shit, t is gewoon de eerste van jou lijstjequote:Op dinsdag 22 september 2009 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gevonden, daar herkende ik t muziekje ook van, deze zocht ik:
Stuk langzamer, en is dan ook niet heaven.. maar wel veel mooier!
iemand die de artiest herkent? nu is t maar een half nummer.
anyway... I'll be shutting up nowquote:Song is by SWV - Love will be right here
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gevonden, daar herkende ik t muziekje ook van, deze zocht ik:
Stuk langzamer, en is dan ook niet heaven.. maar wel veel mooier!
iemand die de artiest herkent? nu is t maar een half nummer.
ghehe ok, je bent in ieder geval goed bezigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:48 schreef Mirjam het volgende:
oh, je had 'm al.
ik wilde die als eerste posten, maar ik dach dat die niet goed was omdat die te oude was
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef richbitch het volgende:
Hoe heet 't nummer ook al weer waar Nederlands en Frans wordt gezongen.. heel bekend.....
dankje
die dusquote:Op woensdag 23 september 2009 00:15 schreef MusicFan het volgende:
Ik zoek het Party Animals-achtige nummer dat tijdens de korte New Kids reclame'tjes op Comedy Central wordt afgespeeld. Je ziet dan 5 seconden een stukje als sneak preview voor de TV serie, klinkt echt heerlijk. Weet iemand de titel?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe een nummer binnen het hardcore house genre heet waarin je hoort "Don't tell me to be cool... I Am Cool!" van de film be cool volgens mij
Ik sluit me hier bij aan...kom op mensen wie weet het...please?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe een nummer binnen het hardcore house genre heet waarin je hoort "Don't tell me to be cool... I Am Cool!" van de film be cool volgens mij
Hmm nee niet die, ik bedoel de korte stukjes van 6 seconden waar je een mooi nummer met belletjes en zo hoort. Dit dus (slechte kwaliteit .mp3 opname)quote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
die dus
comment zegt Paul Elstak - Rainbow in the Sky (ook iemand op partyflock zegt dit), maar dat is 'm volgens mij toch niet
Junior Senior - Move your feetquote:Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje met een soort van 16 bit clip waar mannetjes dansen en vogels rondvliegen en andere dingen. Het liedje zelf is een soort van electro? met een stem + soms meerdere stemmen tegelijkertijd en het is een heel vrolijk liedje. Ik meen ook te herinneren dat er vrij lang dezelfde 2 korte zinnen na elkaar werden gezegd.
Nee uhm.. nieuwerquote:
Even om het wat makkelijker te makenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:11 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een heel bekend neger-nummer, die iedereen kent, maar ik ken de titel/artiest niet.
"It's true that i love you
and it's true you're the only one"
blablabla
Al gevonden: Black Eyed Pies - Alivequote:Op donderdag 24 september 2009 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even om het wat makkelijker te maken
Is het nummer al oud of is het van de afgelopen jaren ? Zanger man/vrouw ?
Wat bedoel je met neger nummer ? reggea,soul R n B,hip hop ?
hehe inderdaad, maar om nou te zeggen dat iedereen dat nummer kent,,quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Al gevonden: Black Eyed Pies - Alive. Ik zei toch dat het een neger-nummer was.
Heb zelf geen idee, maar neem aan dat je het stukje bedoeld onder deze preview ?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:17 schreef steve-urkel het volgende:
ben op zoek naar:
(Piano)muziek aan het begin van nieuwe Grey's Anatomy aankondiging op net5?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef richbitch het volgende:
[..]
Nee uhm.. nieuwer
Het wordt gezongen door een Nederlandse man en nog iemand.
Die Nederlandse zanger zingt redelijk laag.
pff lastig uit te leggen
quote:quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef julian6 het volgende:
BUMPquote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef Katagua het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan...kom op mensen wie weet het...please?
quote:
Het nummer uit de film, of daavoor nog? Jazz-achtig zeg maarquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10120515
Het nummer dat hier vanaf het begin speelt, hoe heette dat ook alweer?
Echt het allereerste dat je hoort, de aankondiging van het programma. Meer klassiek dan jazz.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:39 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Het nummer uit de film, of daavoor nog? Jazz-achtig zeg maar
Wilde gok:quote:Ik zoek ook een nummer. En ik weet de titel zelfs. Maar toch kan ik m niet vinden!
Niet via Google, niet via nieuwsgroepen, ook niet via torrents en zelfs niet in de tip/top40!
Titel: I' ll remember. Het is een dance/trance achtig nummer. En is zelfs nog regelmatig op tv (TMF)
Echt lekker nummertje
Dank je zeg, jou wilde goed is een goede gokquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Echt het allereerste dat je hoort, de aankondiging van het programma. Meer klassiek dan jazz.
Bij het beeld van "Nederland 2 presenteert een nieuwe generatie filmactrices"
[..]
Wilde gok:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:23 schreef TheArt het volgende:
Hoe heet dat trekzak deuntje dat begint op sec. 20. Het is zo bekend en toch kom ik er niet op.
Jep is em, tyquote:
Niemand? Volgens mij is het een vrij bekend nummer..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Me_Wesley het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10120515
Het nummer dat hier vanaf het begin speelt, hoe heette dat ook alweer?
Niemand?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef seto het volgende:
Ik zoek een liedje van Hazes.
Het is een beetje een droevig lied, en op een gegevent moment gaat het over "de pijn van niet meer klein zijn" (of iets dergelijks).
Iemand?
Is het liedje van Madagascar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niemand? Volgens mij is het een vrij bekend nummer..
Hartstikke bedanktquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:50 schreef michiel2304 het volgende:
ik zoek een liedje, ik heb wel de clip gezien en het refrein was pakkend,
in de clip zag je een vrouw met zwart haar zingen als ober, en er waren oude mannen in het cafe aan het dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |