http://www.anwb.nl/auto/r(...)iding/auto/auto.htmlquote:Supersnel of in je eigen tempo
Bij de ANWB bepaal jij hoe snel je je rijbewijs haalt. Je kunt kiezen voor een compacte opleiding die je in 10 dagen afsluit met het CBR examen, maar die je natuurlijk ook kunt spreiden over een aantal weken.
mja dat is ook zo, maar wat ik uit Ymmes posts heb begrepen is dat opa gewoon erg belangrijk is.quote:Op maandag 21 september 2009 15:53 schreef Troel het volgende:
Ik vind het gedichtje wel heel zwaar voor op een geboortekaartje![]()
Maarja, het is hoe dan ook erg moeilijk om iets te vinden wat zo blijvend is natuurlijk
Zwangeren hebben recht op extra pauzequote:
Nouja, ik vind het ook wat minder leuk voor andere opa zeg maarquote:Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
mja dat is ook zo, maar wat ik uit Ymmes posts heb begrepen is dat opa gewoon erg belangrijk is.
Beebje wordt zelfs naar hem vernoemd. Dus kun je nagaan!
Kan me dus wel indenken dat ze op het kaartje naar hem willen refereren. (al zou dat hier enorm een doorn in het oog van oma zijn ben ik bang)
dat ook, maar dan moet Ymme dus maar een 2de baby maken die ze naar de andere opa vernoemdquote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het ook wat minder leuk voor andere opa zeg maar
ben bang dat bij mij op het werk die vlieger niet op gaatquote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Zwangeren hebben recht op extra pauze
Succes met de laatste uurtjes vandaag!
Preciesquote:Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat ook, maar dan moet Ymme dus maar een 2de baby maken die ze naar de andere opa vernoemd
En ons die net gebaard hebben of heel graag zwanger willen worden en hier soms even komen spiekenquote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
PreciesEn nu weer ontopic wmb
Geboortekaartjes hebben een eigen topic
Dit topic is voor ons zwangeren
Nou ik niet hoor. De leeft nog.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het ook wat minder leuk voor andere opa zeg maar
Als je zwanger bent mag je 1/8 van je werkdag als extra pauze opnemen. In overleg kan dit gedurende de dag of aan het begin/einde van je dag. Ik mag 'm vrij opnemen en doe het zeker niet elke dag. Toevallig vorige week 1x een uur en 1x een half uurtje eerder weg gegaan.quote:
't Hoofd blijft even lelijk hoorquote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef lily het volgende:
Fijn Troel, het nieuws van de gyn en het blijere hoofd alvast(dat is al heel wat waard)
quote:Op maandag 21 september 2009 16:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ben bang dat bij mij op het werk die vlieger niet op gaat
sta voor de klas. Zo kinders, jullie maken les 5 som 1 t/m 10 de juf gaat even pauze houden. Houdoe!
Hmm, ik kende deze regel wel, maar de toepassing zoals je hem hier noemt snap ik niet... Als je een uur extra pauze neemt, maar die aan het einde op neemt dan ga je toch nog steeds op hetzelfde tijdstip naar huis? Ik begrijp hem nie...quote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als je zwanger bent mag je 1/8 van je werkdag als extra pauze opnemen. In overleg kan dit gedurende de dag of aan het begin/einde van je dag. Ik mag 'm vrij opnemen en doe het zeker niet elke dag. Toevallig vorige week 1x een uur en 1x een half uurtje eerder weg gegaan.
Nu gewoon normale dag gedraaid, maar soms heb ik gewoon een mindere dag en dan is het wel lekker als je wat rustiger aan kunt doen
spuit 11 zie ik alweer![]()
Edit; trouwens wel raar inderdaad dat er ook beroepen zijn waar je die extra pauze niet kunt nemen. Docenten hebben toch meestal geen werkdag van 8 uur en ook meer dan een half uurtje pauze per dag toch![]()
![]()
Lucky youquote:Op maandag 21 september 2009 16:13 schreef lily het volgende:
Snurken doe ik nog niet maar dat komt vast nog wel want dat deed ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Mijnsnurkt ook vaak dus ik hoef me niet schuldig te voelen
![]()
sorry, kwartje valt nog steeds niet... Als je 8 uur per dag werkt normaal en je hebt nog eens een uur pauze dan ben je toch in feite 9 uur op je werk? (althans ik neem even aan dat de extra pauze net als gewone lunch pauze bij mij niet betaald is en dus extra tijd is die je daar besteed naast de 8 werkuren)... Dus dan kun je die extra pauze wel aan het eind doen maar dan moet je nog steeds 8 uur werken eerst. Dan snap ik niet hoe je eerder weg kan:?quote:Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Troel het volgende:
Als je de pauze aan het einde van je dag pakt, kun je dus eerder naar huis
Normaal moet je 8 uur werken en krijg je een half uur pauze, dus zit je 8,5 uur op je werk. Het extra uur waar je nu recht op hebt, mag je ook aan het einde van de dag opnemen, waardoor je dus maar 7 uur hoeft te werken. Je hoeft tijdens die pauze niet aanwezig te zijnquote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
sorry, kwartje valt nog steeds niet... Als je 8 uur per dag werkt normaal en je hebt nog eens een uur pauze dan ben je toch in feite 9 uur op je werk? (althans ik neem even aan dat de extra pauze net als gewone lunch pauze bij mij niet betaald is en dus extra tijd is die je daar besteed naast de 8 werkuren)... Dus dan kun je die extra pauze wel aan het eind doen maar dan moet je nog steeds 8 uur werken eerst. Dan snap ik niet hoe je eerder weg kan:?
Maar wellicht zit het bij jullie werk anders, ik ben dus nu al 8,5 uur op werk omdat ik tussendor een half uurtje heb/neem om te lunchen.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef mefke79 het volgende:
hmm het bloedverlies van het onderzoek van gisteren lijkt hier iets minder 'oud' te worden. Zou het dan toch iets in gang gezet hebben...ik reken nergens meer op, maar 't zou wel gaaf zijn.
Oeh ik hoop het voor jullie! Spannend hoorquote:Op maandag 21 september 2009 17:18 schreef mefke79 het volgende:
hmm het bloedverlies van het onderzoek van gisteren lijkt hier iets minder 'oud' te worden. Zou het dan toch iets in gang gezet hebben...ik reken nergens meer op, maar 't zou wel gaaf zijn.
Mijn werkgever heeft meer aan mij als ik 7 uur werk dan dat ik me straks ziek moet melden omdat ik teveel van mezelf gevraagd heb. Soms neem ik ook gedurende de dag een kwartiertje pauze of een langere lunchpauze.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:
Wel handig die wetgeving, zijn er hier dames die er gebruik van maken?
ho ho ho waar ga jiquote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Mefke! zet hem op!!!![]()
*gaat richting sporthal*
tot straks
jquote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
duimt voor Mefke! zet hem op!!!![]()
*gaat richting sporthal*
tot straks
vergeet de stabiele zijligging niet! Die is erg belangrijk en wellicht levensreddend!quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef Poppejans het volgende:
Ymme, ik vind het gedichtje persoonlijk ook een beetje zwaar voor op een geboortekaartje, de rest van de teksten leuk!
Lekker gevoel toch als je er zelf tevreden mee bent?
Rocka ook kaarten goedgekeurd las ik ergens, fijn! Ben erg benieuwd! Het was dezelfde man die voor B. ook ontworpen had toch? Die heb ik nog wel zien zitten toen op die beurs in Amsterdam geloof ik
Hier heb ik toevallig net een proefdruk aangevraagd van het geboortekaartje zoals wij het gemaakt hebben, ben erg benieuwd!!!![]()
Oja aan vernoemen doen wij niet, hij krijgt gewoon simpel 1 naam
en ben net terug van de BHVcursus, dusse ik kan weer reanimeren,brandjes blussen, eerste hulp verlenen e.d
Als het in je systeem zit, kan sporten heel ontspannend zijn. Júist een uitlaatklep.quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ho ho ho waar ga ji
[..]
j
ho ho ho waar ga jij heen??? toch niet sporten? Ik neem aan dat je in de kantine een kop thee gaat drinken?
Jij gaat toch niet sporten! Je werkt jezelf uit de naad en je moet echt aan jezelf denken hoor.
Als je (logisch) wat aan beweging wilt doen dan ga je maar een kwartier wandelen of op buikengym! Maar je gaat niet sporten.
Capiesj?
Wat is er nou ontspanneder dan op de bank zitten met een kuub thee. Kaakje erbij. Lekker TV kijken en f5en op de laptop.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Als het in je systeem zit, kan sporten heel ontspannend zijn. Júist een uitlaatklep.![]()
Wat voor sport doet ze eigenlijk?
Ik denk dat de meesten de eerste periode als erg onzeker ervaren. Ik had/heb dat zeker ook. Zelfs nu nog terwijl ik volgende week 20weken echo heb ben ik nog onzeker.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef freubelmuts het volgende:
ik moet er nog zo aan wennen dat ik hier "mag" posten
en ik moet jullie nog een beetje leren kennen
maar ik vroeg me af hoe jullie het begin allemaal hebben ervaren?
Ik word een beetje gek van mn onzekerheid, vooral ik vandaag de hele dag een zeurderige pijn links onder heb gehad, af en toe wat krampjes of steken daar was ik wel gewend aan
maar bij dit vraag ik me toch een beetje af of het "normaal" is
Het staat ook tussen '-jes. Ik bedoelde meer van het zou erg leuk zijn als het een ... is.quote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Teleurgesteld? Dan had je er beter niet eens aan kunnen beginnen
Heb me vandaag effe niet in de stabiele zijligging laten gooienquote:Op maandag 21 september 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
vergeet de stabiele zijligging niet! Die is erg belangrijk en wellicht levensreddend!
Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef DJRandall het volgende:
Herkent iemand anders dit ook? Ik wil me aan de ene kant morgen ziek melden, maar dan voel ik me altijd zo schuldig. Ik voel me helemaal niet fit, maar ben ook niet doodziek. En ondanks het feit dat ik er op mijn werk uitgeknikkerd wordt, heb ik moeite om de beslissing te nemen morgen lekker op de bank te kruipen.
Mis ook compleet de motivatie om nog langer naar kantoor te gaan, aan de andere kant is dat geen reden voor mij om thuis te blijven.
Ik word gek van de twijfel die ik mezelf aanpraat.
Ik ga nu maar gewoon lekker slapen en dan kijk ik hoe ik me morgen voel. Vooralsnog wil ik gaan werken en hoop ik dat mijn griepgevoel vannacht wat weg trekt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wil je echt weten wat ik er van vind? Ik vind dat je gewoon door moet zetten. Snap heus je tegenstrijdige gevoel wel maar op die manier kun je in elk geval met opgeheven hoofd het pand binnenkort verlaten.
gelukkig zijn er niet alleen maar bevallende bijna-mama's maar van elke week wel haast iemand, en we zijn (denk ik) allemaal zo begonnen als jij: onzeker met happy en een vleugje ongeloofquote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef freubelmuts het volgende:
Dank voor jullie reacties, als het goed is ben ik nu bijna 6 weken, stelt haast niks voor bij alle net Bevallende en laatste loodjes moeders
ga maar een poging doen om te slapen, hoop dat de griep niet doorzet bij je randall
voor een ieder een goede nachtrust gewenst, las dat dat hier ook nog wel eens een probleem is
quote:
Vooral omdat ze maar zo kort duren. Geloof wel dat ze steeds pittiger worden.quote:Voorweeën zijn vaak pijnlijk, maar kort (30 tot 40 seconden) en kunnen soms een paar uur lang om de 3 minuten terugkomen, om daarna weer een tijd weg te blijven. Aan de hand van de volgende 3 tips kun je te weten komen of het gaat om voorweeën of echte weeën:
1.De pijn die je tijdens voorweeën voelt, wordt niet steeds erger. Bij echte weeën neemt de pijn na iedere wee steeds een beetje toe
2.Voorweeën komen met onregelmatig tussenpozen, echte weeën komen regelmatig en ook steeds sneller na elkaar
3.De pijn blijft tijdens voorweeën ongeveer constant, terwijl echte weeën een aanloop, een hoogtepunt en een uitloop hebben
4.Een voorwee duurt 30-40 seconden, een echte wee minimaal 1 minuut
Hehe, maar jij hebt een iphone of niet en ligt zeker lekekr vanuit je warme bedje mee te lurkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 06:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge hetismij en lily!
Ik was wel n beetje benieuwd of serpente al terug was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |