abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72972591
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Polen (loting voor thuis of uit)
Tegen Polen spelen we ook thuis .
zie link:
http://www.daviscup.com/teams/headtohead.asp
  maandag 21 september 2009 @ 17:42:36 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_72973084
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Tegen Polen spelen we ook thuis .
zie link:
http://www.daviscup.com/teams/headtohead.asp
Dont you ever doubt me!

Het uit en thuis principe waarbij je thuis speelt als je laatste wedstrijd uit was geldt voor ontmoetingen van 1970 en later. Aangezien de laatste keer tegen Polen in 1939 was (net weg voor de Duitsers kwamen) moet er dus wel degelijk geloot worden.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_72973937
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dont you ever doubt me!

Het uit en thuis principe waarbij je thuis speelt als je laatste wedstrijd uit was geldt voor ontmoetingen van 1970 en later. Aangezien de laatste keer tegen Polen in 1939 was (net weg voor de Duitsers kwamen) moet er dus wel degelijk geloot worden.
oke, het tijdbestek winst ik niet.
Mijn excuus.
pi_72976184
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:58 schreef Szura het volgende:

[..]

Wat is het record?
volgens mij 36 van Lendl ofzo, dus dat record is niet eens buiten zijn bereik
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_73030947
tvp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_73036050
Nederland in de Davis Cup tegen Italië of Wit-Rusland. Tegen Italië sowieso thuis en tegen Wit-Rusland hebben we nog nooit gespeeld, dus dat wordt loten.
pi_73036179
Wereldgroep 2010:
quote:
SPAIN (s)(c) v SWITZERLAND

GERMANY (s) v FRANCE (c)

RUSSIA (s)(c) v INDIA

ARGENTINA (s) v SWEDEN (c)

ECUADOR v CROATIA (s)(c)(*)

SERBIA (c)(*) v USA (s)

CHILE (c) v ISRAEL (s)

BELGIUM (c) v CZECH REPUBLIC (s)
Spanje-Zwitserland

Servië-VS

Frankrijk-Duitsland en Zweden-Argentinië hebben ook wel kraker-potentieel
pi_73036389
Wat een loting
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73036946
Weer Frankrijk - Duitsland, dat is ook vaak \
En wij dus waarschijnlijk tegen Italie, dat wordt lekker thuis spelen dus! Dus in maart alweer keihard DC knallen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_73037137
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:57 schreef Norrage het volgende:
Weer Frankrijk - Duitsland, dat is ook vaak \
En wij dus waarschijnlijk tegen Italie, dat wordt lekker thuis spelen dus! Dus in maart alweer keihard DC knallen!
Had liever uit gespeeld
pi_73037320
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Had liever uit gespeeld
+liever niet tegen Italië waarschijnlijk
pi_73037454
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

+liever niet tegen Italië waarschijnlijk
Italie uit was prima geweest hoor

Lets face it, je bent sterk genoeg om in poule I te blijven, maar niet sterk genoeg om in de wereldgroep te blijven. Laat ze dan nog maar een paar mooie trippies maken. Gisteravond was onze clubavond, de meningen waren toch wel op Oekraine uit of Letland uit gericht

Italie-thuis, ach ja ... beetje gravelrukken tegen Seppi en Bolelli zal dat wel worden. Of ze gaan op tapijt bezig, als Haase weer fit is.
pi_73037913
Italie is wel een zware kluif, maar Bolelli en Seppi en misschien die halve zool van een Starace zijn niet onverslaanbaar. En het zal inderdaad wel gravel worden, zou dom zijn als je dat niet doet.

Welke tennissers hebben de Wit-Russen?
That's all folks!
pi_73037972
Mirnyi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73037999
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Italie is wel een zware kluif, maar Bolelli en Seppi en misschien die halve zool van een Starace zijn niet onverslaanbaar. En het zal inderdaad wel gravel worden, zou dom zijn als je dat niet doet.

Max Mirnyi is de enige bekende, maar die dubbelt volgens mij alleen nog maar ...

Over gravel, je zegt wel dat je dom bent als je het niet doet, maar de enie ondergrond waar die Italianen goed in zijn is natuurlijk gravel .... indoor tapijt met Haase sta je ook wel vrij aardig volgens mij ..
pi_73038040
Hmm ja, je hebt gelijk wat betreft gravel. De Bakker moet met zijn dwingende spel nu op hardcourt ook wel gevaarlijk kunnen zijn.
That's all folks!
pi_73038634
Mwah Seppi is niet op zijn best op gravel, terwijl Bolelli ook een bovengemiddelde speler is op een iets snellere ondergrond..

Neemt niet weg dat ik ook voor tapijt zou gaan...Thiemo had Seppi in Rotterdam al moeten pakken dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_73038861
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:

Wit-Rusland heeft vooral Ignatik, die een topper bij de junioren was en nu bij de profs a la De Bakker gestaag omhoog kruipt op de rankings. Nu 363e, maar hij is pas 19.
pi_73041829
Ongeloofelijk weer he .
Weer een slechte loting. Van al die landen die we konden treffen is Italië de sterkste, en wij moeten weer tegen de sterkste .
Gek wordt je daarvan dat je telkens een slechte loting hebt.
pi_73041932
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef tennisboy het volgende:
Ongeloofelijk weer he .
Weer een slechte loting. Van al die landen die we konden treffen is Italië de sterkste, en wij moeten weer tegen de sterkste .
Ach, kom op joh. Je doet net of Italië zo ontzettend sterk is. Als Thiemo zijn niveau vasthoudt, is dat al een hele grote kans op 2 punten. Tel daarbij Sluiter op in de dubbel en eventueel Haase die dan weer terug is (hoop ik) en dan maakt Nederland een bijzonder grote kans op van Italië te winnen.
pi_73041997
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ach, kom op joh. Je doet net of Italië zo ontzettend sterk is. Als Thiemo zijn niveau vasthoudt, is dat al een hele grote kans op 2 punten. Tel daarbij Sluiter op in de dubbel en eventueel Haase die dan weer terug is (hoop ik) en dan maakt Nederland een bijzonder grote kans op van Italië te winnen.
ja maarja. Van elk land hadden we met gemak gewonnen. Italië is duidelijk het sterkste land, wat moeilijk kan gaan worden.
Maarja met Thiemo en Robin kunnen we ze hopenlijk verslaan.
pi_73042148
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef tennisboy het volgende:

[..]

ja maarja. Van elk land hadden we met gemak gewonnen. Italië is duidelijk het sterkste land, wat moeilijk kan gaan worden.
Maarja met Thiemo en Robin kunnen we ze hopenlijk verslaan.
Ach, ik vind dat je wel erg overdrijft. Ik vind de loting wel leuk eigenlijk. Je speelt bijna zeker thuis en tegen een team dat niet beter is.
pi_73042384
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef tennisboy het volgende:
Ongeloofelijk weer he .
We hadden vorig jaar in de playoffs het slechtste land mogelijk, Korea... We hebben voor het eerst een keertje pech. Tegen Frankrijk misschien ook, maar de andere geplaatste landen waren nagenoeg even stekr. Tegen Italie is leuk. Is een mooie uitdaging, en we spelen niet tegen van die nobodies. Veel leuker affiche dus.
pi_73042568
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

We hadden vorig jaar in de playoffs het slechtste land mogelijk, Korea... We hebben voor het eerst een keertje pech. Tegen Frankrijk misschien ook, maar de andere geplaatste landen waren nagenoeg even stekr. Tegen Italie is leuk. Is een mooie uitdaging, en we spelen niet tegen van die nobodies. Veel leuker affiche dus.
Niet een keertje pech, in de wereldgroep speelden we tegen topland Argentinië.
Maarja tegen italië spelen we in ieder geval thuis dat scheelt ook al een stuk
pi_73042641
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Niet een keertje pech, in de wereldgroep speelden we tegen topland Argentinië.
Maarja tegen italië spelen we in ieder geval thuis dat scheelt ook al een stuk
In de wereldgroep speel je altijd tegen een topland, zeker als je niet geplaatst bent. En dan was Argentinië nog één van de gunstigste landen om te loten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')