Interessante links daar
Ach, goor... De toplaag met de print is er gewoon afgesleten

Vandaag heb ik toch samen met m'n vriendin het zeil verwijderd, ik was benieuwd naar de staat van de vloer eronder. Die blijkt best goed te zijn!
![]()
![]()
![]()
Mijn vingers jeuken om eraan te beginnen, maar ik sta nog geen stap verder met de meubels en/of de piano. Laat staan dat ik weer zin heb om mijn huisgenootjes weer te overtuigen dat het stof de moeite waard is
Na zoveel jaar en zoveel projecten is het nog steeds niet vanzelfsprekend geworden dat ik verderwerk aan dat huis, helaas
Ook de kamer van m'n broer is iets leger (ter herinnering, dat is dus de kamer naast de badkamer).
![]()
![]()
Wat ik daarvan wil maken: een 2 persoons opklapbed dat het meeste van de tijd weggestoken kan worden, zodat mijn broer er nog kan slapen. Veel archiefruimte voor de administratieve stuff, een grote bureau omdat ik toch redelijk vaak thuis werk, met een beveiligde internetaansluiting en de bureau moet groot genoeg zijn voor bouwtekeningen enzo. Daarnaast wil ik een hoek van de kamer inrichten als hobby fotografiehoek. Daarom zal de hele kamer knalwit zijn. Mijn grote liefde fotografie is namelijk weer aan het oplaaien.
![]()
(Kom niet af met reacties als: maar dat gaat toch niet, zo'n kleine kamer als fotostudio, en dan nog een hoek

, want het zal wel gaan, trust me on that one

)
Ik hoop in de komende weken toch te beginnen aan een van beide ruimtes, ik voel dat ik er weer helemaal zin in krijg.