abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:42:42 #176
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72990241
Kom op Serpente! succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72990293
Wat doen jullie allemaal wakker?
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:58:11 #178
190853 RockabeIIa
pi_72990316
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:53 schreef Ssserpente het volgende:
Wat doen jullie allemaal wakker?
ik ga je aanmoedigen!
pi_72990342
Serpente, spannend! Succes meis!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72990343
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:58 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ik ga je aanmoedigen!

Misschien zijn het wel gewoon voorweeen...
quote:
Voorweeën zijn vaak pijnlijk, maar kort (30 tot 40 seconden) en kunnen soms een paar uur lang om de 3 minuten terugkomen, om daarna weer een tijd weg te blijven. Aan de hand van de volgende 3 tips kun je te weten komen of het gaat om voorweeën of echte weeën:

1.De pijn die je tijdens voorweeën voelt, wordt niet steeds erger. Bij echte weeën neemt de pijn na iedere wee steeds een beetje toe
2.Voorweeën komen met onregelmatig tussenpozen, echte weeën komen regelmatig en ook steeds sneller na elkaar
3.De pijn blijft tijdens voorweeën ongeveer constant, terwijl echte weeën een aanloop, een hoogtepunt en een uitloop hebben
4.Een voorwee duurt 30-40 seconden, een echte wee minimaal 1 minuut
Vooral omdat ze maar zo kort duren. Geloof wel dat ze steeds pittiger worden.

We zullen zien!
  dinsdag 22 september 2009 @ 05:14:31 #181
190853 RockabeIIa
pi_72990345
Als je het echt wilt weten neem je lekker effe een douche
Trekt het weg ben je er mooi vanaf en zijn het voorweeën, en blijven ze komen dan komt je baby er aan
pi_72990348
Dat ga ik idd maar eens doen, Rocka!

Ze komen nu wel erg frequent, zo om de 5 minuten, maar duren ook maar erg kort. Nog geen 30 seconden, schat ik.

Ga ff douchen. Thanks!
  dinsdag 22 september 2009 @ 05:26:20 #183
190853 RockabeIIa
pi_72990354
Ik ga maar weer in bed liggen boekje lezen... Hoop dat het doorzet voor je!
pi_72990380
Sssssssserpente, succes.
Ben benieuwd wat het douchen heeft gedaan en hopelijk zet het door en kun je lekker in je bad bevallen.

@ Rocka, nou dan heb ik je iig mooi afgelost

@ Freubelmuts, had ik aan het begin ook, die eerste paar weken lijken gewoon heel lang te duren, je ziet niets, voelt soms dingen waarvan je denkt, wat moet ik wel of niet voelen en iedereen voelt weer andere dingen.
Succes ermee.

@ Twinkly, lekker gedroomd?

@ Djrandall, denk dat mensen je alleen maar een advies kunnen geven maar je moet toch zelf de beslissing nemen waar je je goed bij voelt.

Net als Bj gister twijfelde of ze de 6dgn wel haalde, tsja iedereen kan er wat van zeggen maar je moet zelf de stap nemen en toch verstandig proberen te zijn en als het niet lukt, lukt het niet.
Je hoeft je tegenover niemand te bewijzen en je draagt wel de zorg voor een kindje.
Ik wilde ook alleen maar doorgaan, heb ik ook gedaan maar met als gevolg teveel harde buiken en op een gegeven moment al vroeg soort van voor weeen en dat ze spraken over weeenremmers en dat ik acuut moest stoppen met werken van de gyn en de vk.
Nou als ze daarover beginnen enzo toen werd het bij mij wel serieus.

En ik?
Ik was om 5 u wakker, had vanaf 1:00 tot 5:00 geslapen!!!laatste paar weken niet meer zolang achter elkaar geslapen haha en voel me gewoon redelijk uitgeslapen , heel apart.
Straks maar weer ff uurtje erin ofzo.
Gister van die steken onderin, best wel hevig zeg maar (zat op verj. van mn broertje en merkte dat mn gezicht vertrok hehe) maar rustig blijven zitten en zo min mogelijk laten merken.
Vanavond weer pufclub niet echt mijn ding
pi_72990384
Ssserpente, succes!

Hier ook van een uur of 1 tot 5.30 geslapen.
Wel bijna rechtop met een voedingskussen in mijn rug. Ik had namelijk de ergste maagzuuraanval tot nu toe te pakken, ieeeuw, het is haast pijnlijk

het-is-mij: pufclub heb ik nooit gedaan (is ook niet zo mijn ding)

Ik ga maar douchen en aankleden, hopenlijk heb ik straks even tijd om te spieken hoe het met Sserpente gaat. tot later

[ Bericht 49% gewijzigd door lily op 22-09-2009 06:08:22 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:02:06 #186
190853 RockabeIIa
pi_72990386
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:02:32 #187
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72990389
Sserpente !!!! wie weet zet het door!!!

DJrandall, mensen hier kunnen je enkel adviezen geven over eigen ervaringen. De rest hangt totaal af van jou en je situatie. Ik ben zelf nogal van het doorbijten en doorwerken, maar merkte aan het einde (25-35 wk) wél dat toen ik af en toe voor mezelf koos, ook de vele klachten die ik had wegtrok. Ikzelf heb vanaf 30 wk halve dagen thuisgewerkt en mijn eigen gezondheid ging hierdoor vooruit. Maar goed, dat is mijn situatie.

voor iedereen die niet lekker heeft geslapen

ik duik weer terug!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72990392
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 06:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
Hehe, maar jij hebt een iphone of niet en ligt zeker lekekr vanuit je warme bedje mee te lurken

Hoop voor haar dat ze lekker onder de douche zit te puffen
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:08:57 #189
190853 RockabeIIa
pi_72990395
Yeps nu wel! En het boek is saai in vergelijking met hier
pi_72990397
Ben gister extra wat later naar bed gegaan maar of ik nou vroeg of laat naar bed ga, tussen de middag wel of niet slaap, t word er niets anders van.

Zal zo ss ff burgerlijk mn mannetje matsen en brood voor hem smeren
(zit nu t topic, is er leven na een kort kapsel door te lezen, pppfff )

[ Bericht 22% gewijzigd door het-is-mij op 22-09-2009 06:16:35 ]
pi_72990411
goedemorgen ....

@Serpente; succes!!! hoop voor je dat het inmiddels nog verse is doorgezet! spannend joh!

ik heb van8 wel iets langer geslapen itt gisteren, maar nog veul te kort ... denk een uurtje of 4/5 (bij mekaar opgeteld)...
maaaaaar ik zie een stijgende lijn; ga komende nacht voor de 6 + haha....

vanavond informatieavond in het ziekenhuis door gyn, VK en Icare over zwangerschap en bevalling. Denk dat dat wel even erg boeiend gaat zijn....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72990430
Hoi!

Pfoe, was wel ff lekker, dat douchen. Maar weeen zijn er nog. Wel minder vaak ineens. Maar ze duren nu wel wat langer.

Er lijkt nu ook af en toe een wee tussen te zitten die niet doorzet.

Heb om half 10 een afspraak bij de vk, zit nog sterk te twijfelen of ik zal gaan of niet.

Maar ff aanzien.
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:37:25 #193
190853 RockabeIIa
pi_72990434
Spannend hoor, serpent!!!
Het moet er toch eens van komen.
pi_72990454
Je kunt het nog ff aanzien en anders bellen om te overleggen?

Heb ik iig wat terug te lezen als ik straks mn bed weer uit kom
Succes ermee!
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:49:27 #195
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72990469
Serpente succes!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:57:46 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72990491
You go, ssserpente!
Duik ín de weeën, hè, duik erinnnnnn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72990498
Ssserpente heel veel succes met de weeen en de laatste loodjes. Kom op you can do it!!

En ik kwam even melden dat ik straks om 10.00 uur een pretecho heb. Even lekker 3d en 4d gluren naar onze kleinste man!
pi_72990551
AArrrrgh.. lig ik vanaf een uur of vier klaarwakker in bed naar het plafond te koekeloeren...terwijl het hier spannender is!

Ik dacht, laat ik nu maar eens blijven liggen, want ik zit toch maar tegen mezelf te lullen anders...

Ssserpente you go girl!!
pi_72990572
Woei..Ssserpente... zet 'm op hopenlijk zet 't door!

Rocka, onze vast nachtbraker nog wel iets geslapen vannacht?

Verder lees ik positieve geluiden van lily en het-is-mij met redelijke goede nachtrust

Mefke, hoe was je nacht? Hopenlijk duurt het bij jou ook niet lang meer.

Hier weer klaar maken voor het werk. moet zo nog even het grof vuil buiten zetten. We hebben gisteravond kinderkamer-to-be leeggehaald. Vanmiddag komt er een aannemer kijken voor een prijsopgave om het kamertje 'te verbouwen' (muurtje slopen, stucen, plafond witten etc.) Spannend.

Fijne dag. Ik kom vanaf mijn werk weer f5-en!
pi_72990630
Spannend Ssserpente, hopelijk zet 't snel door en kun je heerlijk je spiksplinternieuwe beebje vasthouden!

Hier morgen 12 weken. Vorige week met precies 11 weken bij de vlos het hartje al gehoord, maar ik heb helemaal nergens last van en afgezien van een iets dikkere buik zou ik het ook geloven als er niets aan de hand zou zijn. Soms zou ik echt willen dat ik de hele dag kotsmisselijk zou zijn, om in ieder geval het idee te hebben dat alles nog goed zit. Nu heb ik gewoon niets en dat maakt het heel onwerkelijk allemaal.

Voor mijn gemoedsrust en voor vriendlief heb ik een thuis echo doppler apparaatje besteld, eerst nog even zien of dat wel werkt, maargoed. Ik hoop dat als we op het moment dat we het nodig hebben (misschien nu 2 keer in de week ofzo) toch even het hartje kunnen horen, dat we daar beiden een stuk meer ontspannen van gaan worden. Nu is het zo dat we na elke controle even 3-4 dagen in jubelstemming zijn en daarna ebt het weer helemaal weg eigenlijk en komt de onzekerheid weer net zo erg terug. Herkennen jullie dit, of zijn wij gewoon zo panisch?
Gelukkig hebben we vrijdag weer een echo, ditkeer voor de combinatietest, wel een spannende echo opzich, maar gezien mijn leeftijd (24) hebben we denk ik niet zo heel veel om ons zorgen over te moeten maken... ik kan niet wachten om het beebje weer te zien.

Nou ik ga naar m'n werk. Zet 'm op Ssserpente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')