PSV - VVV 2-2?quote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
VVV uit... het is ook een wereldploeg natuurlijk. Vorig jaar nog in de Jupiler league en nu met een begroting van 500 euro in de eredivisie...Daar zou iedere topploeg het lastig tegen hebben
gelukkig heeft iedere topclub dat ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
VVV uit... het is ook een wereldploeg natuurlijk. Vorig jaar nog in de Jupiler league en nu met een begroting van 500 euro in de eredivisie...Daar zou iedere topploeg het lastig tegen hebben
Ze blijken toch lastig te verslaan tot nu toe. Het was toch wel verwacht dat Ajax het hier lastig ging krijgen? Met iedereen krijgen we het lastig, behalve NAC.quote:Op zondag 20 september 2009 15:49 schreef TAV74 het volgende:
So what? Daar moet PSV zich ook rot voor schamen.quote:
Dan ben ik opgelucht, niet tevreden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Als Ajax met slecht voetbal van VVV weet te winnen terwijl VVV nog ongeslagen is ben ik tevreden hoor.
Wat betreft het resultaat natuurlijk wel. Maar het is gewoon zo ontmoedigend om na maanden nog steeds dezelfde wisselvalligheid te zienquote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Als Ajax met slecht voetbal van VVV weet te winnen terwijl VVV nog ongeslagen is ben ik tevreden hoor.
Het verrast me niet, maar ik had de hoop dat we nu een stapje gemaakt zouden hebben en een kleine overwinning zouden halen zonder achterin in de problemen te komen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ze blijken toch lastig te verslaan tot nu toe. Het was toch wel verwacht dat Ajax het hier lastig ging krijgen? Met iedereen krijgen we het lastig, behalve NAC.
Tuurlijk moet je dan tevreden zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dan ben ik opgelucht, niet tevreden.
ik ook. Ga dan meteen even naar de kroeg denk om het te vieren.quote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef sjimz het volgende:
Ach aan de andere kant.
Slechte wedstrijd en 3 punten hebben we vaak genoeg, alleen hele slechte wedstrijden en 3 punten niet.quote:Op zondag 20 september 2009 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je dan tevreden zijn.
Slechte wedstrijd maar alsnog 3 punten, het is vaak anders geweest.
Als de spelers het voorbeeld van het ajax publiek al overnemen kunnen we maar beter stoppenquote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef Chadi het volgende:
Haal alsjeblieft Aisattie eruit want die staat echt te voetballen alsof hij in de Bios zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |