abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:54:41 #201
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72887743
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Klaag dan niet over IRAN of andere landen wanneer zij christenen gaan onderdrukken.
Klaag dan niet wanneer Spanje de Nederlandse toeristen gaan aanpakken wegens discrimitaie..

Want dat is hun regels
Hoor je mij daar over klagen NOT

Over Iran dat ze de Christenen onder drukken .. ach ja ... had toch iets met Moslims te maken .. of zie ik het nu weer verkeerd?

En dat is Spanje .. ja je weet dat ze in Spanje nu niet van die Softe politie hebben als hier.
Daar weet je gewoon waar je aan toe bent .. smoel houden en doorlopen zo niet ken je de gevolgen..

Zo heb je verder nog wat ??
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72887762
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel geld dat kost ?
Nou? Hoeveel?

Het is gewoon een fout waar nu een hoop mensen de dupe van worden.
Regelzucht van de overheid... Opleggen van autoloze zondagen... Dat moet een keer misgaan...
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:55:56 #203
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72887792
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou? Hoeveel?

Het is gewoon een fout waar nu een hoop mensen de dupe van worden.
Regelzucht van de overheid... Opleggen van autoloze zondagen... Dat moet een keer misgaan...
Kost wel een paar duizend euro om dat terug te draaien.
pi_72887915
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ah, dat valt mee.

Als Amsterdam een verkeersdrempel aanlegt van 50cm hoog en het blijkt dat er geen auto's overheen kunnen, dan zou jij die laten liggen omdat die drempel weghalen 2000 euro kost?
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:59:17 #205
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72887918
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Niet op een feestdag !
feestdag ????

Ik heb net op de kalender gekeken maar het is hier gewoon een normale zondag hoor niets geen extra's of wat dan ook ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:00:10 #206
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72887951
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, dat valt mee.
Yeah right

Reactie op edit.

Gaat wel over een hoop meer. Daarnaast zoals ik al aangaf als deze niet geintegreerde moslims gewoon de Nederlandse maanstanden volgen was er niets aan de hand.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk om ervan uit te gaan dat ambtenaren dat per land gaan controleren. Zoals al gemeld in dit topic het is Nederland.
pi_72887975
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel geld dat kost ?
Eigen schuld
Amsterdam kent duizenden ambtenaren...
Wat doen ze ze delen flyers uit in moskeeen en instellingen..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:01:02 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72887985
quote:
De Unie van Marokkaanse Moslim Organisaties pleit ervoor dat oudere moslims een ontheffing krijgen als zij zondag per auto het centrum van Amsterdam willen bezoeken.
Dit stond er in de OP. Komt op mij niet over als dwingend, zeurderig, slachtofferrol en de hele mikmak. Gewoon een reële vraag. Ze vragen niet om die hele dag te verzetten.
pi_72888004
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

feestdag ????

Ik heb net op de kalender gekeken maar het is hier gewoon een normale zondag hoor niets geen extra's of wat dan ook ..
Dat duurt niet zo lang meer overigens.
Maar daar hebben we het even niet over.
Vrijwel iedereen kent het suikerfeest, ook niet Moslims vieren het (gezellig bij Moslims) en aangezien er in Amsterdam véél Moslims zijn, is het logisch dat deze op hun feestdag elkaar willen bezoeken.
Dat wordt nu overbodig gemaakt.

Ook de betrokken ambtenaren vinden dit vervelend, dat geeft al aan dat ze beseffen dat ze fout zitten.
pi_72888019
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:

[..]

feestdag ????

Suikerfeest is een feestdag voor moslims
Jij erkent het niet en velen erkennen het niet, daardoor kunnen moslims moeilijker vrij krijgen tijdens suikerfeest terwijl zij wel kerstdagen willen werken en willen ruilen met Nederlandse collega's maar andersom vrij krijgen no way...
pi_72888106
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat kunnen ze makkelijk terugverdienen aan accijnzen die ze anders missen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:05:53 #212
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72888154
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze makkelijk terugverdienen aan accijnzen die ze anders missen.
Ja want de gemeente heft die
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:06:28 #213
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72888182
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij erkent het niet en velen erkennen het niet, daardoor kunnen moslims moeilijker vrij krijgen tijdens suikerfeest terwijl zij wel kerstdagen willen werken en willen ruilen met Nederlandse collega's maar andersom vrij krijgen no way...

Nee dat zal wel te gek worden zeg .. dat dadelijk iedereen zijn eigen feestdag vrij wil zijn ...
Weet je hoeveel feestdagen er in de VS zijn en in Belgie hebben ze ook meer dagen feest dan hier ..
Dus als die hier komen , moeten ze ook maar hun feestdagen gewoon doorlaten gaan

Kunnen we dan de hele boel beter maar niet gelijk sluiten ... ben je daar ook van af ..

Kijk alleen al naar Brabant daar krijgen de meeste ook al vrij bij het woord carnaval ..
waarom dan niet gelijk in het hele land invoeren ..
pi_72888227
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nee dat zal wel te gek worden zeg .. dat dadelijk iedereen zijn eigen feestdag vrij wil zijn ...
Weet je hoeveel feestdagen er in de VS zijn en in Belgie hebben ze ook meer dagen feest dan hier ..

Kunnen we dan de hele boel beter maar niet gelijk sluiten ... ben je daar ook van af ..
Tsja, je kan natuurlijk ook de principiële dwarsligger zijn.
Maar door simpelweg een autoloze zondag te verplaatsen (waarom bestaan die uberhaupt?) is dit probleem verholpen.
pi_72888261
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:05 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ja want de gemeente heft die
Indirect krijgt de gemeente daar ook een deel van.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:09:01 #216
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72888277
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, je kan natuurlijk ook de principiële dwarsligger zijn.
Maar door simpelweg een autoloze zondag te verplaatsen (waarom bestaan die uberhaupt?) is dit probleem verholpen.
Door de moslims te verplaatsen hebben we helemaal geen problemen meer (waarom bestaan die uberhaupt?)
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:09:49 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72888315
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Door de moslims te verplaatsen hebben we helemaal geen problemen meer (waarom bestaan die uberhaupt?)
Omdat hun ouders hetzelfde deden als jouw ouders.
pi_72888330
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dus als die hier komen , moeten ze ook maar hun feestdagen gewoon doorlaten gaan

In Amsterdam en in vele grote steden heb je grote Islamitische gemeenschap.
Als je ze erkent als feestdag voorkom je veel problemen en breng je veel groepen bij elkaar.

Nu tegenwoordig vrij vragen voor een feestdag bij bedrijven gaat moeilijk, terwijl ze om 1 dag vrij willen vragen doen ze moeilijk..
pi_72888396
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Je gooit het nu over een andere boeg.
Daar hebben we al PVV topics voor.
pi_72888575
Als je in Zandvoort een autoloze zondag organiseert op de dag van de Marlboro Masters wil dat ook niet zeggen dat er een feestdag verknoeid is.
Maar je verknalt wel de dag voor een grote groep mensen.

Dat is waar het nu om draait.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:17:33 #221
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72888585
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Meki het volgende:

[..]

In Amsterdam en in vele grote steden heb je grote Islamitische gemeenschap.
Als je ze erkent als feestdag voorkom je veel problemen en breng je veel groepen bij elkaar.

Nu tegenwoordig vrij vragen voor een feestdag bij bedrijven gaat moeilijk, terwijl ze om 1 dag vrij willen vragen doen ze moeilijk..

ja weet je waar dat aan ligt trouwens ?

Ik als Nederlander gaat niet 5 a 6 Weken naar mijn geboorteland , trouwens ik mag nog niet eens 4 weken achterelkaar vrij zijn ...
Om maar eens een zij straat te noemen..
Bij ons zijn ook diverse Moslims de hele ramadan vrij geweest om de smoes dat het niet goed is met een lege maag de hele dag hard te werken en in de zon te staan ....

Dus wat klets je nou we geven al genoeg mogelijkheden aan die lui om hun geloof te mogen voorzetten..
Maar o als ze 1 dag eens niet mogen doen wat ze willen dan functioneer het hele Nederlandse beleid in eens niet ..

Ja er wordt gewoon veel te veel misbruik gemaakt van het systeem dus we moeten het af en toe eens een halt toe roepen.
pi_72888696
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja weet je waar dat aan ligt trouwens ?

Ik als Nederlander gaat niet 5 a 6 Weken naar mijn geboorteland , trouwens ik mag nog niet eens 4 weken achterelkaar vrij zijn ...
Ommaar eesn een zij straat te noemen..
Bij ons zijn ook diverse Moslims de hele ramadan vrij geweest om de smoes dat het niet goed is met een lege maag de hele dag hard te werken en in de zon te staan ....

Dus wat klets je nou we geven al genoeg mogelijkheden aan die lui om hun geloof te mogen voorzetten..
Maar o als ze 1 dag eens niet mogen doen wat ze willen dan functioneerhet hele nederlandse beleid in eens niet ..
Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.

Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:22:26 #223
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72888766
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
Als je in Zandvoort een autoloze zondag organiseert op de dag van de Marlboro Masters wil dat ook niet zeggen dat er een feestdag verknoeid is.
Maar je verknalt wel de dag voor een grote groep mensen.

Dat is waar het nu om draait.
ja dat ontkennen we ook niet het is geen ideale besluit van de gemeente geweest ..
Ze hadden het ook anders kunnen doen ..
maar ja het is gebeurd en volgend jaar beter ..

En is het niet zo dat de Ramadan elkaar jaar weer in een andere maand gegeven worden ..
dus misschien stond die autoloze zondag al heel lang op het programma en valt het nu net even ongunstig uit ..
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:23:24 #224
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72888803
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef RAVW het volgende:

Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
pi_72888884
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Juist op die dag gaan moslims massaal bij elkaar op bezoek. Hoe komt het nou dat we dat niet weten?

Uhm misschien omdat moslims dat zelf nog niet eens wisten toen die autovrije dag werd gepland?
Daarbij wat een kontenlikkerij weer.
Ja ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar met de auto bij elkaar op bezoek kunt. En trouwens, is het voor Marokkanen wel op Zondag al afgelopen ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:26:48 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72888931
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.
Onze Chef Lege Dozen
pi_72888946
quote:

[..]

Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:27:28 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72888962
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:28:21 #229
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889000
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Onze Chef Lege Dozen
well...

250.000 lege dozen dan

zal binnenkort wel in het nieuws komen als een medewerker die memo lekt.
pi_72889004
quote:

[..]

en toen werd je wakker.
pi_72889012
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hadden ze met de planning van het Suikerfeest geen rekening kunnen houden met autoloze zondagen?
Daar draait het dus om.
Sommigen zijn van mening dat met deze autoloze zondag JUIST rekening is gehouden met het suikerfeest.
Sommigen gunnen anderen niets.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:29:21 #232
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889040
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.

Het gaat erom dat je een feestdag verpetst voor een hele groep, alle gevolgen dient de gemeente op zich te nemen.
Kom niet met lul praat ik werk met 3 moslim mannen en twee ander gelovige ..
maar als ik de Uren lijsten en vakantie dagen ziet over de afgelopen 5 jaar dan is het dat de andere gelovige op enkele dagen extra vrij zijn geweest maar als ik daarin tegen de uren legt die de Moslims vrij zijn geweest ... dat is wel een heel groot verschil ..
Minimaal 3 keer per maand zijn ze er een dag niet ... (zonder reden van opgave)
En ook de ziekte verzuim ligt bij het niet verkrijgen van vrijdagen (die hun willen) in eens een heel stuk hoger ....
1 van de Moslims bij ons is ziek geworden toen de ramadan begon (griep en daarna in eens een arm in het verband)
en maandag komt hij weer werken .. maar toevallig ... nee daar mogen wij het niet over hebben dan Discrimineren we ..
pi_72889057
quote:

[..]

De meeste mensen gaan maar 1 keer per jaar op vakantie hoor, of twee keer een week. Zes weken is voor de meeste mensen niet weggelegd.

Trouwens, waarom stappen de mensen niet gewoon op de bus zondag? Of rijdt die ook niet? En anders maandag, net als zovelen op tweede Kerstdag op familiebezoek gaan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:30:06 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889071
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef draaijer het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan dit soort dagen. Autoloos = restitutie.. fuckers
Jij bent er zo een hè, zo'n pauper die impotent wordt als zijn auto een dag op zijn plek moet blijven staan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_72889073
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet echt, er waren toen nog geen auto's.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:30:37 #236
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889098
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat vastenden sneller moe zijn en minder presteren dan de vorige keren
Het is de truc van een manager hoe ermee om te gaan, jij moet die cursussen nog volgen "Hoe ga ik met culturen en andersdenkenen om als manager ".
goede manager kijkt niet naar kleur of geloof.

Alleen of er prestaties worden gelevert
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:31:54 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72889160
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

well...

250.000 lege dozen dan

zal binnenkort wel in het nieuws komen als een medewerker die memo lekt.
Nee Buschetta, nu maak je het te dol. Hier trapt niemand in
pi_72889249
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar als ik de Uren lijsten en vakantie dagen ziet over de afgelopen 5 jaar dan is het dat de andere gelovige op enkele dagen extra vrij zijn geweest maar als ik daarin tegen de uren legt die de Moslims vrij zijn geweest ... dat is wel een heel groot verschil ..
En ook de ziekte verzuim ligt bij het niet verkrijgen van vrijdagen (die hun willen) in eens een heel stuk hoger ....
1 van de Moslims bij ons is ziek geworden toen de ramadan begon (griep en daarna in eens een arm in het verband)
en maandag komt hij weer werken .. maar toevallig ... nee daar mogen wij het niet over hebben dan Discrimineren we ..
Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..

Mischien is de uurloon laag en mischien is de werkdruk hoog
pi_72889283
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Als het waar is dat betwijfel ik dat is een incident mischien is de sfeer niet goed of de bedrijfscultuur is mischien aan de lage kant..

Oh? En dan meldt je je maar ziek?
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:35:35 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889306
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jong geleerd, oud gedaan.
pi_72889325
Iedereen meldt zich ziek ervoor, het is bewezen bij vele onderzoeken dat de sfeer een grote rol speelt bij ziekten

Je hebt zwart grijs en wit verzuim.
pi_72889337
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We kunnen het topic natuurlijk laten draaien om de werkvloer ervaringen van een Fok!'er maar daar gaat het nu niet om.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:37:00 #243
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889369
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Weer een gevalletje van WIJ moeten ons aanpassen aan JULLIE.

nee hij heeft gewoon gelijk ...
Als ik een maand wat minder zou presteren dan ben ik ook mijn functie kwijt.

geloof is een persoonlijke aangelegenheid en niet verplicht ..
Werken daarin tegen moeten we allemaal dus ook de gelovige mensen en geen uitzondering op de regel ..
pi_72889403
Ik weet niet hoor, maar Meki heeft jullie wel gedisst hierzo.

Aight jongen, boks voor deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:38:02 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889414
wat intens zielig dit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_72889478
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
wat intens zielig dit.
Helemaal met je eens.

Dat hier een heel topic aan word gewijd... Abnormaal.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:42:18 #247
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72889583
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.

Dat hier een heel topic aan word gewijd... Abnormaal.
Eens. De belastingbetaler klaagt hier niet over op een enkele uitkeringstrekker na.

Wordt dus ook derhalve compleet genegeerd door de politiek. Op een paar ambtenaren na die bang zijn een steen door de ruit te krijgen waarschijnlijk.
pi_72889608
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Meki heeft jullie wel gedisst hierzo.

Aight jongen, boks voor deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je daar een boks voor?
Vind het bedenkelijk wat hij allemaal ten berde brengt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:42:57 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889611
straks moeten we in nederland nog rekening gaan houden met de jaarlijkse uitvlieg van mieren.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:43:59 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889646
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom nu al zeggen dat het weer een incident is ?
Waarom weer alles afschuiven op de werkgever en de sfeer ?

Ik hoef geen voorbeelden meer te noemen wat het is hier mee al bewezen hoe een gemiddelde Moslim persoon denk ..
gaf alleen een klein voorbeeld je en gelijk... ONTKENNEN
Wij als Nederlanders zijn echt randdebielen maar de MOSLIMS zijn van die heilige boontjes.

En weer Ontkennen en de schuld neer leggen bij de andere .. pffff
Dit is dus waar het hele topic een beetje over gaat en zo als zo vele hier op Fok

AANPASSEN kan het niet vaak genoeg zeggen geloof ik...
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:44:56 #251
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72889683
Dan gaan ze lekker op de fiets, zijn er ook meteen weer mooi wat van die triljoen calorieën die ze dan verorberen verbrand.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:46:03 #252
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72889728
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef RAVW het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk jij doet maar je mag blij zijn dat je niet wordt afgerekend op je taalkundige kwaliteiten

Overigens herken ik je beschreven situatie wel. Kom het niet anders tegen. Is een beetje een cultuur kwestie volgens mij.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72889744
quote:

[..]

Ben je niet verplicht om sowieso 2 weken aangesloten vakantie te nemen per jaar?
pi_72889762
Nou, het is geregeld hoor, er worden extra bussen ingezet, die rijden vanaf de ring naar de binnenstad.
Opgelost!
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:47:05 #255
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889769
alles is de fout van die smerige nederlandse kaaskop. die er wel voor zorgt dat alles zo luxe is, als het nu is. uitkerinkje hier, projectje daar. en wij maar ons zure geld als toiletpapier weggegooit zien worden aan mensen die wel nemen, maar nooit iets geven.
pi_72889811
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, het is geregeld hoor, er worden extra bussen ingezet, die rijden vanaf de ring naar de binnenstad.
Opgelost!
Ja dat zei ik 10 pagina's geleden al.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:48:14 #257
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72889815
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk jij doet maar je mag blij zijn dat je niet wordt afgerekend op je taalkundige kwaliteiten

Overigens herken ik je beschreven situatie wel. Kom het niet anders tegen. Is een beetje een cultuur kwestie volgens mij.
Lol schrijven gaat inderdaad soms beroerd
moet ook eens wat vaker terug lezen ..
pi_72889848
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
straks moeten we in nederland nog rekening gaan houden met de jaarlijkse uitvlieg van mieren.
Precies.

Echt vreselijk dit. Waar gaat dit heen. Straks krijgen we Balkenende met een hoofddoek. Dit moet stoppen ergens.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:49:48 #259
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889874
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
alles is de fout van die smerige nederlandse kaaskop. die er wel voor zorgt dat alles zo luxe is, als het nu is. uitkerinkje hier, projectje daar. en wij maar ons zure geld als toiletpapier weggegooit zien worden aan mensen die wel nemen, maar nooit iets geven.
Zekere Marokkaanse chica's zou ik wel geven.
pi_72889883
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja dat zei ik 10 pagina's geleden al.
O sorry, had het niet gezien
Waarom wordt er dan over doorgemekkerd?
pi_72889893
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef zoalshetis het volgende:
Inderdaad. Ik ken geen een moslim die ook maar iets gegeven heeft aan dit land. Alleen maar nemen.

Het is echt heel erg.
pi_72889966
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O sorry, had het niet gezien
Waarom wordt er dan over doorgemekkerd?
That's ok, je kan niet alles lezen.
En ik denk dat veel niet met de bus verder willen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:53:09 #263
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72889986
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ken geen een moslim die ook maar iets gegeven heeft aan dit land. Alleen maar nemen.

Het is echt heel erg.
En al die puike hasj dan?

Wij krijgen al decennialang de beste shit geleverd; de rest van Europa moet het doen met kliekjes.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:53:34 #264
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72890006
quote:

[..]

Het is echt heel erg.
nou nou zo ramp zalig is het ook niet ...

straks maar weer even een broodje kebab halen ..
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:56:03 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_72890108
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik wil ook kerstdagen werken, niet discrimineren Meki!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:57:42 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72890175
quote:

[..]

Het is echt heel erg.
onzin. ik ken echt wel moslims die hard werken en precies zo zijn als wij. maar het gaat me om een flinke groep (als ik zo vrij mag zijn om dat zo te zeggen, in mijn eigen land) die als een achterlijke barbaar door dit land stormt. wanneer is die groep weg? pas als importbruiden worden afgeschaft. minste wat we kunnen doen toch?

en dan duurt het nog steeds minstens twee generaties voor die debielen zich normaal kunnen gedragen. ik zeg nu wegdoen, op een humane manier.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:58:22 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72890212
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zekere Marokkaanse chica's zou ik wel geven.

het enige dat jij geeft is je planten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:59:43 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72890270
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het enige dat jij geeft is je planten.
Ik laat zelfs een cactus nog doodgaan.
pi_72890285
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzin. ik ken echt wel moslims die hard werken en precies zo zijn als wij. maar het gaat me om een flinke groep (als ik zo vrij mag zijn om dat zo te zeggen, in mijn eigen land) die als een achterlijke barbaar door dit land stormt. wanneer is die groep weg? pas als importbruiden worden afgeschaft. minste wat we kunnen doen toch?
Dat is lang geleden dat ik een nuancering heb gezien van jou.

Verder weet ik het allemaal niet meer. Beetje moe.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:00:11 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72890295
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik laat zelfs een cactus nog doodgaan.
dan geef je niet genoeg.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:01:12 #271
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72890349
Zal het nog even opsommen.

Suikerfeest in Nederland begint op Maandag.

Omdat enkele gelovigen nog de kalender uit hun "vaders" land volgen moet de Nederlandse staat/gemeente haar planningen aanpassen daaraan.

waar hebben we het eigenlijk over ?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:01:39 #272
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72890370
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan geef je niet genoeg.
Ik geef ze helegaar niks. Ik ben een plantenhater in het diepst van mijn gedachten. Daar valt mijn mensenhaat bij in het niet.
pi_72890437
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Buschetta het volgende:
Zal het nog even opsommen.

Suikerfeest in Nederland begint op Maandag.

Omdat enkele gelovigen nog de kalender uit hun "vaders" land volgen moet de Nederlandse staat/gemeente haar planningen aanpassen daaraan.

waar hebben we het eigenlijk over ?
volgens wie?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:03:53 #274
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_72890471
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

volgens wie?
Sint Nicolaas.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:05:03 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72890535
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is lang geleden dat ik een nuancering heb gezien van jou.

Verder weet ik het allemaal niet meer. Beetje moe.
onzin. sorry. ik nuanceer me helemaal kapot, altijd. maar wat ik nu zeg, was twee jaar geleden volkomen afgebrand of leverde een halve ban op met al die notes.

nederland mobiliseert waar we bij staan. en in dit geval misschien wel even goed. maar achteraf is korte termijn altijd kut. gaan we weer betalen voor zieligheidpremie omdat links weer praatjes gaat krijgen in een of ander kabinet.

het is altijd slecht onderhandelen met slechte mensen als je een linkse softie bent.

daar moeten we snel van af als we nog willen overleven.
pi_72890557
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sint Nicolaas.
De beste vrind.

Die geloof ik wel hoor.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:06:15 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72890588
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik geef ze helegaar niks. Ik ben een plantenhater in het diepst van mijn gedachten. Daar valt mijn mensenhaat bij in het niet.
ik dacht dat je plant het metafoor was van een kut. van mij wel in ieder geval.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:14:04 #278
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72890926
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

volgens wie?
De maan en de koran
pi_72890988
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

De maan en de koran
Maar de Koran komt toch ook uit hun "vaderlanden"? Waarom vind je dat wel relevant?
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Buschetta het volgende:
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:17:28 #280
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72891069
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar de Koran komt toch ook uit hun "vaderlanden"? Waarom vind je dat wel relevant?
[..]

De Koran komt van god volgens deze lieden dus ik zie ook niet wat de relatie is tot het feit dat ze dus de kalenders uit die landen waar ze vandaan komen.

Dat is een teken van slechte integratie.
pi_72891137
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

De maan en de koran
volgens wie?
pi_72891146
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:17 schreef Buschetta het volgende:

[..]

De Koran komt van god volgens deze lieden dus ik zie ook niet wat de relatie is tot het feit dat ze dus de kalenders uit die landen waar ze vandaan komen.

Dat is een teken van slechte integratie.
Maar ze nemen hun religie toch ook mee uit hun "vaders"landen? Volgens jou kan je ze op basis van dat punt dan al ongeintegreerd noemen.
pi_72891223
http://www.bndestem.nl/al(...)-het-Suikerfeest.ece
http://www.bndestem.nl/al(...)feest-op-een-dag.ece

Probleem met dit soort dingen is dat iedereen zijn eigen mening erover heeft. Majah verder niet echt boeiend.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:22:33 #284
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72891261
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar ze nemen hun religie toch ook mee uit hun "vaders"landen? Volgens jou kan je ze op basis van dat punt dan al ongeintegreerd noemen.
Als je de koran leest dan staan die regels er vrij nauwkeurig in. Dus moslims die die niet naleven zijn dus ook erg slecht bezig. Dus die opmerking gaat niet op.

En ja ongeintegreerd dus.
pi_72891305
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Als je de koran leest dan staan die regels er vrij nauwkeurig in. Dus moslims die die niet naleven zijn dus ook erg slecht bezig. Dus die opmerking gaat niet op.

waar staan ze dan precies? welk hoofdstuk?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:23:59 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72891317
vasten op zijn koran's is gewoon keihard met mannen vreten als de zon ondergaat. en mama en dochters mogen de restjes in de keuken eten.

joepie de fucking poepie, wat een vasten!
pi_72891367
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
vasten op zijn koran's is gewoon keihard met mannen vreten als de zon ondergaat. en mama en dochters mogen de restjes in de keuken eten.

joepie de fucking poepie, wat een vasten!
waar staat dat in de Koran?
pi_72891383
Toch wel vreemde uitspraken over de Koran vandaag.
pi_72891384
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:22 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij hebt niets te maken met de wijze waarop anderen daarover denken.
quote:
Dan hanteer je wel een rare definitie van integreren om te beginnen. Je vindt echter wel dat de ene wijze van het berekenen van de dag waarop het suikerfeest valt, boven de andere gaat (ondanks dat je beide vormen, tekenen van ongeintegreerd-heid vindt). Heb je hier nog een verklaring voor of komt het je nu gewoon goed uit?
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:26:17 #290
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72891402
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

waar staan ze dan precies? welk hoofdstuk?
Surah Baqarah Hoofdstuk 2
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:27:05 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72891426
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

waar staat dat in de Koran?
volgens mij ken jij geen marokkanen?
pi_72891432
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:26 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Surah Baqarah Hoofdstuk 2
Regelnummer? Want dat is het grootste hoofdstuk zie ik.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:27:42 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72891447
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

gast!
pi_72891450
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij ken jij geen marokkanen?
Nee maar je zei op z'n Korans. Daarom.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:27:52 #295
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72891455
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij hebt niets te maken met de wijze waarop anderen daarover denken.
Als het om "feiten gaat" is de Koran het directe woord van god. Maar als het om traditie gaat uit het vaderland heeft dat een streepje voor op het "woord" ?

Op die andere onzin ga ik geeneens op in.
pi_72891460
Jongens, maak er nou geen theologische discussie van, dat is toch het punt niet?
pi_72891464
Nee ik ben echt serieus benieuwd!
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:28:55 #298
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72891493
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Anders lees je hem zelf even... toen ik dat deed kwam ik er meteen achter hoe ziek dat geloof is.

Een echte aanrader dus

(tip: zoek de zwarte en witte draad)
pi_72891506
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Als het om "feiten gaat" is de Koran het directe woord van god. Maar als het om traditie gaat uit het vaderland heeft dat een streepje voor op het "woord" ?
Nogmaals, jij hebt niets te vertellen over de manier waarop een andere zijn geloof belijdt.
quote:
Op die andere onzin ga ik geeneens op in.
Dat komt omdat je geen weerwoord hebt. Waarom vind je het acceptabel dat het suikerfeest op maandag valt, als je dat een teken van ongeintegreerd-heid vindt, als je zondag niet accepteert met exact datzelfde argument.
  Donald Duck held vrijdag 18 september 2009 @ 22:30:33 #300
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72891544
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef IHVK het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)-het-Suikerfeest.ece
http://www.bndestem.nl/al(...)feest-op-een-dag.ece

Probleem met dit soort dingen is dat iedereen zijn eigen mening erover heeft. Majah verder niet echt boeiend.
tja dat gedoe krijg je als je een kalender baseert op de maan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')