Dan ga je zaterdags en blijf je overnachten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij maar tijdens de kerst met je hele familie in de tram en bus terwijl je een auto hebt en je moet van de ene stad naar de andere stad.
De autoloze dag dient verplaatst te worden
wat als het op de eerste kerstdag was ???
O.a. dat dus , dit is dan een reden waarom ik de auto ga gebruikenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En de moslims inschattende, komen ze met veel gerechten bij hun familie aan. Dat gaat dus niet per OV.
Er is een oplossing, veranderen naar volgende week maar nee dat willen ze niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan ga je zaterdags en blijf je overnachten?Kom op, out of the box denken! Dat moeten anderen (niet moslims) ook die dag
Zoiets kan je niet zomaar een week verplaatsen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is een oplossing, veranderen naar volgende week maar nee dat willen ze niet.
Moslims gebruiken tijdens feestdagen meestal de auto en dat neem je van hun af.
Staat het in de koran of niet? Want vroeger gingen ze gewoon met de kameel hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is een oplossing, veranderen naar volgende week maar nee dat willen ze niet.
Moslims gebruiken tijdens feestdagen meestal de auto en dat neem je van hun af.
Inderdaad. En dan kun je als nog je shoarma te voet vervoeren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik ga niet in linksen-stad Amsterdam wonen. Voor je het weet mag je bijvoorbeeld je klassieker buiten de ring parkeren.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef IHVK het volgende:
Dit gaat ook eigenlijk he-le-maal nergens over he.
Baklavaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef IHVK het volgende:
Trouwens maandag moet er ook blijkbaar baklava gebracht worden naar collega's. Verplicht van de baas.
Het kan wel op een leuke manier hoor.![]()
Kan makkelijk, als het op een paasdag viel was het zeker 5 jaar verschoven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zoiets kan je niet zomaar een week verplaatsen.
Waarom niet? Iedereen een zak of een tas en gaan met die baklava-banaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En de moslims inschattende, komen ze met veel gerechten bij hun familie aan. Dat gaat dus niet per OV.
De paasdag staat vast, ik wist niet dat suikerfeest dus op verschillende dagen kan vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan makkelijk, als het op een paasdag viel was het zeker 5 jaar verschoven.
Ik spreek jou nog wel eens als ze per ongeluk 1e Kerstdag autovrij makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen een zak of een tas en gaan met die baklava-banaan
Dat moet ik ook als ik met de bus ga naar de stad en zo terugkom bijvoorbeeld, beladen met materialistische zaken
Ze hebben in Amsterdam-Centrum vast een APV die het gebruik van kamelen, paarden, geiten en ezels verbiedt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Staat het in de koran of niet? Want vroeger gingen ze gewoon met de kameel hoor.
Nogmaals, de kans dat een autoloze zondag op eerste of tweede kerstdag zou vallen is vrij klein. Kerst valt niet zo vaak op zondag. Suikerfeest schijnbaar ook niet. Volgens bronnen op internet nu ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij maar tijdens de kerst met je hele familie in de tram en bus terwijl je een auto hebt en je moet van de ene stad naar de andere stad.
Zoals gezegd, dan gaan we de dag ervoor wel en blijven we logeren, of zij bij ons.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel eens als ze per ongeluk 1e Kerstdag autovrij makenSta je dan met je blommetje onthand te wezen in het OV
Dit soort interpretaties bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Meki het volgende:
Daar gaat het niet om, Ze doen niet eens de moeite om naar de feestdagen te kijken
Dit is daarom een gevalletje pesten wat de gemeente doet, namelijk het inplannen op suikerfeest
wat krijgen we op offerfeest ?
Loopverbod ?
we hebben al belasting op hoofddoeken, autoloze zondag op suikerfeest
wat nog meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |