Wat is er nou ontspanneder dan op de bank zitten met een kuub thee. Kaakje erbij. Lekker TV kijken en f5en op de laptop.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als het in je systeem zit, kan sporten heel ontspannend zijn. Júist een uitlaatklep.![]()
Wat voor sport doet ze eigenlijk?
Ik denk dat de meesten de eerste periode als erg onzeker ervaren. Ik had/heb dat zeker ook. Zelfs nu nog terwijl ik volgende week 20weken echo heb ben ik nog onzeker.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef freubelmuts het volgende:
ik moet er nog zo aan wennen dat ik hier "mag" posten
en ik moet jullie nog een beetje leren kennen
maar ik vroeg me af hoe jullie het begin allemaal hebben ervaren?
Ik word een beetje gek van mn onzekerheid, vooral ik vandaag de hele dag een zeurderige pijn links onder heb gehad, af en toe wat krampjes of steken daar was ik wel gewend aan
maar bij dit vraag ik me toch een beetje af of het "normaal" is
Het staat ook tussen '-jes. Ik bedoelde meer van het zou erg leuk zijn als het een ... is.quote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Teleurgesteld? Dan had je er beter niet eens aan kunnen beginnen
Heb me vandaag effe niet in de stabiele zijligging laten gooienquote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
vergeet de stabiele zijligging niet! Die is erg belangrijk en wellicht levensreddend!
Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef DJRandall het volgende:
Herkent iemand anders dit ook? Ik wil me aan de ene kant morgen ziek melden, maar dan voel ik me altijd zo schuldig. Ik voel me helemaal niet fit, maar ben ook niet doodziek. En ondanks het feit dat ik er op mijn werk uitgeknikkerd wordt, heb ik moeite om de beslissing te nemen morgen lekker op de bank te kruipen.
Mis ook compleet de motivatie om nog langer naar kantoor te gaan, aan de andere kant is dat geen reden voor mij om thuis te blijven.
Ik word gek van de twijfel die ik mezelf aanpraat.
Ik ga nu maar gewoon lekker slapen en dan kijk ik hoe ik me morgen voel. Vooralsnog wil ik gaan werken en hoop ik dat mijn griepgevoel vannacht wat weg trekt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.
gelukkig zijn er niet alleen maar bevallende bijna-mama's maar van elke week wel haast iemand, en we zijn (denk ik) allemaal zo begonnen als jij: onzeker met happy en een vleugje ongeloofquote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef freubelmuts het volgende:
Dank voor jullie reacties, als het goed is ben ik nu bijna 6 weken, stelt haast niks voor bij alle net Bevallende en laatste loodjes moeders
ga maar een poging doen om te slapen, hoop dat de griep niet doorzet bij je randall
voor een ieder een goede nachtrust gewenst, las dat dat hier ook nog wel eens een probleem is
quote:
Vooral omdat ze maar zo kort duren. Geloof wel dat ze steeds pittiger worden.quote:Voorweeën zijn vaak pijnlijk, maar kort (30 tot 40 seconden) en kunnen soms een paar uur lang om de 3 minuten terugkomen, om daarna weer een tijd weg te blijven. Aan de hand van de volgende 3 tips kun je te weten komen of het gaat om voorweeën of echte weeën:
1.De pijn die je tijdens voorweeën voelt, wordt niet steeds erger. Bij echte weeën neemt de pijn na iedere wee steeds een beetje toe
2.Voorweeën komen met onregelmatig tussenpozen, echte weeën komen regelmatig en ook steeds sneller na elkaar
3.De pijn blijft tijdens voorweeën ongeveer constant, terwijl echte weeën een aanloop, een hoogtepunt en een uitloop hebben
4.Een voorwee duurt 30-40 seconden, een echte wee minimaal 1 minuut
Hehe, maar jij hebt een iphone of niet en ligt zeker lekekr vanuit je warme bedje mee te lurkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 06:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nu is het zo dat we na elke controle even 3-4 dagen in jubelstemming zijn en daarna ebt het weer helemaal weg eigenlijk en komt de onzekerheid weer net zo erg terug. Herkennen jullie dit, of zijn wij gewoon zo panisch?
Zo herkenbaar... Heb ik nu zelfs nog altijd dat ik behalve een iets dikkere buik helemaal nergens last van heb.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spannend Ssserpente, hopelijk zet 't snel door en kun je heerlijk je spiksplinternieuwe beebje vasthouden!![]()
Hier morgen 12 weken. Vorige week met precies 11 weken bij de vlos het hartje al gehoord, maar ik heb helemaal nergens last van en afgezien van een iets dikkere buik zou ik het ook geloven als er niets aan de hand zou zijn. Soms zou ik echt willen dat ik de hele dag kotsmisselijk zou zijn, om in ieder geval het idee te hebben dat alles nog goed zit. Nu heb ik gewoon niets en dat maakt het heel onwerkelijk allemaal.
Zo'n doppler ziet mijn man niet zittenquote:Voor mijn gemoedsrust en voor vriendlief heb ik een thuis echo doppler apparaatje besteld, eerst nog even zien of dat wel werkt, maargoed. Ik hoop dat als we op het moment dat we het nodig hebben (misschien nu 2 keer in de week ofzo) toch even het hartje kunnen horen, dat we daar beiden een stuk meer ontspannen van gaan worden. Nu is het zo dat we na elke controle even 3-4 dagen in jubelstemming zijn en daarna ebt het weer helemaal weg eigenlijk en komt de onzekerheid weer net zo erg terug. Herkennen jullie dit, of zijn wij gewoon zo panisch?
Gelukkig hebben we vrijdag weer een echo, ditkeer voor de combinatietest, wel een spannende echo opzich, maar gezien mijn leeftijd (24) hebben we denk ik niet zo heel veel om ons zorgen over te moeten maken... ik kan niet wachten om het beebje weer te zien.
Nou ik ga naar m'n werk. Zet 'm op Ssserpente!
Jaaaa, datumtweeling met Ssserpente ... dat zou wel weer leuk zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef Troel het volgende:
Serpente, kom op
mef, misschien hoef je wel helemaal niet gestript wordenBegint het vanmiddag gewoon vanzelf en heb je heel snel je kindje
voor kinderen misschien wel ja, voor moeders nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Amaranta: Het zandkasteel is cool! Want mijn zoon doet de nies-dans compleet overacted mee en dat is gaaf!
Mogges Mef
Misschien wordt het tijd voor een hobbyquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor kinderen misschien wel ja, voor moeders niet
Ik vind koning koos een beetje een rare gast.
Wat is hij? De vader van die kinderen? Hebben ze wel ouders? Waarom wonen ze bij? Waarom gedraagt hij zich niet als een volwassene???
Ja, dat zijn vragen die mij bezighouden zo op de vroege ochtend....haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |