Vooral qua dieren en zuivel heb je een heel sterk punt. Maar ja, dat krijg je als een fors aantal idioten op een one-issue partij gaat lopen stemmen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen, ze zijn al een half uur aan het kankeren over mileu, dieren en zuivel, alsof het kabinet niks belangrijks te doen heeft.
Hij vroeg hoe het ging met de orgaandonatie-campagne, JP zei dat het prima ging.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:27 schreef swarmahoer het volgende:
is pechtold nu niet aan het woord geweest of heb ik t gemist
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 19:29 schreef Jojogirl het volgende:
Dit was toch alleen nog het restje eerste termijn vanwege de losse eindjes en niet afgeleverde papieren antwoorden enzo?
dat mileu gezeik, van die driehoek, gl, pvdd, sp begint me ook de strot uit te hangen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:27 schreef justanick het volgende:
[..]
Vooral qua dieren en zuivel heb je een heel sterk punt. Maar ja, dat krijg je als een fors aantal idioten op een one-issue partij gaat lopen stemmen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/HansKorff/status/4058649450
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/HansKorff/status/4058649450
Milieu en duurzaamheid vind ik nog wel een issue. Maar Thieme met d'r vlees en dierenwelzijn ben ik inmiddels wel zat (gisteren zowat bij elke spreker dezelfde vraag stellen) en dat idee van de vegetarierin de Hummer vs. de vleeseter in de Prius al helemaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:31 schreef thefreakje het volgende:
[..]
dat mileu gezeik, van die driehoek, gl, pvdd, sp begint me ook de strot uit te hangen.![]()
Gelukkig wil de sp het is oorlog, bij de politie, brandweer, ziekenhuizen en de energiebedrijven verhaal nog wel eens afdraaien, al is dat niet beter, net zo gekanker.
flikker op, die mag door het kabinet naast zich neergelegd worden, een motie van wantrouwen niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
Een motie van treurnis zou ook een idee zijn.
Wat zou dit kabinet doen met een motie van wantrouwen dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:33 schreef thefreakje het volgende:
flikker op, die mag door het kabinet naast zich neergelegd worden, een motie van wantrouwen niet.
Je gelooft die bangmakerij toch niet? Ik zal niet ontkennen dat het milieu veranderd, en dat de aarde opwarmt, maar dat moeten wij niet oplossen nee de aarde lost dat zelf op bewijst de geschiedenis.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:32 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Milieu en duurzaamheid vind ik nog wel een issue. Maar Thieme met d'r vlees en dierenwelzijn ben ik inmiddels wel zat (gisteren zowat bij elke spreker dezelfde vraag stellen) en dat idee van de vegetarierin de Hummer vs. de vleeseter in de Prius al helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |