quote:
Post pics dan, ik heb je zelfs al voorhand een complimentje gegeven, in het fransquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Have I got news for you. Ik ben geen kloon. Heb net pas geleerd wat dat inhoudt.
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Post pics dan, ik heb je zelfs al voorhand een complimentje gegeven, in het frans
Nee, is veel te "knus en gezellig" daar!quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef kthxbye het volgende:
wat een kankerneppe zooi, ga lekker verder op het viva forum ofzo
quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Have I got news for you. Ik ben geen kloon. Heb net pas geleerd wat dat inhoudt.
Daar zitten heel geen kontfoto's tussenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef 20something het volgende:
[..]
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.
Kloon verwijtingen zijn zo-->quote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef 20something het volgende:
[..]
Jouw woorden hoor! Eerst een beetje opscheppen over je kontje en de rest van je uiterlijk, en dan in je sig hebben dat je een "twintiger met pit" bent!quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef 20something het volgende:
[..]
BAH en dat zegt glijdende grijpgrage Gerard ??!?! Ieuw
Die Marokkaan moet eens een bril gaan aanschaffenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef 20something het volgende:
[..]
Heb al pics gepost, bij dat fototopic hier op fok.
Lul niet joh gek. Eerst jouw bek zien, dan verder lullen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die Marokkaan moet eens een bril gaan aanschaffen
Echt, ja!!!quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef hugecooll het volgende:
Dat is echt zo'n "Well, that just took a turn for the worse" moment
I like.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef 20something het volgende:
[..]
Lul niet joh gek. Eerst jouw bek zien, dan verder lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |