Is dat niet gewoon haar account op fobo?quote:
Ze is een kloon van CherryRed.quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kom op man, dit verdient ze toch ook niet?
Als het nou Emimich was ofzo zou ik net zo hard mee hebben gedaan![]()
Zij is hier net 1 dag man
Is ze dan opeens iemand anders?quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon haar account op fobo?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef Afwazig het volgende:
Hou nou eens op met [ afbeelding ] ik ga stuk hier
Sjjjjooonge jongequote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
Maar euhm, wat was er nu met die marokkaan?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?
Daarom glimlachte ik naar hem en ik zei: ,,goh, wat leuk, dank je wel."
Onmiddellijk had ik daar spijt van, want toen ik hem passeerde voelde ik zijn ogen langs mijn lichaam gaan. Ze bleven hangen op mijn weglopende kont.
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
HAHAHAHAHA.quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,Damn," riep een jongen laatst toen ik uit de tram stapte. Verdwaasd keek ik om uit nieuwsgierigheid. ,,Jij bent écht een mooi meisje," zei hij. Even werd ik ongemakkelijk, omdat hij - excuse my French - echt zo'n cliché Marokkaan was die waarschijnlijk toch alleen maar... Nee, stop, corrigeerde ik mezelf. Misschien was deze jongen er alleen maar op uit om mij een leuk compliment te geven. En zeg nu zelf: als iemand je vertelt dat je er mooi uitziet, is dat toch eigenlijk heel erg vriendelijk?
Onmiddellijk had ik daar spijt van, want toen ik hem passeerde voelde ik zijn ogen langs mijn lichaam gaan. Ze bleven hangen op mijn weglopende kont.
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat lijkt me ook vet kut zeg.quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef 20something het volgende:
[..]
,,En je hebt een kan
Nee oke, geintje
Ze is een kloon.quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen dat ze ook echt een kloon is
Kan je een fobo account aanmaken met een andere nicknaam?
Ik heb me hier vroeger inderdaad aangemeld onder Cherryred. Jaren geleden al. Nooit wat gepost dat ik me kan herinneren. Kom weer eens terug; krijg je deze bak schijt over je heen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij niet?quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Knap gedaan hoor jongen!quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat krijg je als je dit soort topics in KLB opentquote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef 20something het volgende:
[..]
Ik heb me hier vroeger inderdaad aangemeld onder Cherryred. Jaren geleden al. Nooit wat gepost dat ik me kan herinneren. Kom weer eens terug; krijg je deze bak schijt over je heen!
Ach, wel intensief zo; slaap ik lekker.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
1 kankerpitje voor jouw postquote:
Dat boeit niemand!quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga er vandoor, ik kan het niet meer aan.
Tot morgen FOK!
En hard jongen!!!quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Bowlingbal het volgende:
Volgens mij probeerde TS gewoon ons uit, om te kijken of het een columnwaardig onderwerp was.
Krijgt zij even mooi de deksel op haar neus..
En wat een mooi neusje eigenlijk, voordat die deksel erop kwam.quote:
quote:
Een beetje zo hè, nu:quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En wat een mooi neusje eigenlijk, voordat die deksel erop kwam.
Je kent me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |