Had je de laatste post?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Krijgen we die grappen weerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan we weer.
Eerst een Hamer-stuk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Ik snap nooit dat Halsema altijd vooraan mag staan met het geven van commentaar. Ze is tenslotte lid van een marginale partij, maar ze geeft vrijwel altijd als eerste een reactie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef ASroma het volgende:
heerlijk die halsema, kauwgompie, grote oorbellen, bellen blazen![]()
breezer milf
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef justanick het volgende:
Allemachtig wat een domme vraag van Hamer!
Bakellende riep iets over de meeste concurrerende landen en dat het de ambitie is dat NL daarbij gaat horen (top 5). Hamer vroeg vervolgens om de lijst met die landen. Bakellende leest ze op. Hamer: dus ik begrijp het goed dat het de ambitie is om in de top 5 van de deze lijst te komen?quote:
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldigquote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]was sneller jouwe te sluiten want ik had al n linkje in de lapo staan
heeft wilders m al ingediend trouwens? of komt dat feest nog
Lastenverzwaring van 2.3 miljard en dan beweren dat het geen lastenverzwaring is omdat je het geld vervolgens uitdeelt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Halsema wil alleen hoogopgeleide werklozen.
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Nah, het is wel verstandig om de belastingen op arbeid terug te schroeven. Prikkel om te innoveren blijft toch wel, die wordt overigens eerder tegengewerkt door de complexe regelgeving.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Ja altijd. Vind het ook erg vreemd, alsof bepaalde mensen/onderwerpen hen totaal niet interesseertquote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een babbelkousen daar in de zaal trouwens op de achtergrond.
Veel minder. Het is voor een bedrijf dan namelijk goedkoper om meer mensen in te zetten om dezelfde productiviteit te halen dan door te investeren in slimmer werken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef justanick het volgende:
Prikkel om te innoveren blijft toch wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldig
En ja die moet nog komen
Fietsenkelder?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
bos niet in de zaal? beetje slecht
zeker in de fietsenkelder
en hij deed het mooiquote:
Naar goed PvdA-voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
was een nijmeegse ambtenaar die een slippertje maakte en betrapt is in de fietsenkelderquote:
PvdA-wethouder in Nijmegen.quote:
ik doe mee als mei li er ook isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
Binnen de handel valt ook genoeg te innoveren. Innovatie betreft niet alleen technische snufjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.
Allemaal plaatjes erbij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wilders heeft de mooiste tegenbegroting van allemaal, meent hij zelf.
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Van mij mag het bedrag op peil gehouden worden, maar wordt dat bedrag beter ingezet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.
Jouw hypotheek is zeker 399k?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
HRA boven de 4 ton lekker afschaffen
Mooi ook dat gezicht van Eurlings.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
hmm laat ik t anders zeggen totaan de 4 ton danquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jouw hypotheek is zeker 399k?
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo ergquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo erg
en met de toekomst heeft hij ook problemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef ASroma het volgende:
Geert kan niet dealen met de geschiedenis van Nederland achgut
Nee nee, niet moslim. Van islamitische afkomst.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef Igen het volgende:
O jee, Nederland verandert. O jee, over 40 jaar is wel 20% van de Europeanen moslim. O jee o jee.
Ja, zo werkt het gewoon voor de doelgroep.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Wilders heeft 10 standaardzinnen op een A4'tje staan?
dat dus, een beetje charismatisch leider zet Wilders weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef justanick het volgende:
Balkenende, wat ben je toch een slappe zak. Zet die Wilders eens een keer op zijn nummer!
Die zijn dus duidelijk het teletubbie-niveau niet ontstegen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het gewoon voor de doelgroep.
Heeft niet met domheid van Wilders te maken, is retorisch slim.
Volgens mij bedoelt hij dat ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef msnk het volgende:
Als Wilders bepaalde standpunten nou veel genuanceerder zou verkopen. Een stop van het bouwen van moskeeën in steden zoals Amsterdam en Rotterdam (waar er toch al teveel staan) vind ik bijvoorbeeld een heel goed idee.
Maar nee hoor, alles wat ook maar een beetje islam uitstraalt moet verbrand worden
Gaan we dan ook terug naar de Romeinse cijfers
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef superworm het volgende:
Is er buiten de politieke programma's overigens nog een mogelijkheid om de debatten in zn geheel terug te zien?
Je bent wel fan van dequote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Die zijn dus duidelijk het teletubbie-niveau niet ontstegen.
Nog keer! Nog keer!
De kracht van de herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
Nog keer! Nog keer!
Alle partijen gebruiken deze truc. Let maar eens op. Hamer: allerzwaksten in de samenleving. Kant: banken en marktwerking zijn foei. Die muts van de PvdD: mijeu, dierenrechten. D66: kenniseconomie. VVD: begroting. GroenLinks: milieu (begroting vergroenen).quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Nog keer! Nog keer!
Ja, die heeft het steeds over de AOW met 67. Maar dat is ergens nog wel logisch, omdat dat het enige concrete regeringsbeleid voor 2010 is.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik anderen (o.a. Kant) ook vaak hetzelfde hoor zeggen..
Like a moth to a flamequote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
Kant wordt getriggerd doordat ze 't woordje 'marktwerking' hoort.
Het is dan ook zijn laatste debat voor die naar Europa aftaaid.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef Morendo het volgende:
Ik schakel net in. Heeft Balkenende er wel zin in? Hij komt weinig enthousiast over.
Ik was ook geen fan van Fortuijn maar die had toch wel iets meer inhoud dan dit peroxidehoofd hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat was ook een zwak puntje van Pim Fortuyn
Tja, ik denk dat dat gewoon niet waar is. Pechtold klapt er met regelmaat tegen in, maar doet dat ook om zichzelf op een 'goedkope' manier te profileren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat dus, een beetje charismatisch leider zet Wilders weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |