quote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef De_Hertog het volgende:
Die motie mag er van mij direct door, die van het koningshuis.
Het is inderdaad maar erg weinig, maar het punt is dat er überhaupt over nagedacht wordt terwijl de hoge inkomens er relatief goed van af komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Goed, het kabinet denk over heel erg veel dingen na, en doet erg weinig. Ik ben het (als hogeropgeleide in wording) uiteraard helemaal met je eens, maar bevriezing van stufie, voor zover ik weet het enige genomen besluit, de collegegeldregeling is al door de tweede kamer. En die paar bier per maand kan ik best missen, ik werk hard genoeg om mijn studie te betalen.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 17 september 2009 20:04 schreef thefreakje het volgende:
Rutte heeft zijn tweede termijn toch nog niet gehad? waarom heeft hij dan wel al een motie ingediend?
Een gezin met twee verdieners die allebei net onder modaal zitten is voor de SP al een middeninkomen. Opdonderen Kant!quote:
Iddquote:
Maar Balkenende wil perse vriendjes blijven met mevrouw de Koningin..quote:
Hij gaat die indienen. Kan hij pas doen als hij zelf het woord heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:04 schreef thefreakje het volgende:
Rutte heeft zijn tweede termijn toch nog niet gehad? waarom heeft hij dan wel al een motie ingediend?
quote:
Volgens SN is die al ingediend.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij gaat die indienen. Kan hij pas doen als hij zelf het woord heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |