Natuurlijk, dat kan maar zo gebeuren dat je na die 'rake' klappen en trappen met je bewusteloze kop omhoog komt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Je hebt gelijk. Hij eindigt te hoog.
Maar wie zegt er dat die chauffeur niet toevallig net met zijn hoofd omhoog kwam, waardoor die trap op zijn schedel kwam en niet bijna op de grond
Er zijn er twee (precies dezelfde). Beide op 17 september geplaatst, beide op 17 september lid van YouTube geworden. Enig verschil is dat bij het ene filmpje minder ver ingezoomd is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft er al contact gezocht met de poster van het filmpje?
Klopt, maar ik ben zo'n mongolenwijf dat ertussen komt als iemand in elkaar word geslagen, lekker slim ja, gelukkig ben ik nooit in het ziekenhuis beland daardoor, met hem was dat vast wel gebeurd maargoed.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit vind ik ook bullshit. Tegen dit soort brute domheid kun je niet op, het lijkt nogal 'n flinke kerel, als je 't alleen maar gaat verliezen heeft het geen zin je daar in te mengen.
We hebben het eerste raadsel opgelostquote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
En iedereen blijft er ook in de buurt staan... (wachtend op vervangend vervoer!)
Totally right.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dankzij dit soort kankervolk worden de normale hardcore liefhebbers zwart gemaakt.
Walgelijk filmpje gewoonWat een achterlijke fucking ratten dit
quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Totally right.
Zoals bij alle groepen wordt iedereen in hetzelfde hokje gepropt.
Ik hou zelf niet van hardcore, maar ik heb zat vrienden die echt van hardcore houden en nog nooit mensen in elkaar geslagen hebben of criminele dingen hebben gedaan ofzo.
Nu moet ik zeggen dat legerbroeken en kisten niet écht de nieuwste mode zijn (gozer uit m'n klas loopt ermee rondDat is trouwens wel zo'n rascistisch crimineeltje), maar er zijn genoeg mensen die dat soort dingen dragen en nog nooit het criminele pad op zijn geweest.
De gasten van dit filmpje mogen echt acuut en permanent de hel in lopen, net als iedereen die soortgelijke acties uitvoert.
Maar toch (net als dat niet alle allochtonen slecht zijn) zijn er genoeg góéde en lieve hardcore-liefhebbers!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Door dezelfde gebruiker op youtube gepost op dezelfde dag als het filmpje uit de OP
Maar het filmpje is iig al 4 dagen oud. (Spuit elf zie ik)
jij bent zeker alleen maar gevoed thuis... ipv opgevoedquote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
H4L
Maar toch... als dat meisje zijn vriendin was... en ze was vreemgegaan, dan geef je der toch een paar tikken, en als er dan zo´n brillie komt... dan schop je hem toch verrot. Logisch...
Sarcasme...quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent zeker alleen maar gevoed thuis... ipv opgevoed
ik ben zwart, en ik had vroeger twee hele goede vriendinne die helemaal dol waren op hardcore. De één nog meer dan de ander. Echt nikey's, haar strak naar achteren, niks mis mee!quote:Op maandag 21 september 2009 20:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Totally right.
Zoals bij alle groepen wordt iedereen in hetzelfde hokje gepropt.
Ik hou zelf niet van hardcore, maar ik heb zat vrienden die echt van hardcore houden en nog nooit mensen in elkaar geslagen hebben of criminele dingen hebben gedaan ofzo.
Nu moet ik zeggen dat legerbroeken en kisten niet écht de nieuwste mode zijn (gozer uit m'n klas loopt ermee rondDat is trouwens wel zo'n rascistisch crimineeltje), maar er zijn genoeg mensen die dat soort dingen dragen en nog nooit het criminele pad op zijn geweest.
De gasten van dit filmpje mogen echt acuut en permanent de hel in lopen, net als iedereen die soortgelijke acties uitvoert.
Maar toch (net als dat niet alle allochtonen slecht zijn) zijn er genoeg góéde en lieve hardcore-liefhebbers!
logisch ja.quote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
H4L
Maar toch... als dat meisje zijn vriendin was... en ze was vreemgegaan, dan geef je der toch een paar tikken, en als er dan zo´n brillie komt... dan schop je hem toch verrot. Logisch...
gelukkig maarquote:
Hier mist een sarcastische emoticon...quote:Op maandag 21 september 2009 20:25 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
H4L
Of je hebt oogkleppen op, of je bedoelt dat het achter een bankje afspeelt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel toevallig dat je net niet ziet dat de chauffeur geslagen en geschopt wordt.
Sterker nog, ik zie vaak genoeg "zwarten" op hardcore feesten en zag gister op intoxicated (groot gabberfeest) een echte rasta neger xDquote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben zwart, en ik had vroeger twee hele goede vriendinne die helemaal dol waren op hardcore. De één nog meer dan de ander. Echt nikey's, haar strak naar achteren, niks mis mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |