Van een kale kip kun je toch niet plukken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:57 schreef Headed het volgende:
Als je aan het bedelen bent in de trein heb je wel lef, straks vertrekt de trein en moet je je kaartje laten zien. Ik neem aan als je aan het bedelen bent dat je geen kaartje hebt
Hij reed ook gewoon mee naar het volgende stationquote:Op maandag 21 september 2009 13:57 schreef Headed het volgende:
Als je aan het bedelen bent in de trein heb je wel lef, straks vertrekt de trein en moet je je kaartje laten zien. Ik neem aan als je aan het bedelen bent dat je geen kaartje hebt
Wat moet je anders doen in de treinquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
mensen die op hun laptop bezig zijn in de trein!
quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Headed het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen in de trein?
Anders zit ik uit het raam te kijken, ook nuttig inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Headed het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al :
Jij bent de bedelaar die TS beschrijft in de OP
Toen ik een keer in Spanje in de trein zat, zat er een heel orkestquote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Ps2K het volgende:
Pff hier in Italie is het erger. Eerst word je op het station lastiggevallen door zigeuner oma's en in de trein leggen ze overal kaartjes neer. Waar op staat dat alles vanaf 50 euro welkom is...
Inderdaad. Soms geef ik ze wat, maar anders kan je ze toch ook gewoon aankijken en zeggen "nee dankje"quote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Mensen die smoezen verzinnen om niks te hoeven geven
Gewoon "nee" zeggen.
Tja, dat wou ik eerst wel doen, maar toen bedacht ik me dat een bedelaar waarschijnlijk nergens stroom heeft dus de laptop maximaal anderhalf uur kan gebruikenquote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Een euro geven aan een bedelaar: 1 euro.
Je laptop geven aan een bedelaar: 700 euro.
De blikken van je medereizigers als je je laptop weggeeft: onbetaalbaar.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Misschien dat ie dan eens een fatsoenlijke beat kan programmeren in plaats van op zijn gitaartje te staan jengelen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef TNA het volgende:
Wut?quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Flashwin het volgende:
Nee, het is pas treurig om te moeten bedelen in een land als Nederland waar OOK zwervers een uitkering krijgen. Ik negeer bedelaars altijd. Als ik echt zou weten dan iemand het geld nodig zou hebben dan zou ik zeker wat geven. Helaas is dat in 99% van de gevallen nooit zo.quote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad. Soms geef ik ze wat, maar anders kan je ze toch ook gewoon aankijken en zeggen "nee dankje"
Mensen die dan gewoon net doen of die persoon niet bestaat vind ik al helemaal treurig. Steek je kop maar in het zand, dan is er geen probleem
Mooie was trouwens dat die kerel er gewoon geschoren uit zag en nette kleding aan hadquote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, het is pas treurig om te moeten bedelen in een land als Nederland waar OOK zwervers een uitkering krijgen. Ik negeer bedelaars altijd. Als ik echt zou weten dan iemand het geld nodig zou hebben dan zou ik zeker wat geven. Helaas is dat in 99% van de gevallen nooit zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |