abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74746325
Erben Wennemars heeft de Mexicaanse griep, lees ik op zijn twitter.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 16 november 2009 @ 17:13:07 #177
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74752833
Toch weer slecht nieuws voor Marianne Timmer. Echt einde oefening nu.

En over die Dominique: ze staat onder strenge controle omdat haar broertje(3 jaar ouder) betrapt is.
(Ik weet niet precies waar ie op betrapt is. Drugs volgens mij. En dat betekent dan niet automatisch voordeel tijdens de je sportcarriere.)

Edit: Ik lees nu pas de discussie hierboven. Dat was al bekend dus...
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 16 november 2009 @ 18:14:05 #178
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74755043
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
hmmm...
Gaat lekker zeg, met onze afzwaaiers.
  maandag 16 november 2009 @ 18:43:58 #179
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74755920
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:33 schreef marcodej het volgende:
Heeft hij nu zijn berichtje weggehaald? Ik zie het niet meer: http://twitter.com/erbenwennemars
Wel nog via het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)xicaanse-griep.dhtml
Géén kloon van tvlxd!
pi_74865937
Haugli dient klacht in tegen coach Mueller

HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.

De Noorse Maren Haugli met coach Peter Muller.
Haugli traint al sinds april 2008 niet meer mee met de Noorse nationale ploeg. Ze was het, net als haar boer Sverre, niet eens met het trainingsprogramma van Mueller. Mueller wilde donderdag, bij trainingen voorafgaand aan de wereldbekerwedstrijd van komend weekeinde in Hamar, geen commentaar geven op de zaak.

Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)Mueller__.html?p=5,1

hmm..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74866216
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:

HAMAR - Schaatsster Maren Haugli heeft bij de Noorse bond een klacht ingediend tegen Peter Mueller. De Amerikaan, bondscoach van de Noorse ploeg, zou eind oktober bij een trainingskamp in Berlijn seksueel getinte opmerkingen richting Haugli hebben gemaakt. De Noorse bond gaat zich over de zaak buigen en komt vermoedelijk op korte termijn met een oordeel.

hmm..
Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.

Als ' ie Hege maar met rust laat!
pi_74866289
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef qonmann het volgende:

[ afbeelding ]

De Noorse Maren Haugli met coach Peter Muller.
Haugli traint al sinds april 2008 niet meer mee met de Noorse nationale ploeg. Ze was het, net als haar boer Sverre, niet eens met het trainingsprogramma van Mueller. Mueller wilde donderdag, bij trainingen voorafgaand aan de wereldbekerwedstrijd van komend weekeinde in Hamar, geen commentaar geven op de zaak.

Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)Mueller__.html?p=5,1

hmm..
De viespeuk

als 't waar is....
pi_74866733
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het was niet verrassend dat Wust lesbisch was, maar dit is al helemaal niet verrassend.

Als ' ie Hege maar met rust laat!
Ze heeft een broer
..oh wacht Haugli ook ...
pi_74887331
quote:
Mueller zegt sorry na pikant schandaal

HAMAR - Schaatstrainer Peter Mueller heeft vrijdag zijn excuses aangeboden aan Maren Haugli. De Amerikaan, bondscoach van het Noorse team, verontschuldigde zich voor de seksueel getinte opmerkingen die hij eind oktober bij trainingswedstrijden in Berlijn richting de Noorse rijdster had gemaakt.

„Ik realiseerde me op dat moment niet dat ik haar kwetste”, zei Mueller bij een ingelaste persbijeenkomst in Hamar, waar zaterdag de wereldbekerwedstrijd begint . „In Heerenveen heb ik er later met haar over gesproken. Nu wil ik het er niet meer over hebben en me focussen op het schaatsen.”
Haugli, die in april 2008 samen met haar broer Sverre uit het nationale team stapte omdat ze het niet eens was met de trainingsaanpak, diende naar aanleiding van de opmerkingen van Mueller een klacht in bij de Noorse bond. De schaatsster wil er zelf geen aandacht meer aan besteden, maar de zaak is voor haar nog niet afgedaan. „Het is nu in handen van de Noorse schaatsbond”, zei ze vrijdag.
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:21:09 #185
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74890846
Mueller ...

/care.
pi_74893354
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:21 schreef Hankster het volgende:
Mueller ...

/care.
Net op het sportjournaal gezien, had niet het gevoel dat hij het nou echt meende. Stond daar behoorlijk opgefokt voor de camera.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 november 2009 @ 18:59:16 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74893466
Maar wat heeft hij nou precies gezegd?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74902041
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Iets sexueel getint, een itimidatie
pi_74902250
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:42 schreef maril het volgende:

[..]

Iets sexueel getint, een itimidatie
Goh verassend
pi_74904680
Maar Maren is natuurlijk wel
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:50:16 #191
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74906322
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Gevraagd naar bedhobbies, ofzo.
Géén kloon van tvlxd!
pi_74914186
Davis laat het WK sprint links liggen
Benieuwd of meer kanshebbers deze kampioenschappen laten voor wat het is ivm. Vancouver
  maandag 23 november 2009 @ 07:11:08 #193
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_74930724
Ik kom ook weer eens kijken hier
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 11:27:56 #194
73911 ultra_ivo
pi_74934482
De volgende stap in Mueller-gate:

(van Nu.nl)
quote:
'Noorse bond ontslaat Mueller'
Uitgegeven: 23 november 2009 10:57
Laatst gewijzigd: 23 november 2009 11:04

AMSTERDAM - De Noorse schaatsbond zal naar verwachting maandag nog de Amerikaanse trainer Peter Mueller de laan uit sturen.
© ANPDe bondscoach van het Scandinavische land kwam vorige week in opspraak toen duidelijk werd dat hij seksueel getinte opmerkingen maakte tegen schaatsster Maren Haugli.

Haugli diende donderdag officieel een klacht in tegen Mueller. Volgens de Noorse staatszender NRK TV heeft de bond zich over de zaak gebogen en besloten Meuller per direct te ontslaan.

De zender meldt verder dat de Amerikaan vervangen zal worden door een groep Noorse coaches bestaande uit Hans Tryggve Kristiansen, Jarle Pedersen, Tom Erik Oxholm en Geir Karlstad.

De laatste naam is opmerkelijk omdat Karlstad één van de commentatoren was die meldde dat Mueller de wacht wordt aangezet.
pi_74934693
Nou dat vind ik wel meteen heel ver gaan .... Bovendien lijkt het me niet goed voor het Noorse schaatsen, kan weinig zeggen over Peter Mueller als persoon maar als trainer is het een hele goede.
pi_74934730
Wat zou hij nou hebben gezegd Letterlijk? ben zo nieuwsgierig
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 11:40:25 #197
73911 ultra_ivo
pi_74934819
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 november 2009 @ 11:46:04 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74934953
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef maril het volgende:
Wat zou hij nou hebben gezegd Letterlijk? ben zo nieuwsgierig
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij vrij ver is gegaan. Misschien ongeveer hetzelfde als hij tegen Timmer zei maar die ging er wel op in
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 23 november 2009 @ 11:56:42 #199
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74935240
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
De Noorse wet is vrij strict. Mueller zal wel weer redeneren volgens de VS wet. Dat kan dus een lange juridische strijd worden waar Mueller dan de duimen moet leggen. Maar goed voor de Noorse schaatssport is dit niet (het aanblijven van Mueller ook niet). Volgens de discussie's elders is alleen Bokko heel erg voor het aanblijven van Mueller.
Dat lijkt me ook. Er zijn niet voor niets al eerder veel schaatsers opgestapt bij hem, en met oa Mari Hemmer heeft ie al eerder genoeg akkefietjes gehad, denk dat de maat nu gewoon vol is. Maar goed, Bokko heeft wel heel veel aan de aanpak van Mueller gehad, dus ben heel benieuwd hoe het met zijn prestaties zal gaan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 november 2009 @ 12:02:33 #200
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74935386
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:40 schreef ultra_ivo het volgende:
is de wet in de VS qua sexuele intitmidatie niet helemaal bizar streng met al die claims daar?
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')