Met bijhorende kapsels.quote:
Komen eraan, die heb ik natuurlijk stiekem met me mobiel gemaaktquote:
quote:
Omdat jij het bent.quote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Thomass het volgende:
Ik bied mijn excuses aan voor mijn gedrag. Het was niet gepast en het spijt me.![]()
Kun je me vergeven?
quote:
Post pics dan, ik heb je zelfs al voorhand een complimentje gegeven, in het fransquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Have I got news for you. Ik ben geen kloon. Heb net pas geleerd wat dat inhoudt.
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Post pics dan, ik heb je zelfs al voorhand een complimentje gegeven, in het frans
Nee, is veel te "knus en gezellig" daar!quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef kthxbye het volgende:
wat een kankerneppe zooi, ga lekker verder op het viva forum ofzo
quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Have I got news for you. Ik ben geen kloon. Heb net pas geleerd wat dat inhoudt.
Daar zitten heel geen kontfoto's tussenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef 20something het volgende:
[..]
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.
Kloon verwijtingen zijn zo-->quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Jouw woorden hoor! Eerst een beetje opscheppen over je kontje en de rest van je uiterlijk, en dan in je sig hebben dat je een "twintiger met pit" bent!quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef 20something het volgende:
[..]
BAH en dat zegt glijdende grijpgrage Gerard ??!?! Ieuw
Die Marokkaan moet eens een bril gaan aanschaffenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef 20something het volgende:
[..]
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.
Lul niet joh gek. Eerst jouw bek zien, dan verder lullen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die Marokkaan moet eens een bril gaan aanschaffen
Echt, ja!!!quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef hugecooll het volgende:
Dat is echt zo'n "Well, that just took a turn for the worse" moment
I like.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef 20something het volgende:
[..]
Lul niet joh gek. Eerst jouw bek zien, dan verder lullen.
post dan even een foto van je pittige kapselquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef 20something het volgende:
[..]
Nee, is veel te "knus en gezellig" daar!
quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef 20something het volgende:
[..]
Wat een pit weerquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef 20something het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Je kunt wel topics blijven openen maar niemand die jou nog serieus neemt hoor?
Ze heeft heul geen pittig kapselquote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
post dan even een foto van je pittige kapsel
Lesbo ken ik. Maar wat is hoax? (ben nieuw hier)quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef DirkZz het volgende:
hoax of lesbo:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #45
Dit meen je niet hequote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef 20something het volgende:
[..]
Lesbo ken ik. Maar wat is hoax? (ben nieuw hier)
Je kan geen Engels hè. Is namelijk gewoon een normaal woord, geen verzonnen Fok!term.quote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef 20something het volgende:
[..]
Noem me alsjeblieft geen wijffiequote:
Nou, help me effe dan, smartassquote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan geen Engels hè. Is namelijk gewoon een normaal woord, geen verzonnen Fok!term.
wijffiequote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noem me alsjeblieft geen wijffie, en daarnaast open je 9 van de 10 topics met een gekopieerde tekst van je eigen site.
Ga daar jezelf lekker lopen verheerlijken, ik open ook niet telkens een nieuw topic als iemand zegt dat ik een lekker kontje heb.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die Marokkaan moet eens een bril gaan aanschaffen
Echt slim ben je niet he?quote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef 20something het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noem me alsjeblieft geen wijffie, en daarnaast open je 9 van de 10 topics met een gekopieerde tekst van je eigen site.
Ga daar jezelf lekker lopen verheerlijken, ik open ook niet telkens een nieuw topic als iemand zegt dat ik een lekker kontje heb.
Help jezelf maar even met alle dingen die je gekocht hebt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef 20something het volgende:
[..]
Nou, help me effe dan, smartass
Die topicquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef DirkZz het volgende:
hoax of lesbo:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #45
Lekker kontjequote:
Zet je toch zelf op het internet! Kom nou toch.quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef 20something het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg, haal die eens weg
quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef DirkZz het volgende:
[ afbeelding ]omg, check HET daar links onderin.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef DirkZz het volgende:
Alleen nu kijken er daadwerkelijk mensen naar.quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Zet je toch zelf op het internet! Kom nou toch.
Met pit!quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef DirkZz het volgende:
quote:
Nee, met paint.quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij hebt serieus in photoshop lopen inzoomen op dat?
Penisbaard, held!quote:
wat gebeurt daar rechts bovenin?quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Afwazig het volgende:
[ afbeelding ]
Die faalhaas is d`r vriend
Backfire topics zijn de leukste topicsquote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef 20something het volgende:
Jullie zijn echt verschrikkelijk!
Nee, met zo'n topic vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef 20something het volgende:
Ik vind het ook wel grappig. Wel jammer dat ik de lul ben.quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Backfire topics zijn de leukste topics
U vraagt, ik lever!quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef GladdeGerard het volgende:
Kan iemand er mss een emoticon van maken?
wel fap-waardig ja.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] Dat is wel een leuke foto.
Hoezo? Fok is een forum waar je zulke dingen kunt verwachten, als je daar niet tegen kan moet je sowieso niet hier registreren.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef 20something het volgende:
Daarom heet het ook backfirequote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef 20something het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig. Wel jammer dat ik de lul ben.
WHAT THE FUCKquote:
Nog geen kontjes tegengekomen anders.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef 20something het volgende:
[..]
Oja die was er ook nog. Zucht. Nog meer jongens? Let's get it over with.
Rustig aan, negerquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
Wat zitten jullie trouwens kansloos te doen met al die foto's
En alle nerds die roepen dat ze lelijk is zouden haar maar al te graag willen pompen, maarja.. welke chick niet?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef GladdeGerard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:29 schreef DirkZz het volgende:
haar vriend heet dus mascha? beetje gay.
Maar ze heeft niet gevraagd of jullie die hier willen posten brillenaapquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Fok is een forum waar je zulke dingen kunt verwachten, als je daar niet tegen kan moet je sowieso niet hier registreren.
En al helemaal niet zeuren dat ze foto's van je plaatsen want die heb je toch echt zelf op het internet gezet.
Dan was het toch ook niet leuk geweestquote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet gevraagd of jullie die hier willen posten brillenaap
Jij bent al helemaal kansloos bollequote:
Trommel je zusje maar opquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jij bent al helemaal kansloos bolle![]()
Moet je geen kleine kindjes ontvoeren?
Oh, maar natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef 20something het volgende:
[..]
Oja die was er ook nog. Zucht. Nog meer jongens? Let's get it over with.
Maar met zon topic als dit vraag je er gewoon omquote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nutteloze campagnesquote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef 20something het volgende:
,,En je hebt een kankermooie kontje. Daar zou ik je wel willen nemen."
Waar zijn alle piemels dan?quote:
quote:
quote:
CherryRed & CherryBom = 20somethingquote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef CherryBom het volgende:
Zo dan; denk je dat je in een klaagtopic over een marokkaan terecht komt...![]()
Dit staat eropquote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef r3gi3boy het volgende:
open DIR op de 20something website: http://www.20something.nl/wp-content/uploads/
Lekker veel pitquote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dit staat erop
[ afbeelding ]
Waarom?
deze ook.quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef r3gi3boy het volgende:
open DIR op de 20something website: http://www.20something.nl/wp-content/uploads/
quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
CherryRed & CherryBom = 20something
Die plankjesvoetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:41 schreef Afwazig het volgende:
http://www.20something.nl/wp-content/uploads/Plankjesvoeten.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel pit zei je?quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Diabox het volgende:
[..]
CherryRed & CherryBom = 20something
Zeker ook een kort pittig kapsel...quote:
Deze post verdient 5 pitjesquote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef 20something het volgende:
Bijna klaar jullie?
Jeee wat flauw allemaal, zeg.
Ik voel al een vervolgtopic aankomen met een prachtige OP vol plaatjes!quote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef 20something het volgende:
Bijna klaar jullie?
Kom op man, dit verdient ze toch ook niet?quote:
5 kankerpitjes voor jouw post!quote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Deze post verdient 5 pitjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je gelijk in, ik hou er mee op.quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kom op man, dit verdient ze toch ook niet?
Als het nou Emimich was ofzo zou ik net zo hard mee hebben gedaan![]()
Zij is hier net 1 dag man
quote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Deze post verdient 5 pitjes
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heel fijn, bedankt... Pfoeh.quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, ik hou er mee op.
Backfiretopics
Ze komt hier wel overheen, ze heeft daar wel genoegquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
5 kankerpitjes voor jouw post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens DirkZz nietquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef DirkZz het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/CherryRedKloon?
Je komt hier binnen alsof het verdomme jouw forum is. Ik heb daar een probleem mee, daarom doe ik lekker onaardig tegen jou.quote:
je hebt wel een pittig kort kapselquote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef 20something het volgende:
Bijna klaar jullie?
5 kankerpitjes voor deze fijne post!quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je komt hier binnen alsof het verdomme jouw forum is. Ik heb daar een probleem mee, daarom doe ik lekker onaardig tegen jou.
Begin maar onderaan.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
5 kankerpitjes voor jouw post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je punt is duidelijk geloof ik...quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je komt hier binnen alsof het verdomme jouw forum is. Ik heb daar een probleem mee, daarom doe ik lekker onaardig tegen jou.
Begin maar onderaan.
Is dat niet gewoon haar account op fobo?quote:
Ze is een kloon van CherryRed.quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is ze dan opeens iemand anders?quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon haar account op fobo?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef Afwazig het volgende:
Hou nou eens op met [ afbeelding ] ik ga stuk hier
Sjjjjooonge jongequote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
Maar euhm, wat was er nu met die marokkaan?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?
Daarom glimlachte ik naar hem en ik zei: ,,goh, wat leuk, dank je wel."
Onmiddellijk had ik daar spijt van, want toen ik hem passeerde voelde ik zijn ogen langs mijn lichaam gaan. Ze bleven hangen op mijn weglopende kont.
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?
Onmiddellijk had ik daar spijt van, want toen ik hem passeerde voelde ik zijn ogen langs mijn lichaam gaan. Ze bleven hangen op mijn weglopende kont.
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat lijkt me ook vet kut zeg.quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
Ze is een kloon.quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen dat ze ook echt een kloon is
Kan je een fobo account aanmaken met een andere nicknaam?
Ik heb me hier vroeger inderdaad aangemeld onder Cherryred. Jaren geleden al. Nooit wat gepost dat ik me kan herinneren. Kom weer eens terug; krijg je deze bak schijt over je heen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij niet?quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Knap gedaan hoor jongen!quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat krijg je als je dit soort topics in KLB opentquote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef 20something het volgende:
[..]
Ik heb me hier vroeger inderdaad aangemeld onder Cherryred. Jaren geleden al. Nooit wat gepost dat ik me kan herinneren. Kom weer eens terug; krijg je deze bak schijt over je heen!
Ach, wel intensief zo; slaap ik lekker.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Diabox het volgende:
quote:
1 kankerpitje voor jouw postquote:
Dat boeit niemand!quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga er vandoor, ik kan het niet meer aan.
Tot morgen FOK!
En hard jongen!!!quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Bowlingbal het volgende:
Volgens mij probeerde TS gewoon ons uit, om te kijken of het een columnwaardig onderwerp was.
Krijgt zij even mooi de deksel op haar neus..
En wat een mooi neusje eigenlijk, voordat die deksel erop kwam.quote:
quote:
Een beetje zo hè, nu:quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En wat een mooi neusje eigenlijk, voordat die deksel erop kwam.
Je kent me niet
Kwam die deksel zo hard aan dat je nu in een wereldstad buiten Nederland staat?quote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef 20something het volgende:
[..]
Een beetje zo hè, nu:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Kwam die deksel zo hard aan dat je nu in een wereldstad buiten Nederland staat?
Hoevaak zie je zo'n perfect pitje verschijnen?quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef LasTeR het volgende:
Een deel twee is een beetje overbodig. Zelfde als met het draaijer-spektakel gisteren.
Dit topic gaat niet over mensen belachelijk maken van oorsprong. Laten we het alleen hierbij houden. Deze kans doet zich vast nog wel een andere keer voor.
Maak er dan een "pitje-topic" van.quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoevaak zie je zo'n perfect pitje verschijnen?
quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef LasTeR het volgende:
Een deel twee is een beetje overbodig. Zelfde als met het draaijer-spektakel gisteren.
Dit topic gaat niet over mensen belachelijk maken van oorsprong. Laten we het alleen hierbij houden. Deze kans doet zich vast nog wel een andere keer voor.
Zodra het topic vol is is het wel leuk geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef Snowcold het volgende:
TS, ik moet eerlijk zeggen dat je reacties dit wel een beetje uitlokken.
Understatement.
Maar toch, iedereen loopt hier wel aardig te kutten. Lijkt me onderhand wel genoeg geweest, of niet?
*proest*quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Diabox het volgende:
Ze neemt het inderdaad als een vent!quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Is inderdaad wel leuk geweest nu, TS word niet boos dus dan is de lol er ook vanaf.
Welke Marokkaan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
Maar euhm, wat was er nu met die marokkaan?
Ok hier kon ik een big smile niet onderdrukkenquote:
Inderdaad, 90% hier zou zo'n meid nooit kunnen krijgenquote:
Ze lijkt ook op 'n vent.quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ze neemt het inderdaad als een vent!
Zelfs Pitje zou niet vallen voor 60% van de mensen hierquote:Op zondag 20 september 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Inderdaad, 90% hier zou zo'n meid nooit kunnen krijgen
Jeuz, zijn de mannen zo lelijk hier dan?quote:Op zondag 20 september 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zelfs Pitje zou niet vallen voor 60% van de mensen hier
Ervaring?quote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaje moet er ook nooit op ingaan.
Patiënte (16) is 'gekanker' zatquote:Op zondag 20 september 2009 23:18 schreef GladdeGerard het volgende:
Met een kanker geile kontje lol!
Pitjequote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zelfs Pitje zou niet vallen voor 60% van de mensen hier
Ja hoor, en nu komt hij pas met de complimentenquote:
Nog zo'n 15 posts.quote:
Ik ook. Ik zal het missen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Kerol het volgende:
[..]
Bijna. Het gaat om de laatste loodjes. Tissue heb ik al gereed.
De mannen waar TS heeft over heeft schreeuwen iedereen na die een kut heeft.quote:
JJJJJJJJAAAAAquote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Diabox het volgende:
Zal ik nog zo'n leuk pittig plaatje maken?
Rightquote:Op zondag 20 september 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Meestal worden dit soort kwaliteits-topics al gesloten op pagina 2.quote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De mannen waar TS heeft over heeft schreeuwen iedereen na die een kut heeft.
Dus ja.
En nu ga ik dit topic even scannen want volgens mij mis ik een boel!
Inderdaad, kom vooral nog eens weer op FOK!quote:Op zondag 20 september 2009 23:24 schreef Kerol het volgende:
Bijna vol, ik zeg: Houdoe enneuh TS je bent lekker en naja sorry we houden van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |