ik snap het begin van je post - maar waarom sluit je het af op zo'n achterlijke manier?quote:Op zondag 20 september 2009 09:33 schreef jagga het volgende:
Disclaimer: Mensen die zich aangesproken voelen, wens ik het volgende toe.
Wordt alsjeblieft ontvoerd, voorover vastgebonden en 24 uur lang genomen word door "bigdaddy" negers.
Als ze eindelijk met je klaar zijn, dat ze je mogen dumpen in een eng achteraf straatje. En als je dan aan het bijkomen bent tussen de heroine-naalden en zakken afval, hoop ik dat er een zwerver langskomt en je inelkaar trapt
Zeg jij niet altijd patates frites?quote:Op zondag 20 september 2009 09:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zeg altijd patat friet. Ik zie het probleem niet zo.
Nee zo schrijf ik het wel, maar ik zeg altijd patat friet.quote:Op zondag 20 september 2009 09:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg jij niet altijd patates frites?
quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ik een veel interessantere vraag vind: bakje of puntzak?
QFTquote:Op zondag 20 september 2009 09:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Puntzak eet natuurlijk fijner als je staat en de patat flikkert er dan niet zo snel uit maar als je zit dan is een bakje weer fijner
Ah, heel goed, ontstaat er ook geen verwarringquote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee zo schrijf ik het wel, maar ik zeg altijd patat friet.
quote:Op zondag 20 september 2009 09:36 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik snap het begin van je post - maar waarom sluit je het af op zo'n achterlijke manier?
quote:Op zondag 20 september 2009 09:36 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik snap het begin van je post - maar waarom sluit je het af op zo'n achterlijke manier?
Omdat ik mijn friet geen appel wil noemen in het Frans.quote:Op zondag 20 september 2009 09:45 schreef zomaareennaam het volgende:
waarom noemen jullie het dan geen pommes?
2 keer de helft.quote:
2 x 1/2 patatje is 1/4 patatje.quote:
De 2 x 1/2 discussie is totaal niet leukquote:Op zondag 20 september 2009 09:33 schreef jagga het volgende:
Destijds is het ooit begonnen als een soort van grap, net als de 2x1/2 discussie.
Bakje natuurlijk, zo'n puntzak is met saus gewoonweg klote. Heb je de eerste paar patatjes die helemaal doordrenkt zijn met saus, en de rest is sausloos. Bakje ftw.quote:Op zondag 20 september 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat ik een veel interessantere vraag vind: bakje of puntzak?
Plus dat je vingers er helemaal onder komen te zitten naarmate je dieper de zak in moet grijpen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:07 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Bakje natuurlijk, zo'n puntzak is met saus gewoonweg klote. Heb je de eerste paar patatjes die helemaal doordrenkt zijn met saus, en de rest is sausloos. Bakje ftw.
vergeet je mouwen/armen niet.quote:Op zondag 20 september 2009 10:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat je vingers er helemaal onder komen te zitten naarmate je dieper de zak in moet grijpen.
Tenzij je dus de zak afscheurt !quote:Op zondag 20 september 2009 10:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat je vingers er helemaal onder komen te zitten naarmate je dieper de zak in moet grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |