quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Oh, randstad, dat verklaart een boelquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederland.
Nou ja, dan voer ik ze wel in.
Dat dacht ik ookquote:
Hier ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
Mja, in Oostenrijk zijn ze ook in elk boerengat te vinden, in Nederland dus blijkbaar ook alleen buiten de bewoonde wereldquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, randstad, dat verklaart een boel
Dus dan heb ik er voor niks een voor jou meegenomen...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
De aardbei-yoghurt variant?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Terugvindjodel.
Even buurten, nu weer die enorme reep Milka met aardbei opzoeken...![]()
.
Waarom verkopen ze die smaak nou niet in Nederland? Dan had ik nu niet al 7 repen ingeslagen om mee naar huis te nemen.
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakendquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Neuj!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Ja vast net zo lekker als koffiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
WPzquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
Ik weiger!quote:
groot gelijkquote:
Hoi Nijnsquote:
Die jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Dan moet je je oren even laten uitspuitenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
En datquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Fha, Pier en MPG hebben gelijk. Dat is gewoon erg lekker. Je bent raar
Ik weiger ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger ook...Is het zo erg ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |