Ik vraag me soms echt af hoe die politici met elkaar omgaan in de wandelgangen, want het gaat er soms wel erg scherp aan toe. Ik vind dit overigens ook een zeer interessante periode, omdat het de verschillen tussen de verschillende linkse oppositiepartijen beter laat zien dan normaal. Althans, mijns inziens.quote:
Als het maar leuk klinkt hèquote:Op donderdag 17 september 2009 20:08 schreef Nielsch het volgende:
PVV en SP geloven nog steeds heilig in "snijden in de bureaucratie", terwijl het nooit bewezen is hoeveel dat precies kan opleveren.
Als je langer dan 15 minuten hebt gekeken in de papieren van een willekeurige overheidsorganisatie, weet je dat het antwoord alleen maar 'heel erg veel' kan zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:08 schreef Nielsch het volgende:
PVV en SP geloven nog steeds heilig in "snijden in de bureaucratie", terwijl het nooit bewezen is hoeveel dat precies kan opleveren.
Gigantische vechtpartijen ?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:09 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af hoe die politici met elkaar omgaan in de wandelgangen, want het gaat er soms wel erg scherp aan toe. Ik vind dit overigens ook een zeer interessante periode, omdat het de verschillen tussen de verschillende linkse oppositiepartijen beter laat zien dan normaal. Althans, mijns inziens.
Dit deed ze wel goed inderdaad.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
hahaha @ mevrouw de voorzitter
Tuurlijk kan het altijd beter, maar das een zeer lang proces, terwijl de SP en PVV doen alsof je met "minder bureaucratie" per jaar structureel halve miljarden kan winnen. Het houdt een keer op natuurlijk, maar dat schijnen ze niet te beseffen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:09 schreef justanick het volgende:
[..]
Als je langer dan 15 minuten hebt gekeken in de papieren van een willekeurige overheidsorganisatie, weet je dat het antwoord alleen maar 'heel erg veel' kan zijn.
Onnodige departementen?, een stugge ruimtelijke ordening?,consultants, werkgroepen, projecten?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:08 schreef Nielsch het volgende:
Daar hoef je je geen zorgen over te maken want dat gebeurd namelijk (helaas) niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef thefreakje het volgende:
Ik maak wel zorgen over wat er gebeurd als de motie er door heen komt.
PVV en D66 zullen niet met elkaar in het kabinet gaan. Pechtold en Wilders mogen elkaar echt niet!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef thefreakje het volgende:
Ik maak wel zorgen over wat er gebeurd als de motie er door heen komt.
Welke kabinet komt er dan?
Weer een kabinet balkenende?
kabinet wilders?(heeft veel aanhangers helaas, en staat goed in de polls)
Of heel misschien een kabinet pechthold?
En als het wilders word, wie zit er dan in?
pvv-vvd-sp-gl-pvdd?
pvv-vvd-gl-pvdd-d66?
pvv-pvda-d66?
Ben ik idd met je eens!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:09 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af hoe die politici met elkaar omgaan in de wandelgangen, want het gaat er soms wel erg scherp aan toe. Ik vind dit overigens ook een zeer interessante periode, omdat het de verschillen tussen de verschillende linkse oppositiepartijen beter laat zien dan normaal. Althans, mijns inziens.
Waarom CDA ????quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
PVV en D66 zullen niet met elkaar in het kabinet gaan. Pechtold en Wilders mogen elkaar echt niet!
Als ik naar de laatste polls kijk ga ik voor CDA-PVV-VVD, Balkenende V dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |