abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 15:53:21 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_72969324
Ik vind het gedichtje wel heel zwaar voor op een geboortekaartje

Maarja, het is hoe dan ook erg moeilijk om iets te vinden wat zo blijvend is natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72969327
Incantrix, klinkt alsof ze jullie een verkoopverhaaltje hebben opgehangen over het op tijd kunnen halen van zijn rijbewijs.
Heb je al eens gekeken naar de spoedcursus van de ANWB?
quote:
Supersnel of in je eigen tempo
Bij de ANWB bepaal jij hoe snel je je rijbewijs haalt. Je kunt kiezen voor een compacte opleiding die je in 10 dagen afsluit met het CBR examen, maar die je natuurlijk ook kunt spreiden over een aantal weken.
http://www.anwb.nl/auto/r(...)iding/auto/auto.html
pi_72969347
huh, ik had die fotos helemaal niet gezien!1
Lotte oh wat ben je mooi!!!
pi_72969367
mooooi Ymme, en ik vind het ook zo mooi dat jullie je kindje vernoemen.... en vond de naam ook mooi! (die had je al een keer ergens gepost toch?)

Troel, gelukkig was de echo goed ! en ik ben blij dat je je weer wat beter voelt...

en dames wat lief dat jullie zo bezorgd zijn en zo aan me denken mijn werkdag zit er weer op en ben nu net thuis... wel erg moe nu, dus ga lekker ff op bed en vriendlief (die zijn vrije dag heeft) maakt straks lekker eten voor ons.. zodat ik vanavond weer een beetje fit ben voor training....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72969409
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef Troel het volgende:
Ik vind het gedichtje wel heel zwaar voor op een geboortekaartje

Maarja, het is hoe dan ook erg moeilijk om iets te vinden wat zo blijvend is natuurlijk
mja dat is ook zo, maar wat ik uit Ymmes posts heb begrepen is dat opa gewoon erg belangrijk is.
Beebje wordt zelfs naar hem vernoemd. Dus kun je nagaan!
Kan me dus wel indenken dat ze op het kaartje naar hem willen refereren. (al zou dat hier enorm een doorn in het oog van oma zijn ben ik bang want dan zou er een derde moeten komen zodat zij ook op een kaartje kan ofzo.... ex schoonzus heeft haar 1de naar beide opas genoemd en meost dus de 2de naar beide omas vernoemen, maar ze vond haar (mijn schoonmoeders) naam niet mooi dus heeft de naam comleet verbasterd maria -> rick (oma was niet blij
  maandag 21 september 2009 @ 15:58:16 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72969479
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:45 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Een uur extra pauze? vertel..
Zwangeren hebben recht op extra pauze

Succes met de laatste uurtjes vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 21 september 2009 @ 15:58:17 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_72969480
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

mja dat is ook zo, maar wat ik uit Ymmes posts heb begrepen is dat opa gewoon erg belangrijk is.
Beebje wordt zelfs naar hem vernoemd. Dus kun je nagaan!
Kan me dus wel indenken dat ze op het kaartje naar hem willen refereren. (al zou dat hier enorm een doorn in het oog van oma zijn ben ik bang)
Nouja, ik vind het ook wat minder leuk voor andere opa zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72969505
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Troel het volgende:

[..]

dat ook, maar dan moet Ymme dus maar een 2de baby maken die ze naar de andere opa vernoemd
pi_72969507
Ik kan me goed voorstellen dat je dat van het rijexamen echt niet leuk vind Icantrix
He bah DJRandall, je moet je gewoon ziekmelden als je je niet goed voelt hoor, je hoeft nu echt geen schuldgevoel meer te hebben over je werk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72969543
Daarom vernoemen wij dus gewoon helemaal absoluut niet
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 21 september 2009 @ 16:01:01 #111
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72969551
Sorbootje, je hebt hardstikke gelijk Ik baalde er alleen even flink van, ik vond het zo stom allemaal.. Ondertussen ligt echter het zeil in de babykamer ( ) en heb ik metéén beeld m.b.t. hoe het strakjes zal zijn als jet echt áf is, en dat maakt de bui wel weer een stuk minder zwaar Wel jammer dat net nú de batterij van mijn camera op is.. En we hebben nog wel 3 camera's, maar déze heeft groothoek

Xenia, dat idee kreeg ik ook een beetje, terwijl deze rijschool wel érg goed staat aangeschreven en zo ongeveer al onze vrienden daar hun rijbewijs hebben behaald. De keuze was tussen de ANWB en deze school en vanwege de goede ervaringen in onze omgeving had lief hier een beter gevoel bij. Het jammere is ook dat als we nu nog zouden overstappen, het waarschijnlijk weer even duurt eer hij zijn intake en dat hele gedoe heeft gehad, dus heel veel zin heeft dat niet meer.. We leggen ons er dus maar bij neer. Overigens vraag ik me af wíe er meer last van zou hebben als hij zijn rijbewijs nog niet heeft als ik beval: hij of ik (in het kader van mijn paniekende moeder die ons dan naar het ziekenhuis zou rijden, eventueel gezien)

En OMG, had ik gewoon de foto's van Lotte gemist! En wat een ongelofeloos dótje zeg, ik kan echt niet anders zeggen! Wát een koppie, ik ga nog even terug om nog een keertje te zwijmelen
3!
pi_72969556
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Zwangeren hebben recht op extra pauze

Succes met de laatste uurtjes vandaag!
ben bang dat bij mij op het werk die vlieger niet op gaat
sta voor de klas. Zo kinders, jullie maken les 5 som 1 t/m 10 de juf gaat even pauze houden. Houdoe!
pi_72969580
daar hebben wij al een oplossing voor, wij gaan in de 2e naam ook vernoemen...
maar bij een jongentje wordt het direct vernoemd naar beide opa's en bij een meisje naar beide oma's...
mochten we dan ooit nog een tweede kindje krijgen, dan kijken we dan wel weer wat we doen...
krijg je ook geen scheve gezichten en het leuke is, dat ik denk dat ze het alle 4 totaal niet verwachten...
  maandag 21 september 2009 @ 16:02:41 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_72969616
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

dat ook, maar dan moet Ymme dus maar een 2de baby maken die ze naar de andere opa vernoemd
Precies En nu weer ontopic wmb Geboortekaartjes hebben een eigen topic Dit topic is voor ons zwangeren

(hmm, komt er misschien wat lullig uit voor mensen die hier meeposten en meelezen en niet zwanger zijn enzo, maar dat was niet echt de bedoeling )

[ Bericht 15% gewijzigd door Troel op 21-09-2009 16:15:46 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72969624
offtopic dus
  maandag 21 september 2009 @ 16:05:49 #116
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72969692
En thnx Twinkly

- Dan blijf ik niet achter en knip ook het off-topicdeel eruit -
3!
pi_72969743
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Precies En nu weer ontopic wmb Geboortekaartjes hebben een eigen topic Dit topic is voor ons zwangeren
En ons die net gebaard hebben of heel graag zwanger willen worden en hier soms even komen spieken
pi_72969790
-als je nou eerst eens alles leest voor je reageert...off topic dus-
Oja, djrandal, je hebt vanuit (arbo?)wetgeving recht op 1/8 deel van je werkdag als extra pauze als zwanger bent. En die mag je ook aan het begin of het einde van de dag opnemen.

[ Bericht 26% gewijzigd door mefke79 op 21-09-2009 16:16:34 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72969814
ehm ja, dan slaat dit bericht ook als een tang op een trommel dus weg ermee
pi_72969864
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor. De leeft nog.
En doopnamen zijn van beide opa's.
pi_72969881
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:45 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Een uur extra pauze? vertel..
Als je zwanger bent mag je 1/8 van je werkdag als extra pauze opnemen. In overleg kan dit gedurende de dag of aan het begin/einde van je dag. Ik mag 'm vrij opnemen en doe het zeker niet elke dag. Toevallig vorige week 1x een uur en 1x een half uurtje eerder weg gegaan.

Nu gewoon normale dag gedraaid, maar soms heb ik gewoon een mindere dag en dan is het wel lekker als je wat rustiger aan kunt doen

spuit 11 zie ik alweer

Edit; trouwens wel raar inderdaad dat er ook beroepen zijn waar je die extra pauze niet kunt nemen. Docenten hebben toch meestal geen werkdag van 8 uur en ook meer dan een half uurtje pauze per dag toch
pi_72969918
Linda, wat een schattig babietje

Fijn Troel, het nieuws van de gyn en het blijere hoofd alvast (dat is al heel wat waard)

Sterkte voor de dames op het werk. Het is soms wel zwaar.
Wij werken in diensten dus ik kan niet zomaar een uur eerder naar huis. Heeft voor mij ook niet zo'n zin want ik moet dan toch 3 keer per week om 15.00 uur weer op school zijn voor de kinderen (werk ligt tussen huis en school in). Ik werk 28,8 uur gedurende 5 werkdagen (3 dagen de schooluren). Het is al zo'n gepuzzel dus eerder naar huis is totaal niet handig voor mijn fulltime collega's (dan snappen ze er helemaal niks meer van )
Ik neem die extra pauze dus eigenlijk niet.

Vannacht ook weer zeer slecht geslapen. Bij mij is het echt het zoek zijn van mijn slaaphouding.
Als buikslaper heb ik nog steeds de juiste houding op mijn zij niet gevonden

Snurken doe ik nog niet maar dat komt vast nog wel want dat deed ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Mijn snurkt ook vaak dus ik hoef me niet schuldig te voelen

Ik vind het een mooi gedichtje trouwens, ymme
pi_72969980
Ik wil toch nog even reageren op het vernoemen naar, en het gedicht op de geboortekaart.

De vader van mijn vriend is dus vorig jaar plots overleden aan kanker.
Zijn ouders zijn gescheiden en de band met zijn vader was/is echt heel speciaal.
Dus vandaar de keus (die snel gemaakt was) onze zoon naar hem te vernoemen.

En het gedicht, ondanks dat opa er dan niet meer bij is, willen we hem er toch bij betrekken.
Hij zal nooit vergeten worden, vooral met zulke gebeurtenissen niet.

En de andere opa zal zeker geen scheef gezicht trekken, omdat a. de doopnaam zijn naam krijgt en b. hij nog zo gelukkig is dat hij nog leeft.

En nu ga ik niet meer offtopic.
  maandag 21 september 2009 @ 16:17:33 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_72970031
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef lily het volgende:
Fijn Troel, het nieuws van de gyn en het blijere hoofd alvast (dat is al heel wat waard)
't Hoofd blijft even lelijk hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 september 2009 @ 16:17:41 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72970035
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

ben bang dat bij mij op het werk die vlieger niet op gaat
sta voor de klas. Zo kinders, jullie maken les 5 som 1 t/m 10 de juf gaat even pauze houden. Houdoe!

Dat zou mooi, zijn! Waarom gaven ze mij nooit zo'n juf op school?

Ymme, ik vind het een mooi en lief gedichtje. je had hem al eerder gepost ergens.
Ik ga maar eens aan mijn dagtaak van de dag beginnen: de was opvouwen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72970682
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Als je zwanger bent mag je 1/8 van je werkdag als extra pauze opnemen. In overleg kan dit gedurende de dag of aan het begin/einde van je dag. Ik mag 'm vrij opnemen en doe het zeker niet elke dag. Toevallig vorige week 1x een uur en 1x een half uurtje eerder weg gegaan.

Nu gewoon normale dag gedraaid, maar soms heb ik gewoon een mindere dag en dan is het wel lekker als je wat rustiger aan kunt doen

spuit 11 zie ik alweer

Edit; trouwens wel raar inderdaad dat er ook beroepen zijn waar je die extra pauze niet kunt nemen. Docenten hebben toch meestal geen werkdag van 8 uur en ook meer dan een half uurtje pauze per dag toch
Hmm, ik kende deze regel wel, maar de toepassing zoals je hem hier noemt snap ik niet... Als je een uur extra pauze neemt, maar die aan het einde op neemt dan ga je toch nog steeds op hetzelfde tijdstip naar huis? Ik begrijp hem nie...
  maandag 21 september 2009 @ 16:35:50 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_72970707
Als je de pauze aan het einde van je dag pakt, kun je dus eerder naar huis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72970856
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef lily het volgende:
Snurken doe ik nog niet maar dat komt vast nog wel want dat deed ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Mijn snurkt ook vaak dus ik hoef me niet schuldig te voelen
Lucky you Ik heb zojuist uit schuldgevoel zijn overhemden gestreken (doet die normaal altijd zelf).

Onder het strijken bedacht ik me ineens iets: Linda, jouw vriend had een tijdje geleden verteld dat hij een kado voor je had na de bevalling. Heb je het al gekregen? Wat is het?
pi_72971552
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Troel het volgende:
Als je de pauze aan het einde van je dag pakt, kun je dus eerder naar huis
sorry, kwartje valt nog steeds niet... Als je 8 uur per dag werkt normaal en je hebt nog eens een uur pauze dan ben je toch in feite 9 uur op je werk? (althans ik neem even aan dat de extra pauze net als gewone lunch pauze bij mij niet betaald is en dus extra tijd is die je daar besteed naast de 8 werkuren)... Dus dan kun je die extra pauze wel aan het eind doen maar dan moet je nog steeds 8 uur werken eerst. Dan snap ik niet hoe je eerder weg kan:?
Maar wellicht zit het bij jullie werk anders, ik ben dus nu al 8,5 uur op werk omdat ik tussendor een half uurtje heb/neem om te lunchen.
  maandag 21 september 2009 @ 17:02:46 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_72971629
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

sorry, kwartje valt nog steeds niet... Als je 8 uur per dag werkt normaal en je hebt nog eens een uur pauze dan ben je toch in feite 9 uur op je werk? (althans ik neem even aan dat de extra pauze net als gewone lunch pauze bij mij niet betaald is en dus extra tijd is die je daar besteed naast de 8 werkuren)... Dus dan kun je die extra pauze wel aan het eind doen maar dan moet je nog steeds 8 uur werken eerst. Dan snap ik niet hoe je eerder weg kan:?
Maar wellicht zit het bij jullie werk anders, ik ben dus nu al 8,5 uur op werk omdat ik tussendor een half uurtje heb/neem om te lunchen.
Normaal moet je 8 uur werken en krijg je een half uur pauze, dus zit je 8,5 uur op je werk. Het extra uur waar je nu recht op hebt, mag je ook aan het einde van de dag opnemen, waardoor je dus maar 7 uur hoeft te werken. Je hoeft tijdens die pauze niet aanwezig te zijn De extra pauze is dus wel betaald en is er speciaal voor zwangeren, in de hoop dat ze dan langer door kunnen werken door wat meer rust te nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72971654
Dit vond ik op de site van de Arbo:

Pauze

Als je zwanger bent of net bevallen (maximaal zes maanden geleden), dan geldt dat je, als je dat wilt, meer pauzes mag nemen dan in je dienst zijn ingeroosterd.

Je hebt recht op extra pauze, in duur variërend van minimaal vijftien minuten extra tot maximaal eenachtste van je arbeidsduur. Als je bijvoorbeeld dus acht uur werkt, dan mag je maximaal één uur extra pauze hebben.

Overigens geldt deze extra pauze voor de werknemer niet als een verplichting, maar de werkgever is wel verplicht om jou de mogelijkheid te geven extra pauze te nemen als jij daar om vraagt.

De gewone pauze wordt niet altijd betaald, dat is afhankelijk van de in jouw bedrijf geldende afspraken, kijk daarvoor in je CAO, personeelsreglement of arbeidsovereenkomst.

De extra pauze(s) die je krijgt omdat je zwanger bent, moeten trouwens wel gewoon doorbetaald worden door de werkgever. Als je een verzoek indient voor meer pauze, kan de werkgever je vragen om de zwangerschapsverklaring. Die kan je krijgen bij je verloskundige. Voor de werkgever geldt dat hij binnen een redelijke termijn aan je verzoek moet voldoen.

Ik heb dus het idee dat aan het einde van je dag, meer een gunst van je werkgever is.
pi_72971781
Ah, toch de arbo wetgeving dus. Ik was effe kwijt of dat em was. Ik heb het er destijds met de bedrijfsarts over gehad en die heeft mijn werkgever er nog extra op gewezen. Uiteindelijk heb ik em nooit gepakt, maar je hebt er dus gewoon recht op. Edit: overigens zei die niks over wanneer je die pauze dan pakt, begin van de dag of einde of tussendoor. Ik kan me namelijk ook herinneren dat een vriendin van mij gewoon later begon omdat ze zo misselijk was en dat ging ook van die extra pauze.

Ik heb net weer effe ons buurjongetje van 6 maanden gezien...ooo, ik wil ook! En ik wil ons kleintje er zo graag een keertje langs leggen, het verschil zien. Kan ik me gewoon helemaal op verheugen...

[ Bericht 21% gewijzigd door mefke79 op 21-09-2009 17:13:48 ]
pi_72971849
Aha...... Lichtje gaat aan, kwartje valt! Ok, dan snap ik het nu wel idd! Hmmm, maar es aan denken als ik weer eens wat minder te pas ben. Aan de andere kant doe ik nu ook geen hol maar dat omdat er nauwelijks werk is...

Tnx meiden!

Oh en even een algemene voor iedereen die wil/ het nodig heeft!
pi_72971880
Ik heb de laatste maand een halfuurtje korter gewerkt elke dag (na overleg met werkgever natuurlijk). Was ook vooral omdat ik het fulltime werken met 3 uur reistijd en extra vermoeidheid niet echt trok.
Gelukkig werk ik vanaf morgen lekker dicht bij huis
pi_72971887
Wel handig die wetgeving, zijn er hier dames die er gebruik van maken?
pi_72972166
hmm het bloedverlies van het onderzoek van gisteren lijkt hier iets minder 'oud' te worden. Zou het dan toch iets in gang gezet hebben...ik reken nergens meer op, maar 't zou wel gaaf zijn.

Amaranta, ik heb de regeling dus uiteindelijk niet gebruikt. Wel heb ik destijds met de arboarts overlegd en zij gaf aan dat maar weinig mensen (werknemers en werkgevers) de regeling kennen. Werkgevers willen er nogal eens afwijzend tegenover staan. Stom eigenlijk, want juist zo'n uurtje kan het verschil zijn tussen het volhouden of niet. Ik had bij mijn werkgever wel de afspraak dat ik per dag bekeek of ik em nodig had. En het is wel eens geweest dat ik 's ochtends zei dat ik em zou pakken, maar dat het uiteindelijk wel ging en dat ik em dan niet pakte.
pi_72972256
Mefke, gelukkig ik ben niet de enige die kwijlt... ik wilde het niet opschrijven want ik vind t zo ranzig. Maar als jij ook vooruit durft te komen.

Denk dat ik het gedichtje maar laat voor wat het is... wordt toch niks. Ymmy vond jou gedichtje mooi. Hier is de vader van mn vriend 11 jaar terug overleden maar onze zoon wordt in de tweede naam naar hem vernoemd.
pi_72973285
Eerst nog even Linda feliciteren!! Gefeliciteer met je prachtige Lotte Wat is ze prachtig!

En hier ook een kwijlend en snurkend meisje . Manlief slaapt al weken met oordopjes omdat hij anders echt niet kan slapen. Ik hoop alleen maar heftig dat het straks over is als ik bevallen ben.
Ik ben vandaag met de babywas begonnen!! Nu heb ik pijn in mijn rug van alles strijken (ik strijk normaal eigenlijk nooit....) maar het is zo leuk..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72974006
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef mefke79 het volgende:
hmm het bloedverlies van het onderzoek van gisteren lijkt hier iets minder 'oud' te worden. Zou het dan toch iets in gang gezet hebben...ik reken nergens meer op, maar 't zou wel gaaf zijn.

Zal 'echt.
Ik hoop het zo voor jouw en je man.
Voel je verder nog niets dan? Allleen bloedverlies?
pi_72974130
Ymme, ik vind het gedichtje persoonlijk ook een beetje zwaar voor op een geboortekaartje, de rest van de teksten leuk!
Lekker gevoel toch als je er zelf tevreden mee bent?

Rocka ook kaarten goedgekeurd las ik ergens, fijn! Ben erg benieuwd! Het was dezelfde man die voor B. ook ontworpen had toch? Die heb ik nog wel zien zitten toen op die beurs in Amsterdam geloof ik

Hier heb ik toevallig net een proefdruk aangevraagd van het geboortekaartje zoals wij het gemaakt hebben, ben erg benieuwd!!!
Oja aan vernoemen doen wij niet, hij krijgt gewoon simpel 1 naam
en ben net terug van de BHVcursus, dusse ik kan weer reanimeren,brandjes blussen, eerste hulp verlenen e.d

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 21-09-2009 18:20:53 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72974402
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef mefke79 het volgende:
Oeh ik hoop het voor jullie! Spannend hoor

Hier ook 1 naam en we doen niet aan vernoemen (dat zou ook redelijk sneu zijn )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72974607
ik ben toevallig gister ook druk bezig geweest met geboortekaartjes en we hebben eindelijk een beetje een idee van wat we zouden willen,... maar nog best moeilijk hoor!
ik heb net lekker ff 1,5 uur geslapen, en mijn eten weer op, en ga me zo maar eens omkleden om te gaan sporten....
pi_72974821
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:
Wel handig die wetgeving, zijn er hier dames die er gebruik van maken?
Mijn werkgever heeft meer aan mij als ik 7 uur werk dan dat ik me straks ziek moet melden omdat ik teveel van mezelf gevraagd heb. Soms neem ik ook gedurende de dag een kwartiertje pauze of een langere lunchpauze.

Maar ik neem het niet standaard op, maar alleen als ik voel dat ik het niet meer trek. Uiteindelijk denk ik dat een werkgever beter af is met 1/8 per dag minder productief dan je door te laten werken waardoor je uiteindelijk nog minder productief kunt zijn.

Oe.. Mefke.. spannend!
pi_72974899
Bj, gij druk figuur dat je er rondloopt!
geboortekaartjes is bij ons net als de kinderkamer en alle andere baby-gerelateerde zaken... Ik verzin wat, probeer lief enthausiast te maken, dan duurt het nog anderhalve maand alvorens hij mee wil kijken en dan nog eens een maandje eer hij iets wil bestellen of kopen... Oftewel duurt nog effe, maar ik heb mijn favorieten al klaar! Geen idee kwa teksten nog maar dat komt vast goed...
Vernoemen doen wij wel, maar dan in 2e en 3e naam. Eerste de naam van mijn moeder (toevallig ook de naam van mijn vaders vrouw) en dan de naam van liefs moeder (toevallig ook weer de naam van mijn oma! Als het een jongen was had liefs vader eerst gestaan en dan die van mij (die ook weer de naam is an mijn moeders man)...
Dit weekend gaan we eindelijk beginnen met de
kamer echt legen en dan behangen met schoonouders

mefke, wordt het dan zowaar spannend bij jou? Hoop het voor je! Kun je eindelijk jullie driekus zien!
pi_72975499
Oeh, ik hoop het voor je, Mef!
pi_72975569
duimt voor Mefke! zet hem op!!!

*gaat richting sporthal*
tot straks
pi_72975624
vernoemen doen we hier ook trouwens, maar dan inderdaad in de doopnamen (niet dat we dopen, maar dat terzijde). En bij een meisje is een deel van mijn eigen doopnamen en dan die van de beide oma's. Bij een jongen ook, maar dan staat de naam van lief achteraan, was mooier. En om gezeur te voorkomen staat alles op alfabetische volgorde.

Ik voel verder weinig hoor. Beetje zeurderig gevoel, maar ja, dat was wat er overgebleven was van gisteren. Maar he, als dit al helpt voor verweken ofzo, ik ben blij met alle kleine beetjes.
pi_72976085
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Beessie-Jen het volgende:

*gaat richting sporthal*
tot straks
ho ho ho waar ga ji
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Beessie-Jen het volgende:

*gaat richting sporthal*
tot straks
j

ho ho ho waar ga jij heen??? toch niet sporten? Ik neem aan dat je in de kantine een kop thee gaat drinken?
Jij gaat toch niet sporten! Je werkt jezelf uit de naad en je moet echt aan jezelf denken hoor.
Als je (logisch) wat aan beweging wilt doen dan ga je maar een kwartier wandelen of op buikengym! Maar je gaat niet sporten.
Capiesj?
pi_72976198
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Ymme, ik vind het gedichtje persoonlijk ook een beetje zwaar voor op een geboortekaartje, de rest van de teksten leuk!
Lekker gevoel toch als je er zelf tevreden mee bent?

Rocka ook kaarten goedgekeurd las ik ergens, fijn! Ben erg benieuwd! Het was dezelfde man die voor B. ook ontworpen had toch? Die heb ik nog wel zien zitten toen op die beurs in Amsterdam geloof ik

Hier heb ik toevallig net een proefdruk aangevraagd van het geboortekaartje zoals wij het gemaakt hebben, ben erg benieuwd!!!
Oja aan vernoemen doen wij niet, hij krijgt gewoon simpel 1 naam
en ben net terug van de BHVcursus, dusse ik kan weer reanimeren,brandjes blussen, eerste hulp verlenen e.d
vergeet de stabiele zijligging niet! Die is erg belangrijk en wellicht levensreddend!
pi_72976967
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

ho ho ho waar ga ji
[..]

j

ho ho ho waar ga jij heen??? toch niet sporten? Ik neem aan dat je in de kantine een kop thee gaat drinken?
Jij gaat toch niet sporten! Je werkt jezelf uit de naad en je moet echt aan jezelf denken hoor.
Als je (logisch) wat aan beweging wilt doen dan ga je maar een kwartier wandelen of op buikengym! Maar je gaat niet sporten.
Capiesj?
Als het in je systeem zit, kan sporten heel ontspannend zijn. Júist een uitlaatklep.

Wat voor sport doet ze eigenlijk?
pi_72977025
BJ doet volgens mij een teamsport (volley ofzo?)
pi_72977083
Volleyball toch? Nou, lijkt me dat als je niet gaat duiken, dat het echt wel prima kan zijn. Ik weet dat ik het sporten ontzettend mis, maar het mag echt niet meer
pi_72977313
Oohh wat is Lotte een schatje!

En wat goed dat ik hier net lees dat je ook 6 maanden na je bevalling nog recht hebt op extra pauze! Daar ga ik zeker gebruik van maken.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 21 september 2009 @ 20:14:51 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72978503
Ik heb nooit gebruik gemaakt van de extra pauze. Had het wel willen doen, maar toen moest ik al van de VK halve dagen gaan werken...

En ik wou verdorie nog iets zeggen, maar ik weet niet meer wat
pi_72978819
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Als het in je systeem zit, kan sporten heel ontspannend zijn. Júist een uitlaatklep.

Wat voor sport doet ze eigenlijk?
Wat is er nou ontspanneder dan op de bank zitten met een kuub thee. Kaakje erbij. Lekker TV kijken en f5en op de laptop.
BJ werkt super hard dus dan moet dat mogen.

ik doen nog niet misschien aan sport en kan me er helemaal niks bij voorstellen dus
pi_72980551
ik moet er nog zo aan wennen dat ik hier "mag" posten
en ik moet jullie nog een beetje leren kennen
maar ik vroeg me af hoe jullie het begin allemaal hebben ervaren?
Ik word een beetje gek van mn onzekerheid, vooral ik vandaag de hele dag een zeurderige pijn links onder heb gehad, af en toe wat krampjes of steken daar was ik wel gewend aan
maar bij dit vraag ik me toch een beetje af of het "normaal" is
pi_72980964
Welkom freubelmuts en gefeliciteerd!
Wat leuk dat je bij ons komt! Hoe lang ben je nu zwanger? Dat heb ik geloof ik een beetje gemist.
pi_72980969
hellow dames

idd volleybal, en ik vind het heeeeeeeerlijk! en die inspanning werkt idd juist ontspannend en ik ga NOOIT met tegenzin volleyballen...
volleybal ook al 15 jaar inmiddels en ik vind het nog altijd heerlijk. Vind het ook erg jammer dat ik nu een jaartje niet speel. (competitie).
en nu train ik dus gewoon, zolang het nog zo goed gaat, heb geen last van harde buiken oid en duik idd niet meer....
gewoon goed luisteren naar mijn lichaam..
en mijn kindje zit daarbinnen heel veilig

ga denk ik stoppen met volleyen wanneer mijn zwangerschapsgym begint, dus nog 2 weken....
pi_72981267
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef freubelmuts het volgende:
ik moet er nog zo aan wennen dat ik hier "mag" posten
en ik moet jullie nog een beetje leren kennen
maar ik vroeg me af hoe jullie het begin allemaal hebben ervaren?
Ik word een beetje gek van mn onzekerheid, vooral ik vandaag de hele dag een zeurderige pijn links onder heb gehad, af en toe wat krampjes of steken daar was ik wel gewend aan
maar bij dit vraag ik me toch een beetje af of het "normaal" is
Ik denk dat de meesten de eerste periode als erg onzeker ervaren. Ik had/heb dat zeker ook. Zelfs nu nog terwijl ik volgende week 20weken echo heb ben ik nog onzeker.

Die zeurderige pijn, krampjes en steken zijn heel herkenbaar er gebeurd van alles daarbinnen, dus dat zal nog wel even aanhouden.

Hoever ben je inmiddels? Geloof dat je ook binnenkort al een echo hebt toch? Spannend hoor!
pi_72981409
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Teleurgesteld? Dan had je er beter niet eens aan kunnen beginnen
Het staat ook tussen '-jes. Ik bedoelde meer van het zou erg leuk zijn als het een ... is.
Belangrijkste is dat het gezond is hoor dat staat voorop.

En verder heb ik hier een vrouw die vaker last heeft van haar darmen. Geen luchtig grapje
Het zal er wel bijhoren...
♥ K, N, R en F ♥
pi_72981551
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

vergeet de stabiele zijligging niet! Die is erg belangrijk en wellicht levensreddend!
Heb me vandaag effe niet in de stabiele zijligging laten gooien maar wel braaf toeschouwer geweest hoor haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72981989
Herkent iemand anders dit ook? Ik wil me aan de ene kant morgen ziek melden, maar dan voel ik me altijd zo schuldig. Ik voel me helemaal niet fit, maar ben ook niet doodziek. En ondanks het feit dat ik er op mijn werk uitgeknikkerd wordt, heb ik moeite om de beslissing te nemen morgen lekker op de bank te kruipen.
Mis ook compleet de motivatie om nog langer naar kantoor te gaan, aan de andere kant is dat geen reden voor mij om thuis te blijven.

Ik word gek van de twijfel die ik mezelf aanpraat.
pi_72982139
Ik herken dat absoluut.

Ik meld me zelden of nooit ziek. Het moet echt al heel erg zijn eer ik me ziek meld en dat is eigenlijk dus nooit (gelukkig maar trouwens).
Ik neem altijd verlof als ik een dagje wil "uitrusten" of me niet helemaal fit voel.

Lijkt me wel een ander gevoel als je er toch uitgeknikkerd wordt trouwens....
pi_72982318
Ik hoop dat het doorzet Mefke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 september 2009 @ 21:55:13 #165
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72983057
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef DJRandall het volgende:
Herkent iemand anders dit ook? Ik wil me aan de ene kant morgen ziek melden, maar dan voel ik me altijd zo schuldig. Ik voel me helemaal niet fit, maar ben ook niet doodziek. En ondanks het feit dat ik er op mijn werk uitgeknikkerd wordt, heb ik moeite om de beslissing te nemen morgen lekker op de bank te kruipen.
Mis ook compleet de motivatie om nog langer naar kantoor te gaan, aan de andere kant is dat geen reden voor mij om thuis te blijven.

Ik word gek van de twijfel die ik mezelf aanpraat.
Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72983400
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.
Ik ga nu maar gewoon lekker slapen en dan kijk ik hoe ik me morgen voel. Vooralsnog wil ik gaan werken en hoop ik dat mijn griepgevoel vannacht wat weg trekt.
Het is niet dat ik thuis wil blijven om mijn motivatie, maar omdat ik me gewoon ziekjes voel. Daar voel ik me al schuldig over. Ik probeerde ook te zeggen dat ik niet iemand ben die zich ziek meld om geen zin, maar ik geloof dat ik het een beetje raar omschreef.
  maandag 21 september 2009 @ 22:08:26 #167
190853 RockabeIIa
pi_72983703
Nee hoor, ik heb ook al die tijd ziekjes doorgewerkt maar iedereen steekt anders in elkaar. Eigen keus dus en ik zal je er niet op veroordelen hoor! Maar als je jezelf schuldig voelt dan doe je dat zelf misschien wel een beetje
Trusten!
pi_72984297
Nou dames, de zijn hier nog niet nodig hoor. Tis niet anders dan gisteren overdag of vandaag overdag. En een hele drukke Driekus. En ondanks de bijna 12 uur slaap ben ik vooral Dus ik duik mijn bedje maar weer eens in.
DJ Randall, ik herken je dillema. Tis gewoon lastig als je geen motivatie hebt en je niet helemaal top voelt. Maar tenzij je je echt heel beroerd voelt zou ik gewoon gaan. Al was het maar om te proberen, dan toon je gewoon je goede moed. En als het niet gaat, kun je altijd nog weer naar huis gaan, toch?
Nachtbrakers, succes vannacht! En Ssserpente, Rennies klaar leggen!
pi_72984333
Dank voor jullie reacties, als het goed is ben ik nu bijna 6 weken, stelt haast niks voor bij alle net Bevallende en laatste loodjes moeders

ga maar een poging doen om te slapen, hoop dat de griep niet doorzet bij je randall
voor een ieder een goede nachtrust gewenst, las dat dat hier ook nog wel eens een probleem is
pi_72986430
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef freubelmuts het volgende:
Dank voor jullie reacties, als het goed is ben ik nu bijna 6 weken, stelt haast niks voor bij alle net Bevallende en laatste loodjes moeders

ga maar een poging doen om te slapen, hoop dat de griep niet doorzet bij je randall
voor een ieder een goede nachtrust gewenst, las dat dat hier ook nog wel eens een probleem is
gelukkig zijn er niet alleen maar bevallende bijna-mama's maar van elke week wel haast iemand, en we zijn (denk ik) allemaal zo begonnen als jij: onzeker met happy en een vleugje ongeloof geniet er van meid, voor je het weet ben je dit soort "wijze" praat aan het typen voor iemand die net komt meedoen terwijl je eigenlijk allang je oogjes dicht zou moeten hebben

morgenmiddag weer naar zh voor controle en groeiecho... Ben heel benieuwd, als die bloeddruk maar ok is!
Nu lekker slapen! Weltrusten dames en heren
pi_72986558
Freubelmuts, hartstikke herkenbaar en normaal hoor dat je je zo onzeker voelt
DJRandall hopelijk ben je niet echt grieperig maar komt het gewoon door vermoeidheid, en als het wel griep is moet je je natuurlijk niet schuldig voelen als je thuis blijft! Of ben je bang dat ze denken dat je niet echt ziek bent?
Ik ben helemaal gehersenspoeld door hersenen, beetje te lang doorgegaan met de voorbereidingen voor mijn presentatie van volgende week geloof ik (gaat over hoe slaap- en voedselinname geregeld worden in het brein). Slaap lekker allemaal (thats an order!! ), ik ga vast dromen over orexine
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72990073
O wee!
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:09:05 #173
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72990088
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:05 schreef Ssserpente het volgende:
O wee!

Sterkte!!!!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72990186
oehhh Serpente, zet m op!!! Op naar je meisje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72990237
Thanks!

Weeen komen nog heel onregelmatig hoor. En duren erg kort. Zit zo'n 10 minuten / kwartiertje tussen per keer. Merk wel dat een wee uit twee fases lijkt te bestaan: komt echt volgens het boekje 'aanrollen', wordt dan heftiger, bereikt een hoogtepunt en lijkt dan weg te ebben. Maar nét als ik weer ontspan, krijgt ie een staartje. En pas daarna is ie helemaal over.
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:42:42 #176
190853 RockabeIIa
pi_72990241
Kom op Serpente! succes!
pi_72990293
Wat doen jullie allemaal wakker?
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:58:11 #178
190853 RockabeIIa
pi_72990316
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:53 schreef Ssserpente het volgende:
Wat doen jullie allemaal wakker?
ik ga je aanmoedigen!
pi_72990342
Serpente, spannend! Succes meis!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72990343
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:58 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

ik ga je aanmoedigen!

Misschien zijn het wel gewoon voorweeen...
quote:
Voorweeën zijn vaak pijnlijk, maar kort (30 tot 40 seconden) en kunnen soms een paar uur lang om de 3 minuten terugkomen, om daarna weer een tijd weg te blijven. Aan de hand van de volgende 3 tips kun je te weten komen of het gaat om voorweeën of echte weeën:

1.De pijn die je tijdens voorweeën voelt, wordt niet steeds erger. Bij echte weeën neemt de pijn na iedere wee steeds een beetje toe
2.Voorweeën komen met onregelmatig tussenpozen, echte weeën komen regelmatig en ook steeds sneller na elkaar
3.De pijn blijft tijdens voorweeën ongeveer constant, terwijl echte weeën een aanloop, een hoogtepunt en een uitloop hebben
4.Een voorwee duurt 30-40 seconden, een echte wee minimaal 1 minuut
Vooral omdat ze maar zo kort duren. Geloof wel dat ze steeds pittiger worden.

We zullen zien!
  dinsdag 22 september 2009 @ 05:14:31 #181
190853 RockabeIIa
pi_72990345
Als je het echt wilt weten neem je lekker effe een douche
Trekt het weg ben je er mooi vanaf en zijn het voorweeën, en blijven ze komen dan komt je baby er aan
pi_72990348
Dat ga ik idd maar eens doen, Rocka!

Ze komen nu wel erg frequent, zo om de 5 minuten, maar duren ook maar erg kort. Nog geen 30 seconden, schat ik.

Ga ff douchen. Thanks!
  dinsdag 22 september 2009 @ 05:26:20 #183
190853 RockabeIIa
pi_72990354
Ik ga maar weer in bed liggen boekje lezen... Hoop dat het doorzet voor je!
pi_72990380
Sssssssserpente, succes.
Ben benieuwd wat het douchen heeft gedaan en hopelijk zet het door en kun je lekker in je bad bevallen.

@ Rocka, nou dan heb ik je iig mooi afgelost

@ Freubelmuts, had ik aan het begin ook, die eerste paar weken lijken gewoon heel lang te duren, je ziet niets, voelt soms dingen waarvan je denkt, wat moet ik wel of niet voelen en iedereen voelt weer andere dingen.
Succes ermee.

@ Twinkly, lekker gedroomd?

@ Djrandall, denk dat mensen je alleen maar een advies kunnen geven maar je moet toch zelf de beslissing nemen waar je je goed bij voelt.

Net als Bj gister twijfelde of ze de 6dgn wel haalde, tsja iedereen kan er wat van zeggen maar je moet zelf de stap nemen en toch verstandig proberen te zijn en als het niet lukt, lukt het niet.
Je hoeft je tegenover niemand te bewijzen en je draagt wel de zorg voor een kindje.
Ik wilde ook alleen maar doorgaan, heb ik ook gedaan maar met als gevolg teveel harde buiken en op een gegeven moment al vroeg soort van voor weeen en dat ze spraken over weeenremmers en dat ik acuut moest stoppen met werken van de gyn en de vk.
Nou als ze daarover beginnen enzo toen werd het bij mij wel serieus.

En ik?
Ik was om 5 u wakker, had vanaf 1:00 tot 5:00 geslapen!!!laatste paar weken niet meer zolang achter elkaar geslapen haha en voel me gewoon redelijk uitgeslapen , heel apart.
Straks maar weer ff uurtje erin ofzo.
Gister van die steken onderin, best wel hevig zeg maar (zat op verj. van mn broertje en merkte dat mn gezicht vertrok hehe) maar rustig blijven zitten en zo min mogelijk laten merken.
Vanavond weer pufclub niet echt mijn ding
pi_72990384
Ssserpente, succes!

Hier ook van een uur of 1 tot 5.30 geslapen.
Wel bijna rechtop met een voedingskussen in mijn rug. Ik had namelijk de ergste maagzuuraanval tot nu toe te pakken, ieeeuw, het is haast pijnlijk

het-is-mij: pufclub heb ik nooit gedaan (is ook niet zo mijn ding)

Ik ga maar douchen en aankleden, hopenlijk heb ik straks even tijd om te spieken hoe het met Sserpente gaat. tot later

[ Bericht 49% gewijzigd door lily op 22-09-2009 06:08:22 ]
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:02:06 #186
190853 RockabeIIa
pi_72990386
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:02:32 #187
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72990389
Sserpente !!!! wie weet zet het door!!!

DJrandall, mensen hier kunnen je enkel adviezen geven over eigen ervaringen. De rest hangt totaal af van jou en je situatie. Ik ben zelf nogal van het doorbijten en doorwerken, maar merkte aan het einde (25-35 wk) wél dat toen ik af en toe voor mezelf koos, ook de vele klachten die ik had wegtrok. Ikzelf heb vanaf 30 wk halve dagen thuisgewerkt en mijn eigen gezondheid ging hierdoor vooruit. Maar goed, dat is mijn situatie.

voor iedereen die niet lekker heeft geslapen

ik duik weer terug!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72990392
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 06:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
Hehe, maar jij hebt een iphone of niet en ligt zeker lekekr vanuit je warme bedje mee te lurken

Hoop voor haar dat ze lekker onder de douche zit te puffen
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:08:57 #189
190853 RockabeIIa
pi_72990395
Yeps nu wel! En het boek is saai in vergelijking met hier
pi_72990397
Ben gister extra wat later naar bed gegaan maar of ik nou vroeg of laat naar bed ga, tussen de middag wel of niet slaap, t word er niets anders van.

Zal zo ss ff burgerlijk mn mannetje matsen en brood voor hem smeren
(zit nu t topic, is er leven na een kort kapsel door te lezen, pppfff )

[ Bericht 22% gewijzigd door het-is-mij op 22-09-2009 06:16:35 ]
pi_72990411
goedemorgen ....

@Serpente; succes!!! hoop voor je dat het inmiddels nog verse is doorgezet! spannend joh!

ik heb van8 wel iets langer geslapen itt gisteren, maar nog veul te kort ... denk een uurtje of 4/5 (bij mekaar opgeteld)...
maaaaaar ik zie een stijgende lijn; ga komende nacht voor de 6 + haha....

vanavond informatieavond in het ziekenhuis door gyn, VK en Icare over zwangerschap en bevalling. Denk dat dat wel even erg boeiend gaat zijn....
pi_72990430
Hoi!

Pfoe, was wel ff lekker, dat douchen. Maar weeen zijn er nog. Wel minder vaak ineens. Maar ze duren nu wel wat langer.

Er lijkt nu ook af en toe een wee tussen te zitten die niet doorzet.

Heb om half 10 een afspraak bij de vk, zit nog sterk te twijfelen of ik zal gaan of niet.

Maar ff aanzien.
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:37:25 #193
190853 RockabeIIa
pi_72990434
Spannend hoor, serpent!!!
Het moet er toch eens van komen.
pi_72990454
Je kunt het nog ff aanzien en anders bellen om te overleggen?

Heb ik iig wat terug te lezen als ik straks mn bed weer uit kom
Succes ermee!
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:49:27 #195
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72990469
Serpente succes!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 22 september 2009 @ 06:57:46 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72990491
You go, ssserpente!
Duik ín de weeën, hè, duik erinnnnnn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72990498
Ssserpente heel veel succes met de weeen en de laatste loodjes. Kom op you can do it!!

En ik kwam even melden dat ik straks om 10.00 uur een pretecho heb. Even lekker 3d en 4d gluren naar onze kleinste man!
pi_72990551
AArrrrgh.. lig ik vanaf een uur of vier klaarwakker in bed naar het plafond te koekeloeren...terwijl het hier spannender is!

Ik dacht, laat ik nu maar eens blijven liggen, want ik zit toch maar tegen mezelf te lullen anders...

Ssserpente you go girl!!
pi_72990572
Woei..Ssserpente... zet 'm op hopenlijk zet 't door!

Rocka, onze vast nachtbraker nog wel iets geslapen vannacht?

Verder lees ik positieve geluiden van lily en het-is-mij met redelijke goede nachtrust

Mefke, hoe was je nacht? Hopenlijk duurt het bij jou ook niet lang meer.

Hier weer klaar maken voor het werk. moet zo nog even het grof vuil buiten zetten. We hebben gisteravond kinderkamer-to-be leeggehaald. Vanmiddag komt er een aannemer kijken voor een prijsopgave om het kamertje 'te verbouwen' (muurtje slopen, stucen, plafond witten etc.) Spannend.

Fijne dag. Ik kom vanaf mijn werk weer f5-en!
pi_72990630
Spannend Ssserpente, hopelijk zet 't snel door en kun je heerlijk je spiksplinternieuwe beebje vasthouden!

Hier morgen 12 weken. Vorige week met precies 11 weken bij de vlos het hartje al gehoord, maar ik heb helemaal nergens last van en afgezien van een iets dikkere buik zou ik het ook geloven als er niets aan de hand zou zijn. Soms zou ik echt willen dat ik de hele dag kotsmisselijk zou zijn, om in ieder geval het idee te hebben dat alles nog goed zit. Nu heb ik gewoon niets en dat maakt het heel onwerkelijk allemaal.

Voor mijn gemoedsrust en voor vriendlief heb ik een thuis echo doppler apparaatje besteld, eerst nog even zien of dat wel werkt, maargoed. Ik hoop dat als we op het moment dat we het nodig hebben (misschien nu 2 keer in de week ofzo) toch even het hartje kunnen horen, dat we daar beiden een stuk meer ontspannen van gaan worden. Nu is het zo dat we na elke controle even 3-4 dagen in jubelstemming zijn en daarna ebt het weer helemaal weg eigenlijk en komt de onzekerheid weer net zo erg terug. Herkennen jullie dit, of zijn wij gewoon zo panisch?
Gelukkig hebben we vrijdag weer een echo, ditkeer voor de combinatietest, wel een spannende echo opzich, maar gezien mijn leeftijd (24) hebben we denk ik niet zo heel veel om ons zorgen over te moeten maken... ik kan niet wachten om het beebje weer te zien.

Nou ik ga naar m'n werk. Zet 'm op Ssserpente!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')