zo'n bootquote:Op donderdag 17 september 2009 16:06 schreef Enfermera het volgende:
'Wat is plezierjacht'? Seriously??![]()
![]()
leden van de koninklijke familie die voor de lol dieren afschieten in hun vrije tijdquote:Op donderdag 17 september 2009 16:06 schreef Enfermera het volgende:
'Wat is plezierjacht'? Seriously??![]()
![]()
Ze verliezen weliswaar maar 4 zetels, maar ze verliezen dus wel. En ze krijgen er een sterkere Wilders bij, en een sterker D66. Daar hebben ze echt geen behoefte aan. Daarnaast, in dit kabinet hebben ze de PvdA die werkelijk met alles mee gaat en de CU voor wie het allemaal alleen maar nog christelijker moet zijn, als die al protesteren. Nee, het CDA heeft echt geen reden dit kabinet te laten vallen..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef justanick het volgende:
[..]
CDA, echter, staat redelijk gelijk in de peilingen. En als Balkenende straks idd oprot naar Brussel...
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
leden van de koninklijke familie die voor de lol dieren afschieten in hun vrije tijd
Het CDA had met Joop Wijn een ideale opvolger wat mij betreft, maar die is op een gegeven moment plotseling naar het bedrijfsleven gegaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie zou dan de nieuwe leider van het CDA na Balkende moeten worden![]()
Van Geel is totaal ongeschikt... maar hebben ze verder wel iemand rondlopen... Eurlings misschien?
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef DJKoster het volgende:
"Het was altijd zo en wij veranderen het niet"
PvdA en CDA houden elkaar m.i. in een houdgreep. Dat verklaart ook meteen waarom ze niet handelen; ze zijn er gewoon onderling nog niet uit. En dat is vrij vervelend voor het imago van het CDA.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze verliezen weliswaar maar 4 zetels, maar ze verliezen dus wel. En ze krijgen er een sterkere Wilders bij, en een sterker D66. Daar hebben ze echt geen behoefte aan. Daarnaast, in dit kabinet hebben ze de PvdA die werkelijk met alles mee gaat en de CU voor wie het allemaal alleen maar nog christelijker moet zijn, als die al protesteren. Nee, het CDA heeft echt geen reden dit kabinet te laten vallen..
Nederland heeft milieudoelstellingen te halen dus die vergunningen worden niet gemakkelijk uitgegeven. Dan moet de producent dure maatregelen nemen om CO2 ergens in de grond te stoppen wat zijn kosten alleen maar verhoogd, wat zijn positie op de markt geen goed doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, da's een kwestie van markt he? Private partijen mogen in principe bouwen wat ze willen, mits vergunning, als ze denken de geproduceerde stroom te kunnen verkopen (aan het buitenland).
Dat zal best. Al die landen hebben geografische voordelen. Noorwegen, Zweden en Letland gebruiken voornamelijk hydro-energie wat betreft duurzaamheid en Ijsland heeft uiteraard de geothermische-centrales. Nederland zou het moeten doen met wind-, zonne-, getijden en/of bio-energie. Allen niet de beste qua rendement.quote:Dat is een sprookje, Nederland loopt namelijk zwaar achter en investeert gewoon niet, http://www.duurzameenergi(...)elstelling-1594.html
Volgens mij dat ze een voorstel tegen dit gebeuren in te dienen, dat vervolgens in stemming wordt gebracht. Of het kan zijn een motie van afkeuring tegen het handelen van Balkenende hier.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
ze zegt: ''ik denk dat dit maar een motie moet worden''
wat bedoelt ze daarmee?
Dat dus. Ze mogen mij ook wel 2.500 euro geven zodat ik een mooie fiets kan kopen voor m'n hobbyquote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef ASroma het volgende:
opzich is dat jagen nog niet het ergste, maar dat ze er 1,6 miljoen voor krijgen![]()
![]()
![]()
dat moet wel hele goeie kaviaar zijn
Schrap eens een paar ontkenninngen, misschien begrijpen we dan of je voor of tegen bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat het niet klopt dat het voor de lol afschieten van beesten niet gesponsord hoefd worden
indd, komt niet uit zijn woorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
Neem maar een slokje water Balkie.
Vergis je niet, die dingen kosten een kapitaal!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een klein plezierjacht trouwens...
Hij kwam er even niet uit inderdaadquote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
indd, komt niet uit zijn woorden.
Heeft er al iemand een AB bingokaart samengesteld?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef wise het volgende:
hoeveel streepjes kunnen we zetten achter "daar komen we op terug"?
Je hebt gelijk, wat een kutzin zegquote:Op donderdag 17 september 2009 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schrap eens een paar ontkenninngen, misschien begrijpen we dan of je voor of tegen bent.
Ik heb het idee dat de PvdA een stuk meer moeite doet voor het CDA dan andersom. Maar dat is misschien slechts een gevoel..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef justanick het volgende:
[..]
PvdA en CDA houden elkaar m.i. in een houdgreep. Dat verklaart ook meteen waarom ze niet handelen; ze zijn er gewoon onderling nog niet uit. En dat is vrij vervelend voor het imago van het CDA.
Ja, inderdaad. En daarom is er wellicht geen politiek verbod nodig. Komt overigens ook nog bij dat groene energie voorgang gaat krijgen op 't net. Dat is zelfs volgens Diederik Samson afdoende.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef waht het volgende:
Nederland heeft milieudoelstellingen te halen dus die vergunningen worden niet gemakkelijk uitgegeven. Dan moet de producent dure maatregelen nemen om CO2 ergens in de grond te stoppen wat zijn kosten alleen maar verhoogd, wat zijn positie op de markt geen goed doet.
Mja, we zullen niet in de top-3 komen, maar de huidige 3% is beschamend en heeft geen enkel excuusquote:Dat zal best. Al die landen hebben geografische voordelen. Noorwegen, Zweden en Letland gebruiken voornamelijk hydro-energie wat betreft duurzaamheid en Ijsland heeft uiteraard de geothermische-centrales. Nederland zou het moeten doen met wind-, zonne-, getijden en/of bio-energie. Allen niet de beste qua rendement.
Maar investeringen moeten omhoog en energiegebruik moet omlaag, ben ik het mee eens. Vroeg of laat hebben we toch geen keuze.
Dat is 3/150 = 2% van de bevolking. Dat zou ik niet relevant willen noemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Relevant voor wie? Zijn eigen achterban loopt met hem weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |