Gemist denk ik, waar ging dit over?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef superworm het volgende:
[..]
![]()
Die gaat mijn archieven in.
het versnellen van, zeg, je snapt me wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef justanick het volgende:
[..]
Correctie: die 100% zorgt voor het broeikaseffect. En zonder dat broeikaseffect zou de mens het niet lang volhouden op deze planeet. Net zoals overigens zo ongeveer al het overige leven.
tweede termijn kamer.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef Nielsch het volgende:
Gaan ze nou weer helemaal overnieuw bij Kant beginnen?
19.45 - 05:00 Gepraat van de oppositie en ontwijkend gedrag van het kabinet.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef Meddo het volgende:
Is er een programma voor vanavond?
Weet de woorden niet meer helemaal precies, maar het was een debat tussen Van Geel en Pechtold. Pechtold vroeg wat Van Geel nu precies van plan was, waarop hij zei dat er een commissie ingesteld ging worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gemist denk ik, waar ging dit over?
bevroren stufiquote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef dotKoen het volgende:
Welk groot leed voor studenten? :S
2 bier per week minder...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef dotKoen het volgende:
Welk groot leed voor studenten? :S
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Weet de woorden niet meer helemaal precies, maar het was een debat tussen Van Geel en Pechtold. Pechtold vroeg wat Van Geel nu precies van plan was, waarop hij zei dat er een commissie ingesteld ging worden.
Daarop antwoordde Pechtold: "Maar u heeft al zoveel commissies ingesteld die al zoveel rapporten hebben geschreven"
Van Geel: "Ja maar, dat waren allemaal losse commissies met losse rapporteren. We moeten een groot rapport hebben!".
Waarop Pechtold, refererend naar alle andere rapporten zei: "Ik wil er wel een nietje doorheen slaan!"
Met Jan was het SP-gelul nog een beetje leuk. Kant is gewoon een zeikerd...quote:Op donderdag 17 september 2009 19:55 schreef Horloge het volgende:
Ik word er zó moe van. Altijd die marxistische betogen die exact op hetzelfde neerkomen: alle marktwerking is slecht, de zorg moet meer geld en blijf met je poten van de AOW-leeftijd, want wij hebben het RECHT om op onze 65ste te mogen kappen met werken. Gaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |