No biggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
rustig aan hequote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
Zeg, moet ik dit topic in mijn eentje vullen ofzo?
Precies, volgend jaar beterquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geweldig nummer
BlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Dean is al 721 topics aan het zoeken.
Nog naar FbtS geweest?quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Dat is nietquote:
Niks. Blofquote:
Nope, ga ik nooit heenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet, dat is de waarheid
![]()
[..]
Niks. Blof
Gezondheid gaat voorquote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb geen haast. Vind het wel jammer hoor. Vooral toen ik m'n shirt in de bus kreeg
Wel langer hoor, maar er maar 26 jaar vanquote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
Nope, ga ik nooit heen![]()
Maar De Storm moet ik eigenlijk wel gaan zien
trustequote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : Pquote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Daarom. Straks zit ik met chronische vermoeidheid opgescheept, dan ben ik verder van huis.quote:
Slaapse.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bed toemorgen gaat het wekkertje weer veels te vroeg.
quote:Google Ads
Man Zoekt Vrouw Maasdonk
Man Zoekt Vrouw geheim onthuld Speciaal voor singles uit Maasdonk
e-Daten.nl/Maasdonk
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet rukquote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kijk.Iemand waar ik mee kan praten.
![]()
Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zienquote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 'em gisteren gezien. Is zeker een goede film.
Johquote:Op zondag 20 september 2009 21:57 schreef jna het volgende:
maar Milou is er ook weer. Het was net een soort reünie : P
laatste twee albums waren welquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Al is het nieuwe Blof natuurlijk wel compleet ruk
Wil best nog een keer naar die film hoorquote:Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen die m ook wil zien
quote:JohWordt het hier misschien weer gezellig
Maar veel zal ik hier niet zijn, kom af en toe wel eens binnen vallen
quote:
truste Lquote:
ik ga die fout niet meer maken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste L
[..]
ik ga die fout niet meer maken.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef jna het volgende:
Dean. Is dat meisje uit je band niks voor je?
Waarschijnlijk zijn dat niet de meiden waar Dean op valt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef jna het volgende:
Trouwens, hoe kan jij nou geen vriendin hebben Dean? Jij hebt toch honderden groupies als musicus
Ik wou al zeggen! We hebben eerder zo'n topic gehad!!!quote:
stage SC zoekt 20 Porsche 911 GT3RS's...?quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil ook op tv... Isdatzo zoekt porsche ofzo![]()
.
Laten we maar bij 1 beginnen, blijft 't een béétje realistischquote:Op zondag 20 september 2009 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stage SC zoekt 20 Porsche 911 GT3RS's...?
\quote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we maar bij 1 beginnen, blijft 't een béétje realistisch.
Dean, jij, ik!quote:
ik zal morgen even bellen naar mn werk en kijken wat ik kan regelenquote:
en dan wel een rode, een witte, en een blauwe he...quote:Op maandag 21 september 2009 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
Zou wel über-tof zijn voor de Stage-SC-meet.. 3 GT3 RS'en op de stoep.
Je liegtquote:Op maandag 21 september 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zal morgen even bellen naar mn werk en kijken wat ik kan regelen
Gewoon 3 zwarte! Of 3 witte. Alhoewel, ik zag 'm ooit in 't oranje en die vond ik ook tofquote:[..]
en dan wel een rode, een witte, en een blauwe he...
Ik werk bij een Porsche dealerquote:
ik wil eigenlijk een gif groene met zwarte velgen...!quote:[..]
Gewoon 3 zwarte! Of 3 witte. Alhoewel, ik zag 'm ooit in 't oranje en die vond ik ook tof. Dilemma's, dilemma's, dilemma's
.
I know, maar je loog nog steedsquote:Op maandag 21 september 2009 00:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik werk bij een Porsche dealer![]()
![]()
Nice ja.. ligt net iets hoger dan mijn recordquote:[..]
ik wil eigenlijk een gif groene met zwarte velgen...!
maar hij mag ook wel zo zijn als in dit filmpje
(kijk ook even naar de snelheid dat dat ding op de snelweg rijd snachts![]()
![]()
ik kan toch gewoon bellen en kijken wat ze zeggen als ik vraag om 3 van zulk soort porsches...?quote:Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
I know, maar je loog nog steeds.
[..]
Nice ja.. ligt net iets hoger dan mijn record![]()
.
Hier lul je je niet meer uitquote:Op maandag 21 september 2009 00:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan toch gewoon bellen en kijken wat ze zeggen als ik vraag om 3 van zulk soort porsches...?![]()
Tof.. in een S8 heb ik een keer de 268 gehaald volgens de GPSquote:Mijn record in een auto is 274![]()
(in nederland, audi S8 onbegrenst, moest de afslag hebben over 2 km dus kon niet harder
![]()
)
Yo, trusten. Ik ga m'n motor binnen zetten en ook naar bed denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga slapen Idz... beetje dronken en morgen nog wat belangrijke dingen te doen...!
Slaap lekker en tot morgen!
Blof is gewoon slecht. Inspiratieloze muziek met slechte cliché teksten.quote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?![]()
deze beter dan.![]()
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 08:25 schreef Psychonikeo het volgende:
stel je niet zo aan! Des te eerder is het weer het volgend weekend! Afgelopen weekend moet gewoon snel vergeten worden
Doe mij dan maar een weekend verder.quote:
we hebben het niet voor het uitkiezen. En plannen doe je zelfquote:Op maandag 21 september 2009 08:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een weekend verder.
Afgelopen weekend zat helemaal volgepropten de komende ook weer
quote:Op maandag 21 september 2009 08:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
we hebben het niet voor het uitkiezen. En plannen doet je zelf mijn vriend/baas
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijnquote:Op maandag 21 september 2009 08:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
En je kunt niet met je vriend overleggen wat je in het weekend doet?
Wat voor een bedrijf is het?quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijn
toch eigen keuze dus?quote:Op maandag 21 september 2009 08:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf naast zijn gewone werk. Ik help daarbij mee en verdien lekker. Alleen vind ik dat het nogal lange dagen zijn
quote:Op maandag 21 september 2009 08:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hou er al over op.
Je hebt het echt zwaar. Ik voel met je mee!
Dat laatste zat ik wel aan te denkenquote:Op maandag 21 september 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
Stelletje links bomenknuffelaars![]()
[..]
Gewoon niet helpen!![]()
Beetje druk maar wel leukquote:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 21 september 2009 08:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje druk maar wel leukJij dan?
Hoezo werken op je vrije dag?quote:Op maandag 21 september 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?![]()
Euhm, vermoeiend. Zaterdag werkdagje gehad van 06.15 t/m 22.30 incl. reistijd
Ietsjes teruglezen op de pagina en je had het al gewetenquote:
Oh, druk met leuke dingenquote:Was vrijdag de stad in geweest, was beetje te gezellig, dus zaterdag brak. Toen zaterdag verjaardagscadeau gaan kopen voor een maat van me. Alleen toen op het terras beland en daarna nog wezen shoppen. Zaterdagavond feest en de hele zondag mega brakLag om half10 op bed.
Geen zin om alles terug te lezenquote:Op maandag 21 september 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ietsjes teruglezen op de pagina en je had het al geweten![]()
Vriendlief heeft een eigen bedrijf en kan dat niet alleen. Ik ga mee om te helpen.
[..]
Oh, druk met leuke dingenDan is het minder erg
het waren 10 berichten boven jouw eerste berichtje vandaagquote:Op maandag 21 september 2009 09:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen zin om alles terug te lezenDan ben ik over een uur nog nie klaar.
En idd, alleen maar leuke dingen maar wel vermoeiend
Ja maar als ik alles zou terug moeten lezen waren dat 4 pagina's ofzo. Waarvan 80% toch nergens over gaatquote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het waren 10 berichten boven jouw eerste berichtje vandaag
quote:Op maandag 21 september 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar als ik alles zou terug moeten lezen waren dat 4 pagina's ofzo. Waarvan 80% toch nergens over gaat
Nee maar ik ken jullie voortaan welquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
dat weet je niet want je hebt het niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |