VVV beter, Ajax op voorsprongquote:
Snap het ook niet. Gewoon voetballen verdomme. Het is geen PSV hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?quote:
Ajax begint goed, na goal zakt het weer totaal in, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
Jongens! VVV - Ajax: praat me bij! _:')
Dat is wel sneu jaquote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
ben blij dat je het met ons eens bentquote:Op zondag 20 september 2009 15:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?
Ze gedragen zich daar nu als debielen, maar dat weten we nou wel.
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben blij dat je het met ons eens bent
Vreselijkquote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
boefjes bij vvquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
oh ja.. nou ik begrijp je helemaal hoor jongenquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...quote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
Nou inderdaad, wat een triest geval zeg. Verschrikkelijk.quote:
Ik had/heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
Had liever Donald zien spelenquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
EnohAlhoewel ik Anita een prima vervanger vind.
En dan staan die spitsen verdwaasd te kijken hoe er gevoetbald wordt. Dan zak je toch in en maak je het veld toch kleiner. Daar hoef je toch geen geweldenaar voor te zijn om dat te bedenken. Jezus ik irriteer me aan die VMBO gasten soms in het voetbal.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Anita <--> Donald
Aisatti Kennedy<--> Sulejmani
En voorin die lange erbij als je toch alleen maar diepe ballen gaat spelen. Maar ik denk dat Sulejmani voor Aisatti een hoop scheeltquote:
Ben ik voor, en laat Sulejmani dan maar een paar weken staan ook. Aissati mist echt dreiging.quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Aisatti <--> Sulejmani
Komt omdat het rust isquote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb Kennedy de laatste 15 minuten niet gezien?
Het is echt om te huilen. 40% balbezet, geen normale aanvallen, alleen counters, het lijkt wel of we VVV zijn die uit bij Ajax spelen.quote:
LB staat hij toch al?quote:Op zondag 20 september 2009 15:26 schreef bloodysunday het volgende:
Donald voor Anita, en Emanuelson maar LB ofzo
Hee ja je hebt gelijkquote:
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.quote:Op zondag 20 september 2009 15:29 schreef versteegrob het volgende:
Lijkt wel of Ajax altijd wisselvallig is, echt raar. Zoveel kwaliteit maar als je dan ziet hoe makkelijk en goed Twente en PSV spelen, Damn
Volgens de commentator verdiende Heerenveen ook van Sporting CP the winnen en was het pure pech dat ze verloren.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.
Althans dat zei de commentator.
Als ie zo wisselvallig blijft spelen, gaat ie niet weg.quote:Op zondag 20 september 2009 15:31 schreef detulp050 het volgende:
Als Suarez weg gaat in de winterstop, wordt Ajax zeker geen kampioen.
Niet de commentator die ik al 45 minuten hoor bij de wedstrijd zelf hoor. Heerenveen heeft wel het meeste balbezit en probeert het meest, maar het is nooit echt gevaarlijk. Mooi spel, leuke combi's, de wil om aan te vallen, maar niet het 'geluk' dat het lukt.quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij was Heerenveen een stuk beter dan Twente.
Althans dat zei de commentator.
Nou ja, de keren dat ik zapte naar EL3 was Heerenveen ook steeds aan het aanvallen, maar dat zal wel puur toeval zijn geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 15:31 schreef Sieps het volgende:
[..]
Volgens de commentator verdiende Heerenveen ook van Sporting CP the winnen en was het pure pech dat ze verloren.
Inderdaad, die statistieken kloppen ook gewoon niet, Twente is namelijk gewoon veel beterquote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja, de keren dat ik zapte naar EL3 was Heerenveen ook steeds aan het aanvallen, maar dat zal wel puur toeval zijn geweest.
Uiteindelijk scoort hij 7x in 7 wedstrijden. Ik denk dat dat meer zegt dan zijn wisselvalligheid om eerlijk te zijn. Als ik hem was zou ik tot de zomer zeker blijven, maar aan de andere kant leert hij nu niets meer bij. Hij heeft zich redelijk ontwikkelt de afgeopen twee jaar, maar nu zie ik hem niet meer groeien. Misschien is het daarvoor veel te onstabiel bij Ajax.quote:Op zondag 20 september 2009 15:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ie zo wisselvallig blijft spelen, gaat ie niet weg.
Intimidatiequote:Op zondag 20 september 2009 15:36 schreef detulp050 het volgende:
Zit je 15 minuten met elkaar in de kleedkamer en dan moet je nog een huddle (of hoe heet het) doen voor de 2e helft
Vreemd.. ik vind normaal altijd dat Bossen veel te veel toelaat.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef Pieter-utd het volgende:
Vind dat Bossen het irritant kort houdt. Vorige week mocht er zoveel meer. Maakt de wedstrijd stuk aantrekkelijker
Vandaag fluit hij voor elke scheet, zo ongeveer.quote:Op zondag 20 september 2009 15:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vreemd.. ik vind normaal altijd dat Bossen veel te veel toelaat.
Dit is gewoon triest, ubercounter voetbal. Gaat nergens over. Stekelenburg is ook om te huilen, met z'n seconden sprokkelen. Halverwege de eerst helft geel vanwege tijdrekken en nog terecht ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Rumille het volgende:
Tuurlijk, Ajax heeft meer kansen gecreërd, ondanks het veldoverwicht van VVV. Maar als je zo blijft voetballen kan VVV zo op 1-1 komen. Gewoon zelf wat met die bal doen in plaats van loeren op foutjes van VVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |