Een commissie instellen die gaat onderzoeken hoe het ooit zover heeft kunnen komen?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zou dit kabinet doen met een motie van wantrouwen dan?
die mogen ze niet naast zich neerleggen, balkie is dan verplicht zijn ontslag aan trix aan te bieden, en alleen trix kan hem gratie verlenen door aanstelling van een formateur dan wel informateur.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zou dit kabinet doen met een motie van wantrouwen dan?
Juist, naast alle andere commissies die ze al hebben. Pechtold slaat er wel een nietje doorheen! Briljante opmerking was dat zeg...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Een commissie instellen die gaat onderzoeken hoe het ooit zover heeft kunnen komen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Juist, naast alle andere commissies die ze al hebben. Pechtold slaat er wel een nietje doorheen! Briljante opmerking was dat zeg...
O, die opwarming geloof ik niet (tenminste wat mij betreft zou dat net zo goed zoiets als een omgekeerde ijstijd kunnen zijn en geen gevolg van wat de mens doet), maar dat fossiele brandstoffen op gaan raken dat geloof ik wel. En dat vind ik wel een reden om eens zuiniger aan te doen met sommige dingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Je gelooft die bangmakerij toch niet? Ik zal niet ontkennen dat het milieu veranderd, en dat de aarde opwarmt, maar dat moeten wij niet oplossen nee de aarde lost dat zelf op bewijst de geschiedenis.
Alsof Trix J.P wat zal weigeren met die opgewaardeerde uitkering van der.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef thefreakje het volgende:
[..]
die mogen ze niet naast zich neerleggen, balkie is dan verplicht zijn ontslag aan trix aan te bieden, en alleen trix kan hem gratie verlenen door aanstelling van een formateur dan wel informateur.
Bij shell hebben ze complete draaiboeken klaar staan hoe ze binnen een jaar compleet kunnen overschakelen naar elektriciteit danwel waterstof(afhankelijk van de ontwikkeling) de nodige dingen zijn al ontwikkeld, ze wachten alleen het juiste moment af.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:41 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O, die opwarming geloof ik niet (tenminste wat mij betreft zou dat net zo goed zoiets als een omgekeerde ijstijd kunnen zijn en geen gevolg van wat de mens doet), maar dat fossiele brandstoffen op gaan raken dat geloof ik wel. En dat vind ik wel een reden om eens zuiniger aan te doen met sommige dingen.
Nee, er moet een commissie worden ingesteld die over zes maanden kan vertellen wat Balkenende met zijn kabinet moet doen. En dat advies leggen ze vervolgens naast zich neer door het rapport in de kluis van de landsadvocaat te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Een commissie instellen die gaat onderzoeken hoe het ooit zover heeft kunnen komen?
feit: 3% van de co2-uitstoot wordt veroorzaakt door de mens.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:41 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
O, die opwarming geloof ik niet (tenminste wat mij betreft zou dat net zo goed zoiets als een omgekeerde ijstijd kunnen zijn en geen gevolg van wat de mens doet), maar dat fossiele brandstoffen op gaan raken dat geloof ik wel. En dat vind ik wel een reden om eens zuiniger aan te doen met sommige dingen.
De griffie inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn die 4 stoelen eigelijk in het midden, voor de griffier ofzo? of bestaat die niet
97 procent dus niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
feit: 3% van de co2-uitstoot wordt veroorzaakt door de mens.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:42 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Bij shell hebben ze complete draaiboeken klaar staan hoe ze binnen een jaar compleet kunnen overschakelen naar elektriciteit danwel waterstof(afhankelijk van de ontwikkeling) de nodige dingen zijn al ontwikkeld, ze wachten alleen het juiste moment af.
Je dacht dat zo'n motie een meerderheid zou krijgen?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef thefreakje het volgende:
die mogen ze niet naast zich neerleggen, balkie is dan verplicht zijn ontslag aan trix aan te bieden, en alleen trix kan hem gratie verlenen door aanstelling van een formateur dan wel informateur.
Voor een complete omschakeling naar elektriciteit en waterstof heb je heel veel windmolens en zonnepanelen nodig (of kerncentrales die je niet in een jaar heb gebouwd). Dus vraag me af wat er in die draaiboeken staatquote:Op donderdag 17 september 2009 19:42 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Bij shell hebben ze complete draaiboeken klaar staan hoe ze binnen een jaar compleet kunnen overschakelen naar elektriciteit danwel waterstof(afhankelijk van de ontwikkeling) de nodige dingen zijn al ontwikkeld, ze wachten alleen het juiste moment af.
Daar spelen ze rummikub in deze pauzequote:Op donderdag 17 september 2009 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn die 4 stoelen eigelijk in het midden, voor de griffier ofzo? of bestaat die niet
ja, en die 3% zorgt voor het broeikaseffect, maar dat geloof je vast niet.quote:
Nu is Kant een stukje aan 't voorbereiden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Conversatie het volgende:
Ontopic: Waarom wordt het steeds geschorst? Ik schakel nu pas in, is er iets bijzonders aan de hand ofzo?
Correctie: die 100% zorgt voor het broeikaseffect. En zonder dat broeikaseffect zou de mens het niet lang volhouden op deze planeet. Net zoals overigens zo ongeveer al het overige leven.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, en die 3% zorgt voor het broeikaseffect, maar dat geloof je vast niet.
Ter Horst mot effe een paar Irisch coffee naar binnen klappen ,om scherp te blijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ontopic: Waarom wordt het steeds geschorst? Ik schakel nu pas in, is er iets bijzonders aan de hand ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |