke geluiden er gemaakt zijn en dat soort dingen.
Toen ik er voor de 2e keer naar keek kon ik me inbeelden dat de man daar half zit en half ligt op de grond en tegen de rand van de bus. Daarom raakt hij hem zo hoog, omdat daar z'n hoofd zit.

Je kunt lang gaan brainstormen over dit soort dingen.
Natuurlijk kan het nep zijn, maar dat weet je niet.
We weten hier (nog) niets van af, ik hoop dat daar wel verandering in komt want ik ben nu toch flink nieuwsgierig!
.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72980296
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

.
Ja wat?
't Is toch best vreemd om je helemaal te gaan inbeelden waarom het nep zou zijn - bijv. omdat de dader net in z'n neus peuterde op het moment dat de bestuurder bewusteloos neerviel, en dat het daarom niet kan zijn dat hij een hartaanval heeft gekregen want dan zou hij wel geniesd hebben - terwijl je niet eens weet wat daar allemaal gaande was?
  maandag 21 september 2009 @ 20:56:23 #144
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72980419
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ja wat?
't Is toch best vreemd om je helemaal te gaan inbeelden waarom het nep zou zijn - bijv. omdat de dader net in z'n neus peuterde op het moment dat de bestuurder bewusteloos neerviel, en dat het daarom niet kan zijn dat hij een hartaanval heeft gekregen want dan zou hij wel geniesd hebben - terwijl je niet eens weet wat daar allemaal gaande was?
Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72980468
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Ik zou er niet van staan te kijken als dit echt is. Ik heb in mijn (korte) leven helaas al enkele ergere dingen mogen aanschouwen irl.
  maandag 21 september 2009 @ 21:00:50 #146
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_72980610
hoelang deed je erover om die nederlander te vinden?
vast erg veel zoekwerk
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
  maandag 21 september 2009 @ 21:02:08 #147
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72980671
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ik zou er niet van staan te kijken als dit echt is. Ik heb in mijn (korte) leven helaas al enkele ergere dingen mogen aanschouwen irl.
Alleen al het feit dat die youtube account gloednieuw is en de enige bron van dit stukje film.
Hoe zou hij aan zulke beelden zijn gekomen denk je?
Natuurlijk zal de politie zulke beelden niet eerst uitgebreid willen bestuderen. Daargelaten dat er niet eens een nieuwsbericht is over deze actie.
Over het filmpje zelf: dit soort camera's hangen echt niet in een willekeurige bus. Veel te hoge kwaliteit. Ook is het acteerwerk dramatisch van de 'omstanders', om maar niet te beginnen over het mongolische 'kapot slaan' van de acteur die de tokkie speelt.

Het is een leuke stunt, meer niet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72980676
Ik heb het een paar keer gekeken, maar het lijkt op zich wel aardig realistisch. Eerlijk gezegd twijfel ik of het echt of nep is, dus ik wacht gewoon de harde feiten af.

Word hier wel kots en kotsmisselijk van, deze dingen kunnen namelijk wel echt gebeuren en ik weet zeker dat het ook wel eens heeft plaatst gevonden. Nep of niet, de vinger wordt wel weer op de zere plek gelegd. Maar tegenwoordig moet alles 'schokkend' zijn om een boodschap over te brengen, dus ik ben benieuwd wat dit is.
pi_72981037
Die chauffeur word levensbredeigend aangevallen en verzet zich op geen enkele manier? Nadat hij op de grond ligt bewegen zijn benen ook nauwelijks, ook niet wanneer hij geraakt wordt. Ook wel erg toevallig dat de toetakeling buiten het beeld plaatsvindt. Camerastandpunt vind ik ook vreemd, aangezien die dingen altijd in hoeken hangen en niet boven het middenpad. Het beeld is ook vreemd, alsof ze wat gerotzooit hebben met betere kwaliteit video om het echter over te laten komen.

edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.

[ Bericht 20% gewijzigd door 16meter op 21-09-2009 21:17:55 ]
pi_72981299
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Oh echt wel.
Die horen bij het clubje "negers zijn op onze banen uit" "marokkanen zijn crimineel" "joden houden geld achter" "blondjes zijn dom" "vrouwen kunnen niets" "mannen zijn sexisten" "reggae-luisteraars doen niets anders dan blowen" "emo's snijden zich" "gothics zijn depressief" "homo's zijn onrein" en weet ik veel welke vooroordelen er nog meer bestaan over (etnische) groepen.
Dat soort mensen die in kleine hokjes denken zijn nooit weg te krijgen van deze aardbol.
Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.

Zo geef jij zelf eigenlijk 'n prachtig voorbeeld door hetzelfde te doen bij mensen die gabbers in hokjes delen, die deel jij bij het clubje 'negers zijn op onze banen uit' en meer van dat soort onzin (waar ik me overigens helemaal niet bij aansluit). Zie het bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')