Opnieuw installeren is fijn!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker clean opnieuw installerenheb je meteen weer een verse
ben ik wel al mijn documenten enzo ook kwijt die ik nog niet extern hebquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker clean opnieuw installerenheb je meteen weer een verse
Dan hang je je schijf als slave disk in een andere pjoeter en sleur je ze er vanaf. Of je steekt hier van op dat backuppen niet helemaal voor jan lul isquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik wel al mijn documenten enzo ook kwijt die ik nog niet extern heb
backup maak ik gelukkig elke maand maar denk dat ik de schijf aan een andere pc ga hangenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hang je je schijf als slave disk in een andere pjoeter en sleur je ze er vanaf. Of je steekt hier van op dat backuppen niet helemaal voor jan lul is
Nou dan. Dan installeer je je OS op C: opnieuw en laat je de data op D met rust?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
backup maak ik gelukkig elke maand maar denk dat ik de schijf aan een andere pc ga hangen
gelukkig is de schijf in partitie's
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. Dan installeer je je OS op C: opnieuw en laat je de data op D met rust?
Of je hosselt een linux-bootCDquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ik ga eerst nog via veilige modus kijken of ik erin kan
die zouden ze me nog steeds komen brengenquote:
nee hoor ben nog steeds heelquote:
Oke, dan was je outfits aan het regelen op de seh voor je volgende thema avondquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee hoor ben nog steeds heel
sehquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan was je outfits aan het regelen op de seh voor je volgende thema avond
quote:
ben er niet geweest heb gewoon wat zalf gehaaldquote:
Ah, das makkelijk zat jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ben er niet geweest heb gewoon wat zalf gehaald![]()
dat verbandje kan ik er wel zelf omdraaien
Er was dus eigenlijk geen bliksem aan de handquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ben er niet geweest heb gewoon wat zalf gehaald![]()
dat verbandje kan ik er wel zelf omdraaien
quote:
Toch wel hoor, maar dat heb je nog niet doorquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ga die lapzwansen daar niet betalen voordat verbandje er om te doen
4 vingers en mijn handpalm verbrand lijkt me dus wel iets meer dan niksquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was dus eigenlijk geen bliksem aan de hand
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
4 vingers en mijn handpalm verbrand lijkt me dus wel iets meer dan niks
ben er niet geweestquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel hoor, maar dat heb je nog niet door
wij hebben hier pas een nieuw electrisch fornuis staan en ik had de verkeerde pit aan gezet.quote:
had er wat mayonaise op gesmeerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
4 vingers en mijn handpalm verbrand lijkt me dus wel iets meer dan niks
Auuwwwwwwwquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij hebben hier pas een nieuw electrisch fornuis staan en ik had de verkeerde pit aan gezet.
de pan had ik op de pit erachter gezet met het handvat boven de hete pit ....
dus de steel van de pan was bloedheet en die heb ik vast gepakt
Ah, dan valt het niet in het niet bij de andere belastingen jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben er niet geweest![]()
in belgie betaal je alleen als ze je daadwerkelijk helpen
quote:
belastingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan valt het niet in het niet bij de andere belastingen ja
Die doen alsof ze een leven hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is rustig
waar zijn al die verzakers![]()
quote:
ze worden uitgewoond of ze zijn aan het uitwonenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doen alsof ze een leven hebben?
Ach ja, als je kijkt hoeveel mensen er gewoon vrij rond lopen die eigenlijk TBS moeten hebben valt het allemaal nog meer tegenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bij-grafbezoek.html
Dat dit kan, in nederland![]()
TBS'ers en zware criminelen, krijgen gewoon weekendjes vrijaf![]()
Wat een poppenkast hier
is een keylogger en die verstopt zich zelfquote:
waar gaat de reis deze keer naar toequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof Oostenrijk nog niet genoeg was. Er komt nog een vakantie aan van het kaliber "elke minuut moet raak zijn"![]()
Maar goed, dat is toevallig net waar ik goed in ben. Heel erg goed eigenlijk.
Newcastlequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar gaat de reis deze keer naar toe
Toch nog iets bedoel je?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof Oostenrijk nog niet genoeg was. Er komt nog een vakantie aan van het kaliber "elke minuut moet raak zijn"![]()
Maar goed, dat is toevallig net waar ik goed in ben. Heel erg goed eigenlijk.
Ik ben altijd al heel erg goed geweest in dingen die niemand boeien, dus jaquote:
Newcastle schijnt wel weer gaaf te zijn danquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben altijd al heel erg goed geweest in dingen die niemand boeien, dus ja
Boot . Ergens wel jammer ja, maar okee, dit kon bij uitzondering gratisquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Newcastle schijnt wel weer gaaf te zijn dan
hoe ga je? Boot of trein all the way?
is mooi zijn wij ook eens geweestquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de pc kunnen redden zonder clean
whehehequote:
Voor zo lang als ht duurt dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de pc kunnen redden zonder clean
verstoppertje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
ik ben 4 uur bezig geweest om een keylogger te vinden en te verwijderen op deze pc
was er op gekomen via een zgn spel
ja zoietsquote:
heb nou een extra beveiliging erop gezetquote:
Je hond slaapt nu op de pcquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
[..]
heb nou een extra beveiliging erop gezet
dan moet ik een trapje erbij zettenquote:
dat is al geluktquote:
tot DaMart terug is zal ik ze maar postenquote:
sorry schatquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
Die stond behoorlijk in de weg ja
rond de 300 euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
tering. Hoe duur is een beetje normale electrische gitaar?
HOAXquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:43 schreef wel.o.k het volgende:
spammertjes![]()
ben weer weg ook, iets met een leven of zo
ok stuur ik d'r wel een pmquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
nope
die is onderweg naar mij
zal het tegen d'r zeggenquote:
ze zal hem straks wel lezen in d'r pauzequote:Op zaterdag 19 september 2009 20:29 schreef likkebaard het volgende:
bedankt zeg d'r maar dat ik er nog 1 gestuurd heb
Damartquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:29 schreef DaMart het volgende:
Hierbij een groet vanuit de bergen!
[ afbeelding ]
Bijna vijf uur gewandeld vandaag in de volle zon bij een graad of 25... dus ik kom nog bruin verbrand terug ook, volgende week.
quote:
whehehequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, ik moet deelnemen aan het leven van een ander.
dakkapel gewassen, dakkoepel gewassen, 2 auto's en de boeidelen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
laat me raden kost je nog je salaris ook nog
flesquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? ben je ook getrouwd?
o ja, niet vergeten, monopoly gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |