Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef 16meter het volgende:
Die chauffeur word levensbredeigend aangevallen en verzet zich op geen enkele manier? Nadat hij op de grond ligt bewegen zijn benen ook nauwelijks, ook niet wanneer hij geraakt wordt. Ook wel erg toevallig dat de toetakeling buiten het beeld plaatsvindt. Camerastandpunt vind ik ook vreemd, aangezien die dingen altijd in hoeken hangen en niet boven het middenpad. Het beeld is ook vreemd, alsof ze wat gerotzooit hebben met betere kwaliteit video om het echter over te laten komen.
edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
http://tinyurl.com/kpdazmquote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt niet waar. Ik gebruik dagelijks de bus en die cameraatjes hangen altijd in 'n soort webcam achtig rond dingetje in het midden, juist exact boven het gangpad.
Verder snap ik nog steeds niet waarom iemand dit zou acteren, 'tegen geweld'?Hoe dan? En wat is een viral? Zo logisch vind ik dat niet, dat het nep zou zijn, bedoel ik.
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is gewoon duidelijk nep, je kan toch wel zelf bedenken dat dit onmogelijk echt is.
Je hebt helemaal gelijk. Iedereen doet dat, tot op zekere hoogte. Bewust of onbewust.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik associeer het er wel mee, eerlijk gezegd. Vooral met domheid, trouwens. Kan er niets aan doen, zo ziet het er gewoon uit en ik kan me ook niet voorstellen dat gabbers over het algemeen hoogopgeleid zijn. Iedereen deelt trouwens in hokjes hoor, jij ook. Dat heet categoriseren en dat doe je automatisch, omdat je nou eenmaal allerlei associaties hebt bij groepen/een referentiekader hebt.
Zo geef jij zelf eigenlijk 'n prachtig voorbeeld door hetzelfde te doen bij mensen die gabbers in hokjes delen, die deel jij bij het clubje 'negers zijn op onze banen uit' en meer van dat soort onzin (waar ik me overigens helemaal niet bij aansluit). Zie het bewijs.
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Aan al je andere aanwijzingen die je in een latere post hebt gegeven kun je inderdaad concluderen dat er een (grote) mogelijkheid is dat het nep is.
Although dit soort dingen vaak zat écht gebeuren.
Dit filmpje kan dan wel nep zijn, maar dat betekent niet gelijk dat iets dergelijks nooit gebeurd is.
Wat heeft beweren dat dit (overduidelijk trouwens) nep is te maken met het zijn van een internetheld?quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef thewhiteguy het volgende:
Je zou die chauffeur maar zijn en dit topic tegenkomen vol internethelden die allemaal beweren dat het nep is...
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompenquote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Maar ik denk dat dat ook in het algemeen valt op te vatten. Dat de mafkezen die dit wél echt doen in dit land een kogel door de kop mogen krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik ook niet. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt.
Ik probeer hier alleen even duidelijk te maken dat iedereen eerst even moet nadenken voordat er dingen gepost worden als "kogel door de kop van die mafkezen".
Het is gelukkig nog geen geenstijl nee, waar binnen enkele tellen allerlei persoonlijke gegevens open en bloot staan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat, mocht dit filmpje een HOAX zijn, jij ook wel weet dat de mensen hier geen kogel door de kop van een acteur willen pompen
Inderdaad, en daarmee is deze hoax definitief ontkracht.quote:edit: om het helemaal te ontkrachten. Als je door een open ruimte bij de achterste stoel kijkt, waar zijn voeten bij elke trap achter verdwijnen. Dan zie je dat zijn trappen steeds op hetzelfde punt zijn, maar dat er niets is dat meegeeft op het moment van impact. Hij trapt gewoon tegen een wand, waarschijnlijk links van de chauffeur acteur. Nep dus.
Denk het ook ja , heb er voor de rest ook helemaal niks over gehoord / gelezenquote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Salvad0R het volgende:
Hoax.
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef tliciouz het volgende:
En trouwens als het nep zou zijn hadden ze echt niet iemand met een lonsdale trui gevraagd om dit na te spelen aangezien er dan weer reacties uitgelokt zouden worden. En je weer mensen in een hokje gaat plaatsen.
Iemand zonder lonsdale trui en kistjes dat lokt alleen maar reacties uit over bepaalde stereotypes net zoals je een buitenlander er voor zou vragen, ik zal er niet over oordelen, maar er zijn genoeg mensen die meteen een hele groep in een hokje duwen na zoiets gezien te hebben. En ik denk dat als dit een promotiefilmpje zou zijn de overheid dat ook niet zou willen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor persoon hadden ze volgens jou moeten vragen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |