Ik wil naast de bovengenoemde klachten nog een aantal klachten bijvoegen om het topic toch wat algemener te maken.quote:Vaste Fok-bezoekers weten natuurlijk over welk muzikaal talent we praten als ik de naam Zanger Bob laat vallen. Na zijn deelname aan De Afvallers is het met zijn imago en carriere bergafwaarts gegaan, maar dat terzijde. Bob blijft natuurlijk een cultheld.
Maar nu mijn klacht, tijdens mijn vaste zoektocht in de kelders van Youtube naar filmpjes van artiesten waar de honden doorgaans geen brood van lusten, kwam ik de zanger Justin tegen. Een tienjarig knulletje die zingt over ene Isabelle. Hier het bewuste filmpje:
Klacht 1: Justin probeert Zangert Bob na te doen, maar faalt hopeloos.
Klacht 2: Het nummer blijft in je kop hangen
dat wijf in dat filmpje weet niet hoe snel ze die mond van hem af moet halenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
Niet alleen zn achternaam maar ook met zn stem probeert hij Jantje te zijn:
zo slecht is die nietquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
Niet alleen zn achternaam maar ook met zn stem probeert hij Jantje te zijn:
quote:Wat is geweld, wat is criminaliteit?
Dat is toch geen taak van de overheid.
Prachtig, precies zoals het isquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom is die muziek ook vaak in het Spaans? Komt dat omdat ze hun hele leven al naar de camping in Blanes gaan en daardoor enige affiniteit met dit land hebben?
Spaans is uit lijkt het. Het moet nu vooral grieks zijn!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom is die muziek ook vaak in het Spaans? Komt dat omdat ze hun hele leven al naar de camping in Blanes gaan en daardoor enige affiniteit met dit land hebben?
Ja echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zijn rond de 700 euro voor 2 uur muziek (nemen zij eigen apparatuur mee, maar geen kilometer vergoeding). Ze maken er wel echt een show van want ze trekken er de hele avond voor uit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Jimbo het volgende:
Dit topic
Is het geen leuk idee anita en ed op de 10jaars meet te boeken ?
Ah ja, Spanje is idd een beetje uit. Chersonissos is de nieuwe place to be, dus logisch dat het Spaans langzaam vervangen word door het Grieks.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:54 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Spaans is uit lijkt het. Het moet nu vooral grieks zijn!
Een duo dat ook echt Sjonnie en Anita heetquote:
Dit filmpje lachte ik me kapot om:quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Waarom is de koning der wansmaak Eddy nog niet genoemd?! Eddy! The voice of Europe ja!
Omdat Eddy te bekend is, Fransje Bauer wordt hier ook niet gepostquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Waarom is de koning der wansmaak Eddy nog niet genoemd?! Eddy! The voice of Europe ja!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Eg_Wel het volgende:
"Ik ben verslaafd aan auto's, sex en bier!" Ja dat begint al direct goed!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Eg_Wel het volgende:
"Mijn vrouw ligt te wachten op haar rug."quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Eg_Wel het volgende:
Haha ja, die is echt goedquote:
Die effectenquote:
Mijn god...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die effecten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Episch slecht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een punt voor de moeitequote:Op zaterdag 19 september 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die effecten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Episch slecht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:35 schreef Eg_Wel het volgende:
Want je hebt ook lamzakken die gewoon in een of andere pauper speeltuin een clip over Griekenland opnemen
Het blijft ook nog erg lang in je hoofd zitten, die geweldige songquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Anita en Ed.Chinees-Indisch Restaurant.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Anita en Ed.ChSinees-Indisch Restaurant.
Dat is godverdomme gewoon hetzelfde nummer als deze van Rutger!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:36 schreef Eg_Wel het volgende:
Hé lekker wijf!
Je gaf mij kriebels in mijn lijf!
(Vanzelfsprekend in Griekenland , en met de groeten van Henk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |