"what has been seen cannot be unseen"quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:14 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Het 1e wat in me op kwam toen ik de foto zag.
Dit topic kan best wel lollig worden, dus ik ben benieuwd naar jullie paintkwaliteitenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is de 1e keer dat ik om iets van TS heb moeten lachen.
Gefelici.....quote:
Nou krijg je een ontopic seal, ga je zelf offtopic.quote:Op zondag 20 september 2009 12:57 schreef Paul het volgende:
Wat zou die kunstenaar nou van deze fotosoeps vinden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ineke_van_Dijk
quote:
quote:
Nee hoor ook mijn LOLchair topic had een sealquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:48 schreef sciter het volgende:
Dit is denk ik het eerste en het enige topic van Paul dat ooit een ontopic seal zal krijgen.
Toppie hoor Paul
wat was je vroeger toch een leuke gezellige userquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ook mijn LOLchair topic had een seal
LOLchair
2 topics in de 92000 posts die je hebtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ook mijn LOLchair topic had een seal
LOLchair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom is er nog geen Nigel de jong doodschop voorbijgekomen?
Of een This-is-SPARTA?Maak er zelf een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
Waarom is er nog geen Nigel de jong doodschop voorbijgekomen?
Of een This-is-SPARTA?Vraag het HajeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:36 schreef HaJee het volgende:
Leuk topic en uiteraard een bijdrage :
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |