Jij hebt echt wel de hele OP gelezen, jongeman. Waarom lieg je?quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 01:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel de hele OP gelezen, jongeman. Waarom lieg je?
Nee, hij blijft intact zeg maar. Dat ringetje is gewoon te wijdquote:Op zondag 20 september 2009 01:41 schreef Pollewoppie het volgende:
maaaareh ook al blijft ie eraan zitten je kunt toch zien dat ie open is geweest aangezien de randjes niet meer één geheel zijn
Dank uquote:
Bedank mijn oma liever, van haar leerde ik woorden als 'guitige' en 'snuitebolletje'quote:Op zondag 20 september 2009 01:43 schreef Dynd het volgende:
Weer een nieuw woord voor mijn vocabulaire thanks TS![]()
Hij drinkt dan ook suikerwaterquote:Op zondag 20 september 2009 02:04 schreef MASD het volgende:
Je gebruikt guitig in de verkeerde context.
Niet te zuipenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 02:04 schreef MASD het volgende:
Je gebruikt guitig in de verkeerde context.
Jawel hoor.quote:
Proef het verschil niet echt moet ik zeggen, beide goed te doenquote:
Iedereen zeikt daar maar over, ben ik dan toch zo bekend hier?quote:
postpree's?quote:
Ik fok! snel en effectief, dat zouden meer users moeten doen.quote:Op zondag 20 september 2009 04:34 schreef Merkie het volgende:
Post-spree. Dat je naam ineens een paar in de AT verschijnt
.
Dat dus.quote:Op zondag 20 september 2009 01:41 schreef Pollewoppie het volgende:
maaaareh ook al blijft ie eraan zitten je kunt toch zien dat ie open is geweest aangezien de randjes niet meer één geheel zijn
En dat was precies wat ik bedoelde. Die paint is een meme, je dacht toch niet echt dat ik FUUUUU ging roepen naar zo'n guitig dopje of welquote:Op zondag 20 september 2009 03:16 schreef FB14 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
U hebt gezocht op het woord: guitig.
RESULTAAT
gui·tig bn, bw op een grappige manier ondeugend
Die dingen scheuren af zodat je kunt zien dat er niet iemand iets engs in je drinken heeft gedaan.quote:Op zondag 20 september 2009 04:36 schreef Agiath het volgende:
Maar goed ontopic, als de fles open is geweest zie je dat toch gewoon simpelweg door het feit dat er minder 7-up in zit dan toen je hem kocht bij de supermarkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
Wat een kankersmoes.quote:Op zondag 20 september 2009 11:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dat was precies wat ik bedoelde. Die paint is een meme, je dacht toch niet echt dat ik FUUUUU ging roepen naar zo'n guitig dopje of wel![]()
Dat zou ook nog eens kunnen jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |