abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72981337
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Bier en tieten!!
pi_72981481
Tegen die kerel hierboven die zei dat je door die ruimte kan kijken:
zet het filmpje eens stop op 0.37 en kijk naar die ruimte.
Kijk vervolgens om 1.17 naar de ruimte (al eerder is dat trouwens zo). Juist ja, er zit daar iets zwarts ineens. Gezien de lengte van de 'chauffeur', en hoe hij erbij ligt acht ik de kans vrij groot dat hij niet plat ligt.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72981498
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:
Die chauffeur word levensbredeigend aangevallen en verzet zich op geen enkele manier? Nadat hij op de grond ligt bewegen zijn benen ook nauwelijks, ook niet wanneer hij geraakt wordt. Ook wel erg toevallig dat de toetakeling buiten het beeld plaatsvindt. Camerastandpunt vind ik ook vreemd, aangezien die dingen altijd in hoeken hangen en niet boven het middenpad. Het beeld is ook vreemd, alsof ze wat gerotzooit hebben met betere kwaliteit video om het echter over te laten komen.

edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.

Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'? Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
  maandag 21 september 2009 @ 21:23:12 #154
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72981588
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.

Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'? Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
http://tinyurl.com/kpdazm
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72981673
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.

Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
pi_72981798
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.

Zo geef jij zelf eigenlijk 'n prachtig voorbeeld door hetzelfde te doen bij mensen die gabbers in hokjes delen, die deel jij bij het clubje 'negers zijn op onze banen uit' en meer van dat soort onzin (waar ik me overigens helemaal niet bij aansluit). Zie het bewijs.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen doet dat, tot op zekere hoogte. Bewust of onbewust.
Alleen kun je je altijd wel beseffen of je eigen associaties en vooroordelen nu eigenlijk wel terecht zijn.
Dat is iets waar ik me wel bewust van ben, maar ik heb natuurlijk ook gelijk al allerlei associaties bij het horen van een bepaald woord ofzo.
pi_72981883
Tvp

ik hoop echt dat het een hoax is, misselijk wordt ik ervan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72981884
Ook al zou dit filmpje nep zijn, erger ik me nogsteeds mateloos aan aggressieve tiepjes die een kick krijgen van het random in elkaar slaan van mensen, zelfs al kijkt die persoon hem/haar alleen maar verkeerd aan.
  maandag 21 september 2009 @ 21:30:00 #159
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72981905
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.

Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72982163
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef thewhiteguy het volgende:
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Wat heeft beweren dat dit (overduidelijk trouwens) nep is te maken met het zijn van een internetheld?

Iets niet helemaal begrepen?
pi_72982170
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
pi_72982175
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Maar ik denk dat dat ook in het algemeen valt op te vatten. Dat de mafkezen die dit wél echt doen in dit land een kogel door de kop mogen krijgen.
Goed, ik zeg niet dat ze gelijk dood moeten, maar iig wel een flinke straf moeten krijgen!
Echt belachelijk dat dit soort dingen gebeuren, ongeacht of dít filmpje nou echt of nep is.
  maandag 21 september 2009 @ 21:36:35 #163
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72982251
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
Het is gelukkig nog geen geenstijl nee, waar binnen enkele tellen allerlei persoonlijke gegevens open en bloot staan.
Dan hoef je nog maar 1 gek te hebben die er iets mee doet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72982550
Volgens mij is het ook nep...
pi_72983331
quote:
edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Inderdaad, en daarmee is deze hoax definitief ontkracht.
pi_72984499
Denk je dat een busmaatschappij zijn tapes zo op het internet zet, in plaats van eerst aangifte te doen, waarna er natuurlijk ook wel een nieuwsbericht van de betreffende maatschappij naar buiten zou gegaan zijn.
pi_72985529
Hopelijk is het nep ja :/
pi_72985715
Hoax.
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:08:36 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72988428
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Denk het ook ja , heb er voor de rest ook helemaal niks over gehoord / gelezen
Ik ben inmiddels overleden
pi_72988574
Als je dan toch zo graag wilt lopen rossen pak dan iemand van je eigen leeftijd die zich nog kan verweren, en niet een man van 65+ die alleen maar probeert zijn werk te doen. Dit soort lui maken mij zo misselijk!
All good things are wild and free.
pi_72988747
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
pi_72989677
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:53:29 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_72992485
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef tliciouz het volgende:
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_72992892
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
Iemand zonder lonsdale trui en kistjes dat lokt alleen maar reacties uit over bepaalde stereotypes net zoals je een buitenlander er voor zou vragen, ik zal er niet over oordelen, maar er zijn genoeg mensen die meteen een hele groep in een hokje duwen na zoiets gezien te hebben. En ik denk dat als dit een promotiefilmpje zou zijn de overheid dat ook niet zou willen.
pi_72993846
Wat me opviel was dat hij die buschauffeur wel eerst heel zacht en netjes op de grond legt, maar vervolgens op hem inschopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')