Nou, ik wil wel hoor.. Ik heb vreetbuienquote:Op maandag 21 september 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
We hebben hier helemaal niets, behalve chips, maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Pmen naar Lakitu.quote:Op maandag 21 september 2009 02:23 schreef Dqod het volgende:
T breekt m'n hartje dat ik niet in de OP sta
Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zit gewoon vol.. Nog steedsOfzo.
Ik ben bang voor die gastquote:
Rijstewafels, nu...quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel hoor.. Ik heb vreetbuien
Dan kun je toch beter op die chips gaan kauwenquote:Op maandag 21 september 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijstewafels, nu...
Wat een armoede.
Wut.. why?quote:Op maandag 21 september 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben bang voor die gast
En ik heb issues met eventuele afwijzingen
Maar ik zal t wel een keertje proberen
Ik dacht dat je er voorheen wel in stond?quote:Op maandag 21 september 2009 02:23 schreef Dqod het volgende:
T breekt m'n hartje dat ik niet in de OP sta
Chips zijn vetterquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter op die chips gaan kauwen
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over etenquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Grote patat pinda en een bamischijf.
Kweenie, hij komt zo sjaggo overquote:
Dat klopt.. In die andere OPquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er voorheen wel in stond?
Oh er zijn ineens meerdere OP's ...quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over eten
[..]
Kweenie, hij komt zo sjaggo over
[..]
Dat klopt.. In die andere OP
4EBE................ Ga nou niet op die toer ehquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over eten
Wie niet?quote:[..]
Kweenie, hij komt zo sjaggo over
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh er zijn ineens meerdere OP's ...
Okeeee...
Nee hoor, de smaak is gewoon vetter.quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
4EBE................ Ga nou niet op die toer eh
Ik pak gewoon degene die als laatste gepost is.quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?
I missed it...quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?
Tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, ey.. Ik ben erg goedgemutst hoor, over het algemeen!!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 21 september 2009 02:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
TjaIk soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, ey.. Ik ben erg goedgemutst hoor, over het algemeen!!
Ben ik in een kuthumeur en je irriteert me, dan ben je de sjaak.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ja daarom, dan blijf je bezig.quote:Op maandag 21 september 2009 02:31 schreef Dqod het volgende:
Idd 4EBE wees blij dat je dat hebt gemist
En jordeeeh: Ik denk dat ik dat ook maar gewoon ga doen.. Anders moet ik toch
telkens weer helemaal terug zoeken
Ik zal t in de gaten houden en dus hopen dat dat niet gaat gebeurenquote:Op maandag 21 september 2009 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik soms.
Ben ik in een kuthumeur en je irriteert me, dan ben je de sjaak.
Oh, maar niet tegen elke user hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal t in de gaten houden en dus hopen dat dat niet gaat gebeuren
Dus, niet tegen mij? Mag ik die conclusie trekken?quote:Op maandag 21 september 2009 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, maar niet tegen elke user hoor.
quote:Op maandag 21 september 2009 02:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus, niet tegen mij? Mag ik die conclusie trekken?
quote:
Bring on the foodquote:Op maandag 21 september 2009 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaiserbroodjes met grillworst.
Ik heb de broodjes alleen nietquote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:38 schreef Dqod het volgende:
Nja, alleen grillworst is óók sexy lekker
* Dqod pinkt een traantje wegquote:
Dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 21 september 2009 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True.
In Woudenberg hebben ze de lekkerste grillworst
Behoorlijk.. Maar toch hou ik er vanquote:Op maandag 21 september 2009 02:40 schreef jordeeeh het volgende:
Echt, Family Guy is echt zooo random he
Dat klinkt dan weer...quote:Op maandag 21 september 2009 02:42 schreef Dqod het volgende:
Kom maar op, het past er allemaal in vanavond!
???????quote:
Second that.quote:Op maandag 21 september 2009 02:44 schreef jordeeeh het volgende:
Oke, bedtijd.
Kay slaap lekker jordeeehquote:
Dan ga ik ook maar.. Anders zit ik hier zo sneu alleenquote:
quote:
Sleep wellquote:Op maandag 21 september 2009 02:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar.. Anders zit ik hier zo sneu alleen![]()
Welterusten!!!
Whaha.. Nja het heeft denk ik te maken met van die vrouwelijke probleempjes hoorquote:
idem ditoquote:
Ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 03:00 schreef Plums het volgende:
Vet kut ditover 5 uur moet ik opstaan
we hebben een clubje opgericht we zijn slapeloos.... je hoort erbij.... je hoort erbij...quote:
Had ik maar Benzodiazepine.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 03:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Bweheh ja![]()
Vraag aan je dokter, kost maar 20 euro ofzo
Jij wílt gewoon niet slapen he..quote:Op maandag 21 september 2009 03:44 schreef iszinloos het volgende:
[..]
ik heb beneden nog genoeg liggen om dagen lang te slapen.
![]()
Maar dan moet ik weer naar beneden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not a sinner.
quote:Op maandag 21 september 2009 03:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij wílt gewoon niet slapen he..
eehm nee ben geen drugs dealer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En trouwen hoe oud ben jij eigenlijk jonge dame.?Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
quote:Op maandag 21 september 2009 03:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
eehm nee ben geen drugs dealer.
En trouwen hoe oud ben jij eigenlijk jonge dame.?
quote:
In t echt ook hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 04:08 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Echt op die foto lijk je wel 14 .
Uhm dat is niet positief.quote:
No offence.quote:
och, 4 uur is ook genoeg. zondag op maandag slaap k altijd weinigquote:Op maandag 21 september 2009 03:00 schreef Plums het volgende:
Vet kut ditover 5 uur moet ik opstaan
mwah viel tegen, beetje kortquote:Op maandag 21 september 2009 08:16 schreef Devvie het volgende:
HOI JORDY, LEKKER GESLAPEN?
Ik ook te kortquote:Op maandag 21 september 2009 08:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
mwah viel tegen, beetje kort
jij?
nicccce, wordt een leuke dag dusquote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ook te kortvan 5 (
! ) tot kw voor 8
En dalijk naar de trein
Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?quote:
Ik ben begonnen aan een tweede studie, dus geen fulltime baan (incl. FOK) meer voor mij.quote:Op maandag 21 september 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
Tof mooi weer, lekker in de zon zitten tot een uur of 2 met de laptop en wat muziek.quote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef jordeeeh het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
KANKERBLUESCREEN, TYFUSSCHOOL
non taken.quote:
tjaa...quote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tof mooi weer, lekker in de zon zitten tot een uur of 2 met de laptop en wat muziek.
Het leven is niet eerlijk.
Ja maar dat is dus 2 uurquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
2 uur tussen uur? 2 tussenuren bedoel je.
90 tussenminuten.quote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
2 uur tussen uur? 2 tussenuren bedoel je.
Ja, heb ik kei best wel veel ._Oquote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Lamon. het volgende:
Tussenuren op een opleiding voor volwassenen?!
Wat gaan zij doen dan? Koffie drinken in het cafeetje ernaast.
Ik heb zojuist helemaal zelf mijn haar geknipt. *trots is*
Geneeskunde.quote:Op maandag 21 september 2009 09:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan een tweede studie, dus geen fulltime baan (incl. FOK) meer voor mij.
Een les uur is bij mij gewoon 'n uurquote:Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
90 tussenminuten.Of is een lesuur tegenwoordig weer 50 minuten?
Wat is de middelbare school toch eigenlijk ontzettend kut.quote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik kei best wel veel ._O
Heb vandaag maar 3 uur maar zit toch tot kwart over 2 op school
Kutquote:Op maandag 21 september 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is de middelbare school toch eigenlijk ontzettend kut.
Eens!quote:Op maandag 21 september 2009 11:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KutDe tijd van mijn leven.
Ik vond het wel leuk eigenlijk, maar ik deed wel veel bijactiviteiten, toneel, verkiezingen voor de feestcommissie, boeken kaften voor geld, terwijl je meer eet dan werkt..quote:Op maandag 21 september 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is de middelbare school toch eigenlijk ontzettend kut.
Doe eens gek en vraag aan het mooiste meisje van de klas of ze met je naar het fietsenhok wil ofzo.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe eens gek en vraag aan het mooiste meisje van de klas of ze met je naar het fietsenhok wil ofzo.
Breekt de dag een beetje.
ik doe ict.. hoeveel meisjes zitten er in mn klas denk je?quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe eens gek en vraag aan het mooiste meisje van de klas of ze met je naar het fietsenhok wil ofzo.
Breekt de dag een beetje.
Of juist niet ..quote:Op maandag 21 september 2009 11:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou?!
Dat zou zijn dag toch leuker maken?
2quote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ik doe ict.. hoeveel meisjes zitten er in mn klas denk je?
Oeh, dan is het echt kut ja.quote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als ze nee zegt, gaat hij gewoon door naar het op 1 na knapste meisje.quote:
Wij hadden er 1, dat was nog best een lekker ding. Normaal gesproken zijn van die lelijke puisterige wijven met bril of half kerel.quote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wrong. in jaar 4 (mijn klas) 0, in het 3e jaar 1, lelijk. en in jaar 1 zitten er 2, beiden lelijk.quote:
of dik. of met een snor.quote:Op maandag 21 september 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij hadden er 1, dat was nog best een lekker ding. Normaal gesproken zijn van die lelijke puisterige wijven met bril of half kerel.
Dus het is waar wat ze zeggen!quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wrong. in jaar 4 (mijn klas) 0, in het 3e jaar 1, lelijk. en in jaar 1 zitten er 2, beiden lelijk.
Nog niet, maar hopelijk duurt dat niet al te lang meer.quote:
Ik doelde meer op 6 jaar lang verplicht aanwezig moeten zijn, en dan meestal ook van half 9 tot half 4.quote:Op maandag 21 september 2009 11:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KutDe tijd van mijn leven.
Bwhehe, ik heb er 8.quote:Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
wrong. in jaar 4 (mijn klas) 0, in het 3e jaar 1, lelijk. en in jaar 1 zitten er 2, beiden lelijk.
Of alle 4 tegelijk.quote:
Dan had je maar een bazenopleiding moeten doen.quote:
Yuck.quote:
Dat was een bazenopleiding. Net als dat deze SC ook baas was zonder de vrouwen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan had je maar een bazenopleiding moeten doen.
OH NEE VERTEL ME MEER!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 11:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Yuck.
Dat las ik gisteren in zo'n email van m'n ex.
DESNOODS BETALEN WE BIJ!!!!!quote:
Een man zonder vrouw is niks. Kijk maar naar Jh.quote:Op maandag 21 september 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was een bazenopleiding. Net als dat deze SC ook baas was zonder de vrouwen.
No offence trouwens.
KIJK MAAR IN DE VORIGE SC.quote:
Ja, inderdaad. Ik wacht op je pm.quote:
GEEF 'M EEN KNUFFEL, SNEL!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, volgens mij is Ali B hier op het plein.
Een lesuur is altijd al 50 minutenquote:Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
90 tussenminuten.Of is een lesuur tegenwoordig weer 50 minuten?
Ik las "GEEF ME EEN KNUFFEL, SNEL!!!!", dat zou ik leuker vinden.quote:
Ik wou net zeggen, ik kan ook wel zo'n manwijf nadoen als je dat liever hebt ?quote:Op maandag 21 september 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was een bazenopleiding. Net als dat deze SC ook baas was zonder de vrouwen.
No offence trouwens.
Zonder vrouw was ik ook baas.quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een man zonder vrouw is niks. Kijk maar naar Jh.![]()
Niet op de middelbare school waar ik op zat.quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een lesuur is altijd al 50 minuten!
Dat mag ook, maar eerst ali, das echt een schatje hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las "GEEF ME EEN KNUFFEL, SNEL!!!!", dat zou ik leuker vinden.
Liever een manwijf dat een man die zich als een wijf gedraagt.quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik kan ook wel zo'n manwijf nadoen als je dat liever hebt ?
Nou, vooruit dan maar weer!quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar eerst ali, das echt een schatje hoor!
Euhm nee. Als je niet zo'n kleine leefwereld zou hebben zou je dat kunnen weten.quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een lesuur is altijd al 50 minuten!
M'n bankrekening ja.quote:
Nee, die haalt ze juist leeg.quote:
Welquote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm nee. Als je niet zo'n kleine leefwereld zou hebben zou je dat kunnen weten.
Dan doe jij het verkeerd.quote:
Eigenwijze droeftoeter.quote:
..die The Notebook mooi vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever een manwijf dat een man die zich als een wijf gedraagt.
quote:
Dat is een hogeschoolquote:Op maandag 21 september 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenwijze droeftoeter.
http://punt.avans.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3316
Niet dat ik op Avans heb gezeten, maar er waren meer scholen die overgingen op 45 minuten.
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:
Flauw hoor, dat je hem niet wilt neerschieten...quote:
quote:
quote:Een lesuur op een middelbare school duurt meestal 50 minuten, op sommige scholen duurt een lesuur 45 minuten.
Bron.
Ben benieuwd wat ie nu weer als weerwoord gaat geven. Vraag me af of dat nu bevalt, zo'n klein leefwereldje.quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.portaal.gymnas(...)%2020%20mei%2009.doc
Hee, een video van Placebo herontdekt:quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flauw hoor, dat je hem niet wilt neerschieten...
Dat is een zeer goed nummerquote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, een video van Placebo herontdekt:
Arrrrrty!
Jamaar dat is een kutschool. Telt nietquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.portaal.gymnas(...)%2020%20mei%2009.doc
quote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar dat is een kutschool. Telt niet
Geinspireerd op de fim Gattaca, duidelijk, met Ethan Hawke, Jude Law, en Uma Thurman.quote:Op maandag 21 september 2009 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een zeer goed nummer
Ik vind em gewoon niet goed.quote:
tof man dat wilde ik nou echt wetenquote:Op maandag 21 september 2009 12:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind em gewoon niet goed.
Ik kan er ook niets aan doen..
Ik ga woensdag wel eindelijk naar Inglorious Basterds.
Ik heb nu al 300 keer gehoord van mensen dat ik hem gewoon MOET zien.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
tof man dat wilde ik nou echt weten
quote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
tof man dat wilde ik nou echt weten
Zal het wel boeiend zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die tijdens college een zak chips weg aan het werken zijn ....
Nou...quote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Ah, ik merk het al. Lakitu heeft weer last van de tijd van de maand.
Ik weet het niet, want ik kon het niet verstaan.quote:
Eindelijk iemand die het doorheeftquote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Lakitu is geen vrolijk jochie, ongeacht de tijd van de maand.quote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
Waar kun je die kopenquote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het doorheeft [ afbeelding ] Gelukkig heb ik m'n Pokémon-maandverband:
[ afbeelding ]
Pokémon bestrijden nu ook de rode klats
Gelul. Ik ben altijd vrolijk. Alleen niet tegen iedereen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lakitu is geen vrolijk jochie, ongeacht de tijd van de maand.
Zeg me...quote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het doorheeft [ afbeelding ] Gelukkig heb ik m'n Pokémon-maandverband:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg me...
Dat het niet waar is.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/user/history/160521quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gelul. Ik ben altijd vrolijk. Alleen niet tegen iedereen.
Safri Duo – Played-A-Live (The Bongo Song)?quote:Op maandag 21 september 2009 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Jongens, hoe heette die twee mannen die begin 2000 een hitje hadden die volledig percussie was?
Ik kan niet meer op de naam komen
Was toentertijd (2000, 2001, 2002 ofzo) een hitje
Guem & Zaka?quote:Op maandag 21 september 2009 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Jongens, hoe heette die twee mannen die begin 2000 een hitje hadden die volledig percussie was?
Ik kan niet meer op de naam komen
Was toentertijd (2000, 2001, 2002 ofzo) een hitje
Juistquote:Op maandag 21 september 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Safri Duo – Played-A-Live (The Bongo Song)?
quote:Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Lol dat topic over de cliche MarokkaanIk lees het nu pas, geniaal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef afcajos het volgende:
Lol dat topic over de cliche MarokkaanIk lees het nu pas, geniaal
[ afbeelding ]
Lion Kingquote:
quote:
Bobby is modquote:
Nee, ik had het andere scherm waar ik ben ingelogd als Lamon. nog openstaan.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook even een nieuwe wallpaper zoeken, ben wolvendagen een beetje zat.
Goeie samenvatting voor het maandagochtendgevoel.quote:
Waar haal je die nu weer vandaan?quote:
ik zat even te zoeken voor je en toen kwam ik dat toevallig weer tegenquote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar haal je die nu weer vandaan?Daar kreeg ik verdorie een note voor.
Nee. Die was wel lekker. Zij had ook zo'n mooi backfiretopic. Kan me alleen niet meer herinneren hoe en wat.quote:
dat was toch over zo een overgenomen account van wow?quote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Die was wel lekker. Zij had ook zo'n mooi backfiretopic. Kan me alleen niet meer herinneren hoe en wat.
quote:Tom: Paul, seriously...
Paul: Did you bang her?
Tom: No!
Paul: Blow job?
Tom: No!
Paul: Hand job?
Tom: No, Paul, no jobs. I'm still unemployed.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben bang voor die gast
En ik heb issues met eventuele afwijzingen
Maar ik zal t wel een keertje proberen
he watquote:
Ik kan niet wachten op morgenquote:
Ik heb ook rainmeterquote:Op maandag 21 september 2009 15:17 schreef Skylark. het volgende:
Beeldscherm op je beeldscherm!
[ afbeelding ]
quote:
Had t eerst ookquote:Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ook rainmeterWel met het weer erbij
Ja, typfoutje. Overigens is dat best wel oud, van vorig jaar. Volgens mij heb ik toen een verkeerde datum ingevuld.quote:
Je vergeet de "EY!" ernaquote:
Pics van het 15 jarige meisje.quote:Op maandag 21 september 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
Lerares (26) in cel na seks met tienermeisje
Waarom worden heldendaden altijd bestraft?
Dat is een fucking bazenliedquote:
Gewoon, de intro van Robin Hood.quote:Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat is een fucking bazenlied![]()
Hoe heet die?? Ik zoek die al een tijdje.
Konings! ze moeten die kill een beloning geven.quote:Op maandag 21 september 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
Lerares (26) in cel na seks met tienermeisje
Waarom worden heldendaden altijd bestraft?
Stuur eens.quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon, de intro van Robin Hood.
En dan heb je ook nog de remix:quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gewoon, de intro van Robin Hood.
is ze wel lekker ?quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Konings! ze moeten die kill een beloning geven.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit het show je wallpaper topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tvp.
Blijkbaar.
Hier de mijne:
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit het show je wallpaper topic?Oh, in dat geval; m'n voorlopige:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tvp.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Kill? T zijn 2 vrouwen hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Konings! ze moeten die kill een beloning geven.
Haha, je praat met bobbyquote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, in dat geval; m'n voorlopige:
[ afbeelding ]
Ik was dat dus net aan het typen hè.quote:Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef afcajos het volgende:
wtf ludo, waarom lijkt die van ons op elkaar.
Oh daar las ik overheen. Niiiceeequote:Op maandag 21 september 2009 16:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kill? T zijn 2 vrouwen hoor.
Of in ieder geval, een vrouw en een meisje.
Omgquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef afcajos het volgende:
Waarom reageert niemand op mijn 29 openstaande msngesprekken
Jepquote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg
Snel even iedereen aangeklikt?
Heb je vliegtuigmodus aanstaan rechtsonder ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 16:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hier de mijne:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga thuis op m'n Windows PC gewoon een keiharde pornofilm als achtergrond zetten.
vuige hoerquote:
Als ze dat is, is het op zich wel slim om contacten te onderhouden via hyvesquote:
Die zijn ook lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef gers het volgende:
fuck nu jb post heb ik trek in brownies
oke maar hoe moet ik je stalkenquote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker
Ik heb daar geen last meer van, gewoon me stalken, dan gaat het bij jou ook snel weg
Wie?quote:
Ja, werkelijk, de meest zinloze toevoeging aan Windows;quote:
Ik bedoelde op fok hequote:
O!quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, werkelijk, de meest zinloze toevoeging aan Windows;filmpjes als achtergrond kunnen zetten.
Ik had het eventjes gepobeerd. Na 10 minuten was ik het spuugzat.quote:Op maandag 21 september 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, werkelijk, de meest zinloze toevoeging aan Windows;filmpjes als achtergrond kunnen zetten.
Die heb ik al, op mn nieuwe (nou ja, voor mij nieuw) laptop.quote:
Windows 7 is lekker snel.quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik al, op mn nieuwe (nou ja, voor mij nieuw) laptop.
Kan ik nu pimpen of moet ik daarvoor nog meer zooi hebben?
Wat BP zegt, na een paar minuten ben je het zat. Het werkt alleen in Vista en W7 volgens mij en komt gewoon met Windows Update mee. Dreamscene heet het geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O!
Dat wil ik, hoe kan zoiets geniaals nou onzin zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |