Je hoort trouwens vaak dat een verdediging zekerder gaat spelen met een betrouwbare keeper achter zich.quote:Op zondag 20 september 2009 16:58 schreef Nashje het volgende:
Onze verdediging is wel netjes zo hoor. Stekelenburg ook steeds beter. Niet heel raar natuurlijk.
Vreemde is dat teams die eerst wel goed speelde NAC, VVV bijvoorbeeld in de wedstrijd tegen Ajax aanvallend helemaal niks laten zien. Behalve tegen PSV zijn ze nog niet echt getest. Ben erg benieuwd hoe dat gaat tegen Feyenoord of AZ.quote:
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Schaken
Kerlon, ohoquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Ik hoop echt dat Kerlon wat op de rechterkant wordt.
Schaken, een Amsterdammer.quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die moeten ze echt gaan halen. Dat gaat de nieuwe Elia worden, mark my words.
hoop dat we Kerlon dinsdag in actie gaan zien!quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Beerens, Stoch en zelfs Schaken zouden het beter doen op de rechterflank dan Kennedy.
Mag ik vragen hoeveel wedstrijden van VVV jij hebt gezien?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
en ons kleine Wambertoquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kerlon, ohoEn dan ook Eriksen doorbreken. En R. Sneijder
Ik verwacht dat kerlon ongeveer 5 wedstrijden in totaal gaat spelenquote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef sjimz het volgende:
Begrijp ik anders ook wel. Audiquote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef denthemen het volgende:
De meeste spelers gebruiken overigens nog steeds hun Audi
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...quote:Op zondag 20 september 2009 16:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb jij al kennis gemaakt met de scouting van Ajax ?
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Ik had het ook niet over jouquote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Schaken was ik ook niet echt serieus hoor
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef MaxC het volgende:
VVV is ook gewoon een sterke ploeg. Laten we positief blijven en tegen AGOVV winnen.
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt het er wel over dat iedereen hier loopt te kankeren, maar vooralsnog ben jij de enige die daar mee bezig is hoorquote:Op zondag 20 september 2009 17:02 schreef Foca het volgende:
Ah, we moeten weer eens iemand halen
Iemand Honda nog nodig?
Sorry, zat nog te twijfelen aan een PIquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Meen je dat nu serieus? Die jongen is 27...
Ach ik ben gruwelijk bang voor de vervanger van Suarez. Hoeveel hij ook gaat opleveren, ze kunnen met al dat geld waarschijnlijk nooit een waardige vervanger van gaan halen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ja want het ligt natuurlijk aan de scouts dat er geen talenten bij Ajax spelen...
Nieuwe trainer die een andere visie heeft op het halen van spelers, een voorbeeld daarvan kan Ze Eduardo al zijn.
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 17:03 schreef Rumille het volgende:
Beerens zou je trouwens nog wel eens kunnen halen voor een redelijke prijs. 5 miljoen is die gast wel waard. Misschien nog wat te licht, maar gewoon wat fysiek opbouwen.
Weet niet wat er met hem aan de hand is, maar zijn passing is echt bedroevend slap. Allemaal te langzame korte passjes.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aissati de 90 minuten vol mocht maken.
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Als team zijn ze sterk jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze hebben een leuke ploeg ja, maar 'gewoon een sterke ploeg'?
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sterk genoeg om jouw clubje te verrassen.
Dit weekend voor het laatst.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ramadan is bijna afgelopen of...?
Suikerfeest begint vanavondquote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Ramadan is vandaag afgelopen, dacht ik. Laten we maar hopen dat het daar door komt.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, speelde als een krant, dom lopen met de bal, slech inspelen, duels wint hij niet...
Idd, was niet best!quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Yup sinds vandaag.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is zo simpel he.quote:Op zondag 20 september 2009 17:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Deze opmerking zag ik écht niet aankomen.
Ook op de rechterflank?quote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat we met Beerens zouden moeten. Talent genoeg bij Ajax.
Op zich is het natuurlijk goed dat Jol hem vertrouwen geeft, maar zowel donderdag als vandaag hadden we net zo goed met 10 man kunnen spelen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Absoluut had die jongen nog even wat rust gegund. Speelde inderdaad dramatisch, maar ik denk ook wel dat het enigzins komt door de Ramadan.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
Donald op rechtsbuiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |