Mocht ik nog niet rijden toen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Geen langere afstanden?
Die langere 'sterftrainingen' bevallen mij altijd beter dan de pure sprinttrainingen. Bij de sprinttrainingen bengel ik hopeloos achteraan, als het om inhoud gaat en vooral om verzuringsweerstand kan ik weer beter meedraaien.
Geef hem ook weinig kansen op de 1.500 meter, want daar rijden toch wel mensen mee die aardige tijden hebben staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:22 schreef oxylus11 het volgende:
Freddy Wennemars schijnt zich nog nergens voor geplaatst te hebben.
[..]
Denk ik ook niet. Het is een typische 500 meter rijder. Op de 1500m is de concurrentie toch echt te groot vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geef hem ook weinig kansen op de 1.500 meter, want daar rijden toch wel mensen mee die aardige tijden hebben staan.
Inderdaad, bij Gerard van Velde (na die enge val in SLC) en Mike Ireland kon je dat ook nog lang zien. Met name bij de bochten die er minder stabiel uitzagen. (en ja, ik weet dat Ireland altijd al veel viel, maar toch, je kúnt het zien vind ik, het is sindsdien anders)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij ging het fout toen ze (volgens mij) 2 jaar geleden een hersenschudding opliep. Hetzelfde als bij Greta Smit, zo'n hersenschudding kan ontzettend lang doorwerken.
dan stop ik echt met kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:13 schreef sportfreak het volgende:
Betekend dit dat we dit seizoen de bekende rood-wit-blauwe pakken niet gaan zien?
Toch verwacht ik veel van hem dit seizoen. Je hoeft pas in februari in vorm te zijn, dus dit hoeft niks te zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef Montov het volgende:
Kramer raakt ook weer in vorm: 3:42 op de 3km, 1 seconde boven zijn PR. Dit na een 3:46 vorige week.
Marsicano heetf al diverse teleurstellende tijden.
als hij zo door gaat kan hij zich geeneens plaatsenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch verwacht ik veel van hem dit seizoen. Je hoeft pas in februari in vorm te zijn, dus dit hoeft niks te zeggen.
Hij heeft zich al wel geplaatst voor de World Cup wedstrijden op de 1000 meter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
als hij zo door gaat kan hij zich geeneens plaatsen
Er is een afhaker:quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef Zenschaatser het volgende:
[..]
Massale uittocht naar Kazachstan van de subtoppers! In mei las ik al dit bericht:
[..]
]http://www.destentor.nl/regio/nwoverijssel/5702774/Bovenhuis-als-Kazach-Liever-niet.ece[/q][/url]quote:Soldaat in Kazachstan? Liever niet!
door Henk Wageman. zaterdag 24 oktober 2009 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 24 oktober 2009 | 09:26
STAPHORST - Het had niet veel gescheeld of Robert Bovenhuis (22) uit Staphorst had als soldaat van Kazachstan langs de grens met Rusland moeten patrouilleren. Althans die waarschuwing liet Rini Wagtmans, vermaard ploegleider van de wielerformatie Astana uit Kazachstan, horen .
De Brabander reageerde daarmee op de plannen van vijf Nederlandse schaatsers (Jorrit Bergsma, Arjan Stroetinga, Rob Hadders, Christijn Groeneveld en Robert Bovenhuis) om namens Kazachstan aan de komende Olympische Spelen in het Canadese Vancouver deel te nemen. "Onverantwoord", vond Wagtmans. "Wie zich tot Kazach laat naturaliseren moet ook in dienst."
Bovenhuis besloot op het laatste moment in Staphorst te blijven. "Ik had er geen goed gevoel bij. Was bang dat ik vijf jaar zou moeten procederen om na een naturalisatie tot Kazach mijn Nederlands paspoort terug te krijgen. Stel dat ik me zou laten naturaliseren, dan keer je naar Nederland terug als een vreemdeling. Moet je als de eerste de beste asielzoeker een verblijfsvergunning aanvragen. En hoe zit het met allerlei verzekeringen?"
Vragen, waarop Bovenhuis, lid van het marathonschaatsteam Equipe Renault Eco 2, geen heldere antwoorden kon krijgen. "Ik heb toen maar besloten om deze week niet aan de Kazachstaanse schaatskampioenschappen mee te doen."
Volgens Wagtmans, autoriteit in de sportverhoudingen met Kazachstan, is het uitgesloten dat het viertal Nederlanders, dat de afgelopen dagen wel aan deze titelstrijd heeft deelgenomen, naar de Olympische Spelen in Vancouver mag. Op de radio vertelde de ploegleider van Astana: "De Spelen zijn, volgens mijn informatie, helemaal niet aan de orde. Het gaat om deelname aan wedstrijden om de Asian Cup."
Bovenhuis had met zijn beste tijd op de vijf kilometer (6.25 min.) een ereplaats kunnen opeisen. En dus ook deelname aan de World Cup in Berlijn kunnen afdwingen. Terugkijken doet Bovenhuis liever niet. "Ik wil per se niet met modder gooien. Ik heb immers nog mooie jaren als schaatser voor de boeg."
Vandaag doet hij in Amsterdam aan de derde schaatsmarathon van hets eizoen mee. Maar hij had zich ook al verheugd op deelname aan het Nederlands kampioenschap. Bovenhuis: "Gezien mijn tijd kom ik in aanmerking voor een van de twee aanwijsplekken op de vijf kilometer. De KNSB heeft inmiddels laten weten dat ik niet aan het allround NK mee mag doen. Ja, vanwege het Kazachstaanse avontuur. Toch wel jammer, hoor."
[url=http://www.destentor.nl/regio/nwoverijssel/5702774/Bovenhuis-als-Kazach-Liever-niet.ece
zag hem op de startlijst van zowel de 500 als 1000 meter staan inmiddelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geef hem ook weinig kansen op de 1.500 meter, want daar rijden toch wel mensen mee die aardige tijden hebben staan.
Dit is dan toch aardig van Hedrick. Als hij weer een goede 1500 meter neer kan zetten komt die 5000 ook wel denk ik en zal Kramer echt top moeten zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef franklop het volgende:
Chad Hedrick bleek zaterdagavond bij de Amerikaanse kwalificatiewedstrijden voor het wereldbekerseizoen in Milwaukee de snelste te zijn. In een zinderende race wist hij zijn landgenoot Shani Davis net voor te blijven.
© ANPHet gevecht op de metrische mijl werd uiteindelijk met miniem verschil gewonnen door de Texaan. Hedrick verbeterde met een tijd van 1.44,47 het baanrecord van Davis met welgeteld één honderdste van een seconde.
Davis bleef daar weer één honderdste boven en legde met een tijd van 1.44,49 beslag op het zilver. Trevor Marsicano, die nog met zijn vorm lijkt te worstelen, was goed voor de derde tijd. Het gat met Hedrick en Davis was echter aanzienlijk.
Grote rol
Marsicano legde de 1.500 meter 2,5 seconde langzamer af dan de nummers één en twee (1.46,96). Naast het drietal wist ook Jonathan Kuck en Brian Hansen zich te kwalificeren voor het wereldbekercircuit.
Na afloop verklaarde Hedrick dat hij verwacht dat het Amerikaanse team een grote rol gaat spelen tijden de winterspelen in Vancouver. "Net als bij de vorige Spelen zal de concurrentie met ons te maken krijgen. Ik wil nu eenmaal nooit verliezen."
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:37 schreef franklop het volgende:
Hedrick verbeterde met een tijd van 1.44,47 het baanrecord van Davis met welgeteld één honderdste van een seconde.
Dat de Amerikanen een bepalende rol gaan spelen is idd wel te verwachten.quote:Na afloop verklaarde Hedrick dat hij verwacht dat het Amerikaanse team een grote rol gaat spelen tijden de winterspelen in Vancouver. "Net als bij de vorige Spelen zal de concurrentie met ons te maken krijgen. Ik wil nu eenmaal nooit verliezen."
En Marianne van de partij van de dieren , het is allemaal goed gekomen met die vis, ze hebben hem met zn alle opgegetenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:10 schreef Montov het volgende:
Nu ik Marrit weer heb gezien in een strak pakje heb ik er weer zin in.
Ik had het een tijdje geleden al gelezen ja. Leuk voor haarquote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef oxylus11 het volgende:
Ireen Wust heeft een relatie met shorttrackster Sanne van Kerkhof. Geen wonder dat ze weer goed presteert. Sporters die gelukkig in de liefde zijn presteren heel vaak goed.
Valt Ireen op vrouwtjes? Nooit gewetenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:02 schreef oxylus11 het volgende:
Ireen Wust heeft een relatie met shorttrackster Sanne van Kerkhof. Geen wonder dat ze weer goed presteert. Sporters die gelukkig in de liefde zijn presteren heel vaak goed.
Ik wist het ook niet, maar ben verre van verbaasd inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 11:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Valt Ireen op vrouwtjes? Nooit geweten![]()
Niet dat het me verbaasd
Ik wist het ook nog niet hoor. Zo algemeen bekend is dit ook weer niet. Niemand is verrast denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Valt Ireen op vrouwtjes? Nooit geweten![]()
Niet dat het me verbaasd
quote:Voorzichtige Noorse troef
door Door Frank Woestenburg
BERLIJN - In zijn linkerschouder zitten twee schroeven van vier centimeter als herinnering aan een ongelukje in de training. De olympische missie van Havard Bökko leek afgelopen zomer voortijdig te stranden toen hij bij het voortduwen van een auto, als ultieme vorm van alternatieve training, uitgleed en zijn schouder brak. Toch is de Noorse hoop in bange dagen gewoon van de partij in Berlijn, waar vandaag de eerste World Cup van het seizoen begint. "Ik ben sterker dan ooit."
Havard Bökko
Foto: ANP
Net als zijn grote rivaal Sven Kramer kan Bökko zich in de Duitse hoofdstad definitief verzekeren van olympische deelname. Waar Kramer volgens de richtlijnen van NOC*NSF de vijf kilometer moet winnen, heeft Bökko op zowel de 1500 meter als de vijf kilometer aan een top-12-klassering al genoeg. Bökko heeft een onrustige zomer achter de rug. Eerst was er de onfortuinlijke glijpartij tijdens een olympisch trainingskamp. Aanvankelijk konden de artsen in het ziekenhuis op de gemaakte röntgenfoto's niets ongewoons ontdekken, maar enkele weken later gaf een mri-scan meer duidelijkheid en werd alsnog tot een operatie besloten. Dankzij een uitgekiend revalidatieprogramma werd de trainingsachterstand zoveel mogelijk binnen de perken gehouden.
Vervolgens werd nog tijdens zijn revalidatie de voltallige trainingsgroep van Peter Mueller opgeschrikt door het nieuws dat Claudia Pechstein met onmiddellijke ingang was geschorst vanwege afwijkende bloedwaarden. De Duitse trainde de afgelopen twee jaar mee met de Noorse selectie. "Het was voor mij niet echt een grote verrassing", stelt Bökko onomwonden. "Soms was ze niet vooruit te branden en soms schaatste ze de sterren van de hemel, zoals afgelopen winter bij de World Cup in Moskou toen ze zowel de 1500 als de 5000 meter won. We hebben er toen in de ploeg nog grapjes over gemaakt door haar te vragen wat ze bij het ontbijt had genomen. Waarschijnlijk had ze de week ervoor dope gebruikt."
Aanvankelijk zou het Internationaal Hof voor Arbitrage in de sport (CAS) gisteren uitspraak doen in de dopingzaak, maar het vonnis werd andermaal uitgesteld. Bökko is helder in zijn opvatting: "Ik zou er enorm van balen als ze door procedurefouten toch haar carrière zou kunnen vervolgen. Ik heb haar hier heel even gezien en gegroet, maar verder niet gesproken. Daar heb ik geen behoefte meer aan. Ook als dit niet was gebeurd, was ze waarschijnlijk uit onze trainingsgroep gezet. In een olympisch jaar ga je immers niet de buitenlandse concurrentie beter maken."
Ook voor hem staat deze winter alles in het teken van de Spelen. Begin januari heeft in het Vinkingskipet van Hamar weliswaar de EK allround plaats, maar de Noorse troef heeft daar geen boodschap aan. Het resultaat laat hem koud. "Een olympische medaille is meer waard dan een Europese titel." Zelf reist hij over drie maanden naar Vancouver af met uitzicht op medailles op de 1500, 5000 en 10.000 meter alsmede op de ploegachtervolging. Toch denkt hij in eerste instantie niet aan goud. "Mijn eerste doel is een medaille. Ik heb vier kansen, maar met één plak is de missie zeker geslaagd. Waar mijn grootste kans ligt? Op de 1500 meter. Die kan ik winnen, maar ik kan ook achtste worden. Op de vijf en tien kilometer wordt het nóg lastiger en richt ik me meer op een medaille."
Opvallend. Dan moet-ie dus sneller zijn dan Davis, Hedrick en Morrison, om er maar eens een paar te noemen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:41 schreef marcodej het volgende:
Waar mijn grootste kans ligt? Op de 1500 meter. Die kan ik winnen
Net goed. Het was sowieso onzin.quote:
Kazachstanquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef Felagund het volgende:
Heel erg stom dat ze dit niet van te voren goed hebben uitgezocht. Ik snap sowieso niet dat ze voor een land als Kazachstan hebben gekozen.
Opvallend. Mooi ook hoe Schenk toch won.quote:**De schaatser Ard Schenk en zijn coach
Leen Pfrommer manipuleerden in 1972 de
groepsindeling van de 10 km in Sapporo
zodat Kees Verkerk ook goud zou kunnen
winnen.Dat staat in de biografie over
Schenk,die morgen wordt gepresenteerd.
Schenk had al een gouden medaille op de
1.500 meter en 5.000 meter gewonnen en
gunde zijn vriend Verkerk er ook een.
Daarom zorgde hij ervoor dat Verkerk in
de eerste groep mocht starten,met goed
ijs,en dat hij zelf in de derde groep
kwam.Verkerk reed een geweldige tijd.
Iedereen feliciteerde Verkerk al,en dat
ergerde Schenk.Hij besloot er toch voor
te gaan en pakte zijn derde goud met de
woorden:Jammer voor Kees.
Bron: Nu.nlquote:Schaatsster (13) op dopingcontrole
Uitgegeven: 11 november 2009 08:25
Laatst gewijzigd: 11 november 2009 08:27
AMSTERDAM - Een 13-jarige schaatsster is opgenomen in de databank voor aangekondigde dopingcontroles.
Ze moet elke dag een locatie opgeven waar ze tussen 6.00 en 23.00 uur kan worden getest op doping.
Het meisje is de jongste sporter die in de databank van de Dopingautoriteit staat, aldus de Volkskrant.
Haar 15-jarige broer is vorig jaar positief getest op anabolen en is intussen geschorst.
Boos
De vader van het gezin maakt zich boos over de controles, hij vindt dat zijn gezin zo wordt kapotgemaakt.
Verbaasd me niks als je ziet hoe snel zij opeens ging rijden...quote:
Tot blijkt dat hij bewust beide kinderen vol met doping stopte (als ht waar is)quote:De vader van het gezin maakt zich boos over de controles, hij vindt dat zijn gezin zo wordt kapotgemaakt.
quote:KNSB neemt afscheid van Nike-pak
De KNSB heeft de samenwerking met pakkenleverancier Nike beëindigd. Tot en met 31 december rijden de Nederlandse schaatsers in het 'oude' Nike-pak, daarna stappen ze naar alle waarschijnlijkheid over op Superconfex.
Over de keuze van het materiaal was de afgelopen maanden veel te doen. Enkele schaatsers lieten doorschemeren dat zij de pasvorm van de nieuwste Nike-pakken belabberd vonden. Hoofdsponsor AEGON was boos omdat de outfits niet geleverd werden in de kleuren rood-wit-blauw.
De samenwerking tussen Nike en de KNSB begon in 2002. In die periode werden zeventien olympische medailles behaald: zesmaal goud, zevenmaal zilver en viermaal brons.
Eigen pak
De schaatsbond was na alle klachten en opmerkingen al bezig een 'eigen' pak te ontwikkelen in samenwerking met het bedrijf Sportconfex. Uiteindelijk besloten KNSB en Nike om de samenwerking te stoppen.
"Beide partijen vinden dat dit het beste is", liet een woordvoerder van het sportmerk weten. "Maar wij zijn er nog steeds van overtuigd dat wij de snelste pakken ter wereld hebben."
De Nederlandse schaatsers verschijnen nog tot uiterlijk eind december in Nike-pakken, daarna stappen Kramer en consorten over op een nieuw outfit.
Concurrenten uit de Verenigde Staten (Shani Davis, Chad Hedrick), China (Beixing Wang), Zuid-Korea (Kang-Seok Lee) en Noorwegen (Havard Bokko) blijven Nike wel gewoon trouw. Zij hebben volgens de fabrikant ook geen klachten over de pasvorm.
Dat is dan einde loopbaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:13 schreef mmascha het volgende:
Auw Marianne Timmer. Beide met brancard het ijs af.
Met applaus
Zo te zien enkel gebroken.
Dag Olympische Spelen.
Dat zou mooi zijn. Nog zes weken tot de start van het OKT dus zou moeten kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:22 schreef mmascha het volgende:
Tja, daar heb je gelijk in.
Schijnt nu mee te vallen. Niet gebroken maar uit te kom.
Maar of je daarmee voldoende herstelt voor de OS!?!
Ik vind het ook wel een beetje ver gaan om een meisje van 13 nu al zo te controleren. Het is niet zo dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Tuurlijk doet ze het goed, maar ze is niet met afstand de beste of zo. Ik snap best dat de bond argwanend is, maar hou het voorlopig alleen bij testen na wedstrijden als je het niet vertrouwt. Where-abouts invullen is weer een hele andere stap.quote:Op maandag 16 november 2009 09:13 schreef oxylus11 het volgende:
Dominique Lommers is overigens geschorst door de KNSB omdat haar ouders haar whereabouts niet in willen vullen. Dominique Lommers is 13 jaar oud. Zou de jongste geschorste sporter zijn voor overtreding van het dopingreglement aller tijden in Nederland.
hmmm...quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
Erben Wennemars heeft de Mexicaanse griep, lees ik op zijn twitter.
Heeft hij nu zijn berichtje weggehaald? Ik zie het niet meer: http://twitter.com/erbenwennemarsquote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
Erben Wennemars heeft de Mexicaanse griep, lees ik op zijn twitter.
Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:
Haugli dient klacht in tegen coach Mueller
HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.
hmm..
De viespeukquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:
Haugli dient klacht in tegen coach Mueller
HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.
[ afbeelding ]
De Noorse Maren Haugli met coach Peter Muller.
Haugli traint al sinds april 2008 niet meer mee met de Noorse nationale ploeg. Ze was het, net als haar boer Sverre, niet eens met het trainingsprogramma van Mueller. Mueller wilde donderdag, bij trainingen voorafgaand aan de wereldbekerwedstrijd van komend weekeinde in Hamar, geen commentaar geven op de zaak.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)Mueller__.html?p=5,1
hmm..
Ze heeft een broerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.
Als ' ie Hegemaar met rust laat!
quote:Mueller zegt sorry na pikant schandaal
HAMAR - Schaatstrainer Peter Mueller heeft vrijdag zijn excuses aangeboden aan Maren Haugli. De Amerikaan, bondscoach van het Noorse team, verontschuldigde zich voor de seksueel getinte opmerkingen die hij eind oktober bij trainingswedstrijden in Berlijn richting de Noorse rijdster had gemaakt.
„Ik realiseerde me op dat moment niet dat ik haar kwetste”, zei Mueller bij een ingelaste persbijeenkomst in Hamar, waar zaterdag de wereldbekerwedstrijd begint . „In Heerenveen heb ik er later met haar over gesproken. Nu wil ik het er niet meer over hebben en me focussen op het schaatsen.”
Haugli, die in april 2008 samen met haar broer Sverre uit het nationale team stapte omdat ze het niet eens was met de trainingsaanpak, diende naar aanleiding van de opmerkingen van Mueller een klacht in bij de Noorse bond. De schaatsster wil er zelf geen aandacht meer aan besteden, maar de zaak is voor haar nog niet afgedaan. „Het is nu in handen van de Noorse schaatsbond”, zei ze vrijdag.
Net op het sportjournaal gezien, had niet het gevoel dat hij het nou echt meende. Stond daar behoorlijk opgefokt voor de camera.quote:
Iets sexueel getint, een itimidatiequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar wat heeft hij nou precies gezegd?
Goh verassendquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Iets sexueel getint, een itimidatie![]()
Gevraagd naar bedhobbies, ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar wat heeft hij nou precies gezegd?
quote:'Noorse bond ontslaat Mueller'
Uitgegeven: 23 november 2009 10:57
Laatst gewijzigd: 23 november 2009 11:04
AMSTERDAM - De Noorse schaatsbond zal naar verwachting maandag nog de Amerikaanse trainer Peter Mueller de laan uit sturen.
© ANPDe bondscoach van het Scandinavische land kwam vorige week in opspraak toen duidelijk werd dat hij seksueel getinte opmerkingen maakte tegen schaatsster Maren Haugli.
Haugli diende donderdag officieel een klacht in tegen Mueller. Volgens de Noorse staatszender NRK TV heeft de bond zich over de zaak gebogen en besloten Meuller per direct te ontslaan.
De zender meldt verder dat de Amerikaan vervangen zal worden door een groep Noorse coaches bestaande uit Hans Tryggve Kristiansen, Jarle Pedersen, Tom Erik Oxholm en Geir Karlstad.
De laatste naam is opmerkelijk omdat Karlstad één van de commentatoren was die meldde dat Mueller de wacht wordt aangezet.
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij vrij ver is gegaan. Misschien ongeveer hetzelfde als hij tegen Timmer zei maar die ging er wel op inquote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef maril het volgende:
Wat zou hij nou hebben gezegd Letterlijk? ben zo nieuwsgierig
Dat lijkt me ook. Er zijn niet voor niets al eerder veel schaatsers opgestapt bij hem, en met oa Mari Hemmer heeft ie al eerder genoeg akkefietjes gehad, denk dat de maat nu gewoon vol is. Maar goed, Bokko heeft wel heel veel aan de aanpak van Mueller gehad, dus ben heel benieuwd hoe het met zijn prestaties zal gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
is de wet in de VS qua sexuele intitmidatie niet helemaal bizar streng met al die claims daar?quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |