Komt 'ie weerquote:Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef TheArt het volgende:
Slob, donder even een eind op.
Er wordt ook over nagedacht om het collegegeld voor een tweede studie te verhogen en er is nog steeds niet voldoende betaalbare woonruimte voor studenten. Hoogopgeleiden zijn zéér belangrijk voor de maatschappij. Ondertussen mogen mensen die in een villa wonen nog steeds hun hypotheekrente aftrekken, en studenten moeten inleveren? Dit is een compleet abject besluit.quote:
Nagedacht? Dat ligt allang bij de Eerste Kamer hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Er wordt ook over nagedacht om het collegegeld voor een tweede studie te verhogen en er is nog steeds niet voldoende betaalbare woonruimte voor studenten. Hoogopgeleiden zijn zéér belangrijk voor de maatschappij. Ondertussen mogen mensen die in een villa wonen nog steeds hun hypotheekrente aftrekken, en studenten moeten inleveren? Dit is een compleet abject besluit.
Er is genoeg betaalbare woonruimte voor studenten. Hier in Utrecht ook. Probleem is dat ze allemaal in het centrum willen wonen in niet op De Uithof.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Er wordt ook over nagedacht om het collegegeld voor een tweede studie te verhogen en er is nog steeds niet voldoende betaalbare woonruimte voor studenten. Hoogopgeleiden zijn zéér belangrijk voor de maatschappij. Ondertussen mogen mensen die in een villa wonen nog steeds hun hypotheekrente aftrekken. Dus niets 'nou nou', dit is een compleet abject besluit.
Iddquote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef superworm het volgende:
Is idd geen democratie. Kant spreekt.
Goed, het kabinet denk over heel erg veel dingen na, en doet erg weinig. Ik ben het (als hogeropgeleide in wording) uiteraard helemaal met je eens, maar bevriezing van stufie, voor zover ik weet het enige genomen besluit, de collegegeldregeling is al door de tweede kamer. En die paar bier per maand kan ik best missen, ik werk hard genoeg om mijn studie te betalen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Conversatie het volgende:
[..]
Er wordt ook over nagedacht om het collegegeld voor een tweede studie te verhogen en er is nog steeds niet voldoende betaalbare woonruimte voor studenten. Hoogopgeleiden zijn zéér belangrijk voor de maatschappij. Ondertussen mogen mensen die in een villa wonen nog steeds hun hypotheekrente aftrekken, en studenten moeten inleveren? Dit is een compleet abject besluit.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef thefreakje het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uwen_op_in_kabi.html
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef thefreakje het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)uwen_op_in_kabi.html
eerste is binnen Nielsch nog twee te gaan.
Absoluutquote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef De_Hertog het volgende:
Die motie mag er van mij direct door, die van het koningshuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |