abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73042644
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach, ik vind dat je wel erg overdrijft. Ik vind de loting wel leuk eigenlijk. Je speelt bijna zeker thuis en tegen een team dat niet beter is.
Op dit moment is Italië wel beter met 4 top 100 spelers . Wij nu nog geen. Maar Thiemo zla uiteraard bijna in de top 100 komen en Haase komt er ook wel weer in als hij weer kan spelen.
En de rest van de landen hadden we gewoon dik van gewonnen en dat is nu nog niet zeker. Maarja laten we maar hopen dat we de Italianen kunnen verslaan. Deze moeten met gemak kunnen winnen van Wit-Rusland.
pi_73043173
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Op dit moment is Italië wel beter met 4 top 100 spelers . Wij nu nog geen. Maar Thiemo zla uiteraard bijna in de top 100 komen en Haase komt er ook wel weer in als hij weer kan spelen.
En de rest van de landen hadden we gewoon dik van gewonnen en dat is nu nog niet zeker. Maarja laten we maar hopen dat we de Italianen kunnen verslaan. Deze moeten met gemak kunnen winnen van Wit-Rusland.
Leuk die top-100 spelers, maar in Davis Cup zegt dat weinig. Daarnaast is Thiemo in potentie, en ik denk op dit moment ook al, beter dan al die Italianen.
pi_73045191
Waarom zo zieken over een slechte loting?

Zoals gezegd, als er dan toch thuis gespeeld moet worden (ja, ik ben een groot fan van uitwedstrijden ), dan tenminste nog tegen een land waarbij het tennis nog enigszins fatsoenlijk is.

Dat je in de wereldgroep "slechte" lotingen hebt, tsja, dat heb je met elk land in de wereldgroep hoor. Tis niet voor niks de wereldgroep. En in de jaren dat we daar niet inzaten, of dat we idd naar de playoffs gingen, kregen we oa Macedonie, Portugal en Korea. Poeh, wat lastig!

Nee hoor, prima loting, jammer dat het niet uit is. Klaar. Op naar mei
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_73045618
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zo zieken over een slechte loting?

Zoals gezegd, als er dan toch thuis gespeeld moet worden (ja, ik ben een groot fan van uitwedstrijden ), dan tenminste nog tegen een land waarbij het tennis nog enigszins fatsoenlijk is.

Dat je in de wereldgroep "slechte" lotingen hebt, tsja, dat heb je met elk land in de wereldgroep hoor. Tis niet voor niks de wereldgroep. En in de jaren dat we daar niet inzaten, of dat we idd naar de playoffs gingen, kregen we oa Macedonie, Portugal en Korea. Poeh, wat lastig!

Nee hoor, prima loting, jammer dat het niet uit is. Klaar. Op naar mei
Ik heb liever dat ze spelen tegen een slechtere land, zodat we zeker zijn van promotie/ degadratiewedstrijd. Tegen Italië zullen we uiteraard kansen hebben om te winnen. Maar het zo ook zomaar kunnen dat de Italianen ons verslaan. Dus nu is het nog vol afwachten of we de promotie/ degradatie halen.

Maar ik zie een redelijke kans dat Thiemo en Haase de italianen kunnen verslaan,
pi_73055653
Bah ik dacht dat het maart was, maar het is dus mei = midden in de voorjaarscompetitie...dat wordt weer wedstrijden verzetten.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_73548975
Eindstrijd Davis Cup in Barcelona

**De eindstrijd van de Davis Cup tussen
Spanje en Tsjechië vindt plaats in het
Palau Sant Jordi in Barcelona.De finale
wordt van 4 t/m 6 december gespeeld op
gravel.

De Internationale Tennis Federatie wees
eerdere verzoeken om in Tenerife of
Málaga te spelen nog af.
sig verwijderd door FA
pi_75009006
Als Nadal niet beter wordt zijn Stippel en z'n kornuiten niet eens kansloos.
pi_75009037
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef wimderon het volgende:
Als Nadal niet beter wordt zijn Stippel en z'n kornuiten niet eens kansloos.
Nou ja, het blijft op gravel.. Daar heeft Stepanek natuurlijk niet veel te zoeken. Berdych trouwens ook niet.
pi_75009192
Nadal faalt altijd (of vaak) buiten gravel...maar op gravel blijft hij natuurlijk koning...dus, ik zie niet zoveel problemen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 30 november 2009 @ 20:56:48 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75159827
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:19 schreef Norrage het volgende:
Nadal faalt altijd (of vaak) buiten gravel…[...]
Je bent ermee bekend dat hij Wimbledon en de AO heeft gewonnen? Of heb je het over het laatste half jaar?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 30 november 2009 @ 20:57:15 #186
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75159840
Wordt het nog ergens op tv uitgezonden (wat wij kunnen zien)?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_75159890
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt het nog ergens op tv uitgezonden (wat wij kunnen zien)?
Sport 1, verder niet verwacht ik.
sig verwijderd door FA
  maandag 30 november 2009 @ 21:20:35 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75160947
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Sport 1, verder niet verwacht ik.
Bedankt, alleen had ik al gekeken in de Sport1-gids en daar zag ik het niet staan. Heb jij het van de Sport1-website?
pi_75160989
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt, alleen had ik al gekeken in de Sport1-gids en daar zag ik het niet staan. Heb jij het van de Sport1-website?
Nee, ze zonden het vorig jaar uit en ik kan me herinneren dat Kristie het van de week heeft gezegd.
sig verwijderd door FA
  maandag 30 november 2009 @ 21:27:34 #190
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75161287
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nee, ze zonden het vorig jaar uit en ik kan me herinneren dat Kristie het van de week heeft gezegd.
4, 5 en 6 december aanstaande is het toch? Ik heb op de Sport1-site gekeken maar ik kan er niets vinden bij die dagen (althans bij 4 en 5, want bij 6 staat nog geen info).
pi_75245888
Er is geloot:
quote:
Friday 4 December – Play starts at 1600 (1500 GMT)
Rafael Nadal (ESP) v Tomas Berdych (CZE)
David Ferrer (ESP) v Radek Stepanek (CZE)

Saturday 5 December – Play starts at 1600 (1500 GMT)
Feliciano Lopez / Fernando Verdasco (ESP) v Lukas Dlouhy / Jan Hajek (CZE)

Sunday 6 December – Play starts at 1200 (1100 GMT)
Rafael Nadal (ESP) v Radek Stepanek (CZE)
David Ferrer (ESP) v Tomas Berdych (CZE)
Berdych en Lips zullen zoals gewoonlijk de dubbel ook wel gaan spelen.
pi_75246436
Ik denk dat Spanje het niet gaat redden. Nadal zal zijn wedstrijden wel winnen, maar de rest....als verdasco al niet meedoet.
pi_75247258
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat Spanje het niet gaat redden. Nadal zal zijn wedstrijden wel winnen, maar de rest....als verdasco al niet meedoet.
Verdasco dubbelt hè (de Spanjaarden blijven wel staan denk ik), Ferrer heeft gewoon de voorkeur gekregen. Die zal zich wel voorbereid hebben op gravel, in tegenstelling tot Verdasco die zo van de Masters af komt.
pi_75255448
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:01 schreef wimderon het volgende:
Er is geloot:
[..]

Berdych en Lips zullen zoals gewoonlijk de dubbel ook wel gaan spelen.
Mwoah, Dlouhy is wel een grand slam winnaar in de dubbels.

Daarbij moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet wet wat de dubbelcapaciteiten van Stepanek en Berdych zijn.
pi_75255678
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mwoah, Dlouhy is wel een grand slam winnaar in de dubbels.

Daarbij moet ik wel eerlijk toegeven dat ik niet wet wat de dubbelcapaciteiten van Stepanek en Berdych zijn.
Maar doorgaans zijn de toppers in het enkelspel gewoon betere opties, zeker als Dlouhy hier niet met zijn vaste partner kan spelen. Buiten enkele topduo's is het niveau in het dubbelspel niet hoog.

Tegen Kroatië (en eerder ook tegen Frankrijk en Argentinië) dubbelden ze ook gewoon samen, ondanks dat ze allebei een enorme marathonpartij in de benen hadden. Dat leverde ook drie keer een simpele overwinning op trouwens.
pi_75256939
Daarbij zou in ieder geval Stepanek misschien wel de beste dubbelaar ter wereld zijn als hij zich daar op toelegde (en Federer dat niet ook deed).
  donderdag 3 december 2009 @ 19:45:27 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75257517
Heeft iemand al ergens gezien dat Sport1 het uitzendt. Blijkbaar zei Kristie het laatst maar ik heb het nog niet gezien.
pi_75257567
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand al ergens gezien dat Sport1 het uitzendt. Blijkbaar zei Kristie het laatst maar ik heb het nog niet gezien.
Ik zie het idd nergens staan, vreemd .

Misschien dat TVE (Spaanse zender) wel wat uitzendt, maar ik vrees dat we het met streams moeten doen.
sig verwijderd door FA
  donderdag 3 december 2009 @ 20:17:04 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_75258665
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik zie het idd nergens staan, vreemd .

Misschien dat TVE (Spaanse zender) wel wat uitzendt, maar ik vrees dat we het met streams moeten doen.
Ik mail Sport1 wel even en als ik een reactie krijg, post ik die.

Hierbij de mail die ik net heb gestuurd:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb laatst tijdens het commentaar op Sport1 van onder meer Kristie Boogert begrepen dat Sport1 de finale van de Davis Cup uitzendt. Maar noch in de gids, noch online zie ik er iets over staan. Zendt Sport1 de Davis Cup nog wel uit en, zo ja, wanneer en op welk kanaal?

Bedankt, Federer-fan

P.S.: Wanneer lezen de commentatoren nou eens wat van die slechte zelfbedachte grappen voor die ik jullie af en toe mail?

[ Bericht 16% gewijzigd door Federer-fan op 03-12-2009 20:23:16 ]
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:23:14 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75268798
Heb je die PS echt gestuurd? damn...

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')