VVV beter, Ajax op voorsprongquote:
Snap het ook niet. Gewoon voetballen verdomme. Het is geen PSV hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?quote:
Ajax begint goed, na goal zakt het weer totaal in, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
Jongens! VVV - Ajax: praat me bij! _:')
Dat is wel sneu jaquote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
ben blij dat je het met ons eens bentquote:Op zondag 20 september 2009 15:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?
Ze gedragen zich daar nu als debielen, maar dat weten we nou wel.
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben blij dat je het met ons eens bent
Vreselijkquote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
boefjes bij vvquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
oh ja.. nou ik begrijp je helemaal hoor jongenquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...quote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
Nou inderdaad, wat een triest geval zeg. Verschrikkelijk.quote:
Ik had/heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
Had liever Donald zien spelenquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
EnohAlhoewel ik Anita een prima vervanger vind.
En dan staan die spitsen verdwaasd te kijken hoe er gevoetbald wordt. Dan zak je toch in en maak je het veld toch kleiner. Daar hoef je toch geen geweldenaar voor te zijn om dat te bedenken. Jezus ik irriteer me aan die VMBO gasten soms in het voetbal.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Anita <--> Donald
Aisatti Kennedy<--> Sulejmani
En voorin die lange erbij als je toch alleen maar diepe ballen gaat spelen. Maar ik denk dat Sulejmani voor Aisatti een hoop scheeltquote:
Ben ik voor, en laat Sulejmani dan maar een paar weken staan ook. Aissati mist echt dreiging.quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Aisatti <--> Sulejmani
Komt omdat het rust isquote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb Kennedy de laatste 15 minuten niet gezien?
Het is echt om te huilen. 40% balbezet, geen normale aanvallen, alleen counters, het lijkt wel of we VVV zijn die uit bij Ajax spelen.quote:
LB staat hij toch al?quote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef bloodysunday het volgende:
Donald voor Anita, en Emanuelson maar LB ofzo
Hee ja je hebt gelijkquote:
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.quote:Op zondag 20 september 2009 15:29 schreef versteegrob het volgende:
Lijkt wel of Ajax altijd wisselvallig is, echt raar. Zoveel kwaliteit maar als je dan ziet hoe makkelijk en goed Twente en PSV spelen, Damn
Volgens de commentator verdiende Heerenveen ook van Sporting CP the winnen en was het pure pech dat ze verloren.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.
Althans dat zei de commentator.
Als ie zo wisselvallig blijft spelen, gaat ie niet weg.quote:Op zondag 20 september 2009 15:31 schreef detulp050 het volgende:
Als Suarez weg gaat in de winterstop, wordt Ajax zeker geen kampioen.
Niet de commentator die ik al 45 minuten hoor bij de wedstrijd zelf hoor. Heerenveen heeft wel het meeste balbezit en probeert het meest, maar het is nooit echt gevaarlijk. Mooi spel, leuke combi's, de wil om aan te vallen, maar niet het 'geluk' dat het lukt.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.
Althans dat zei de commentator.
Nou ja, de keren dat ik zapte naar EL3 was Heerenveen ook steeds aan het aanvallen, maar dat zal wel puur toeval zijn geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 15:31 schreef Sieps het volgende:
[..]
Volgens de commentator verdiende Heerenveen ook van Sporting CP the winnen en was het pure pech dat ze verloren.
Inderdaad, die statistieken kloppen ook gewoon niet, Twente is namelijk gewoon veel beterquote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, de keren dat ik zapte naar EL3 was Heerenveen ook steeds aan het aanvallen, maar dat zal wel puur toeval zijn geweest.
Uiteindelijk scoort hij 7x in 7 wedstrijden. Ik denk dat dat meer zegt dan zijn wisselvalligheid om eerlijk te zijn. Als ik hem was zou ik tot de zomer zeker blijven, maar aan de andere kant leert hij nu niets meer bij. Hij heeft zich redelijk ontwikkelt de afgeopen twee jaar, maar nu zie ik hem niet meer groeien. Misschien is het daarvoor veel te onstabiel bij Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ie zo wisselvallig blijft spelen, gaat ie niet weg.
Intimidatiequote:Op zondag 20 september 2009 15:36 schreef detulp050 het volgende:
Zit je 15 minuten met elkaar in de kleedkamer en dan moet je nog een huddle (of hoe heet het) doen voor de 2e helft
Vreemd.. ik vind normaal altijd dat Bossen veel te veel toelaat.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef Pieter-utd het volgende:
Vind dat Bossen het irritant kort houdt. Vorige week mocht er zoveel meer. Maakt de wedstrijd stuk aantrekkelijker
Vandaag fluit hij voor elke scheet, zo ongeveer.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vreemd.. ik vind normaal altijd dat Bossen veel te veel toelaat.
Dit is gewoon triest, ubercounter voetbal. Gaat nergens over. Stekelenburg is ook om te huilen, met z'n seconden sprokkelen. Halverwege de eerst helft geel vanwege tijdrekken en nog terecht ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Rumille het volgende:
Tuurlijk, Ajax heeft meer kansen gecreërd, ondanks het veldoverwicht van VVV. Maar als je zo blijft voetballen kan VVV zo op 1-1 komen. Gewoon zelf wat met die bal doen in plaats van loeren op foutjes van VVV.
Je denkt na slechte wedstrijden dat het niet slechter kan, maar toch gaat het de volgende keer weer een tikje slechterquote:
Kon geen bal vast houden vandaag en had alleen met de assist een goede actie.quote:Op zondag 20 september 2009 15:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom Dario er uit, de enige die laatste weken goed speelt voorin
Vind je het gek als je totaal geen steun krijgtquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kon geen bal vast houden vandaag en had alleen met de assist een goede actie.
PSV - VVV 2-2?quote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
VVV uit... het is ook een wereldploeg natuurlijk. Vorig jaar nog in de Jupiler league en nu met een begroting van 500 euro in de eredivisie...Daar zou iedere topploeg het lastig tegen hebben
gelukkig heeft iedere topclub dat ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
VVV uit... het is ook een wereldploeg natuurlijk. Vorig jaar nog in de Jupiler league en nu met een begroting van 500 euro in de eredivisie...Daar zou iedere topploeg het lastig tegen hebben
Ze blijken toch lastig te verslaan tot nu toe. Het was toch wel verwacht dat Ajax het hier lastig ging krijgen? Met iedereen krijgen we het lastig, behalve NAC.quote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
So what? Daar moet PSV zich ook rot voor schamen.quote:
Dan ben ik opgelucht, niet tevreden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Als Ajax met slecht voetbal van VVV weet te winnen terwijl VVV nog ongeslagen is ben ik tevreden hoor.
Wat betreft het resultaat natuurlijk wel. Maar het is gewoon zo ontmoedigend om na maanden nog steeds dezelfde wisselvalligheid te zienquote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Als Ajax met slecht voetbal van VVV weet te winnen terwijl VVV nog ongeslagen is ben ik tevreden hoor.
Het verrast me niet, maar ik had de hoop dat we nu een stapje gemaakt zouden hebben en een kleine overwinning zouden halen zonder achterin in de problemen te komen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze blijken toch lastig te verslaan tot nu toe. Het was toch wel verwacht dat Ajax het hier lastig ging krijgen? Met iedereen krijgen we het lastig, behalve NAC.
Tuurlijk moet je dan tevreden zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelucht, niet tevreden.
ik ook. Ga dan meteen even naar de kroeg denk om het te vieren.quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Slechte wedstrijd en 3 punten hebben we vaak genoeg, alleen hele slechte wedstrijden en 3 punten niet.quote:Op zondag 20 september 2009 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dan tevreden zijn.
Slechte wedstrijd maar alsnog 3 punten, het is vaak anders geweest.
Als de spelers het voorbeeld van het ajax publiek al overnemen kunnen we maar beter stoppenquote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef Chadi het volgende:
Haal alsjeblieft Aisattie eruit want die staat echt te voetballen alsof hij in de Bios zit
Bioscoop voetballersquote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als de spelers het voorbeeld van het ajax publiek al overnemen kunnen we maar beter stoppen
Op dit moment is Rommedahl ook geen gekke wissel. In tegenstelling tot Timisoaraquote:Op zondag 20 september 2009 15:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Op zich begrijp ik Rommedahl wel. VVV neemt risico dus komt er meer ruimte, kun je hem goed voor gebruiken
PSV en VVV zijn ook echt te vergelijken hequote:Op zondag 20 september 2009 16:00 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Feyenoord de sterren van de hemel atm
Kut voetbal? Wat PSV toch doet? En dan kampioen worden? Waarom niet?quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef Houniet het volgende:
HAHAH WAT TRIEST VAN ONS DIT.
Kansloos kut voetbal om te schamen.
PSV speelt helemaal niet zo kut.quote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kut voetbal? Wat PSV toch doet? En dan kampioen worden? Waarom niet?
Kortom: Geef Suarez een doodschop en Ajax degradeertquote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef Mr_DG het volgende:
Al 9 doelpunten en 6 assists![]()
Bij 15 van de 21 doelpunten van Ajax direct betrokken
Wel toen ze nog kampioen werdenquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV speelt helemaal niet zo kut.
Straks statsquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef RayMania het volgende:
Derde Suárez-hattrick van het seizoen, vierde Ajax-hattrick van het seizoen en vierde keer dat Suárez minimaal twee keer scoort dit seizoen.
Eigenlijk wel ja, te triestquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom: Geef Suarez een doodschop en Ajax degradeert
Is in elk geval minder slecht dan het Suarez Wonderlandquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Houniet het volgende:
EN DIE HONDA WIL NIET STARTEN!!!!!
DIE WIL NIET STAAAAARTEEENN
De jaren dat ze kampioen werden welquote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Prima bal inderdaad. Al staat SCH ook wel erg te kutten.quote:
Om te huilen vandaag, alles..quote:Op zondag 20 september 2009 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Is in elk geval minder slecht dan het Suarez Wonderland![]()
![]()
Ik had het over 07-08quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kom op, er is een lichtpuntje. We zijn er in elk geval achter dat welke coach je ook voor de groep zet, er bijster weinig verandert en we nog steeds dramatische opstellingen en wissels hebbenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef RayMania het volgende:
Derde Suárez-hattrick van het seizoen, vierde Ajax-hattrick van het seizoen en vierde keer dat Suárez minimaal twee keer scoort dit seizoen.
We hebben domme spelers. Meer is het nietquote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, er is een lichtpuntje. We zijn er in elk geval achter dat welke coach je ook voor de groep zet, er bijster weinig verandert en we nog steeds dramatische opstellingen en wissels hebben
De wissel van Rommedahl vind ik wel een logische hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, er is een lichtpuntje. We zijn er in elk geval achter dat welke coach je ook voor de groep zet, er bijster weinig verandert en we nog steeds dramatische opstellingen en wissels hebben
Ja, die is er wel een aantal weken uit, als ik het zo zie.quote:Op zondag 20 september 2009 16:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Gentenaar kan zomaar wat gescheurd hebben daar. Zag er vreemd uit
We hebben Twente en Ajax nogquote:Op zondag 20 september 2009 16:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou PSV is duidelijk titel kandidaat nummer 1
Inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat Gentenaar niets ernstigs heeft
Samen met Twente. Want die hebben de boel erg goed op orde.quote:Op zondag 20 september 2009 16:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou PSV is duidelijk titel kandidaat nummer 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |