No biggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
rustig aan hequote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
Zeg, moet ik dit topic in mijn eentje vullen ofzo?
Precies, volgend jaar beterquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geweldig nummer
BlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Dean is al 721 topics aan het zoeken.
Nog naar FbtS geweest?quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Dat is nietquote:
Niks. Blofquote:
Nope, ga ik nooit heenquote:
kijk.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet, dat is de waarheid
![]()
[..]
Niks. Blof
Gezondheid gaat voorquote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb geen haast. Vind het wel jammer hoor. Vooral toen ik m'n shirt in de bus kreeg
Wel langer hoor, maar er maar 26 jaar vanquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
Nope, ga ik nooit heen![]()
Maar De Storm moet ik eigenlijk wel gaan zien
trustequote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : Pquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Daarom. Straks zit ik met chronische vermoeidheid opgescheept, dan ben ik verder van huis.quote:
Slaapse.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
quote:Google Ads
Man Zoekt Vrouw Maasdonk
Man Zoekt Vrouw geheim onthuld Speciaal voor singles uit Maasdonk
e-Daten.nl/Maasdonk
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet rukquote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk.Iemand waar ik mee kan praten.
![]()
Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zienquote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.
Johquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef jna het volgende:
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : P
laatste twee albums waren welquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet ruk
Wil best nog een keer naar die film hoorquote:Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zien
quote:JohWordt het hier misschien weer gezellig
Maar veel zal ik hier niet zijn, kom af en toe wel eens binnen vallen
quote:
truste Lquote:
ik ga die fout niet meer maken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste L
[..]
ik ga die fout niet meer maken.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
Waarschijnlijk zijn dat niet de meiden waar Dean op valt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef jna het volgende:
Trouwens, hoe kan jij nou geen vriendin hebben Dean? Jij hebt toch honderden groupies als musicus
Ik wou al zeggen! We hebben eerder zo'n topic gehad!!!quote:
stage SC zoekt 20 Porsche 911 GT3RS's...?quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil ook op tv... Isdatzo zoekt porsche ofzo![]()
.
Laten we maar bij 1 beginnen, blijft 't een béétje realistischquote:Op zondag 20 september 2009 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stage SC zoekt 20 Porsche 911 GT3RS's...?
\quote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we maar bij 1 beginnen, blijft 't een béétje realistisch.
Dean, jij, ik!quote:
ik zal morgen even bellen naar mn werk en kijken wat ik kan regelenquote:
en dan wel een rode, een witte, en een blauwe he...quote:Op maandag 21 september 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zou wel über-tof zijn voor de Stage-SC-meet.. 3 GT3 RS'en op de stoep.
Je liegtquote:Op maandag 21 september 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zal morgen even bellen naar mn werk en kijken wat ik kan regelen
Gewoon 3 zwarte! Of 3 witte. Alhoewel, ik zag 'm ooit in 't oranje en die vond ik ook tofquote:[..]
en dan wel een rode, een witte, en een blauwe he...
Ik werk bij een Porsche dealerquote:
ik wil eigenlijk een gif groene met zwarte velgen...!quote:[..]
Gewoon 3 zwarte! Of 3 witte. Alhoewel, ik zag 'm ooit in 't oranje en die vond ik ook tof. Dilemma's, dilemma's, dilemma's
.
I know, maar je loog nog steedsquote:Op maandag 21 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk bij een Porsche dealer![]()
![]()
Nice ja.. ligt net iets hoger dan mijn recordquote:[..]
ik wil eigenlijk een gif groene met zwarte velgen...!
maar hij mag ook wel zo zijn als in dit filmpje
(kijk ook even naar de snelheid dat dat ding op de snelweg rijd snachts![]()
![]()
ik kan toch gewoon bellen en kijken wat ze zeggen als ik vraag om 3 van zulk soort porsches...?quote:Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know, maar je loog nog steeds.
[..]
Nice ja.. ligt net iets hoger dan mijn record![]()
.
Hier lul je je niet meer uitquote:Op maandag 21 september 2009 00:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon bellen en kijken wat ze zeggen als ik vraag om 3 van zulk soort porsches...?![]()
Tof.. in een S8 heb ik een keer de 268 gehaald volgens de GPSquote:Mijn record in een auto is 274![]()
(in nederland, audi S8 onbegrenst, moest de afslag hebben over 2 km dus kon niet harder
![]()
)
Yo, trusten. Ik ga m'n motor binnen zetten en ook naar bed denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga slapen Idz... beetje dronken en morgen nog wat belangrijke dingen te doen...!
Slaap lekker en tot morgen!
Blof is gewoon slecht. Inspiratieloze muziek met slechte cliché teksten.quote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
deze beter dan.![]()
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 08:25 schreef Psychonikeo het volgende:
stel je niet zo aan! Des te eerder is het weer het volgend weekend! Afgelopen weekend moet gewoon snel vergeten worden
Doe mij dan maar een weekend verder.quote:
we hebben het niet voor het uitkiezen. En plannen doe je zelfquote:Op maandag 21 september 2009 08:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een weekend verder.
Afgelopen weekend zat helemaal volgepropten de komende ook weer
quote:Op maandag 21 september 2009 08:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben het niet voor het uitkiezen. En plannen doet je zelf mijn vriend/baas
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijnquote:Op maandag 21 september 2009 08:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
En je kunt niet met je vriend overleggen wat je in het weekend doet?
Wat voor een bedrijf is het?quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijn
toch eigen keuze dus?quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijn
quote:Op maandag 21 september 2009 08:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hou er al over op.
Je hebt het echt zwaar. Ik voel met je mee!
Dat laatste zat ik wel aan te denkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
Stelletje links bomenknuffelaars![]()
[..]
Gewoon niet helpen!![]()
Beetje druk maar wel leukquote:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 21 september 2009 08:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje druk maar wel leukJij dan?
Hoezo werken op je vrije dag?quote:Op maandag 21 september 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?![]()
Euhm, vermoeiend. Zaterdag werkdagje gehad van 06.15 t/m 22.30 incl. reistijd
Ietsjes teruglezen op de pagina en je had het al gewetenquote:
Oh, druk met leuke dingenquote:Was vrijdag de stad in geweest, was beetje te gezellig, dus zaterdag brak. Toen zaterdag verjaardagscadeau gaan kopen voor een maat van me. Alleen toen op het terras beland en daarna nog wezen shoppen. Zaterdagavond feest en de hele zondag mega brakLag om half10 op bed.
Geen zin om alles terug te lezenquote:Op maandag 21 september 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ietsjes teruglezen op de pagina en je had het al geweten![]()
Vriendlief heeft een eigen bedrijf en kan dat niet alleen. Ik ga mee om te helpen.
[..]
Oh, druk met leuke dingenDan is het minder erg
het waren 10 berichten boven jouw eerste berichtje vandaagquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen zin om alles terug te lezenDan ben ik over een uur nog nie klaar.
En idd, alleen maar leuke dingen maar wel vermoeiend
Ja maar als ik alles zou terug moeten lezen waren dat 4 pagina's ofzo. Waarvan 80% toch nergens over gaatquote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het waren 10 berichten boven jouw eerste berichtje vandaag
quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar als ik alles zou terug moeten lezen waren dat 4 pagina's ofzo. Waarvan 80% toch nergens over gaat
Nee maar ik ken jullie voortaan welquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
dat weet je niet want je hebt het niet gelezen
Jij bent de gastvrouwe, jij moet het initiatief nemenquote:Op maandag 21 september 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
De 2 tijdelijke medewerkers zijn er. Ze stellen zichzelf niet eens ff voor
Als gast dien je je voor te stellen..quote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent de gastvrouwe, jij moet het initiatief nemen![]()
Het is al eng genoeg voor die mensen om op een nieuwe werkplek te komen
Ze komen hier om zooi voor te bereiden. De server wordt verhuisd vrijdagquote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent de gastvrouwe, jij moet het initiatief nemen![]()
Het is al eng genoeg voor die mensen om op een nieuwe werkplek te komen
wat een goed antwoord op die vraagquote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze komen hier om zooi voor te bereiden. De server wordt verhuisd vrijdag
Lekkere bui heb jequote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een goed antwoord op die vraag
laat mij nou gewoon nog even half slapen. Het is nog vroegquote:Op maandag 21 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja inderdaad. Het ligt aan mij
quote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
laat mij nou gewoon nog even half slapen. Het is nog vroeg
Jouw koffie?quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
koffie over het toetsenbord, de laptop en een nieuwe scanner
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 21 september 2009 08:09 schreef AMDB het volgende:
is gewoon slecht. Inspiratieloze muziek met slechte cliché teksten.
Ik snap niet dat mensen geen vernieuwing eisen in muziek, iedereen luistert altijd maar wat ze voorgeschoteld wordt.
quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan ze nu natuurlijk niet mee typen
quote:
Alhoewel muziek natuurlijk vooral een kwestie van smaak is, is het zeker wel mogelijk om met enige objectiviteit muziek te beoordelen.quote:
Ben het meer dan eens met jou over Blof hoorquote:Op maandag 21 september 2009 10:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alhoewel muziek natuurlijk vooral een kwestie van smaak is, is het zeker wel mogelijk om met enige objectiviteit muziek te beoordelen.
Vanuit een objectief standpunt, zeg ik, Blof zuigt.
Driedubbele Espresso'squote:
Oh je ging in op dat punt over vernieuwingquote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben het meer dan eens met jou over Blof hoor!
Maar ik eis zeker wel vernieuwing. En ik acht mezelf als reviewer best in staat muziek objectief te beoordelen
Ben je gekquote:Op maandag 21 september 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh je ging in op dat punt over vernieuwingIk dacht even dat je Blof leuk vond
Ik schrok ook alquote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Was dat vergeten even uit de quote te halen, sorry voor de verwarring![]()
inderdaad, want dat vind iedereen leuk en dan is het niet leukquote:
Sommige radio inderdaad wel ja, al die Huisvrouw FM zenders tegenwoordig... op het werk staat hij vastgelijmd op 3FM. Thuis draai ik alleen maar cd's/mp3's of zet een internetradio station opquote:Op maandag 21 september 2009 11:06 schreef AMDB het volgende:
Rock![]()
Sommige poppy nummers kan ik ook wel waarderen hoor. Maar veel is het niet. Radio
Zelfs 3FM is vaak al slecht. Luister zelf nooit radio. Hier staat de hele dag Radio 2 op, die draaien de halve dag The Beatles(quote:Op maandag 21 september 2009 11:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sommige radio inderdaad wel ja, al die Huisvrouw FM zenders tegenwoordig... op het werk staat hij vastgelijmd op 3FM. Thuis draai ik alleen maar cd's/mp3's of zet een internetradio station op
Joah, hangt wel van de dienstdoende DJ af. Gerard Ekdom en Rob Stenders willen nog wel eens wat eigenwijze platen draaien, soms wat rock, punk of van die hele oude discodingenquote:Op maandag 21 september 2009 11:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zelfs 3FM is vaak al slecht. Luister zelf nooit radio. Hier staat de hele dag Radio 2 op, die draaien de halve dag The Beatles() en de andere helft komen er Nick en Simon langs
Dankzij die faler van een Jan Smit zitten we nu met die twee kontebonkers opgescheept jaquote:
Kaiser Chiefs...dat is nou net zo'n band die het niet echt heeft. Cliché britpop, al zijn ze live wel cool (1x dan, anders heb je een paar keer dezelfde show!).quote:Op maandag 21 september 2009 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Dat soort muziek doet het ook niet echt voor mij.. Al vind ik bijv de Kaiser Chiefs dan wel weer tof. Vooral live is dat altijd een feest.
Ze treden zondag op hier in het dorpquote:
Niet afkraken, het meeste is gewoon niet mijn ding.quote:Op maandag 21 september 2009 11:34 schreef Piles het volgende:
Je zit net de 13 in een dozijn popmuziek af te kraken, en Kaiser Chiefs zijn wel leuk?
Als er 1 band met makkelijke muziek scoort, dan zijn zij het wel
Wat ik overigens helemaal niet erg vind.
week okf 2 terug waren ze ook in mijn oude dorpje. Samen met Van Velzen, Ilse de Lange en Van Dik Hout.quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze treden zondag op hier in het dorpIs voor mij 100 meter lopen maar heb er geen 15euro voor over..
Van Dik Hout heeft wel een aantal mooie liedjes, maar voor de rest kan ik het meeste Nederlandstalige niet waarderen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
week okf 2 terug waren ze ook in mijn oude dorpje. Samen met Van Velzen, Ilse de Lange en Van Dik Hout.
Ben er vorig jaar geweest alleen was ik al dronken voor ze gingen optreden. Was een geweldige mdidag toen, alleen hadden Nick en Simon voor mij niet echt een toegevoegde waardequote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
week okf 2 terug waren ze ook in mijn oude dorpje. Samen met Van Velzen, Ilse de Lange en Van Dik Hout.
Van Dik Houtquote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van Dik Hout heeft wel een aantal mooie liedjes, maar voor de rest kan ik het meeste Nederlandstalige niet waarderen.
Spinvis en Roosbeef zijn wel erg tof
Check m'n FoBo en/of last.fm maarquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
zullen we anders gewoon ff lijstjes maken met iedereens muzikale interesses? dan hoef ik er verder niet naar te kijken
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
zullen we anders gewoon ff lijstjes maken met iedereens muzikale interesses? dan hoef ik er verder niet naar te kijken
quote:
Fuck yeah!!quote:
Onder anderequote:Op maandag 21 september 2009 12:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fuck yeah!!
Jij toetert toch?
Niet respectloos bedoeld![]()
Vrouwenquote:
Ok dan, tof! Speel zelf al een paar jaar rock/punk/metal gitaar, en heb mezelf het meeste ook aangeleerd, maar ben verre van goed nog helaas, binnenkort eens les zoeken.quote:Op maandag 21 september 2009 12:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Onder andereBen ook wel eens achter de piano te vinden
Nooit les gehad, maar we hebben een piano thuis dus heb het mezelf geleerd
Geef ze op hun flikker danquote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Het trekt hier. Dat ligt niet aan mij, maar aan de deuren die ze telkens open laten staan
Kouquote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Het trekt hier. Dat ligt niet aan mij, maar aan de deuren die ze telkens open laten staan
quote:
Juist! Ik heb dan ook liever winter dan zomer, van mij mogen ze dat afschaffenquote:
het ging niet over hiphopquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef jna het volgende:
Gaat t over andere muziekstijlen en ben ik er weer niet
Nou, vertel...!quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef jna het volgende:
Gaat t over andere muziekstijlen en ben ik er weer niet
whehehequote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ah lekker rappen weet je, want als je werkt dan zweet je!
quote:Op maandag 21 september 2009 12:48 schreef Piles het volgende:
Vliegende Panters toch?
Dat is al weer een tijdje geleden zeg
Ik ook niet, ik kan nu ongeveer alle mogelijke informatie over een USBdisk uitlezen behalve de naamquote:Op maandag 21 september 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
hm.. weet niet over RAW data helaas
quote:Op maandag 21 september 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh. Kuno, zijn onze porsche's al gearriveerd
?
Ach, beter dan les toch?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Milou__ het volgende:
Uitval op schoolKunnen ze daar niet iets eerder mee komen!
Voor niets op school komen is ook niet leuk. Nu moeten we dit een andere keer inhalenquote:
Lange reistijd dan? Anders nog even terrasje pakken?quote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voor niets op school komen is ook niet leuk. Nu moeten we dit een andere keer inhalen![]()
Had alleen 1 hoorcollege bedrijfskunde.
1,5 uur. En op maandagochtend is er nog niks open. Ben inmiddels gelukkig al weer thuisquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lange reistijd dan? Anders nog even terrasje pakken?Hier is het iig lekker weer voor een terrasje. Alleen jammer dat ik moet werken
Da's ook langquote:Op maandag 21 september 2009 14:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
1,5 uur. En op maandagochtend is er nog niks open. Ben inmiddels gelukkig al weer thuis
Vrije dag zeker?quote:Op maandag 21 september 2009 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee joh, 't is pas 14.00. Is nog redelijk op tijd.
Welke studie doe je dan? Kan dat niet dichterbij?quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja moet er wat voor over hebben toch
CEM- Sport en entertainment marketing.quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welke studie doe je dan? Kan dat niet dichterbij?
en dichterbij gaan wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
CEM- Sport en entertainment marketing.
CEM kan wel dichterbij, maar de richting die ik heb niet.
ook geen bruggen daar?quote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is een optieMaar heb nog geen kamer
Alleen heen is 1,5 uurquote:Op maandag 21 september 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook geen bruggen daar?
maar die 1,5 uur is heen en terug of alleen heen?
meet bij Milou onder de brug!quote:Op maandag 21 september 2009 14:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Alleen heen is 1,5 uur...
Ja, kan altijd nog onder een brug gaan liggen. Doe ik van de lente wel als het wat mooier weer wordt
quote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht dat ik jouw doos wel kon gebruiken
quote:Op maandag 21 september 2009 14:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Alleen heen is 1,5 uur...
Ja, kan altijd nog onder een brug gaan liggen. Doe ik van de lente wel als het wat mooier weer wordt
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht dat ik jouw doos wel kon gebruiken
quote:
Ik ookquote:
Waar zit dat dan?quote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
CEM- Sport en entertainment marketing.
CEM kan wel dichterbij, maar de richting die ik heb niet.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:37 schreef The_Dean het volgende:
Niet alle negers kunnen playen, blijkbaar
kijk ff naar de TTquote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aiiii.. 1-0
*wacht op jna's respons (A) *
quote:
zie editquote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb jij die bedacht? Nico is ts toch?
met een band, dus groupiesquote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik ben dan ook geen neger.
Ben gewoon een grote onnozele blanke kneus.
Heeft Jna al wel een meisje dan?quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik ben dan ook geen neger.
Ben gewoon een grote onnozele blanke kneus.
Groupies zijn een fabeltjequote:
Fijne stad om met het openbaar vervoer te komenquote:
Nou, ik merk er anders nog maar bitter weinig vanquote:
Als een vrouw vraagt of je haar gevoelige snaar komt bespelen moet je ook niet zeggen: uh ik ken alleen de E-A-D-G-B-E snarenquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, ik merk er anders nog maar bitter weinig van
Nja, en ik snap de hints van vrouwen nooit, dus veel zal het sowieso niet worden
Dan geef jij toch gewoon de hints?quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, en ik snap de hints van vrouwen nooit, dus veel zal het sowieso niet worden
Maak een account aan op een datingsite?quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Utrecht? hmm ik heb geen problemen met de verbinding eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fijne stad om met het openbaar vervoer te komen(not)
Een keer op Paiq gehad toen een meisje vroeg of ik dan wel eens obade's speelde ik toen antwoorde met, tuurlijk niet, Slayer speelt toch ook geen liefdesliedjesquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Als een vrouw vraagt of je haar gevoelige snaar komt bespelen moet je ook niet zeggen: uh ik ken alleen de E-A-D-G-B-E snaren
quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een keer op Paiq gehad toen een meisje vroeg of ik dan wel eens obade's speelde ik toen antwoorde met, tuurlijk niet, Slayer speelt toch ook geen liefdesliedjes
*Huppelkut heeft je verwijderd uit haar contacten
Was maar een grapjeeeee
Paiqquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maak een account aan op een datingsite?
Nja, als ze zulke humor niet kan hebben kan ik er sowieso niks mee hoorquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een keer op Paiq gehad toen een meisje vroeg of ik dan wel eens obade's speelde ik toen antwoorde met, tuurlijk niet, Slayer speelt toch ook geen liefdesliedjes
*Huppelkut heeft je verwijderd uit haar contacten
Was maar een grapjeeeee
quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heeft Jna al wel een meisje dan?
quote:
Groot gelijk, maar droge grappen op het internet zijn soms lastig te zien.quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als ze zulke humor niet kan hebben kan ik er sowieso niks mee hoor
De manier waarop je het vertelt is al grappig hahaquote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als ze zulke humor niet kan hebben kan ik er sowieso niks mee hoor
Paiq!quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paiq![]()
Maar dat schiet ook niet echt op, want vergeet regelmatig daar even te kijken
Je moet er wel een beetje moeite voor doen hequote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paiq![]()
Maar dat schiet ook niet echt op, want vergeet regelmatig daar even te kijken
In een kroeg kun je er toch ook moeite voor doenquote:Op maandag 21 september 2009 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet er wel een beetje moeite voor doen he
Moeite uit je portemonnee zekerquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In een kroeg kun je er toch ook moeite voor doen
Ja maar daar had ie al gefaaldquote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In een kroeg kun je er toch ook moeite voor doen
Dan doe je toch iets foutquote:
hou eens op met inkoppertjes geven?quote:Op maandag 21 september 2009 15:02 schreef jna het volgende:
[..]
nu krijg je ook geen nieuwe doos meer van me
* maakt notitiequote:Op maandag 21 september 2009 15:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom geven mannen altijd zo snel op. Vrouwen spelen gewoon graag hard to get!
Ja, maar jij wil geen nieuwe doos meer geven.quote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
echt niet, de meet onder de brug moet nog komen
quote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar jij wil geen nieuwe doos meer geven.
Ja, faggot.quote:Op maandag 21 september 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nu klinkt het alsof hij homo geworden is
wil je deze?quote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, maar jij wil geen nieuwe doos meer geven.
En een lekkere gitariste in de band!!!!quote:
Die is wel mooiquote:Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
wil je deze?
[ afbeelding ]
dan schop ik dat kind wel eruit
quote:Op maandag 21 september 2009 15:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Die is wel mooi![]()
Dat ik je faggot noemde neem ik terug
Hoe kom je aan die foto van Idz...?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
met deze foto heb je je vriendin versierd?
quote:Op maandag 21 september 2009 15:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nico, jij ook altijd met je prive foto's!
quote:Op maandag 21 september 2009 15:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto van Idz...?
die hoefde ik niet te versieren. Gewoon neerknuppelen en aan dr haren mee mijn grot in gesleeptquote:Op maandag 21 september 2009 15:18 schreef jna het volgende:
[..]
met deze foto heb je je vriendin versierd?
Geef ook gewoon antwoord inplaats van me alleen maar te quoten...!quote:
oh sorry. Hij stuurt altijd van dat soort foto's naar mij. Ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geef ook gewoon antwoord inplaats van me alleen maar te quoten...!
Zoals een echte man dat behoord te doen!quote:Op maandag 21 september 2009 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die hoefde ik niet te versieren. Gewoon neerknuppelen en aan dr haren mee mijn grot in gesleept
Mmm raar... Ik dacht dat Idz geen homo was...?quote:Op maandag 21 september 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh sorry. Hij stuurt altijd van dat soort foto's naar mij. Ik weet ook niet waarom
Vrouwen die hard to get spelen:')quote:Op maandag 21 september 2009 15:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan moet het natuurlijk wel terecht zijnquote:Op maandag 21 september 2009 15:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij stuurde deze gister nog!quote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mmm raar... Ik dacht dat Idz geen homo was...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verzoek dien ik ook in.quote:Op maandag 21 september 2009 15:26 schreef AMDB het volgende:
Zet dat voortaan in spoilers wil je, NSFS
quote:Op maandag 21 september 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij stuurde deze gister nog!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, willen jullie stoppen met het plaatsen van foto's waar ik op sta?
Wat heb ik jullie misdaan? Ik laat jullie toch ook gewoon in je waarde
.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
.
Hoe kun je je zo kleden EN van Porsches houden...?quote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
.
Ik dacht dat wij iets speciaals haddenquote:Op maandag 21 september 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht dat je het niet erg vond dat ik ze deelde
Heb ik je teleurgesteldquote:Op maandag 21 september 2009 15:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe kun je je zo kleden EN van Porsches houden...?
Milou ik heb een rap over je geschreven. hij gaat zo:quote:
Hoe vind je hem?quote:Milou
Ik mis de beat..quote:Op maandag 21 september 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Milou ik heb een rap over je geschreven. hij gaat zo:
[..]
Hoe vind je hem?
Ik vind hem wel vriendelijk..quote:Op maandag 21 september 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Milou ik heb een rap over je geschreven. hij gaat zo:
[..]
Hoe vind je hem?
quote:Milou, milou
je lijkt op een koe
milou, milou
en je zegt boe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |