No biggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
rustig aan hequote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
Zeg, moet ik dit topic in mijn eentje vullen ofzo?
Precies, volgend jaar beterquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geweldig nummer
BlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Dean is al 721 topics aan het zoeken.
Nog naar FbtS geweest?quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Dat is nietquote:
Niks. Blofquote:
Nope, ga ik nooit heenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet, dat is de waarheid
![]()
[..]
Niks. Blof
Gezondheid gaat voorquote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb geen haast. Vind het wel jammer hoor. Vooral toen ik m'n shirt in de bus kreeg
Wel langer hoor, maar er maar 26 jaar vanquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
Nope, ga ik nooit heen![]()
Maar De Storm moet ik eigenlijk wel gaan zien
trustequote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : Pquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Daarom. Straks zit ik met chronische vermoeidheid opgescheept, dan ben ik verder van huis.quote:
Slaapse.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
quote:Google Ads
Man Zoekt Vrouw Maasdonk
Man Zoekt Vrouw geheim onthuld Speciaal voor singles uit Maasdonk
e-Daten.nl/Maasdonk
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet rukquote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk.Iemand waar ik mee kan praten.
![]()
Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zienquote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.
Johquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef jna het volgende:
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : P
laatste twee albums waren welquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet ruk
Wil best nog een keer naar die film hoorquote:Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zien
quote:JohWordt het hier misschien weer gezellig
Maar veel zal ik hier niet zijn, kom af en toe wel eens binnen vallen
quote:
truste Lquote:
ik ga die fout niet meer maken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste L
[..]
ik ga die fout niet meer maken.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
Waarschijnlijk zijn dat niet de meiden waar Dean op valt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef jna het volgende:
Trouwens, hoe kan jij nou geen vriendin hebben Dean? Jij hebt toch honderden groupies als musicus
Ik wou al zeggen! We hebben eerder zo'n topic gehad!!!quote:
stage SC zoekt 20 Porsche 911 GT3RS's...?quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil ook op tv... Isdatzo zoekt porsche ofzo![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |