Je hoort trouwens vaak dat een verdediging zekerder gaat spelen met een betrouwbare keeper achter zich.quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Nashje het volgende:
Onze verdediging is wel netjes zo hoor. Stekelenburg ook steeds beter. Niet heel raar natuurlijk.
Vreemde is dat teams die eerst wel goed speelde NAC, VVV bijvoorbeeld in de wedstrijd tegen Ajax aanvallend helemaal niks laten zien. Behalve tegen PSV zijn ze nog niet echt getest. Ben erg benieuwd hoe dat gaat tegen Feyenoord of AZ.quote:
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Schaken
Kerlon, ohoquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Ik hoop echt dat Kerlon wat op de rechterkant wordt.
Schaken, een Amsterdammer.quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.
hoop dat we Kerlon dinsdag in actie gaan zien!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Mag ik vragen hoeveel wedstrijden van VVV jij hebt gezien?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
en ons kleine Wambertoquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kerlon, ohoEn dan ook Eriksen doorbreken. En R. Sneijder
Ik verwacht dat kerlon ongeveer 5 wedstrijden in totaal gaat spelenquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Begrijp ik anders ook wel. Audiquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef denthemen het volgende:
De meeste spelers gebruiken overigens nog steeds hun Audi
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb jij al kennis gemaakt met de scouting van Ajax ?
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoor
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef MaxC het volgende:
VVV is ook gewoon een sterke ploeg. Laten we positief blijven en tegen AGOVV winnen.
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt het er wel over dat iedereen hier loopt te kankeren, maar vooralsnog ben jij de enige die daar mee bezig is hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Sorry, zat nog te twijfelen aan een PIquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...
Ach ik ben gruwelijk bang voor de vervanger van Suarez. Hoeveel hij ook gaat opleveren, ze kunnen met al dat geld waarschijnlijk nooit een waardige vervanger van gaan halen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...
Nieuwe trainer die een andere visie heeft op het halen van spelers, een voorbeeld daarvan kan Ze Eduardo al zijn.
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Rumille het volgende:
Beerens zou je trouwens nog wel eens kunnen halen voor een redelijke prijs. 5 miljoen is die gast wel waard. Misschien nog wat te licht, maar gewoon wat fysiek opbouwen.
Weet niet wat er met hem aan de hand is, maar zijn passing is echt bedroevend slap. Allemaal te langzame korte passjes.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aissati de 90 minuten vol mocht maken.
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Als team zijn ze sterk jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.
Dit weekend voor het laatst.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ramadan is bijna afgelopen of...?
Suikerfeest begint vanavondquote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Ramadan is vandaag afgelopen, dacht ik. Laten we maar hopen dat het daar door komt.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Idd, was niet best!quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Yup sinds vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is zo simpel he.quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.
Ook op de rechterflank?quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.
Op zich is het natuurlijk goed dat Jol hem vertrouwen geeft, maar zowel donderdag als vandaag hadden we net zo goed met 10 man kunnen spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Absoluut had die jongen nog even wat rust gegund. Speelde inderdaad dramatisch, maar ik denk ook wel dat het enigzins komt door de Ramadan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Donald op rechtsbuiten?quote:
Behoorlijkquote:
Hield Honda erg goed bezig inderdaad, gaf hem in het begin erg weinig ruimte.quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef BoNi het volgende:
Overigens wel een nette wedstrijd van Anita. Weinig gezien van Honda.
Gabri is nog steeds geblesseerd.......quote:Op zondag 20 september 2009 17:13 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond het jammer dat Donald niet de voorkeur kreeg boven Anita maar dat zal wel met zijn blessure te maken hebben. Dat beetje body kan je er wel bij gebruiken.
Toch geeft het wel aan hoe belangrijk Enoh is, Gabri wordt al niet eens meer aan gedacht
Geen 10 miljoenquote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef w00h00 het volgende:
Wat zou die Schaken kosten?
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:15 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Geen 10 miljoen
Maar goed ook maar 1 helft echt gezien, 2e helft vrij onzichtbaar.
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jonges aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
Eens, daarvoor stond hij in t veld. Heeft het goed gedaan, zat er kort op en liet hem niet voetballen! Gewoon netjes!quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef BoNi het volgende:
Overigens wel een nette wedstrijd van Anita. Weinig gezien van Honda.
lol, Donald is toch geen buitenspeler man! Hij moet het spelletje voor zich hebben om het te verdelen en de ''stofzuiger'' uithangen op t middenveld!quote:Op zondag 20 september 2009 17:13 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja
Trouwens, Heerenveen en Groningen zitten wel in de klap waar de hoeken vallen![]()
Ja maar dan kunnen we elke speler toch aantrekken die een beetje leuk baltquote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
En van mijn part gewoon weer een jaar verhuren aan VVV.
Net zoals die Benschop van RKC die gaat er ook wel komen.
Schaken is 27 en zo geweldig issie nou ook weer niet.quote:Op zondag 20 september 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt maar op dit moment moet je eigenlijk zulke jongens aantrekken, voordat ze bij Heerenveen, Twente of Groningen met hem aan de haal gaan.
En van mijn part gewoon weer een jaar verhuren aan VVV.
Net zoals die Benschop van RKC die gaat er ook wel komen.
Schaken is echt master! Zet iedereen schaakmat, kan ons kampioen maken! Is hij de koningquote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.
25quote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je hem nou echt zo goed spelen dan? Vond hem redelijk en hij is al de 25 voorbij. Ik zie liever wat jeugdiger talent worden aangetrokken.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schaken is echt master! Zet iedereen schaakmat, kan ons kampioen maken! Is hij de koning!
Op die leeftijd alquote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:
Eriksen heeft trouwens niet meegespeeld met de A1... Betekent dat een plekje voor hem in de basis bij Jong Ajax?
Alsof dat een unicum is.quote:
Dat verhaal had ik nog niet eerder gehoord hierquote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
De topictitel is net zo tenenkrommend als de verslaggever van de NOS een paar weken geleden. Die man vroeg toen in Venlo aan Japanners die voor Honda kwamen of ze ook al afwisten van de nieuwste aankopen: Suzuki en Toyota. Voor een Hollander een echte dijenkletser, voor een Japanner niet gezien het veel voorkomende namen zijn in dat land..
Maar enfin..
Mja hij is nog 17. Van der Vaart was ook erg jong toen 'ie basisspeler was bij Ajax.quote:
Leuke anekdotequote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
De topictitel is net zo tenenkrommend als de verslaggever van de NOS een paar weken geleden. Die man vroeg toen in Venlo aan Japanners die voor Honda kwamen of ze ook al afwisten van de nieuwste aankopen: Suzuki en Toyota. Voor een Hollander een echte dijenkletser, voor een Japanner niet gezien het veel voorkomende namen zijn in dat land..
Maar enfin..
Er voetballen een aantal -ruwe- diamantjes in de Eredivisie, en het is de taak aan Ajax om zulke spelers er uit te pikken en intensief te scouten.quote:Op zondag 20 september 2009 17:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we elke speler toch aantrekken die een beetje leuk balt
Denk dat dat onbegonnen werk is.
Dat ging nergens over. Die Japanners waren op huwlijksreis...waarbij de vrouw eigenlijk geilde op Honda.quote:Op zondag 20 september 2009 17:22 schreef Doezelhaar het volgende:
Maar enfin..
quote:Op zondag 20 september 2009 17:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat verhaal had ik nog niet eerder gehoord hier
Wanneer hebben ze dat dan laten zien?
Oh ja, ik blijf maar denken dat hij 15 is, terwijl me al vaker is verteld dat hij 17 isquote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mja hij is nog 17. Van der Vaart was ook erg jong toen 'ie basisspeler was bij Ajax.
True truequote:Op zondag 20 september 2009 17:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Er voetballen een aantal -ruwe- diamantjes in de Eredivisie, en het is de taak aan Ajax om zulke spelers er uit te pikken en intensief te scouten.
En dan heb ik het niet over iedere speler die een keer goed voetbalt, maar elk jaar zijn er wel een aantal spelers die zeer interessant kunnen zijn voor Ajax. En dan de constructie die Psv ooit met Robben heeft gedaan in zijn Groningen tijd is gewoon uiterst effectief, kopen en voor een jaar daar stallen. Al zie ik ons niet zo snel meer bij Groningen aankloppen.
Denk dat we hem dinsdag misschien wel in actie kunnen zien. Hij staat trouwens ook op de lijst voor de EL geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2009 17:20 schreef Egamer het volgende:
Eriksen heeft trouwens niet meegespeeld met de A1... Betekent dat een plekje voor hem in de basis bij Jong Ajax?
Bereid je maar vast voor dan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Roeni3 het volgende:
Als we niet snel leren aanvallen zonder Suarez daarin een essentiele rol te geven, gaan we het echt nog vreselijk moeilijk krijgen.
quote:Op zondag 20 september 2009 17:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat we hem dinsdag misschien wel in actie kunnen zien. Hij staat trouwens ook op de lijst voor de EL geloof ik.
Jupquote:Midfielders
51 Christian Eriksen »
Voor m'n gevoel word de nadruk ook erg op Suarez gelegd dat die de man van de goals is. Als hij weg is zal er vast wel een andere speler de goals gaan maken. Daar vertrouw ik wel op.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
Ach, laten we dat maar pas zien als er daadwerkelijk zonder Suarez wordt gevoetbald.
Dan wordt er weer op een andere manier gevoetbald en staat misschien iemand anders al weer op.
Inderdaad, dit seizoen gewoon concentreren op het kampioenschap en gelukkig hebben we die hele tijd Suarezquote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sjimz het volgende:
Ach, laten we dat maar pas zien als er daadwerkelijk zonder Suarez wordt gevoetbald.
Dan wordt er weer op een andere manier gevoetbald en staat misschien iemand anders al weer op.
In de winterstop ook nog?quote:Op zondag 20 september 2009 17:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, dit seizoen gewoon concentreren op het kampioenschap en gelukkig hebben we die hele tijd Suarez
Nu je zegt inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Idd met Huntelaar hadden we ook het gevoel van wie moet nu de goals gaan maken, maar Suarez nam dat eigenlijk moeiteloos over.
True that, laten we erop hopen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel word de nadruk ook erg op Suarez gelegd dat die de man van de goals is. Als hij weg is zal er vast wel een andere speler de goals gaan maken. Daar vertrouw ik wel op.
Volgens mij is de ramadan vandaag overquote:Op zondag 20 september 2009 18:07 schreef Noshiba het volgende:
Tering die aisatti mag die ramadan ook wel afschaffen. Sinds het begin daarvan bakt ie er niks van. Gelukkig is het binnenkort over en kan ie weer normaal vreten.
Viel me mee dat ie bereid was om mee te doen eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is de ramadan vandaag over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |