Tegen Polen spelen we ook thuisquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Polen (loting voor thuis of uit)
Dont you ever doubt me!quote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Tegen Polen spelen we ook thuis.
zie link:
http://www.daviscup.com/teams/headtohead.asp
oke, het tijdbestek winst ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dont you ever doubt me!
Het uit en thuis principe waarbij je thuis speelt als je laatste wedstrijd uit was geldt voor ontmoetingen van 1970 en later. Aangezien de laatste keer tegen Polen in 1939 was (net weg voor de Duitsers kwamen) moet er dus wel degelijk geloot worden.
volgens mij 36 van Lendl ofzo, dus dat record is niet eens buiten zijn bereikquote:
Spanje-Zwitserlandquote:SPAIN (s)(c) v SWITZERLAND
GERMANY (s) v FRANCE (c)
RUSSIA (s)(c) v INDIA
ARGENTINA (s) v SWEDEN (c)
ECUADOR v CROATIA (s)(c)(*)
SERBIA (c)(*) v USA (s)
CHILE (c) v ISRAEL (s)
BELGIUM (c) v CZECH REPUBLIC (s)
Had liever uit gespeeldquote:Op woensdag 23 september 2009 13:57 schreef Norrage het volgende:
Weer Frankrijk - Duitsland, dat is ook vaak\
En wij dus waarschijnlijk tegen Italie, dat wordt lekker thuis spelen dus! Dus in maart alweer keihard DC knallen!
Italie uit was prima geweest hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
+liever niet tegen Italië waarschijnlijk
Max Mirnyi is de enige bekende, maar die dubbelt volgens mij alleen nog maar ...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Italie is wel een zware kluif, maar Bolelli en Seppi en misschien die halve zool van een Starace zijn niet onverslaanbaar. En het zal inderdaad wel gravel worden, zou dom zijn als je dat niet doet.
Welke tennissers hebben de Wit-Russen?
Wit-Rusland heeft vooral Ignatik, die een topper bij de junioren was en nu bij de profs a la De Bakker gestaag omhoog kruipt op de rankings. Nu 363e, maar hij is pas 19.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Italie is wel een zware kluif, maar Bolelli en Seppi en misschien die halve zool van een Starace zijn niet onverslaanbaar. En het zal inderdaad wel gravel worden, zou dom zijn als je dat niet doet.
Welke tennissers hebben de Wit-Russen?
Ach, kom op joh. Je doet net of Italië zo ontzettend sterk is. Als Thiemo zijn niveau vasthoudt, is dat al een hele grote kans op 2 punten. Tel daarbij Sluiter op in de dubbel en eventueel Haase die dan weer terug is (hoop ik) en dan maakt Nederland een bijzonder grote kans op van Italië te winnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef tennisboy het volgende:
Ongeloofelijk weer he.
Weer een slechte loting. Van al die landen die we konden treffen is Italië de sterkste, en wij moeten weer tegen de sterkste.
Gek wordt je daarvan dat je telkens een slechte loting hebt.
ja maarja. Van elk land hadden we met gemak gewonnen. Italië is duidelijk het sterkste land, wat moeilijk kan gaan worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, kom op joh. Je doet net of Italië zo ontzettend sterk is. Als Thiemo zijn niveau vasthoudt, is dat al een hele grote kans op 2 punten. Tel daarbij Sluiter op in de dubbel en eventueel Haase die dan weer terug is (hoop ik) en dan maakt Nederland een bijzonder grote kans op van Italië te winnen.
Ach, ik vind dat je wel erg overdrijft. Ik vind de loting wel leuk eigenlijk. Je speelt bijna zeker thuis en tegen een team dat niet beter is.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:41 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja maarja. Van elk land hadden we met gemak gewonnen. Italië is duidelijk het sterkste land, wat moeilijk kan gaan worden.
Maarja met Thiemo en Robin kunnen we ze hopenlijk verslaan.
We hadden vorig jaar in de playoffs het slechtste land mogelijk, Korea...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:36 schreef tennisboy het volgende:
Ongeloofelijk weer he.
Weer een slechte loting. Van al die landen die we konden treffen is Italië de sterkste, en wij moeten weer tegen de sterkste.
Gek wordt je daarvan dat je telkens een slechte loting hebt.
Niet een keertje pech, in de wereldgroep speelden we tegen topland Argentinië.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar in de playoffs het slechtste land mogelijk, Korea...We hebben voor het eerst een keertje pech. Tegen Frankrijk misschien ook, maar de andere geplaatste landen waren nagenoeg even stekr. Tegen Italie is leuk. Is een mooie uitdaging, en we spelen niet tegen van die nobodies. Veel leuker affiche dus.
In de wereldgroep speel je altijd tegen een topland, zeker als je niet geplaatst bent. En dan was Argentinië nog één van de gunstigste landen om te loten.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Niet een keertje pech, in de wereldgroep speelden we tegen topland Argentinië.
Maarja tegen italië spelen we in ieder geval thuis dat scheelt ook al een stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |