quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:02 schreef TUFKAL het volgende:
Niet alleen zn achternaam maar ook met zn stem probeert hij Jantje te zijn:
quote:Wat is geweld, wat is criminaliteit?
Dat is toch geen taak van de overheid.
Prachtig, precies zoals het isquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom is die muziek ook vaak in het Spaans? Komt dat omdat ze hun hele leven al naar de camping in Blanes gaan en daardoor enige affiniteit met dit land hebben?
Spaans is uit lijkt het. Het moet nu vooral grieks zijn!quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom is die muziek ook vaak in het Spaans? Komt dat omdat ze hun hele leven al naar de camping in Blanes gaan en daardoor enige affiniteit met dit land hebben?
Ja echt hequote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zijn rond de 700 euro voor 2 uur muziek (nemen zij eigen apparatuur mee, maar geen kilometer vergoeding). Ze maken er wel echt een show van want ze trekken er de hele avond voor uit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:52 schreef Jimbo het volgende:
Dit topic
Is het geen leuk idee anita en ed op de 10jaars meet te boeken ?
Ah ja, Spanje is idd een beetje uit. Chersonissos is de nieuwe place to be, dus logisch dat het Spaans langzaam vervangen word door het Grieks.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:54 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Spaans is uit lijkt het. Het moet nu vooral grieks zijn!
Een duo dat ook echt Sjonnie en Anita heetquote:
Dit filmpje lachte ik me kapot om:quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Waarom is de koning der wansmaak Eddy nog niet genoemd?! Eddy! The voice of Europe ja!
Omdat Eddy te bekend is, Fransje Bauer wordt hier ook niet gepostquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Waarom is de koning der wansmaak Eddy nog niet genoemd?! Eddy! The voice of Europe ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |