Ben ik heel ernstig als ik The Fountain na tien minuten heb afgezet omdat ie veel te zweverig was?quote:
klonk wel een beetje homofiel he?quote:
Neuh, jij hebt gewoon geen fantasiequote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik heel ernstig als ik The Fountain na tien minuten heb afgezet omdat ie veel te zweverig was?
Geeft maar weer aan hoe goed jij mij hebt leren kennenquote:
Hij is ook wel zweverig, maar daar moet je gewoon even door heen in het begin. Zodra je het eerste halfuur voorbij bent dan besef je hoe mooi de film isquote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik heel ernstig als ik The Fountain na tien minuten heb afgezet omdat ie veel te zweverig was?
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hij is ook wel zweverig, maar daar moet je gewoon even door heen in het begin. Zodra je het eerste halfuur voorbij bent dan besef je hoe mooi de film is
Haha, mag jij mensen op basis van de films die ze gezien hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
klonk wel een beetje homofiel he?
En SLP_ ik mag je ineens een stuk meer
Voornamelijk van hoeveel ze er gezien hebben (geeft aan dat ze dezelfde voorliefde voor films hebben zoals ik) en wat ze er van vindenquote:Op zondag 20 september 2009 23:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, mag jij mensen op basis van de films die ze gezien hebben?
Een half uur door? No way, dan ben ik al in slaap gevallenquote:Op zondag 20 september 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hij is ook wel zweverig, maar daar moet je gewoon even door heen in het begin. Zodra je het eerste halfuur voorbij bent dan besef je hoe mooi de film is
Het gaat ineens nergens over hèquote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Dragorius het volgende:
Godsklere wat gaan jullie verrekte snel zeg
ja waar was je eigelijk, en hoe is t met je vriendin afgelopenquote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Dragorius het volgende:
Godsklere wat gaan jullie verrekte snel zeg
Komende week gaat mama een afspraak maken voor een punctie in de buik, om een deel van het vocht te drainen. Het enige wat nu nog gaat volgen is pijnbestrijding, die laatste tijd dragelijk houden. Als het met haar hart goed gaat sterft ze waarschijnlijk aan de lever/borst/lymfekanker. Ik gok de lever, zij is nu echt een michelinmannetje, benen lopen in 1 stuk door vanaf haar flink opgezwollen buik, tot aan de voeten die zo groot zijn als mijn schoenen. Ze eet ook niet meer, drinkt alleen nog een voedingsspul wat lijkt op yoghi.quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Knap hoor, maar met regelmatig je emoties de overhand laten krijgen is alleen maar goed. Dat is een uitlaatklep en helpt je erbij het geheel een plek te geven. Steun op je vriendin, ze is er niet voor niets.
Wat zijn de perspectieven nu, met de laatste ontwikkelingen? Niet reanimeren dus, maar stel dat het met d'r hart goed gaat voorlopig, wat dan...?
Hoe vreemd en kwetsend jou reacties soms over lijken te komen, al dan niet bewust, dat doet het nu niet hoorquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het allemaal een plekje kan vinden. De grootste klap komt niet op de dag dat je moeder komt te overlijden, maar de dag dat je beseft dat ze niet meer terugkomt. Bij moment één komen er mensen langs, krijg je kaartjes, staan mensen voor je klaar, et cetera, maar moment twee daar moet je eenzamer doorheen. Echt heel veel sterkte met alles CP en ik hoop dat je moeder de tijd die haar nog rest niet meer met al te veel lijden hoeft door te maken. Ik vind het altijd lastig om bij dergelijke dingen de juiste woorden te vinden dus mocht het vreemd of kwetsend over komen zo is het in ieder geval niet bedoeld.
/care @ die notequote:Op zondag 20 september 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja waar was je eigelijk, en hoe is t met je vriendin afgelopen? en sorry voor je note man
Ik zag trouwens ook dat ik een note heb.. Maar ik kan me iets herinneren dat die van jou kwam.. klopt dat?quote:Op zondag 20 september 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja waar was je eigelijk, en hoe is t met je vriendin afgelopen? en sorry voor je note man
quote:Op zondag 20 september 2009 23:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geen eens tijd om reacties te typen, of er is weer een nieuw topic![]()
![]()
komtie dan:
[..]
Komende week gaat mama een afspraak maken voor een punctie in de buik, om een deel van het vocht te drainen. Het enige wat nu nog gaat volgen is pijnbestrijding, die laatste tijd dragelijk houden. Als het met haar hart goed gaat sterft ze waarschijnlijk aan de lever/borst/lymfekanker. Ik gok de lever, zij is nu echt een michelinmannetje, benen lopen in 1 stuk door vanaf haar flink opgezwollen buik, tot aan de voeten die zo groot zijn als mijn schoenen. Ze eet ook niet meer, drinkt alleen nog een voedingsspul wat lijkt op yoghi.
Het kan 2 maanden duren, 2 weken, 2 dagen. Dus ik ben blij met elke dag dat we verder komenEn geniet meer van de kleine dingen.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo heel veel steun heb aan mijn vriendin, maar des te meer aan mijn tante. Zij benadert alles ook heel nuchter, al heeft ook zij natuurlijk die emotionele momenten. Men meisje heeft nog geen enkele dood, en wat er bij komt kijken meegemaakt. En als klap op de vuurpijl wordt haar moeder komend weekend 50. Ik denk ook niet dat ik naar haar verjaardag ga. Blijf denk ik sowieso thuis komende tijd, omdat ik verwacht dat mama elk moment kan sterven. Deze week heb ik iig vrij kunnen regelen![]()
Zal wel zo'n "haha 4,50" note zijnquote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zag trouwens ook dat ik een note heb.. Maar ik kan me iets herinneren dat die van jou kwam.. klopt dat?
zijn die er dan?quote:Op zondag 20 september 2009 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zal wel zo'n "haha 4,50" note zijn
Ik typ ook eens een keer watquote:Op zondag 20 september 2009 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu snap ik waar het mis ging tussen cali en hosti. Hosti viel dus net als Cali op mannen!
Wat een TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |