Je vingerafdrukken onbruikbaak maken met een slijptol.quote:Op maandag 21 september 2009 08:15 schreef Pakspul het volgende:
Nu word ik genaaid door de nazi's hier in NederlandIs er nog een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je vingerafdruk niet in de centrale database komt te staan?
Volgens mij loop je dan het risico dat je geen paspoort krijgt en je later terug moet komen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:31 schreef Boschkabouter het volgende:
Je kunt een ongeluk krijgen met secondenlijm waardoor je afdrukken niet meer zichtbaar zijn.
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.quote:Op maandag 21 september 2009 08:40 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die speciaal voor de 18e een nieuw paspoort aan gingen vragen zijn zulke falers
'Ohnoes, mijn vingerafdruk moet in mijn paspoort![]()
![]()
'
Ohnoesquote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.
Straks hacken criminelen het, maken ze een microscopische 3D kopie en plaatsen ze overal op een delict jouw afdruk!!!!!!11quote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Vingerafdruk in een paspoort vind ik niet erg. In de centrale database wel. Die is (de overheid kennende) zeer slect beveiligd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op maandag 21 september 2009 08:57 schreef Luiheid het volgende:
Het is natuurlijk een grap, maar omdat het plaatje erbij staat lijkt het heul serieus en dat kan sommige mensen op een dwaalspoor brengen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er kunnen al 3d sleutels voor handboeien gekopieerd worden op basis van een normale foto hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal dan ook geen probleem zijn"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Deze man ff bellen.quote:Op maandag 21 september 2009 08:15 schreef Pakspul het volgende:
Is er nog een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je vingerafdruk niet in de centrale database komt te staan?
aber es ist das, was Sie bevorzugenquote:Op maandag 21 september 2009 09:50 schreef Nobu het volgende:
Duitser worden, daar hoeft het namelijk niet van de EU-regels.
Daar hoeft het niet omdat het optioneel is gemaakt nadat de Duitsers enorm protesteerden. In Nederland is er vrijwel geen protest geweest. We zijn makker dan de ex-nazi'squote:Op maandag 21 september 2009 09:50 schreef Nobu het volgende:
Duitser worden, daar hoeft het namelijk niet van de EU-regels.
Duitsers hebben blijkbaar wel iets te verbergen.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet omdat het optioneel is gemaakt nadat de Duitsers enorm protesteerden. In Nederland is er vrijwel geen protest geweest. We zijn makker dan de ex-nazi's
Ik heb ook niks te verbergen. Als er ooit een misdaad wordt gepleegd ben ik niet de dader, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Duitsers hebben blijkbaar wel iets te verbergen.
Te laat zijn twee woorden.quote:Op maandag 21 september 2009 08:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed van jou! Je hebt een van de twee foutjes in de TT opgemerkt!
Wow, bedankt.quote:
En jij hebt de leukste avatar van Fok! - een gedeelde eerste plaats met Chai.quote:
Dan moet je wel aardige schade gaan aanbrengen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
Nee maar effe serieus he, ik heb wel es een sneetje of kloofje in een van mijn vingers, volgens mij wordt je vingerafdruk daar behoorlijk anders van, niet?
Niet het Nederlandse paspoort in ieder geval.quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef star_gazer het volgende:
Hebben mensen die 'aangevraagd' met een 't' schrijven eigenlijk wel recht op een paspoort?
Dat kon ze ook wel weer eens gebruiken, een goede neukbeurt.quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is ghetto slang voor ik heb je moeder geneukt
Wees blij dat ik het probeer op te nemen voor jullie soortquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Niet het Nederlandse paspoort in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
quote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef jortkeldert het volgende:
Stelletje complotdenkers hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doodsverwensing. Ban 'm!
![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef jortkeldert het volgende:
Stelletje complotdenkers hier.Complotdenkers helemaal niet, want de politie zal het door blijven drukken om van de database gebruik te gaan maken en dat zal ze vast wel een keertje gaan lukken. Anders eerst met standaard procedures en daarna mogen ze het gewoon zonder dat toestemming van een rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het snel komt dat de politie dit mag.quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Complotdenkers helemaal niet, want de politie zal het door blijven drukken om van de database gebruik te gaan maken en dat zal ze vast wel een keertje gaan lukken. Anders eerst met standaard procedures en daarna mogen ze het gewoon zonder dat toestemming van een rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 jaar oud, en wat had ik bereikt?
Thanksquote:Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan moet je wel aardige schade gaan aanbrengen.
[ afbeelding ]
Bij vingerafdruk kijken ze naar waar de lijnen ineens in twee lijnen verder gaan en des te meer punten er overeen komen des te hoger de kans van een succes.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:59 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel komt dat de politie dit mag.
Wat heb je dan te verbergen?
Als het moet mogen ze zelfs mn lul opmeten.Ik zit er niet op te wachten tot de eerst mongool ineens voor zichzelf vingercontrole onderzoeken gaat plegen waardoor ik ineens de lul ben. Laatst was er toch ook z'n vrouw die even iets in Nederlands Forensisch Instituut ging aanpassen, zodat haar man er beter afkwam. Wat nou als iemand dankzij de kennis van jou vingerafdrukken jou de schuld probeert te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij niks te verbergen hebt, waarom heb je nog geen live stream van je thuis situatie online staan?
quote:Op maandag 21 september 2009 08:15 schreef Pakspul het volgende:
Nu word ik genaaid door de nazi's hier in NederlandIs er nog een mogelijkheid om er voor te zorgen dat je vingerafdruk niet in de centrale database komt te staan?
* Pakspul gaat vast een aluminium hoedje maken voor zijn nieuwe paspoort
quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar als jij niks te verbergen hebt, waarom heb je nog geen live stream van je thuis situatie online staan?
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |