Sssssssserpente, succes.
Ben benieuwd wat het douchen heeft gedaan en hopelijk zet het door en kun je lekker in je bad bevallen.
@ Rocka, nou dan heb ik je iig mooi afgelost

@ Freubelmuts, had ik aan het begin ook, die eerste paar weken lijken gewoon heel lang te duren, je ziet niets, voelt soms dingen waarvan je denkt, wat moet ik wel of niet voelen en iedereen voelt weer andere dingen.
Succes ermee.
@ Twinkly, lekker gedroomd?

@ Djrandall, denk dat mensen je alleen maar een advies kunnen geven maar je moet toch zelf de beslissing nemen waar je je goed bij voelt.
Net als Bj gister twijfelde of ze de 6dgn wel haalde, tsja iedereen kan er wat van zeggen maar je moet zelf de stap nemen en toch verstandig proberen te zijn en als het niet lukt, lukt het niet.
Je hoeft je tegenover niemand te bewijzen en je draagt wel de zorg voor een kindje.
Ik wilde ook alleen maar doorgaan, heb ik ook gedaan maar met als gevolg teveel harde buiken en op een gegeven moment al vroeg soort van voor weeen en dat ze spraken over weeenremmers en dat ik acuut moest stoppen met werken van de gyn en de vk.
Nou als ze daarover beginnen enzo toen werd het bij mij wel serieus.
En ik?
Ik was om 5 u wakker, had vanaf 1:00 tot 5:00 geslapen!!!laatste paar weken niet meer zolang achter elkaar geslapen haha en voel me gewoon redelijk uitgeslapen

, heel apart.
Straks maar weer ff uurtje erin ofzo.
Gister van die steken onderin, best wel hevig zeg maar (zat op verj. van mn broertje en merkte dat mn gezicht vertrok hehe) maar rustig blijven zitten en zo min mogelijk laten merken.
Vanavond weer pufclub

niet echt mijn ding