Jij naar het Nederlands vertalen? Zorg eerst maar eens dat je de spelling onder de knie krijgtquote:Op zondag 20 september 2009 10:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb het stukje van Rosbief even vertaald naar het Nederlands voor de mensen die zich afvroegen wat friet precies betekend
Dat is 1 woord. Jij hebt 8x in je stukje een taalfout zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij naar het Nederlands vertalen? Zorg eerst maar eens dat je de spelling onder de knie krijgt
Ik had het wel degelijk over friet, niet over aardappels.quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat is 1 woord. Jij hebt 8x in je stukje een taalfout zitten.
Uit één grote patat kun je ongeveer 30 frieten snijden.quote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef DeWaasheid het volgende:
2 keer een halve friet is een kwart patat.
Dat dus. En het is friet.quote:Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen. Satésaus is NIET hetzelfde als pindasaus.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef Trollface. het volgende:
Het is friet!
En zowel saté- als pindasaus is vies op friet.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 09:36 schreef Buschetta het volgende:
Het is patat dus ik begrijpt niet wat die friet in deze discussie doet ?
Nee hoor, hier is het ook friet.quote:Op zondag 20 september 2009 11:34 schreef Appelknaller het volgende:
Boven de rivieren is het patat, en in het wilde Nederland, zoals Limbabwe, is het friet
Beweer jij dat het een frietje pinda is en geen patatje pinda??quote:Op zondag 20 september 2009 11:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, hier is het ook friet.
Correctie: Ze noemen het boven de rivieren vaak patat. Maar het is friet.quote:Op zondag 20 september 2009 11:34 schreef Appelknaller het volgende:
Boven de rivieren is het patat, en in het wilde Nederland, zoals Limbabwe, is het friet
Frietje sateh met frikandellen.quote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Beweer jij dat het een frietje pinda is en geen patatje pinda??
In de lokale snackbar noemen ze het anders wel patatquote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Frietje sateh met frikandellen.
Maar dat is fout, dat snap jezelf ook wel.quote:Op zondag 20 september 2009 11:38 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
In de lokale snackbar noemen ze het anders wel patat
Ja omdat frietkunde niet bestaat, het is namelijk patatkundequote:Op zondag 20 september 2009 11:41 schreef Thory het volgende:
Dat zijn vast geen wetenschappers met een specialiteit in frietkunde
Patatje pinda.quote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Beweer jij dat het een frietje pinda is en geen patatje pinda??
frietkunde bestond eerder.quote:Op zondag 20 september 2009 11:42 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ja omdat frietkunde niet bestaat, het is namelijk patatkunde
Patat in een bakje!quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ik een veel interessantere vraag vind: bakje of puntzak?
Mits je dus ergens zit, want lopen met een bakje is een onmogelijke opgavequote:
quote:Op zondag 20 september 2009 11:45 schreef Ringo het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die het over friet hebben?
Bronquote:In het oosten en de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang.
Het is sateh.quote:Op zondag 20 september 2009 11:51 schreef Sackboy het volgende:
Het isPatatje pinda in een bakje Patatje pinda in een puntzak Patatje satésaus in een bakje Patatje satésaus in een puntzak Frietje pinda in een bakje Frietje pinda in een puntzak Frietje satésaus in een bakje Frietje satésaus in een puntzak
Tussenstand:[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik stemde voor friet saté en ik krijg patat pindaquote:Op zondag 20 september 2009 11:51 schreef Sackboy het volgende:
Het isPatatje pinda in een bakje Patatje pinda in een puntzak Patatje satésaus in een bakje Patatje satésaus in een puntzak Frietje pinda in een bakje Frietje pinda in een puntzak Frietje satésaus in een bakje Frietje satésaus in een puntzak
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Meid toch!quote:Op zondag 20 september 2009 11:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik stemde voor friet saté en ik krijg patat pinda
quote:
satehquote:Op zondag 20 september 2009 11:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Frietje sateh met frikandellen.
quote:
quote:Patatje rotzooi is friet met pindasaus
quote:Patat flip is friet met pindasaus en mayonaise
quote:Klacht: mensen die telkens weer deze kankerdiscussie aanzwengelen in de hoop een topic te maken wat 300 posts krijgt, want jaaaaaa dan heb je het gemaakt op FOK
Kuch... Patatzaakquote:Op zondag 20 september 2009 12:53 schreef Demophon het volgende:
Gaan we op zondag de hele klaagbaak volgooien met snackbar topics?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |