hmmm...quote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
Erben Wennemars heeft de Mexicaanse griep, lees ik op zijn twitter.
Heeft hij nu zijn berichtje weggehaald? Ik zie het niet meer: http://twitter.com/erbenwennemarsquote:Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
Erben Wennemars heeft de Mexicaanse griep, lees ik op zijn twitter.
Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:
Haugli dient klacht in tegen coach Mueller
HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.
hmm..
De viespeukquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:
Haugli dient klacht in tegen coach Mueller
HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.
[ afbeelding ]
De Noorse Maren Haugli met coach Peter Muller.
Haugli traint al sinds april 2008 niet meer mee met de Noorse nationale ploeg. Ze was het, net als haar boer Sverre, niet eens met het trainingsprogramma van Mueller. Mueller wilde donderdag, bij trainingen voorafgaand aan de wereldbekerwedstrijd van komend weekeinde in Hamar, geen commentaar geven op de zaak.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)Mueller__.html?p=5,1
hmm..
Ze heeft een broerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.
Als ' ie Hegemaar met rust laat!
quote:Mueller zegt sorry na pikant schandaal
HAMAR - Schaatstrainer Peter Mueller heeft vrijdag zijn excuses aangeboden aan Maren Haugli. De Amerikaan, bondscoach van het Noorse team, verontschuldigde zich voor de seksueel getinte opmerkingen die hij eind oktober bij trainingswedstrijden in Berlijn richting de Noorse rijdster had gemaakt.
„Ik realiseerde me op dat moment niet dat ik haar kwetste”, zei Mueller bij een ingelaste persbijeenkomst in Hamar, waar zaterdag de wereldbekerwedstrijd begint . „In Heerenveen heb ik er later met haar over gesproken. Nu wil ik het er niet meer over hebben en me focussen op het schaatsen.”
Haugli, die in april 2008 samen met haar broer Sverre uit het nationale team stapte omdat ze het niet eens was met de trainingsaanpak, diende naar aanleiding van de opmerkingen van Mueller een klacht in bij de Noorse bond. De schaatsster wil er zelf geen aandacht meer aan besteden, maar de zaak is voor haar nog niet afgedaan. „Het is nu in handen van de Noorse schaatsbond”, zei ze vrijdag.
Net op het sportjournaal gezien, had niet het gevoel dat hij het nou echt meende. Stond daar behoorlijk opgefokt voor de camera.quote:
Iets sexueel getint, een itimidatiequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar wat heeft hij nou precies gezegd?
Goh verassendquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Iets sexueel getint, een itimidatie![]()
Gevraagd naar bedhobbies, ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Maar wat heeft hij nou precies gezegd?
quote:'Noorse bond ontslaat Mueller'
Uitgegeven: 23 november 2009 10:57
Laatst gewijzigd: 23 november 2009 11:04
AMSTERDAM - De Noorse schaatsbond zal naar verwachting maandag nog de Amerikaanse trainer Peter Mueller de laan uit sturen.
© ANPDe bondscoach van het Scandinavische land kwam vorige week in opspraak toen duidelijk werd dat hij seksueel getinte opmerkingen maakte tegen schaatsster Maren Haugli.
Haugli diende donderdag officieel een klacht in tegen Mueller. Volgens de Noorse staatszender NRK TV heeft de bond zich over de zaak gebogen en besloten Meuller per direct te ontslaan.
De zender meldt verder dat de Amerikaan vervangen zal worden door een groep Noorse coaches bestaande uit Hans Tryggve Kristiansen, Jarle Pedersen, Tom Erik Oxholm en Geir Karlstad.
De laatste naam is opmerkelijk omdat Karlstad één van de commentatoren was die meldde dat Mueller de wacht wordt aangezet.
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij vrij ver is gegaan. Misschien ongeveer hetzelfde als hij tegen Timmer zei maar die ging er wel op inquote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef maril het volgende:
Wat zou hij nou hebben gezegd Letterlijk? ben zo nieuwsgierig
Dat lijkt me ook. Er zijn niet voor niets al eerder veel schaatsers opgestapt bij hem, en met oa Mari Hemmer heeft ie al eerder genoeg akkefietjes gehad, denk dat de maat nu gewoon vol is. Maar goed, Bokko heeft wel heel veel aan de aanpak van Mueller gehad, dus ben heel benieuwd hoe het met zijn prestaties zal gaan.quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
is de wet in de VS qua sexuele intitmidatie niet helemaal bizar streng met al die claims daar?quote:Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |