Je hoort trouwens vaak dat een verdediging zekerder gaat spelen met een betrouwbare keeper achter zich.quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Nashje het volgende:
Onze verdediging is wel netjes zo hoor. Stekelenburg ook steeds beter. Niet heel raar natuurlijk.
Vreemde is dat teams die eerst wel goed speelde NAC, VVV bijvoorbeeld in de wedstrijd tegen Ajax aanvallend helemaal niks laten zien. Behalve tegen PSV zijn ze nog niet echt getest. Ben erg benieuwd hoe dat gaat tegen Feyenoord of AZ.quote:
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Schaken
Kerlon, ohoquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Ik hoop echt dat Kerlon wat op de rechterkant wordt.
Schaken, een Amsterdammer.quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.
hoop dat we Kerlon dinsdag in actie gaan zien!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Mag ik vragen hoeveel wedstrijden van VVV jij hebt gezien?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
en ons kleine Wambertoquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kerlon, ohoEn dan ook Eriksen doorbreken. En R. Sneijder
Ik verwacht dat kerlon ongeveer 5 wedstrijden in totaal gaat spelenquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Begrijp ik anders ook wel. Audiquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef denthemen het volgende:
De meeste spelers gebruiken overigens nog steeds hun Audi
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb jij al kennis gemaakt met de scouting van Ajax ?
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoor
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef MaxC het volgende:
VVV is ook gewoon een sterke ploeg. Laten we positief blijven en tegen AGOVV winnen.
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt het er wel over dat iedereen hier loopt te kankeren, maar vooralsnog ben jij de enige die daar mee bezig is hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Sorry, zat nog te twijfelen aan een PIquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...
Ach ik ben gruwelijk bang voor de vervanger van Suarez. Hoeveel hij ook gaat opleveren, ze kunnen met al dat geld waarschijnlijk nooit een waardige vervanger van gaan halen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...
Nieuwe trainer die een andere visie heeft op het halen van spelers, een voorbeeld daarvan kan Ze Eduardo al zijn.
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Rumille het volgende:
Beerens zou je trouwens nog wel eens kunnen halen voor een redelijke prijs. 5 miljoen is die gast wel waard. Misschien nog wat te licht, maar gewoon wat fysiek opbouwen.
Weet niet wat er met hem aan de hand is, maar zijn passing is echt bedroevend slap. Allemaal te langzame korte passjes.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aissati de 90 minuten vol mocht maken.
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Als team zijn ze sterk jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.
Dit weekend voor het laatst.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ramadan is bijna afgelopen of...?
Suikerfeest begint vanavondquote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Ramadan is vandaag afgelopen, dacht ik. Laten we maar hopen dat het daar door komt.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Idd, was niet best!quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Yup sinds vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is zo simpel he.quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.
Ook op de rechterflank?quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.
Op zich is het natuurlijk goed dat Jol hem vertrouwen geeft, maar zowel donderdag als vandaag hadden we net zo goed met 10 man kunnen spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Absoluut had die jongen nog even wat rust gegund. Speelde inderdaad dramatisch, maar ik denk ook wel dat het enigzins komt door de Ramadan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Donald op rechtsbuiten?quote:
Behoorlijkquote:
Hield Honda erg goed bezig inderdaad, gaf hem in het begin erg weinig ruimte.quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef BoNi het volgende:
Overigens wel een nette wedstrijd van Anita. Weinig gezien van Honda.
Gabri is nog steeds geblesseerd.......quote:Op zondag 20 september 2009 17:13 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond het jammer dat Donald niet de voorkeur kreeg boven Anita maar dat zal wel met zijn blessure te maken hebben. Dat beetje body kan je er wel bij gebruiken.
Toch geeft het wel aan hoe belangrijk Enoh is, Gabri wordt al niet eens meer aan gedacht
Geen 10 miljoenquote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef w00h00 het volgende:
Wat zou die Schaken kosten?
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Geen 10 miljoen
Maar goed ook maar 1 helft echt gezien, 2e helft vrij onzichtbaar.
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jonges aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
Eens, daarvoor stond hij in t veld. Heeft het goed gedaan, zat er kort op en liet hem niet voetballen! Gewoon netjes!quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef BoNi het volgende:
Overigens wel een nette wedstrijd van Anita. Weinig gezien van Honda.
lol, Donald is toch geen buitenspeler man! Hij moet het spelletje voor zich hebben om het te verdelen en de ''stofzuiger'' uithangen op t middenveld!quote:Op zondag 20 september 2009 17:13 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, Heerenveen en Groningen zitten wel in de klap waar de hoeken vallen![]()
Ja maar dan kunnen we elke speler toch aantrekken die een beetje leuk baltquote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
En van mijn part gewoon weer een jaar verhuren aan VVV.
Net zoals die Benschop van RKC die gaat er ook wel komen.
Schaken is 27 en zo geweldig issie nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
En van mijn part gewoon weer een jaar verhuren aan VVV.
Net zoals die Benschop van RKC die gaat er ook wel komen.
Schaken is echt master! Zet iedereen schaakmat, kan ons kampioen maken! Is hij de koningquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.
25quote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schaken is echt master! Zet iedereen schaakmat, kan ons kampioen maken! Is hij de koning!
Op die leeftijd alquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:
Eriksen heeft trouwens niet meegespeeld met de A1... Betekent dat een plekje voor hem in de basis bij Jong Ajax?
Alsof dat een unicum is.quote:
Dat verhaal had ik nog niet eerder gehoord hierquote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
De topictitel is net zo tenenkrommend als de verslaggever van de NOS een paar weken geleden. Die man vroeg toen in Venlo aan Japanners die voor Honda kwamen of ze ook al afwisten van de nieuwste aankopen: Suzuki en Toyota. Voor een Hollander een echte dijenkletser, voor een Japanner niet gezien het veel voorkomende namen zijn in dat land..
Maar enfin..
Mja hij is nog 17. Van der Vaart was ook erg jong toen 'ie basisspeler was bij Ajax.quote:
Leuke anekdotequote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
De topictitel is net zo tenenkrommend als de verslaggever van de NOS een paar weken geleden. Die man vroeg toen in Venlo aan Japanners die voor Honda kwamen of ze ook al afwisten van de nieuwste aankopen: Suzuki en Toyota. Voor een Hollander een echte dijenkletser, voor een Japanner niet gezien het veel voorkomende namen zijn in dat land..
Maar enfin..
Er voetballen een aantal -ruwe- diamantjes in de Eredivisie, en het is de taak aan Ajax om zulke spelers er uit te pikken en intensief te scouten.quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we elke speler toch aantrekken die een beetje leuk balt
Denk dat dat onbegonnen werk is.
Dat ging nergens over. Die Japanners waren op huwlijksreis...waarbij de vrouw eigenlijk geilde op Honda.quote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
Maar enfin..
quote:Op zondag 20 september 2009 17:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat verhaal had ik nog niet eerder gehoord hier
Wanneer hebben ze dat dan laten zien?
Oh ja, ik blijf maar denken dat hij 15 is, terwijl me al vaker is verteld dat hij 17 isquote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mja hij is nog 17. Van der Vaart was ook erg jong toen 'ie basisspeler was bij Ajax.
True truequote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Er voetballen een aantal -ruwe- diamantjes in de Eredivisie, en het is de taak aan Ajax om zulke spelers er uit te pikken en intensief te scouten.
En dan heb ik het niet over iedere speler die een keer goed voetbalt, maar elk jaar zijn er wel een aantal spelers die zeer interessant kunnen zijn voor Ajax. En dan de constructie die Psv ooit met Robben heeft gedaan in zijn Groningen tijd is gewoon uiterst effectief, kopen en voor een jaar daar stallen. Al zie ik ons niet zo snel meer bij Groningen aankloppen.
Denk dat we hem dinsdag misschien wel in actie kunnen zien. Hij staat trouwens ook op de lijst voor de EL geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:
Eriksen heeft trouwens niet meegespeeld met de A1... Betekent dat een plekje voor hem in de basis bij Jong Ajax?
Bereid je maar vast voor dan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Roeni3 het volgende:
Als we niet snel leren aanvallen zonder Suarez daarin een essentiele rol te geven, gaan we het echt nog vreselijk moeilijk krijgen.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat we hem dinsdag misschien wel in actie kunnen zien. Hij staat trouwens ook op de lijst voor de EL geloof ik.
Jupquote:Midfielders
51 Christian Eriksen »
Voor m'n gevoel word de nadruk ook erg op Suarez gelegd dat die de man van de goals is. Als hij weg is zal er vast wel een andere speler de goals gaan maken. Daar vertrouw ik wel op.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
Ach, laten we dat maar pas zien als er daadwerkelijk zonder Suarez wordt gevoetbald.
Dan wordt er weer op een andere manier gevoetbald en staat misschien iemand anders al weer op.
Inderdaad, dit seizoen gewoon concentreren op het kampioenschap en gelukkig hebben we die hele tijd Suarezquote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
Ach, laten we dat maar pas zien als er daadwerkelijk zonder Suarez wordt gevoetbald.
Dan wordt er weer op een andere manier gevoetbald en staat misschien iemand anders al weer op.
In de winterstop ook nog?quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, dit seizoen gewoon concentreren op het kampioenschap en gelukkig hebben we die hele tijd Suarez
Nu je zegt inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Idd met Huntelaar hadden we ook het gevoel van wie moet nu de goals gaan maken, maar Suarez nam dat eigenlijk moeiteloos over.
True that, laten we erop hopen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel word de nadruk ook erg op Suarez gelegd dat die de man van de goals is. Als hij weg is zal er vast wel een andere speler de goals gaan maken. Daar vertrouw ik wel op.
Volgens mij is de ramadan vandaag overquote:Op zondag 20 september 2009 18:07 schreef Noshiba het volgende:
Tering die aisatti mag die ramadan ook wel afschaffen. Sinds het begin daarvan bakt ie er niks van. Gelukkig is het binnenkort over en kan ie weer normaal vreten.
Viel me mee dat ie bereid was om mee te doen eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is de ramadan vandaag over
quote:Op zondag 20 september 2009 18:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Viel me mee dat ie bereid was om mee te doen eigenlijk
Jammer van Sparta anders stonden we nu 'gewoon' eerste.quote:Op zondag 20 september 2009 18:42 schreef versteegrob het volgende:
3e he. Ben benieuwd wanneer we eerste staat. Zie psv en twente weinig weg geven
blijkt wel weer hoe belangrijk zulke wedstrijden zij . 42 schoten en toch 0-0 sick !quote:Op zondag 20 september 2009 19:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Jammer van Sparta anders stonden we nu 'gewoon' eerste.
Lindgren krijgt toch geen kans meerquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Barca het volgende:
Kennedy & Aissati ... hoe verzin je het!?! Sulejmani?! Alsjeblieft zeg!
Zonder Enoh moet je spelen met:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Alderweireld, De Zeeuw, Emanuelson;
Donald, De Jong, Anita (Lindgren), Zeegelaar (Anita);
Suarez, Cvitanich
Anders Enoh rechtsback, De Zeeuw op het middenveld op de plek van Anita/Lindgren. En Anita op de plek van Zeegelaar als hij niet op het middenveld stond samen met Lindgren.
Sparta?quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef Luco het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat we zoveel kansen hebben gehad in de eerste helft...
He, je opstellingentrommel is ook weer opengetrokkenquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Suarez, Cvitanich
Anders Enoh rechtsback, De Zeeuw op het middenveld op de plek van Anita/Lindgren. En Anita op de plek van Zeegelaar als hij niet op het middenveld stond samen met Lindgren.
Het is heel moeilijk hoor, ik kan hem ook bijna niet weerstaanquote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef Foca het volgende:
Ga er nou niet meer op in!!!!
Hoe moeilijk kan het zijn?
Sulejmani was niet eens heel slecht hoor. Toen hij samenspeelde met suarez zag je dat suarez veel meer ruimte kreeg. Zoals Derksen ook aangeeft, laat die jongen eens 3-4 wedstrijden staan. Aissati vond ik niet geweldig, maar ik snap ook niet waarom hij niet achter de spitsen speelde. Anita voerde zijn taak zeer goed uit, want Honda zat totaal niet in de wedstrijd. En Zeegelaar verdient mijn inziens geen basisplaats. Waarom zet je trouwens Alderweireld niet met Vertonghen in het centrum?quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Suarez, Cvitanich
Daarom reageer ik ook, excusesquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk hoor, ik kan hem ook bijna niet weerstaan
Zie het als een opstand die je bloedig wilt neerslaan, het moet gewoon gebeuren.
Precies hier om.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef reconnect het volgende:
Waarom zet je trouwens Alderweireld niet met Vertonghen in het centrum?
De discussie willen we met hem graag vermijden. Het is een plaagquote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef reconnect het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook, excusesMaar het zorgt er wel meteen voor dat we ook kunnen discussiëren over mijn mening haha
Al met al een leuk dagje dus.quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef Silenus het volgende:
Was me het dagje weer wel zeg. Eerst nog twee verdwaalde gasten opgepikt op het station, toen naar de omwissel gereden. Jasza gesmst dat 'ie niet bij me in de auto hoefde maar hij was toch veel te laat.![]()
Zijn we daar, komen die gasten toch nog hun vriend tegen die ze op zou halen maar die ze niet konden bereiken... Waren we weer met z'n tweeën maar na wat gezeur mochten we door.
In het vak krijgt m'n maat gewoon EEN 06!!!!! van een (vrouwelijke) steward! 'Wil je me binnenkort eens bellen?'.
![]()
Ben benieuwd wat 'ie nu gaat doen, als ie niet gaat bellen ga ik haar in Brussel vragen of ze mee gaat stappen hoor. Hij is niet de assertiefste...
Weet niet hoe Donald heet deed, vandaag wedstrijd maar voor de helft gezien. Maar is dat niks als vervanger voor Enoh?quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
Derksen?! Ja, en?! Moet ik daar bang van worden?
Waarom geen Vertonghen? Ik vind hem een slechte speler. Zowel verdedigend als opbouwend erg zwak. Geen techniek, traag, tactisch inzicht is hem geheel vreemd.
Lindgren zal inderdaad geen kans meer krijgen. Grote fout van de club! Nu laten ze andere, veel minder goede spelers, aankloten!
Zojuist de samenvatting gezien. Erg matig. Luisje maakt 4 goals, da's prima. Maar wat een egoïstische acties had hij ook!De verdediging (van de ploeg als geheel!!) was weer eens onthutsend zwak
3 of 4 wedstrijden? Die Derksen roept wel vaker wat! Prima dat jij 'm ziet als een almachtig alwetend analyticus. Voor mij is het dat niet!
Aissati presteert al tijden niet. Heeft in zijn periode bij Ajax slechts een paar keer een beetje laten zien iets te kunnen. Leuke speler voor RKC.
Ik zie Zeegelaar ook liever niet in de basis, maar bij afwezigheid van Enoh zie ik geen andere mogelijkheid.
Reageer nou is niet op hemquote:Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef JeroenV het volgende:
Zeegelaar ipv Enoh? Je kan net zo goed Wielaert daar zetten dan.
Owja, want voor Huntelaar hadden we ook een keur aan succesvolle spitsenquote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Dvm86 het volgende:
Al dat gezeur over onze afhankelijkheid op Suarez. Vorige week schoot hij er slechts één van de zes in. Dat valt allemaal wel mee. Natuurlijk scoort hij het meest en is hij uiteraard ontzettend belangrijk, maar er komt echt wel een vervanger die dat overneemt. Men doet net alsof Ajax als een kaartenhuis in elkaar stort zonder hem.
Zeegelaar niet op dezelfde positie van Enoh! Moeilijk hè lezen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:01 schreef JeroenV het volgende:
Zeegelaar ipv Enoh? Je kan net zo goed Wielaert daar zetten dan.
Laten we inderdaad maar is hopen dat spelers die tot nu toe amper speelminuten gemaakt hebben ook is een kansje krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 20:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeegelaar niet op dezelfde positie van Enoh! Moeilijk hè lezen?
De positie van Enoh (rechtsback) wordt, als Enoh niet speelt, ingenomen door Van der Wiel. Centraal gaan dan Alderweireld en De Zeeuw spelen. Emanuelson linksback.
Middenveld als Enoh niet speelt: Donald, De Jong, Anita/Lindgren, Zeegelaar/Lindgren. Als Enoh wel speelt: Donald, De Zeeuw, Anita, Lindgren.
Voorhoede Suarez, Cvitanich. Ongeacht of Enoh speelt of niet.
Ja, Zeegelaar krijgt de voorkeur boven Aissati, Sulejmani en Rommedahl.
Kan een Mod dit verhuizen naar het ONZ topic?quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Barca het volgende:
Derksen?! Ja, en?! Moet ik daar bang van worden?
Waarom geen Vertonghen? Ik vind hem een slechte speler. Zowel verdedigend als opbouwend erg zwak. Geen techniek, traag, tactisch inzicht is hem geheel vreemd.
Lindgren zal inderdaad geen kans meer krijgen. Grote fout van de club! Nu laten ze andere, veel minder goede spelers, aankloten!
Zojuist de samenvatting gezien. Erg matig. Luisje maakt 4 goals, da's prima. Maar wat een egoïstische acties had hij ook!De verdediging (van de ploeg als geheel!!) was weer eens onthutsend zwak
3 of 4 wedstrijden? Die Derksen roept wel vaker wat! Prima dat jij 'm ziet als een almachtig alwetend analyticus. Voor mij is het dat niet!
Aissati presteert al tijden niet. Heeft in zijn periode bij Ajax slechts een paar keer een beetje laten zien iets te kunnen. Leuke speler voor RKC.
Ik zie Zeegelaar ook liever niet in de basis, maar bij afwezigheid van Enoh zie ik geen andere mogelijkheid.
De komende weken twee wedstrijden per week.quote:Ajax zal maandagochtend niet gaan trainen. Dat meldt Ajax.nl. De ochtendtraining op 21 september is komen te vervallen. Wel wordt er in de middag een training afgewerkt. De middagtraining is verschoven van 14.30 naar 17.00 uur op het trainingsveld naast de Amsterdam ArenA.
Ik heb liever dat hij daar mee stoptquote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef NoizEkick het volgende:
Barca, adem in.... adem uit.
Adem in.... adem uit.
Gaat niet om een kansje krijgen. In mijn ogen zijn ze beter dan een aantal prutsers die wel vaak spelen, maar slechts lopen te kutten.quote:Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laten we inderdaad maar is hopen dat spelers die tot nu toe amper speelminuten gemaakt hebben ook is een kansje krijgen.
Zonder een kans(je) voor Lindgren zal hij ook nooit in de basis komen. En het is ook maar afvragen of hij het beter doet. Maarja slechter dan Kennedy kan het toch niet?quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Gaat niet om een kansje krijgen. In mijn ogen zijn ze beter dan een aantal prutsers die wel vaak spelen, maar slechts lopen te kutten.
Ja en dan kan Enoh vast wennen aan zijn rol als 2e doelman. Alleen maar voordelenquote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Enoh liever in het doel zien ipv Stekelenburg. Kan Stekelenburg het veld in. Brengt toch net wat meer lengte in het team.
Gaan ze straks de Coen Dillen-index er weer eens bij pakkenquote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef borisz het volgende:
Suarez loopt voor op Coen Dillen.
Lijkt me niet zo verstandig, doe dan Verhoeven, die brengt behalve lengte ook wat body mee.quote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef Nashje het volgende:
Ik zou Enoh liever in het doel zien ipv Stekelenburg. Kan Stekelenburg het veld in. Brengt toch net wat meer lengte in het team.
Anita is een goede vervanger voor Enoh. Erg sterk in de duels, En technisch erg goed. En straks is Gabri er ook nog.quote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef bloodysunday het volgende:
Het is duidelijk dat er wat op het middenveld moet veranderen, verdediging staat wel lekker nu. Gelukkig dat Wielaert een keer niet speelde en zo Vertonghen - Alderweireld is ontstaan. Suarez Cvitanich doen het ook wel goed. Alleen met Kennedy en Anita ga je het niet redden.
Slechter dan Kennedy is zelfs Van Gobbel niet!quote:Op zondag 20 september 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zonder een kans(je) voor Lindgren zal hij ook nooit in de basis komen. En het is ook maar afvragen of hij het beter doet. Maarja slechter dan Kennedy kan het toch niet?
Ja, sommigen zien het in 10 seconden, anderen zien het in 10 eeuwen niet!quote:Op zondag 20 september 2009 20:06 schreef Felon het volgende:
Schitterende conclusie Barca, op basis van een samenvatting.
Centrum Vertonghen - Alderweireldquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef bloodysunday het volgende:
Het is duidelijk dat er wat op het middenveld moet veranderen, verdediging staat wel lekker nu. Gelukkig dat Wielaert een keer niet speelde en zo Vertonghen - Alderweireld is ontstaan. Suarez Cvitanich doen het ook wel goed. Alleen met Kennedy en Anita ga je het niet redden.
Centrum verdediging deugt niet. Links- en rechtshalf zijn niet goed.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is een goede vervanger voor Enoh. Erg sterk in de duels, En technisch erg goed. En straks is Gabri er ook nog.
Alleen op de vleugels kan het wat beter. Dus zo slecht is hel allemaal niet
Als Gabri er weer is dan zit het wel goed, nu met Anita weet ik het niet zo goed.quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is een goede vervanger voor Enoh. Erg sterk in de duels, En technisch erg goed. En straks is Gabri er ook nog.
Alleen op de vleugels kan het wat beter. Dus zo slecht is hel allemaal niet
Eens, al was het na kwartier na rust wel heel erg billen knijpen hoor... De tering.quote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel prima dat Ajax zo sloom speelde. Geholpen door die snelle goal natuurlijk, maar toch. Kort na rust zag je precies wat er gebeurde toen Ajax meeging in het tempo van VVV. Toen werd Ajax namelijk een beetje overlopen. Kwestie van geduld tot de gelijkmaker viel, zo leek het.
De wissel Kennedy / Rommedahl was ook prima en werd op het juiste moment uitgevoerd. Er lag veel ruimte achter de verdediging, dan is de snelheid van Rommedahl gewoon gewenst. Het leverde enkele kansen en goals op. Kennedy had die bal nooit gekopt waar de 0-2 uit voortkwam.
Verder kudos voor Stekelenburg, die redding bracht op het moment dat dit moest. Van der Wiel speelde goed, net als onze Belgische vrienden. En Anita deed het ook prima.
Ik had AIssati en Kennedy helemaal niet opgesteld!quote:Op zondag 20 september 2009 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eens, al was het na kwartier na rust wel heel erg billen knijpen hoor... De tering.
Dario wissel snap ik nog steeds niet; ik had Aissati of Kennedy er af gehaald.
Oja jij bent Wielaert fanquote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Slechter dan Kennedy is zelfs Van Gobbel niet!
Hij moet zich wel bewijzen tegenover Jol, maar in mijn ogen behoort hij in de basis. We hebben nu al veel te veel falers geprobeerd.
[..]
Ja, sommigen zien het in 10 seconden, anderen zien het in 10 eeuwen niet!
[..]
Centrum Vertonghen - Alderweireld![]()
[..]
Centrum verdediging deugt niet. Links- en rechtshalf zijn niet goed.
Nee hoor. Geen Wielaert-fan. Komt ook al tijden niet meer voor in mijn opstelling.quote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oja jij bent Wielaert fanmaar die hoeft nooit meer te spelen in de goddelijke shirt
Ik heb ook zelden iemand zo'n voorkeur voor Oleguer zien hebben naast zo'n haat voor Wielaert terwijl ze voor mij niet veel verschillen, beiden geen toegevoegde waarde voor de basis op het moment.quote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oja jij bent Wielaert fanmaar die hoeft nooit meer te spelen in de goddelijke shirt
Paar knappe reddingen toch? Pakt 'ie eens wat, is het weer niet goed.quote:Op zondag 20 september 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg heb ik me echt heel erg aan lopen irriteren.
Dat tijdrekken was wel royal sadnessquote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Paar knappe reddingen toch? Pakt 'ie eens wat, is het weer niet goed.
Nou, Wielaert vind ik in mijn ogen stukken slechter dan Oleguer, en ik vind ze eigenlijk best wel verschillen. Ik vond het volledig onterecht dat Wielaert de voorkeur kreeg.quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb ook zelden iemand zo'n voorkeur voor Oleguer zien hebben naast zo'n haat voor Wielaert terwijl ze voor mij niet veel verschillen, beiden geen toegevoegde waarde voor de basis op het moment.
Wat is de band van Hans Westerhof tegenwoordig nog met Ajax tov andere NL'e clubs? Hij geeft nog een shitload aan cursussen in Mexico, met de u17 en u19 nationale selecties. Daar moet Ajax toch wel wat mee kunnen?quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax
Whehe, dat begin. Iemand de aflevering al gezien?
Ik plaats die knipoog niet voor niks. In de 40e minuut geel krijgen voor tijdrekken is niet best, nee.quote:Op zondag 20 september 2009 20:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat tijdrekken was wel royal sadness
Oh die kut smileys laden hier niet excuses.quote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik plaats die knipoog niet voor niks. In de 40e minuut geel krijgen voor tijdrekken is niet best, nee.
VVV zette zodra Stekelenburg de bal had enigzins druk op de verdedigers, waardoor hij daar de bal direct van terug zou kunnen verwachten. Na de 0-2 deden ze dat niet meer, waardoor de bal naar Alderweireld of Vertonghen konquote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
Gaat niet alleen om het tijdrekken, die lange schijtballen tegen VVV uit
Na die 0-2 begon hij eindelijk de verdedigers in te spelen, maar in de 1e helft ging alles zo traag dat het niet kon. Erg matig.
Door die redding op de bal van Schaken heeft hij denk ik punten gepakt voor Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef Wooldoor het volgende:
Spelvoortzettingen en tijd rekken was idd drama maar zijn reddingen waren erg goed, ook Stekelenburg lijkt in vorm.
Sulejmani heeft dan een opleving en grijpt z'n kansquote:Op zondag 20 september 2009 21:00 schreef Catch22- het volgende:
eerste keer na 12! wedstrijden dat VVV niet scoorde. Daarbij hun eerste verliespartij dit seizoen.
All-and-all mogen we echt niet klagen over hoe het gaat. Maargoed, dat zal altijd blijven.
Waar ik me wel zorgen over maak, is de rol van Suarez. Als die man verkocht wordt, of geblesseerd raakte, heeft Ajax ECHT een groot probleem. Zie niet in wie dat zo 1-2-3 kan overnemen qua goals
Ok.quote:Op zondag 20 september 2009 20:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh die kut smileys laden hier niet excuses.
Dat is een voorschot.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Rumille het volgende:
Jezus wat slecht bij Studio Ajax.
Louis Suarez
quote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
het werd weer eens tijd voor een tekeningetje.![]()
Het Eredivisie-record? Nog zo'n acht wedstrijden.quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
Hoelang nog de 0 houden voor een record?
Bruutquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, gaat lekker daarquote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Kayouté van Anderlecht heeft waarschijnlijk zijn kaakbeen of neus gebroken, dus die speelt denk ik ook niet mee tegen ons.
Je bent weer hilarisch bezig Barcaquote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Centrum Vertonghen - Alderweireld![]()
[..]
.
Barca moet wel een kloon van TWI zijn ofzo.quote:Op zondag 20 september 2009 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je bent weer hilarisch bezig Barca![]()
Ik vraag me echt zo vaak af of je nu serieus bent of gewoon blauw van het lachen achter je toetsenbord zit.
En gave tekening @ Toma![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Meer goals.
Minder tegengoals.
Meer punten.
[ afbeelding ]
Opeens voelt het alsof we alles aankunnen. Meeste goals, maar in 2 wedstrijden tegengoals gehad. 5 Wedstrijden dus al de nul.quote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het Eredivisie-record? Nog zo'n acht wedstrijden.
Willem II uit (2-1 verlies)quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]Ziet er positief uit. Zeker om dat we er nu al 1 topper op hebben zitten en toen dacht ik nog niet?
Tering, die 5-2 nederlaag bij Heerenveen, die had ik al verdrongenquote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Willem II uit (2-1 verlies)
Roda JC thuis (1-0 winst)
Feyenoord uit (2-2 gelijk)
Vitesse thuis (3-0 winst)
Heerenveen uit (5-2 verlies)
Groningen thuis (1-0 winst)
NEC thuis (2-0 winst)
Die laatste 2 wedstrijden zorgden voor een reeks winstpartijen van maar liefst 6 wedstrijden. En toen kwam AZ uit.
Ik zat zelfs helemaal te zoeken, vanwaar die 9 tegendoelpunten dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tering, die 5-2 nederlaag bij Heerenveen, die had ik al verdrongenEn de geweldige seizoensopening tegen Willem II ook, wat een anti climax was dat.
Beter dat dit soort uitzendingen nu gewoon online komen, dan kom ik er ook eens aan toe.quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.at5.nl/tv/studio-ajax
Whehe, dat begin. Iemand de aflevering al gezien?
Groningen-uit is ook nooit een zekerheidje geweest voor Ajax. Integendeel. Die hebben we nu gelukkig gehad, alleen jammer dat AZ en PSV dat ook al hebben gehad. En Heracles, op dat klote kunstgras, is ook voorbij. En PSV uit natuurlijk. Wel verloren, maar in zo'n vroeg stadium maakt dat niet zoveel uit.quote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]Ziet er positief uit. Zeker om dat we er nu al 1 topper op hebben zitten en toen dacht ik nog niet?
Als je gelijk speelt tegen Sparta, dan mag er ook wel kritiek geleverd worden.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef behangplakker het volgende:
Ik hoop wel dat deze statistieken sommige doemdenkers eens vrolijk stemt, vooral na verliespartijen is hier altijd een immens negatieve sfeer en is het alleen maar afkraken. (ik heb het zelf ook wel een beetje, maar soms is het nergens op gebaseerd van sommigen)
Da's normaal gesproken niet eens een basisspeler bij Anderlecht. Ook spits Lukaku staat in de basis, die gast is net '16' ofzo.. Overigens is dat wel een echt talent. Sterk en bijna 2 meter hoog.quote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Kayouté van Anderlecht heeft waarschijnlijk zijn kaakbeen of neus gebroken, dus die speelt denk ik ook niet mee tegen ons.
'Ajax wordt weer geen kampioen', 'het is altijd hetzelfde liedje' [insert speler die 2 dagen eerder nog opgehemeld werd] wordt even keihard afgekraakt, zulke argumenten slaan op zo'n moment nergens op. Je bent 4 wedstrijden ofzo onderwegquote:Op zondag 20 september 2009 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je gelijk speelt tegen Sparta, dan mag er ook wel kritiek geleverd worden.
Er wordt uiteraard weleens overtrokken gereageerd. Maar ik herken het bij mezelf ook dat ik overgevoelig ben voor alle symptomen die doen denken aan de rampseizoenen die we achter de rug hebben.quote:Op zondag 20 september 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'Ajax wordt weer geen kampioen', 'het is altijd hetzelfde liedje' [insert speler die 2 dagen eerder nog opgehemeld werd] wordt even keihard afgekraakt, zulke argumenten slaan op zo'n moment nergens op. Je bent 4 wedstrijden ofzo onderweg
Maar dat uiten op zo'n manier slaat gewoon nergens op. Ik zit ook wel eens te doemdenken na een kutwedstrijd maar niet zo overtrokken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er wordt uiteraard weleens overtrokken gereageerd. Maar ik herken het bij mezelf ook dat ik overgevoelig ben voor alle symptomen die doen denken aan de rampseizoenen die we achter de rug hebben.
Dat we nog maar 4 wedstrijden onderweg zijn is dan niet zo relevant.
Heb nu overigens zeker geen slecht gevoel, vind het veel beter staan dan vorig jaar. Ik hoop alleen dat het al genoeg is om met name PSV en Twente voor te blijven.
Ah, dat lucht op, kun je de dag erna weer gewoon rationeel doenquote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dat uiten op zo'n manier slaat gewoon nergens op. Ik zit ook wel eens te doemdenken na een kutwedstrijd maar niet zo overtrokken.
Zie jij Twente als titelkandidaat dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er wordt uiteraard weleens overtrokken gereageerd. Maar ik herken het bij mezelf ook dat ik overgevoelig ben voor alle symptomen die doen denken aan de rampseizoenen die we achter de rug hebben.
Dat we nog maar 4 wedstrijden onderweg zijn is dan niet zo relevant.
Heb nu overigens zeker geen slecht gevoel, vind het veel beter staan dan vorig jaar. Ik hoop alleen dat het al genoeg is om met name PSV en Twente voor te blijven.
Bekijk wie geen titelkandidaten zijn, dan kom je wel tot een conclusie dat geeneen club veel beter is dan Twente.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Zie jij Twente als titelkandidaat dan?
Maar sommige users (Barca o.a.) hebben het verstand van een borrelnootjequote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, dat lucht op, kun je de dag erna weer gewoon rationeel doen
Oke, daar ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bekijk wie geen titelkandidaten zijn, dan kom je wel tot een conclusie dat geeneen club veel beter is dan Twente.
[..]
Maar sommige users (Barca o.a.) hebben het verstand van een borrelnootje
Als je verdiend weet te winnen bij Fenerbahce, ben je een Nederlandse titel kandidaat.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Zie jij Twente als titelkandidaat dan?
Ik zie Twente wel als titelkandidaat, maar dit is bullshit natuurlijk. Eén keer een goede prestatie leveren tegen een 'grote club' (wat Fener niet eens écht is) maakt je niet meteen een titelkandidaat.quote:Op zondag 20 september 2009 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je verdiend weet te winnen bij Fenerbahce, ben je een Nederlandse titel kandidaat.
Het is gewoon een voorbeeld van dat Twente wel degelijk goed kan voetballen. En daarbij, als Fener uit Nederland kwam zouden ze hier ook 'gewoon' mee doen om de titelquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel als titelkandidaat, maar dit is bullshit natuurlijk. Eén keer een goede prestatie leveren tegen een 'grote club' (wat Fener niet eens écht is) maakt je niet meteen een titelkandidaat.
Maar dat is het juist, die verdiende overwinning bij Fener was geen toevalstreffer. Ik had eigenlijk al verwacht dat Twente een goeie prestatie zou neerzetten daar. Niet meteen winnen, maar gewoon goed spel laten zien. Want dat doen ze al weken. Voor mij is Twente een titelkandidaat, samen met PSV en Ajax en zijn AZ en Feyenoord (in mindere mate) gevaarlijke outsiders.quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel als titelkandidaat, maar dit is bullshit natuurlijk. Eén keer een goede prestatie leveren tegen een 'grote club' (wat Fener niet eens écht is) maakt je niet meteen een titelkandidaat.
Dat ontken ik ook niet, daarom zeg ik ook dat ik Twente als titelkandidaat zie. Sandman zei het echter op zo'n manier dat áls je bij Fener verdiend wint je meteen een titelkandidaat bent, en dat vind ik onzin. VVV kan ook een goeie dag hebben en Fener oprollen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar dat is het juist, die verdiende overwinning bij Fener was geen toevalstreffer. Ik had eigenlijk al verwacht dat Twente een goeie prestatie zou neerzetten daar. Niet meteen winnen, maar gewoon goed spel laten zien. Want dat doen ze al weken. Voor mij is Twente een titelkandidaat, samen met PSV en Ajax en zijn AZ en Feyenoord (in mindere mate) gevaarlijke outsiders.
Daarmee overschat je VVV/onderschat je Fener toch welquote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, daarom zeg ik ook dat ik Twente als titelkandidaat zie. Sandman zei het echter op zo'n manier dat áls je bij Fener verdiend wint je meteen een titelkandidaat bent, en dat vind ik onzin. VVV kan ook een goeie dag hebben en Fener oprollen.
Als dat gebeurt overleef ik het niet met al die Twentefans hier in de buurtquote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Daarmee overschat je VVV/onderschat je Fener toch welMaar ik snap je punt, maar laat ik het zo zeggen: Twente kampioen 09/10 komt voor mij niet als een volkomen verrassing.
Hier nog eenquote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als dat gebeurt overleef ik het niet met al die Twentefans hier in de buurt
Mijn halve team is opeens voor Twente sinds 2 jaar. Vroeger waren 4 ervan nog 'gewoon' voor Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hier nog een. Zit zelfs op de UT dus elke avond weer naar station Drienerlo, 10 meter van het stadion
. Toch maar die Tukkers pakken.
Ik win liever weer de Eredivisie met 15 punten voorsprongquote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn halve team is opeens voor Twente sinds 2 jaar. Vroeger waren 4 ervan nog 'gewoon' voor Ajax.
Maarja, pluspunt is wel dat de competitie spannender is geworden.
Wat zei hij over de wissels (Of waar kan ik dat interview kijken?)quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef Rumille het volgende:
Net nog even het interview met Jol gekeken. Hij komt echt goed over, weet echt wat hij doet. Had met van Basten toch meer het idee van 'kijken of dit werkt'-wissels
http://live.eredivisielive.nl/vod.php (IE nodig)quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat zei hij over de wissels (Of waar kan ik dat interview kijken?)
quote:Op zondag 20 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand een idee welk nummer de beelden van Suarez begeleidde net bij Studio Voetbal? Iets met trompetten enzo.
Die Mbark Boussoufa heeft ook een lekker kort lontje. Geel voor praten, en daarna vrolijk natrappenquote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef Frankz0rz het volgende:
Anita of Enoh gewoon binnen een halve meter van 'm laten lopenquote:Op zondag 20 september 2009 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die Mbark Boussoufa heeft ook een lekker kort lontje. Geel voor praten, en daarna vrolijk natrappen. Iemand tegenover zetten die hem lekker kan zieken, en je hebt geen kind aan Anderlecht. Vooral die linksback van hen is echt dra-ma-tisch.
Dat moet wel als je Seedorf in oranje wilt en vindt dat Rijkaard van de internationals van 1988&1990 is uitgegroeid tot de beste trainer/coach. Een normaal denkend mens komt niet tot zulke stupide gedachten.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef behangplakker het volgende:
Ik las lekker kontje.quote:Op zondag 20 september 2009 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die Mbark Boussoufa heeft ook een lekker kort lontje.
Gelukkig is onze rechtsvoor, Kennedy, goed.quote:Op zondag 20 september 2009 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die Mbark Boussoufa heeft ook een lekker kort lontje. Geel voor praten, en daarna vrolijk natrappen. Iemand tegenover zetten die hem lekker kan zieken, en je hebt geen kind aan Anderlecht. Vooral die linksback van hen is echt dra-ma-tisch.
Suljemani Dario S-u-a-r-e-zquote:Op zondag 20 september 2009 23:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig is onze rechtsvoor, Kennedy, goed.
Gewoon Van der Wiel, want Boussoufa geeft nooit thuis bij Europese wedstrijden. Sowieso is de verdediging van Anderlecht dramatisch.quote:Op zondag 20 september 2009 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Klinkt als de Zeeuwquote:Op zondag 20 september 2009 23:30 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ongeveer zo duur als ze op de Ajax site staanquote:Op maandag 21 september 2009 00:40 schreef versteegrob het volgende:
Wil zondag naar ajax - den haag. Kan ik dan nog kaarten kopen bij het stadion? Verwacht ik wel, hoe duur zijn de kaarten ongeveer?
Net of dat overigens nieuw was. Elke wedstrijd geeft Stekelenburg 80% lange ballen. Vroeg me ook al af waarom ie dat deed, maar Jol zou dat liever zo hebben. Weet niet precies waarom. Zal vast iemand hier wel wetenquote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
Gaat niet alleen om het tijdrekken, die lange schijtballen tegen VVV uit
Na die 0-2 begon hij eindelijk de verdedigers in te spelen, maar in de 1e helft ging alles zo traag dat het niet kon. Erg matig.
http://twitter.com/Gvanderwielquote:RT THIS !! :Iedereen vergeet niet naar holland sport te kyken morgen avond op nl 3 om 20.30 met Gregory van der Wiel te gast !!
Kan het me eigen goed voorstellen. Irriteerde me gister dood aan hem door dat gejank. Heel zielig naar de kant lopen en na het fluitsignaal even uithuilen bij Blind. Gedraag je verdomme als een vent en dank god voor de kansen die je krijgt.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Cvita kreeg trouwens vorige week een boete voor misbaar? Goeie beslissing, je moet gewoon accepteren wat de trainer zegt en doet. Desondanks mag Dario wel eens een hele wedstrijd blijven staan.
quote:JOL VERGEEFT MOPPERENDE RECIDIVIST CVITANICH
Dario Cvitanich heefty in de uitwedstrijd tegen VVV-CVenlo opnieuw zijn hart laten spreken. Nadat hij eerder tegen RKC Waalwijk boos zijn shirt wegsmeet na te zijn gewisseld, mopperde de Argentijnse spits van Ajax weer opzichtig na in Limburg naar de kant te zijn gehaald.
'Blijkbaar krijg ik het er niet uit', constateerde Ajax-coach Martin Jol in het AD. Toch hoeft Cvitanich niet opnieuw op een boete te rekenen. 'Het was minder erg dan de vorige keer, dus zullen we het hem deze keer vergeven.'
We hadden het over Ajax supporters toch?quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef behangplakker het volgende:
Maar als je dan gewisseld wordt voor Suljemani....quote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef kevin6188 het volgende:
Jol kan wel tegen temperament, maar vindt het van Cvitanich niet netjes ten opzichte van de speler die hem vervangt. Daar kan ik wel inkomen. Maar of een boete dan meteen gegeven moet worden? Mwah.
Switch naar een anders systeem, wat prima uitpakte.quote:Op maandag 21 september 2009 09:19 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Maar als je dan gewisseld wordt voor Suljemani....
Gaan we nu ineens doen alsof Sulejmani een hopeloos slechte voetballer is? Ik geeft toe dat mijn geduld behoorlijk op de proef word geteld, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat die jongen kwaliteit genoeg heeft? Van mij mag hij op de plek van Aissati in de basis, en dan gewoon een tijd laten staan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:19 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Maar als je dan gewisseld wordt voor Suljemani....
Hij gaf Suljemani wel netjes een hand, en wenste hem gemeend succes. Dat kon je wel aan hem zien, dus dan vind ik het ook niet zo'n punt. Ik zat er bij die wissel ook al op te letten.quote:Op maandag 21 september 2009 09:10 schreef kevin6188 het volgende:
Jol kan wel tegen temperament, maar vindt het van Cvitanich niet netjes ten opzichte van de speler die hem vervangt. Daar kan ik wel inkomen. Maar of een boete dan meteen gegeven moet worden? Mwah.
Dat bedoel ik dus. Hij kan echt wel voetballen, maar hij laat het maar niet zien.quote:Op maandag 21 september 2009 09:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaan we nu ineens doen alsof Sulejmani een hopeloos slechte voetballer is? Ik geeft toe dat mijn geduld behoorlijk op de proef word geteld, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat die jongen kwaliteit genoeg heeft? Van mij mag hij op de plek van Aissati in de basis, en dan gewoon een tijd laten staan.
True. Dit is ook het oordeel van Jol, niet dat van mij. Want ik zag wel dat Dario niet echt blij was met zijn wissel. Hij ging op een heel andere manier naar de kant dan bijvoorbeeld Anita.quote:Op maandag 21 september 2009 09:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Hij gaf Suljemani wel netjes een hand, en wenste hem gemeend succes. Dat kon je wel aan hem zien, dus dan vind ik het ook niet zo'n punt. Ik zat er bij die wissel ook al op te letten.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar sinds Jol is het wel duidelijk dat wij gewoon een stel supporters zijn, en niet meer dan dat.quote:Op maandag 21 september 2009 09:36 schreef Afwazig het volgende:
Vind ik ook, laat Sulejmani en Cvitanich nou gewoon eens een wedstrijd of 4/5 staan.
Ik begreep dat er zeker 200 kaarten zijn verkocht. Maar dat is al een tijdje terug en ik weet niet tot wanneer de verkoop liep. Ik ga heen trouwens.quote:Op maandag 21 september 2009 10:07 schreef Riro het volgende:
Is er bekend hoeveel mensen er naar AZ - jong Ajax gaan? En gaan er van hier nog mensen?
Rust in vredequote:Op maandag 21 september 2009 10:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik begreep dat er zeker 200 kaarten zijn verkocht. Maar dat is al een tijdje terug en ik weet niet tot wanneer de verkoop liep. Ik ga heen trouwens.
Dat is niet te hopen. Wil ook naar AGOVV.quote:
Is op proef bij Jong Ajax.quote:
Nou dat bedoel ik dus. Je kan eens een keer een goede dag hebben, en Fener een slechte, dan heedt VVV kans om te winnen. Onverdiend, tegen de verhouding in en met geluk. Twente was gewoon de veel betere ploeg.quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, daarom zeg ik ook dat ik Twente als titelkandidaat zie. Sandman zei het echter op zo'n manier dat áls je bij Fener verdiend wint je meteen een titelkandidaat bent, en dat vind ik onzin. VVV kan ook een goeie dag hebben en Fener oprollen.
Die reclamespot blijft cool: "Suarez nooit zitten op de bank; Nee geen kaartje, kaarten genoeg"quote:Op maandag 21 september 2009 08:41 schreef kevin6188 het volgende:
Die interviews zijn zo mooi inderdaad.
quote:Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef Nashje het volgende:
En hoe Ajax gisteren van VVV won is echt kampioen-stylo. Kut spelen, maar toch winnen. VVV had bijna de goede manier te pakken om Ajax te verslaan door gelijk keihard druk te zetten, maar een countertje is voor Ajax genoeg.
Ondanks de vertekende stand heb ik dat liever tegen Heerenveen dan tegen VVV.quote:
180 man ongeveer. Ik ben er zelf ookquote:Op maandag 21 september 2009 10:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik begreep dat er zeker 200 kaarten zijn verkocht. Maar dat is al een tijdje terug en ik weet niet tot wanneer de verkoop liep. Ik ga heen trouwens.
Ze hebben al die vertrokken spelers ook prima opgevangen... persoonlijk vind ik Twente beter dan PSV. Bij PSV heb ik het idee dat het elk moment in elkaar kan donderen eigenlijk... gisteren was een goede wedstrijd maar de overige wedstrijden van ze was toch behoorlijk matig allemaalquote:Op maandag 21 september 2009 10:57 schreef TAV74 het volgende:
Twente is, misschien samen met PSV, de meest volwassen ploeg in de eredivsie denk ik. Die gaan niet heel veel punten laten liggen vrees ik.
Bij az zit je vlak onder het uitvak toch? Even kijken of ik je kan ontdekken.quote:Op maandag 21 september 2009 10:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
180 man ongeveer. Ik ben er zelf ook
Niet in de laatste wedstrijd in ieder geval.quote:Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Sno heeft een eigen goal gescoord![]()
![]()
Die zien we volgend seizoen dus weer terug.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in de laatste wedstrijd in ieder geval.
http://www.bcfc.co.uk/page/MatchReport/0,,10327~47551,00.html
quote:Just watched the goals on Sky sports and the ball, for their goal, is clearly directed past Basso by the heel of Sno. It was a soft shot and going to Basso if it hadn't been for this. Very,very unlucky
Lastige discussies altijd. Ik heb het niet gezien, maar zo te lezen zorgde Sno er wel voor dat zijn keeper kansloos was.quote:Op maandag 21 september 2009 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij wordt niet als eigen goal gegeven.
Een van richting veranderde goal vind ik zelf nou niet echt een eigen goal.quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lastige discussies altijd. Ik heb het niet gezien, maar zo te lezen zorgde Sno er wel voor dat zijn keeper kansloos was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |