Hoor je mij daar over klagen NOTquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Klaag dan niet over IRAN of andere landen wanneer zij christenen gaan onderdrukken.
Klaag dan niet wanneer Spanje de Nederlandse toeristen gaan aanpakken wegens discrimitaie..
Want dat is hun regels
Nou? Hoeveel?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel geld dat kost ?
Kost wel een paar duizend euro om dat terug te draaien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou? Hoeveel?
Het is gewoon een fout waar nu een hoop mensen de dupe van worden.
Regelzucht van de overheid... Opleggen van autoloze zondagen... Dat moet een keer misgaan...
Ah, dat valt mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Kost wel een paar duizend euro om dat terug te draaien.
feestdag ????quote:
Yeah rightquote:
Eigen schuldquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel geld dat kost ?
Dit stond er in de OP. Komt op mij niet over als dwingend, zeurderig, slachtofferrol en de hele mikmak. Gewoon een reële vraag. Ze vragen niet om die hele dag te verzetten.quote:De Unie van Marokkaanse Moslim Organisaties pleit ervoor dat oudere moslims een ontheffing krijgen als zij zondag per auto het centrum van Amsterdam willen bezoeken.
Dat duurt niet zo lang meer overigens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
feestdag ????
Ik heb net op de kalender gekeken maar het is hier gewoon een normale zondag hoor niets geen extra's of wat dan ook ..
Suikerfeest is een feestdag voor moslimsquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
feestdag ????
Ik heb net op de kalender gekeken maar het is hier gewoon een normale zondag hoor niets geen extra's of wat dan ook ..
Dat kunnen ze makkelijk terugverdienen aan accijnzen die ze anders missen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Kost wel een paar duizend euro om dat terug te draaien.
Ja want de gemeente heft diequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze makkelijk terugverdienen aan accijnzen die ze anders missen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Suikerfeest is een feestdag voor moslims
Jij erkent het niet en velen erkennen het niet, daardoor kunnen moslims moeilijker vrij krijgen tijdens suikerfeest terwijl zij wel kerstdagen willen werken en willen ruilen met Nederlandse collega's maar andersom vrij krijgen no way...
Tsja, je kan natuurlijk ook de principiële dwarsligger zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee dat zal wel te gek worden zeg .. dat dadelijk iedereen zijn eigen feestdag vrij wil zijn ...
Weet je hoeveel feestdagen er in de VS zijn en in Belgie hebben ze ook meer dagen feest dan hier ..
Kunnen we dan de hele boel beter maar niet gelijk sluiten ... ben je daar ook van af ..
Door de moslims te verplaatsen hebben we helemaal geen problemen meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, je kan natuurlijk ook de principiële dwarsligger zijn.
Maar door simpelweg een autoloze zondag te verplaatsen (waarom bestaan die uberhaupt?) is dit probleem verholpen.
Omdat hun ouders hetzelfde deden als jouw ouders.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Door de moslims te verplaatsen hebben we helemaal geen problemen meer(waarom bestaan die uberhaupt?)
In Amsterdam en in vele grote steden heb je grote Islamitische gemeenschap.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee dat zal wel te gek worden zeg .. dat dadelijk iedereen zijn eigen feestdag vrij wil zijn ...
Weet je hoeveel feestdagen er in de VS zijn en in Belgie hebben ze ook meer dagen feest dan hier ..
Dus als die hier komen , moeten ze ook maar hun feestdagen gewoon doorlaten gaan
Kunnen we dan de hele boel beter maar niet gelijk sluiten ... ben je daar ook van af ..
Je gooit het nu over een andere boeg.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Door de moslims te verplaatsen hebben we helemaal geen problemen meer(waarom bestaan die uberhaupt?)
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Meki het volgende:
[..]
In Amsterdam en in vele grote steden heb je grote Islamitische gemeenschap.
Als je ze erkent als feestdag voorkom je veel problemen en breng je veel groepen bij elkaar.
Nu tegenwoordig vrij vragen voor een feestdag bij bedrijven gaat moeilijk, terwijl ze om 1 dag vrij willen vragen doen ze moeilijk..
Vakantie.. haha die mensen gaan nooit op vakantie het hele jaar door willen ze dan 6 weken achter elkaar nemen in een jaar en de volgende jaar niet.. staat gewoon in de CAO.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja weet je waar dat aan ligt trouwens ?
Ik als Nederlander gaat niet 5 a 6 Weken naar mijn geboorteland , trouwens ik mag nog niet eens 4 weken achterelkaar vrij zijn ...
Ommaar eesn een zij straat te noemen..
Bij ons zijn ook diverse Moslims de hele ramadan vrij geweest om de smoes dat het niet goed is met een lege maag de hele dag hard te werken en in de zon te staan ....
Dus wat klets je nou we geven al genoeg mogelijkheden aan die lui om hun geloof te mogen voorzetten..
Maar o als ze 1 dag eens niet mogen doen wat ze willen dan functioneerhet hele nederlandse beleid in eens niet ..
ja dat ontkennen we ook niet het is geen ideale besluit van de gemeente geweest ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
Als je in Zandvoort een autoloze zondag organiseert op de dag van de Marlboro Masters wil dat ook niet zeggen dat er een feestdag verknoeid is.
Maar je verknalt wel de dag voor een grote groep mensen.
Dat is waar het nu om draait.
Dat is voor mij dus een van de redenen dat ik intern een memo heb gestuurd om extra op de prestaties te letten van onze Moslim medewerkers tov andere maanden. Als de uitslag is dat ze minder presteren dan vliegen ze er volgend jaar gewoon allemaal uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:17 schreef RAVW het volgende:
Bij ons zijn ook diverse Moslims de hele ramadan vrij geweest om de smoes dat het niet goed is met een lege maag de hele dag hard te werken en in de zon te staan ....
Ja ik vind het ook een beetje onzin. Alsof je alleen maar met de auto bij elkaar op bezoek kunt. En trouwens, is het voor Marokkanen wel op Zondag al afgelopen ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Juist op die dag gaan moslims massaal bij elkaar op bezoek. Hoe komt het nou dat we dat niet weten?
Uhm misschien omdat moslims dat zelf nog niet eens wisten toen die autovrije dag werd gepland?
Daarbij wat een kontenlikkerij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |