VVV beter, Ajax op voorsprongquote:
Snap het ook niet. Gewoon voetballen verdomme. Het is geen PSV hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?quote:
Ajax begint goed, na goal zakt het weer totaal in, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef Roeni3 het volgende:
Jongens! VVV - Ajax: praat me bij! _:')
Dat is wel sneu jaquote:Op zondag 20 september 2009 15:13 schreef doubleyouteaare het volgende:
Stekelenburg al aan het tijdrekken?
ben blij dat je het met ons eens bentquote:Op zondag 20 september 2009 15:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Komop. Als hier tig keer onder elkaar dezelfde reactie geplaatst wordt over het VVV publiek, is dat wel normaal?
Ze gedragen zich daar nu als debielen, maar dat weten we nou wel.
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben blij dat je het met ons eens bent
Vreselijkquote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
boefjes bij vvquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
oh ja.. nou ik begrijp je helemaal hoor jongenquote:Op zondag 20 september 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben VVV supporter en heb een Godgloeiende teringhekel aan 020. Maar die geluiden uit De Koel zijn gewoon sneu. Als je geen leuke spreekkoren hebt, moet je je bek ook dichthouden.
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...quote:Op zondag 20 september 2009 15:16 schreef Chadi het volgende:
Ajax staat echt te slapen GODVERDOMME
Nou inderdaad, wat een triest geval zeg. Verschrikkelijk.quote:
Ik had/heb precies hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
Had liever Donald zien spelenquote:Op zondag 20 september 2009 15:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
EnohAlhoewel ik Anita een prima vervanger vind.
En dan staan die spitsen verdwaasd te kijken hoe er gevoetbald wordt. Dan zak je toch in en maak je het veld toch kleiner. Daar hoef je toch geen geweldenaar voor te zijn om dat te bedenken. Jezus ik irriteer me aan die VMBO gasten soms in het voetbal.quote:Op zondag 20 september 2009 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is weer om te janken verdomme, net nu ik langzaam maar zeker wat vertrouwen begin te krijgen dat het langzaam de goede kant op gaat. Als je PSV dan ziet vandaag.... Ik vrees het ergste...
quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Anita <--> Donald
Aisatti Kennedy<--> Sulejmani
En voorin die lange erbij als je toch alleen maar diepe ballen gaat spelen. Maar ik denk dat Sulejmani voor Aisatti een hoop scheeltquote:
Ben ik voor, en laat Sulejmani dan maar een paar weken staan ook. Aissati mist echt dreiging.quote:Op zondag 20 september 2009 15:23 schreef Luco het volgende:
Aisatti <--> Sulejmani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |